Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:
Re: Vitutusketju

Post by Sir. Decadence » Wed Nov 03, 2004 6:51 pm

Warrior wrote:
MetalWarrior wrote:Juokse kukkuloille,juokse henkesi edestä :=)

Jos tarkkoja ollaan, niin suomennos kuuluu "juoskaa kukkuloille, juoskaa henkenne edestä". Siinä on nimittäin se "run for your lives" eli life-sana monikossa. :P

Pilkku on kiva kaveri... nusnus,,, ;)
No, se tarkoitti mua, niin se laittoi sen varmaan siksi yksikköön.
Mutta eipä edes tarvinnut juosta, kun järjestäjämiekkonen laittoi meidät "siistiin" jonoon siellä kaupassa.
Olin jonossa kolmas, joten pääsin heti kassalle, kun niitä oli juuri kolme käytössä.
Mutta 7.7.05 juostaan sitten eturiviin tai ainakin mahdollisimman lähelle. :)

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Wed Nov 03, 2004 9:26 pm

Decadenceahan minä tarkoitin mutta Warrior:Ei se mitään :)
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Vitutusketju

Post by Jonna » Fri Nov 12, 2004 12:44 pm

Saisi jo tulla talvi ja pysyvä lumi maahan. Pikkupakkastakin saisi olla. Syystakilla ei enää oikein tarkene kun Oulussa on usein kylmä tuuli ja talvitakki on taas liian kuuma, kun lämpötila on vielä plussan puolella.
Talvea tässä odotellaan.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sat Nov 13, 2004 6:38 pm

Mun "kulta" teki oharit... Lupas tulla ennen viittä, eipä näy vieläkään ja kun yritin soittaa, se ei ees vastannu... V*tun paska fiilis... Mitähän tää sit tarkottaa....? :?

~Malva

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun Nov 14, 2004 8:10 pm

Mä kuolen oikeasti tylsyyteen. Onhan se ihan kivaa kun koulua ei ole kuin yhtenä päivänä viikossa, mutta yritäpä keksiä mitä teet ne 6 päivää siinä välissä. Istut vaan kämpillä. Mun sosiaalinen elämä on kuollutta, mä en käy ikinä missään, mä en näe ikinä ketään, mua ei kysytä minnekään.. Kukaan ei halua nähdä mua. :(

Mun pitäisi auttaa ja neuvoa jengiä, mutta joku raja siinäkin. Miksi ihmiset eivät voi itse yrittää selvitellä asioita vaan kaikki pitää tuota valmiiksi pureskeltuna eteen. Ei mitään ikinä opi jos ei itse yritä tehdä asian eteen mitään, vaan odottaa valmista. Ei asiat hajoa vaikka kokeilee.

Eikä helevetin opettajat ole vieläkään laittaneet tenttituloksia!!
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Vitutusketju

Post by Helu » Tue Nov 16, 2004 12:33 pm

Eipä ole ainakaan mulla vapaa-ajan ongelmia, kun opettajat lykkäävät sen minkä kerkeävät uusia esseitä ja projekteja.. Tänään oli 1 esitelmä, maanataina seuraava, sitten torstaina ja sitten joulukuussa vielä muutama esitelmä ja pari palautettavaa esseetä.. ja sitten vielä ennen joulua tentit... Voi H*lvetti! :x

Onneksi sentää Sonata tullee pakkahuoneelle pian, se vähän edes helpottaa ahdistusta!

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Vitutusketju

Post by Jonna » Sat Nov 20, 2004 3:01 pm

Kävin tuossa tänään puolenpäivän aikaan tunnin maastoratsastuslenkillä. Eikä siinä mitään muuta vituttavaa ollut paitsi pari noin 10-vuotiasta tyttöä, jotka valittivat lähes koko matkan ajan (vain tunnin lenkki) väsymystään ja olisivat halunneet mennä vain käyntiä. Sitten ne eivät vielä kaiken lisäksi oikein hallinneet niitä hevosiaan. Menin itse ohjaajan perässä eikä mulla ollut mitään ongelmia, paitsi että se allani ollut hevonen potkaisi sitä takaa tulevaa kun se tuli ihan kannoille. Siinä olisi voinut tulla vaikka mitä vaaratilanteita.

