Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am
Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Sat Feb 12, 2005 12:56 am

Flunssa vissiin taas tulossa. Edellinen oli marras-joulukuun vaihteessa, kun oli muutto. Onko sen nyt prkl taas oltava mua kiusaamassa.

Toisaalta, mikäli se pysyy yhtä kauan poissa kuin viime vuonna kun kevätflunssa oli (9 vai 10kk ilman flunssaa \o/) niin ehkä tämän sietää. Tuli vaan aika huonoon saumaan, kun olisi niin paljon asioita tehtävänä ja hoidettavana.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Feb 12, 2005 1:17 pm

SirJuzzi,

Flunssa tulee aina "väärään aikaan" :(

Itseäni vituttaa eniten se että mistään tulevasta ei ole mitään varmuutta.
"Päivä kerrallaan" mennään ja katsotaan mitä eteen tulee. Töitä pitäisi saada, hakemuksia olen lähetellyt aika paljon. Ja olen aika ristiriitainen itseni kanssa, ei viitsisi himassakaan istua koko aikaa mutta mikään ulkopuolinen "action" ei myöskään hirveästi kiinnosta. Leffan katsominen kaverin kanssa on aivan yhtä tylsää kuin baarissa notkuminenkin.
Alkoholi-ongelmastani olen kuitenkin päässyt irtautumaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Feb 14, 2005 10:37 am

Eilen sain sormenpäähän paperihaavan, joka on nyt tulehtunut ja pirun kipeä, argh. Ei kärsi pitää sormea edes suorana ja näppiksellä kirjoittamista sillä sormella pitää välttää. Mä olen hyvä näissä. :evil:

Ja jos joku sattui katsomaan eilen Kilven Tavastian keikan (tulee tänään uusintana puoli yksi kakkoselta), niin meikäläinen oli sen ohjelman tähtenä vähän turhan monta kertaa, liian usein ja vielä liian läheltä. Kukahan mahtoi moshata keikkamainoksessa lähikuvassa, no minäpä tietenkin. Mä oon typerän näköinen. :oops: Sen siitä saa kun eturiviin päätyi, vielä on ensi viikon Sonatan vastaava jäljellä. No Malvan ja minun yhteinen häpeä. :P
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Mon Feb 14, 2005 10:39 am

Tänään oli ruåtsin kuullun yo-koe ja sehän meni tietenkin aivan fantastisesti. :P

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Vitutusketju

Post by Xeemu » Mon Feb 14, 2005 11:56 am

Mormegil wrote:Tänään oli ruåtsin kuullun yo-koe ja sehän meni tietenkin aivan fantastisesti. :P
Ai sinullakin... Mutta toisaalta ruotsin preli näyttää melko valoisalta. Jotain siellä B:n ja C:n välillä oletin sen olevan, niin sehän olikin pisteen verran E:stä. Melkoinen ylläri. Harmi vaan, että tämä varsinainen kuuntelu meni jokseenkin päin persettä.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon Feb 14, 2005 2:55 pm

Malys wrote:No Malvan ja minun yhteinen häpeä. :P
Sanopa muuta. :oops: Ens viikolla tarttee varmaan hävetä viel enemmän.... :?

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by NightMare82 » Mon Feb 14, 2005 3:00 pm

Malva wrote:
Malys wrote:No Malvan ja minun yhteinen häpeä. :P
Sanopa muuta. :oops: Ens viikolla tarttee varmaan hävetä viel enemmän.... :?
Itsekin katsoin tuon Kilpi-keikan, ja ainakin yllekirjoittaneen sieltä bongasinkin. Malys, ei tarvitse hävetä ainakaan minun silmissäni, sinua en jostain syystä bongannut.