Ei sellaisten pitäisi minnekään maastoon lähteä, jotka eivät tuntiakaan jaksa ratsastaa valittamatta väsymystään ja jotka eivät saa niitä hevosiaan pidettyä kurissa. :evil:

Onneksi sellaiset eivät pääse mukaan pidemmille vaelluksille.

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Vitutusketju

Post by Xeemu » Sun Nov 21, 2004 7:22 pm

Englannin kirjoituksista sain siis 271 pistettä. No, sehän jäi 4 pisteen päähän L:stä. Mukavaa :x

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun Nov 21, 2004 11:43 pm

Onnistuin tulehduttamaan peukaloni. :? Varmaan tykkäsi kun akvaarion kanssa räpeltäessä kynnen alusta alkoi vuotaa verta ja mitä kaikkea bakteereita sinne mahtoi päästäkään altaan vedestä ennen kuin sain homman valmiiksi. Onneksi ei tarvitse käsin kirjoittaa mitään, ei onnistuisi. Niin maan p*rkeleen kipeä ja kuuma. Pystyn hyvin lämmittelemään kylmiä käsiäni peukalon avulla.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Thu Nov 25, 2004 5:21 pm

Kävin tänään parturissa ja otin violetteja raitoja. Niistä raidoista tuli paljon tummempia mitä halusin. Tympii. :evil: No, ihan ok se on kyllä tämäkin väri.

Syncope
Sr. Member
Posts:406
Joined:Tue Mar 05, 2002 5:54 pm

Re: Vitutusketju

Post by Syncope » Thu Nov 25, 2004 7:03 pm

Malys wrote:Onnistuin tulehduttamaan peukaloni. :? Varmaan tykkäsi kun akvaarion kanssa räpeltäessä kynnen alusta alkoi vuotaa verta ja mitä kaikkea bakteereita sinne mahtoi päästäkään altaan vedestä ennen kuin sain homman valmiiksi. Onneksi ei tarvitse käsin kirjoittaa mitään, ei onnistuisi. Niin maan p*rkeleen kipeä ja kuuma. Pystyn hyvin lämmittelemään kylmiä käsiäni peukalon avulla.
Varo vaan, ettei sormeesi kasva monni! :shock:
look down on me you will see a fool....
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself

-Charles Manson

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Tue Nov 30, 2004 6:59 pm

Jumalaton poskiontelotulehdus - sen siitä saa kun on viikon leirillä kolmenkympin pakkasessa, villeimmät huhut kertoivat pakkasta olleen -42 astetta. Tämä kun paranisi...

Onneksi kuitenkin vain poskiontelotulehdus. Kaveriltani löydettiin umpisuolen leikkauksen yhteydessä kasvainsoluja. Todennäköisesti vaivan voi korjata kertahoidolla, mutta ainahan näissä tapauksissa on olemassa isompi riski, pahimmillaan hengenvaarallinen riski. Toivotaan parasta, että mies selviää säikähdyksellä.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Dec 04, 2004 11:33 pm

Viikon olen ollut kipeänä, ei kuumetta, mutta yskä ei hellitä ja rinnassa alkaa tuntua aivan samalta kuin silloin kun koin ihanan keuhkokuumeen. Olisi aika jees sairastua siihen vaihteeksi. :? Yäh. Hitto mikä olo...
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed Dec 08, 2004 4:32 pm

Voi surkeus. YleX:n aamun Juuso lähtee pois reidiosta :(. Minkä avulla mie nyt saan itseni aamulla hereille ja jaksan lähteä kouluun? Kenelle mie nyt nauran koulumatkalla? Hyvästi hyväntuuliset aamut. Voi surkeuksien surkeus.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Dec 17, 2004 4:01 pm

Sain vihdoin ja viimein aloitetuksi opinnäytteen tekemisen. Tai tällä hetkellä laadin kyselylomaketta (en sitten yhtään myöhäisemmäksi jättänyt kun joululomalla on tarkoitus alkaa keräämään asiakaspalautetta). Hitto tää on hankala, mahdollisimman yksiselitteinen pitäisi olla ja nopea vastata. Mulla on mallina yksi jokunen vuosi tehty opinnäyte ja kyselylomake vastaavasta aiheesta, mutta en minä kehtaa sitä kyselylomaketta copypastena ottaa. :oops:

Mä tulen tästä kuulemaan vielä opettajalta.. :?
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by NightMare82 » Fri Dec 17, 2004 6:55 pm

Ei ole mitään erityistä vitutuksen syytä, mutta jotenkin vaan sellainen yleinen "vittu joo, blaah" olo.
Last edited by NightMare82 on Sun Dec 19, 2004 9:04 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Sat Dec 18, 2004 5:39 pm

NightMare82 wrote:
Kun tuntuu, että vaikka mitä tekisi, niin tietyt ihmiset vaan jatkaa taaplaamista samalla tyylillä, eivät anna periksi piiruakaan. En kyllä anna itsekään, mutta en vaan voi käsittää miksi ihmiset menee aina ihan "kummallisiksi", tai jotenkin meikäläisen lähettyvillä, en kai voi olla niin uhkaavan näköinen? :roll:
tai sit olet vainoharhanen, voisko olla mahollista? minä nyt olen sut nähny ja todellakin tiän ettet ole mitenkään uhkaavan näkönen ihminen että eipä kuule pitäisi siitä olla kiinni :D paras on ku ei tuollasia edes mieti :D

Ja vielä todella tuo kyllä oikeasti pistää vituttaan kun Ylex:ltä lähtee Juuso aamusta pois, eipä sitten aamusin tarvi kuunnella radiotakaan enään, ylex muutenkin meni pilalle uudistuksen myötä, ainut hyvä ohjelma jäi jälelle oli juuri aamu, meni nyt sit seki :(

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by NightMare82 » Sat Dec 18, 2004 5:52 pm

No joo, olen vain viime päivinä ollut vähän "kireänä", kun on ollut sellainen "loppurytistyksen" paikka, joten voi olla, että vaan vähäunisuuden takia, sun muun vain mielessä pyörii kaikenlaisia.

Olet oikeassa. :P Mutta kivat joulut sulle vaan sinne Kemiin.

Nyt ei oikeastaan vituta mikään, vaan alkaa olemaan jo onnellinen, kun pääsee opiskelutauolle. :wink:

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sun Dec 19, 2004 12:47 pm

Joskus yksi sana riittää kertomaan kaiken: Darra :?.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Sun Dec 19, 2004 2:56 pm

Tuota vitutuksen aihetta voi kommentoida vain yhdellä tavalla: Omapahan on vikasi. Kuka käski ryyppäämään? :lol:

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sun Dec 19, 2004 3:32 pm

SirJuzzi wrote:Tuota vitutuksen aihetta voi kommentoida vain yhdellä tavalla: Omapahan on vikasi. Kuka käski ryyppäämään? :lol:
Aivan! Ja oma vika on aina pahin vika :D.

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Vitutusketju

Post by Misty » Sun Dec 19, 2004 11:20 pm

Vieläkin jaksaa vituttaa yksi eilinen kommentti. Vietinpä iltaa tutuksi tulleessa hevibaarissa Diablon keikan jälkeen ja menin tiskijukalta pyytämään Sonata Arcticaa. Sitä on siellä ennenkin soitettu ja useasti, mutta enpä muista oliko silloin sama tyyppi töissä. Ja yleensä toiveita on soitettu aikaslailla. No, siis pyysin jotain Sonatalta ja tyyppi katsoi hitaasti, naurahti ja totesi, että: "Tuskin. On meillä musiikkiakin." Eikä soittanut Sonataa. Sen verran vittuunnuin kommentista, että enpä jalallani paikkaan enää astu. Menevät minun kaljarahani muihin paikkoihin. En nyt tarkoita, että tiskijukan tarvitsee AINA soittaa mitä asiakkaat toivovat, mutta tyypin kommentti oli niin asiakasta aliarvioiva, että pahoitin mieleni. :x