Malva, minusta ainakin näytit aika kauniilta siinä moshatessasi, ja tuli jotenkin mieleen, että kuvaaja oli osittain ainakin bongannut sieltä niitä "kauniimpia yksilöitä" eturivistä, koska olit useastikin kuvassa. :twisted: :wink:

Nyt odotan vielä suuremmalla innolla sitä Sonatan keikan taltiointia. :D

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Feb 14, 2005 5:43 pm

Minä suuressa viisaudessani peruutin tänään porukoitten auton lumihankeen :D. Takarengas upposi sinne ja koko auto oli ihan kenossa. No eipä siinä muuta kun kaivamaan ämpärillä (lapiota ei tietenkään ollut saatavilla :roll: ) lunta ympäriltä,että saisin auton pois penkasta. Eihän se sitten tietenkään niin helposti käynytkään,vaan minä-tyttöpä jouduin työntämään :D. Huom.! Yksin,itse,ominvoimin,ilman että kukaan oli ajamassa :D.Kyllä sitä tarpeeksi vittuuntuneena näköjään jaksaa yhden Renault scenicin (eli tämmöinen tilamalli...) hangesta ylös tuuppasta. Kyllä mie sitä ihan hyvän tovin työntelin,mutta lähtipä. Sitten tulee sisko paikalle ja peruuttaa sen samalla tavalla toiseen kohtaan :roll:.
Nyt onkin sitten olkapäät niin kipeät,että kädet ei nouse :D.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon Feb 14, 2005 7:04 pm

Figaro1 wrote:SirJuzzi,

Flunssa tulee aina "väärään aikaan" :(
:evil:

Kiva katsella koulussa kun 40% oppilaista on järkyttävässä nuhassa paikalla ja itse on lähdössä viikonloppuna risteilylle.

Tuon quoten takia vituttaa jo etukäteen jos se perskule tarttuu minuunkin. Minulla on muutenkin noiden sairauksien kanssa ihmeellisiä tapauksia. Ennen inttiä olin ollut pahassa flunssassa jotain kolme vuotta takaperin, sielä olin kolme kertaa kovassa kuumeessa puolen vuoden sisään. Niin ja.. huoh.. Se keuhkokuume intin jälkeen, kaksi viikkoa sairaalassa.

:evil:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Mon Feb 14, 2005 8:40 pm

*Elina* wrote:Minä suuressa viisaudessani peruutin tänään porukoitten auton lumihankeen :D
Nainen ratissa...

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Tue Feb 15, 2005 8:13 pm

Ja Elinan autoseikkailut jatkuvat :D. Tämä tarina ei sitten ole mitenkään miun vika,vaan auton!
Elikkä.Mie kävin tänään käynnistämässä auton vähän enne kouluun lähtöä,jotta se ehtisi vähän lämmetä. Sitten kun rupesin lähtemään,niin katsoin,että kappas: Rakkaan Mercedes-vanhukseni konepellin alta tulee savua :shock:. No siinä sitten iskän kävin sisältä hakemassa ja sillä välin savu on vaan lisääntynyt. Iskää odotellessa sitten katselin,että mikäs tuohon maahan tuolleen heijastaa auton alta,että ihan oranssilta näyttää hanki.Siinä samassa sitten auton alle tipahtaa jokin palava pieni osa... Iskä tulee paikalle ja auto vaan savuttaa paskua savua konepellin alta. No sitten vaahtosammuttimella varustautunut isäni avaa konepellin ja mitäs sieltä paljastuukaan? No tulta! Oli ihan kunnon liekit,eikä mitään pientä hehkua. Että näin miun auto sitten lämpesi...
Tapaus oli tietenkin aika harmittava,koska nyt täytyy pärjätä yhdellä autolla,mutta ei kyllä ole muuta voinut,kun nauraa :lol:! Koko auto on muutenkin niin legendaarinen perheen ja kaveriden keskuudessa,ja nyt vielä tämä...
Mutta ei hätä ole ehkä tämännäköinen! Eräs tuttu autokorjaaja sanoi,että sen voi vielä korjata :D! Eri asia on sitten,että kannattaako se. KOnepellistäkin on maalit palanut,puhumattakaan sitten sisällöstä.
Onni onnettomuudessa kuitenkin,että tapaus sattui kotipihalla,eikä koulumatkalla :shock:.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Tue Feb 15, 2005 9:13 pm

Eipä ollut jokin aika sitten kolari kaukana. Olin ajelemassa parin kaverini kanssa, niin yhtäkkiä näen jonkin auton ajavan minua vastaan väärää kaistaa pitkin. Onneksi tämä kuski tajusi vaihtaa kaistaa ennen nokkakolaria. Ohiajaessa katsoin autoon, ratissa oli noin satavuotias mummo. Eilen sitten olin pyöräilemässä kaupungilta kotiin ja lähdin ylittämään suojatietä. Samalle tielle kääntymässä ollutta Mersua kuskannut bisnesmies puhui sen verran innokkaasti kännykkäänsä, että sai juuri ja juuri jarrutettua ennen varmalta näyttänyttä kolaria, itse kun olin jo suojatien puolivälissä kun auto alkoi kääntymään.