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Mon Dec 20, 2004 5:31 pm

Vituttaa suoraan sanottuna kun ystävi on vaihtamassa koulua... Hän menisi Porvooseen kouluun... Ysiluokka on nyt yli puolet välin varmaankin ja hän muutti sinne jumalan selän taakse vähän aikaa sitten. Hänen äitinsä lupasi että hän saa käydä koulunsa loppuun täällä mutta nyt sitten hän kuulemma ei voi enää käydä koulua Korsossa. Vaikka kaikki oli jo sovittu... :cry: En aio helpolla päästää häntä pois, kun saattaa olla, että painavin syy olisi se kun matkoihin menee about 300 €/kk... Sanoin hänelle, että jos se jumalauta on rahasta kiinni niin hänellä on täällä yli 10 todella hyvää ystävää, jotka haistattavat hänen äidilleen paskat ja maksavat osan hänen matkoistaan... :wink:

Pistää kyllä vituttaan oikeesti :evil:
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Dec 20, 2004 7:27 pm

Zeke,mie olen joskus itse ollut se muuttaja. Ei se ole helppoa sillekään osapuolelle. Muutin öpaut 60 kilsan päähän,ihan viereiseen kylään,mutta kyllä sekin vaikutti. Ei enää ole niin perillä vanhempien kavereiden jutuista, ja vaikka kuinka ajatteli käyvänsä joka viikonloppu,niin eipä tule käytyä...

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Mon Dec 20, 2004 10:20 pm

No nyt vituttaa taas lisää.. Tuossa naapuritalossa riehuu tulipalo. Nainen on kännissä kaatanut kynttilän ja talo ilmiliekeissä. Pelättiin vielä sitä kun naisella on kaksi pientä lasta, 2 ja 7 v, että olivatko he talossa mutta luojan kiitos he eivät olleet edes kotona. Rivitalon toisesta pätkästä olin juuri äsken isomman porukan kanssa pelastamassa tavaroita ja luulisin että yli puolet saatiin ulos. Keittiöstä ei saatu yhtään mitään pois tavaroita pois. Palo on nyt hallussa ja talo purku kunnossa. On tässäkin tapa viettää maanantai iltaa. Huomenna pitäisi laulaa joulukirkossa mutta vedin niin komeasti savua henkeen, että en pysty... Toivottavasti ei mitään pahempia myrkytyksiä ole nyt.
*Elina* wrote:Zeke,mie olen joskus itse ollut se muuttaja. Ei se ole helppoa sillekään osapuolelle. Muutin öpaut 60 kilsan päähän,ihan viereiseen kylään,mutta kyllä sekin vaikutti. Ei enää ole niin perillä vanhempien kavereiden jutuista, ja vaikka kuinka ajatteli käyvänsä joka viikonloppu,niin eipä tule käytyä...
Juu... Tiedän että siinä tulee lopulta niin käymään että ei hän tule sieltä aina käymään täällä... Mutta kyse on lähinnä siitä kun kaikki oli jo sovittu, että hän käy koulun loppuun täällä. Ja en edes tajua mitä järkeä vaihtaa kun ysiluokka on jo tässä vaiheessa? Mutta toivotaan parasta, että hän saa vanhempiensa pään kääntymään...
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Vitutusketju

Post by shaz » Mon Dec 20, 2004 10:38 pm

Zeke89 wrote:No nyt vituttaa taas lisää.. Tuossa naapuritalossa riehuu tulipalo. Nainen on kännissä kaatanut kynttilän ja talo ilmiliekeissä. Pelättiin vielä sitä kun naisella on kaksi pientä lasta, 2 ja 7 v, että olivatko he talossa mutta luojan kiitos he eivät olleet edes kotona. Rivitalon toisesta pätkästä olin juuri äsken isomman porukan kanssa pelastamassa tavaroita ja luulisin että yli puolet saatiin ulos. Keittiöstä ei saatu yhtään mitään pois tavaroita pois. Palo on nyt hallussa ja talo purku kunnossa. On tässäkin tapa viettää maanantai iltaa. Huomenna pitäisi laulaa joulukirkossa mutta vedin niin komeasti savua henkeen, että en pysty... Toivottavasti ei mitään pahempia myrkytyksiä ole nyt.
Zeke89, satutko kenties asumaan Korsossa? Salkolantiellä tai sielläpäin? Meinaan vaa ku asuin ite siinä lähellä ja kuulin just tosta tulipalosta kaverin kautta. :P

EDIT: Ainiin, ja mitä vituttamiseen tulee.. no, sehän ei oo ongelma. Sain just perinteisen, pahamaineisen "ollaan kavereita" -heiton päin naamaa. :evil:
Last edited by shaz on Wed Dec 22, 2004 8:46 pm, edited 1 time in total.
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Wed Dec 22, 2004 9:09 am

Joululoma alkaa tänään = kotona on tylsää.
Sain viikon väliaikaisen erotuksen koulun asuntolasta koska en ollut hankkinut viikonlopuksi asumislupaa. Kotoa koululle onkin sitten semmoset kolme ja puolsataa kilsaa.
En ehtinyt saada ajokorttia ennen joululomaa.
Niska on jumissa.
Päättötyön teko ei kiinnosta...

Voisin jatkaa tätä loputtomiin, mutta listaustopichan tämä ei ole joten jätän asian tähän...
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sat Dec 25, 2004 2:03 am

Mulla menee hermot, taas... Pari viikkoa sitten parannuin flunssasta ja taas oon sairaana. Kurkku kipeenä ja kauhea flunssa. Kiva joulu... :evil:

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Sat Dec 25, 2004 10:28 pm

No niin nyt sitten otin tämän kaverini muutto asian puheeksi hänen äitinsä kanssa lähettämällä hänelle kirjeen jossa kerroin kaikesta. Pyysin siinä että hän lähettää minulle viestin kun on saanut kirjeen. Sieltä tulee kaikkea "kiitos kirjeestä, sitä oli ilo lukea. Sopinee, että otamme myöhemmin lisää yhteyttä". Olin, että juu mikäs siinä, mutta sitten tämä ystäväni kertoo messengerissä kuinka hän oli haukkunut minua, perhettäni ja muita tämän tytön ystäviä. Selittää perheestäni kaikkea vaikka ei ole koskaan tavannut meitä. Sitten oli sanonut ystävälleni, että "voit muuttaa sinne vesan luokse jos ne sit ottaa. Mä maksan ruokarahaa". Hän oli myös voivotellut omaa lapsuuttaan ja sanonut, että ottaa ystävältäni kaikki pois, "ei vaatteta, ei lukioo, ei mitää..." eli ei elämää.
Olen itse kysellyt jo Unicef:ltä, että mitä hän voi tehdä. Voiko ystäväni muuttaa isänsä luokse vaikka heillä ei ole yhteishuoltajuutta sun muuta... Tietääkö joku onko se mahdollista. Voisin vielä soittaa MLL:n Lasten ja Nuorten Puhelimeen tuon asian takia..
Tämä "äiti" oli myös aikaisemmin puhelimessa sanonut "tyttärelleen", "annan sut joululoman jälkeen lastensuojelu viranomaisille. Käyt koulua lastenkodista käsin. Tiesin että joskus tullaan tähän..." ja kun ystäväni oli MLL:n sivuilla etsimässä äidilleen jotain mietittävää niin tämä niin kutsuttu "äiti" saapuu viereen ja sanoo pokkana "ai kato sä oot mll:n sivuilla. No hyvä! Ootko jo lähettänyt sinne postia?"

Ehdotuksia? :cry:
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by VariuS » Sun Dec 26, 2004 4:00 am

Zeke89 wrote: Ehdotuksia? :cry:
Luugeri taskusta ja vähä "jututtaa" "äitiä" niin johan alkaa luistaa...

Locked