Elinan allekirjoitukseen viitaten: Mitähän tuubaa olin taas mennyt päissäni jauhamaan tänne, luin tekstin itsekin vasta seuraavana aamuna.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Feb 17, 2005 2:00 pm

Mä kaipaan asuntoon ulkolämpömittaria. Kahtena päivänä arvioinut ilman perusteella että ei tuolla ole kuin korkeintaan jotain -5 astetta ja pukeutunut sen mukaan. Ja vitut, tuolla on -15 ja tuppaan jäätymään. No oma moka enkä jaksa digitaalista mittaria hankkia.

Koulutöistä on hirveä stressi, maanantaiksi pitäisi olla yksi esitys ja viikon päästä pitäisi olla tunnin mittainen matkatoimiston infotilaisuus. Ei me millään saada omasta kohteestamme tunnin verran viihdykettä ihmisille. Ei olla ehditty edes koko työtä aloittaa. Viikonloppunakaan ei paljoa ehdi tehdä kun on pakko mennä Kemin Lumilinnaan haastattelemaan vierailijoita lauantaina ja sunnuntaina. Ja päivät on pitkiä ja pitäisi kaikki muutkin koulutehtävät tehtyä. Jatkuva päänsäry ja koulutyöt vain pyörii päässä koko ajan. :evil: Tätä pitäisi jaksaa vielä 2,5 viikkoa ja sitten olisi loma, tenttiviikko nimittäin. Järkytävä jakso. Opinnäytteen aihealoite pitää palauttaa opettajalle ensi viikolla ja olisi ihan kiva tietää että mitä mä siihen kirjoitan.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nightwarrior » Thu Feb 17, 2005 3:05 pm

Pyöräilin koululle 3,5km vain todetakseni, että meillä ei olekaan tuntia joka piti alkaa 14.00. Mietin vielä aamulla, että jaksaako lähteä yhden tunnin takia ja kun kaverikin oli tulossa.. Päätin sitten olla tunnollinen opiskelija ja lähteä, mutta ei väkisin.

Oli kai tuosta joskus infottu, koska tyttöjä ei näkynyt koululla, mutta jostain syystä pojat olivat paikalla :roll:
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
King of Loss
Sr. Member
Posts:1130
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:31 pm

Re: Vitutusketju

Post by King of Loss » Thu Feb 17, 2005 5:31 pm

Malys wrote:Mä kaipaan asuntoon ulkolämpömittaria. Kahtena päivänä arvioinut ilman perusteella että ei tuolla ole kuin korkeintaan jotain -5 astetta ja pukeutunut sen mukaan. Ja vitut, tuolla on -15 ja tuppaan jäätymään. No oma moka enkä jaksa digitaalista mittaria hankkia.
Mitä sitä turhaan ulkolämpömittareita ostelemaan, kun ForecastFox kertoo sinulle lämpötilan :wink:

mmi
Jr. Member
Posts:17
Joined:Wed Feb 09, 2005 11:26 pm

Re: Vitutusketju

Post by mmi » Thu Feb 17, 2005 5:52 pm

Yleinen masennus taas päällä. Tuntuu, että kohta tätä ei vaan enää jaksa.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Thu Feb 17, 2005 6:10 pm

Minua taasen rassaa se, että joudun aina pulaan jos tulee peräkkäin kaksi koetta, joissa on valtava koealue ja hankalaa asiaa. Se johtuu tavastani lukea niihin, joka on siis hyvin hidasta ja tietenkin en viitsi yleensä alkaa lukea kuin edellisenä iltana tai kaksi päivää ennen. Nyt on sellainen tilanne, että eilen tuli luettua koulutusalaan nähden aivan oudon, mutta pakollisen kurssin kokeeseen about 120 sivua ja nyt pitäisi lukea 180 sivua toiseen kokeeseen, joka kuitenkin olisi valinnaiskurssin koe. Minulle tuollainen on muodostunut lähes mahdottomaksi esteeksi ja puinkin tässä nyt, että menenkö vain kääntymään huomiseen kokeeseen vai tentinkö sen suosiolla keväällä. :shock:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Thu Feb 17, 2005 10:07 pm

mmi wrote:Yleinen masennus taas päällä. Tuntuu, että kohta tätä ei vaan enää jaksa.
Sama täällä. Tuntuu tosiaan siltä että on aivan sama mitä teen tai jätän tekemättä, mistään ei tule mitään. Mikään ei ole varmaa paitsi se että mitään varmaa ei ole :( Välillä oikeasti tuntuu että voisi vaan liimata itsensä sänkyyn. Välillä onneksi tämäkin tunne väistyy.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun Feb 20, 2005 12:50 am

King of Loss wrote: Mitä sitä turhaan ulkolämpömittareita ostelemaan, kun ForecastFox kertoo sinulle lämpötilan :wink:
Kiitokset, se toimii. :D Tartte enää edes ikkunasta katsoa säätä jos ei jaksa. x)
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Sun Feb 20, 2005 1:37 pm

Vähän meinaa pistää vituttaan, neljän ovarin kurssin viiminen välikoe tuossa yhen ja puolen viikon päästä ja en ymmärrä yhtään miten hommat pitäis laskea :( siitä pitäis koittaa saaha ovarit kerta sitä kurssia on tahkonnu syksystä asti, nyt se vituttas jos ei pääsis sitä läpi....pitää vissii mennä valittaa jollekki vanhemman vuojen opiskelijalle että auttaa tai jotain...muutenki tässä taas tenttejä vähä kasaantuu, kahen viikon sisään on sellanen viis tenttiä, onneks ens viikko on sentää tenttivapaa :S

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by NightMare82 » Sun Feb 20, 2005 1:45 pm

Katja wrote:Vähän meinaa pistää vituttaan, neljän ovarin kurssin viiminen välikoe tuossa yhen ja puolen viikon päästä ja en ymmärrä yhtään miten hommat pitäis laskea :( siitä pitäis koittaa saaha ovarit kerta sitä kurssia on tahkonnu syksystä asti, nyt se vituttas jos ei pääsis sitä läpi....pitää vissii mennä valittaa jollekki vanhemman vuojen opiskelijalle että auttaa tai jotain...muutenki tässä taas tenttejä vähä kasaantuu, kahen viikon sisään on sellanen viis tenttiä, onneks ens viikko on sentää tenttivapaa :S
No huh huh, sulla tytöllä tuntuu riittävän kohtuullisesti noita tenttejä, kyllä alkaisi itelläkin ahistamaan tuommoisten tenttimäärien kanssa. Itsehän olen pikkuhiljaa tahkonnut eteen päin, viimeksi kävin tentissä uusimassa latinan tentin. Se meni nyt sitten ykkösellä läpi! Kehtaan mennä jo jatkokurssillekin, pitäisi vaan alkaa lukemaan ne kirjan kappaleet läpi yksinään, mitkä muut ehti jo käydä, kun se kurssi on jo ollut käynnissä yli kuukauden ajan. Mielenkiintoista sinänsä, että en ole oikeastaan jaksanut stressata kuin parista kurssista tähän mennessä, lukuun ottaen tuo latinan kurssi, silti olen saanut "järkiään" vähintään 2- tason arvosanoja. Viimeksi sain filosofian peruskurssista 2,5, enkä käyttänyt esseiden kirjoittamiseen paljon yhtä viikonloppua pidempää aikaa.

Hmm.. vähän kyllä ahistaa, 14,5 opintoviikkoa tähän mennessä, kai sitä pitäisi tulla lopuista syksyn kurssien tenttimisistä ja kevään kursseista sit vähintään se 10,5 ov:a.

Katjalle toivon jaksamista ja kaikkea hyvää loppukevääseen, kyllä se tästä, ja kevätaurinkokin jo paistaa, ja piristää meitä muitakin kaamosväsymyksestä kärsineitä!

Hmm... pitäisi mennä kohta tosissaan jo lukemaan sitä latinaa. :)

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun Feb 20, 2005 5:45 pm

Vituttaa perkeleesti se, että mulla pitää olla 40 opintoviikkoa tämän vuoden aikana, muuten joudun maksamaan tuet takaisin. Tuo 40 on ihan kohtuuton määrä enkä tajua miten ne voi vaatia nui paljon. Ja toisilta sitten taas vähemmän, siis jotka opiskelee toisissa koulutusohjelmissa. Meillä kun ei mitään pienitöisiä nuo teemat ole, kauhiasti esseitä (25s pitkiä). Nyt alkaa huomenna työharjottelu, jossa 3 viikkoo duunissa, ja sen jälkeen pitää palauttaa 25 sivunen essee suomeksi, 5-7 sivua ruotsiksi ja 10-15 sivua englanniksi. Niin, ja nuo esseet ovat raportteja elikä pitää liittää oppimispäiväkirja, taustakirjallisuus, työpaikalla saadut tiedot, korreloida niitä keskenään.

Hitto. :?

User avatar
Wanderer
Sr. Member
Posts:360
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:50 am
Location:Vantaa,Finland

Re: Vitutusketju

Post by Wanderer » Wed Feb 23, 2005 6:17 pm

Mua taas vituttaa se että pitäisi lähteä huomenna perheen mukana hiihtämään. Olen ihan paska hiihtäjä. Sitten tänään on vielä selkä kipeä niin tosi kiva lähteä huomenna kitumaan. Viikonloppuna olis tarkotus lähteä guinnesille mutta rahatilanne on vähän niin ja näin. :roll:
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Vitutusketju

Post by Alexi » Wed Feb 23, 2005 8:12 pm

Yksi suht varma kesätyö paikka meni sitten sivusuun, tosin semmosesta syystä josta ei oikein ketään voi syyttää. Entinen työntekijä palaa kuulemma armeijasta. Nyt on enään yksi paikka jäljellä, kun kaupungille laitoin hakemuksen vaikka ei sieltä paikkaa saa 99% varmuudella. No on tässä vielä jonkun verran aikaa

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Wed Feb 23, 2005 10:35 pm

vituttaa, tai ei vituta, huono fiilis vain...vituttaa ilman mitään syytä periaatteesa...tämä on just niitä ihmepäiviä, jotenki tuntuu että kaikki menee pilalle mitä yrität, mikään ei onnistu, mutta vaikka asia ei olis eilenkään onnistunu ei siitä ois jääny sen kummempaa vitutusta...Alkaa hautomaan ja miettimän kaikkia asioita ja kaiken saa käännettyä mielessä jotenki negatiiviseks, hitto mie vihaan tällasia päiviä, jopa seki vituttaa että tänään on keskiviikko...joo menis nukkumaan, josko huomenna olis taas parempi päivä...

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by NightMare82 » Wed Feb 23, 2005 10:48 pm

Katja wrote:vituttaa, tai ei vituta, huono fiilis vain...vituttaa ilman mitään syytä periaatteesa...tämä on just niitä ihmepäiviä, jotenki tuntuu että kaikki menee pilalle mitä yrität, mikään ei onnistu, mutta vaikka asia ei olis eilenkään onnistunu ei siitä ois jääny sen kummempaa vitutusta...Alkaa hautomaan ja miettimän kaikkia asioita ja kaiken saa käännettyä mielessä jotenki negatiiviseks, hitto mie vihaan tällasia päiviä, jopa seki vituttaa että tänään on keskiviikko...joo menis nukkumaan, josko huomenna olis taas parempi päivä...
Joo, itsellä ollut taas vaihteeksi vähän samanlaista. Menneet on menneitä, paitsi jotkut asiat, jotka vaan jää pyörimään mielessä. Ei kiva. Itsekin ajattelin mennä kohta nukkumaan. :x

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun Feb 27, 2005 4:53 pm

Argh!! Ei hitto yhtä opettajaa. Siis, ei samperi. Tehtiin Kemin Lumilinnan asiakkaille kysely, lauantaina syötettiin omat lomakkeet koneelle. Enkuksi vastanneiden kanssa tuli ongelma, meidän pitäisi käyttää samaa tietokantaa (joka on tehty juuri sitä lomaketta varten) siinä, mutta kun osa kysymyksistä on täysin erilaisia kuin suomalaisessa versiossa (vaihtoehtoja on enemmän) ja me ei voida syöttää kumpiakin lomakkeita samaan tietokantaan. Opettaja on itse tehnyt nuo lomakkeet, mutta ei ole selvästikään ajatellut sitä syöttämistä. Samainen opettaja kommentoi meidän perjantaisesta matkatoimiston infotilaisuus-esityksestä että PowerPoint-esitys ja se, mitä puhuttiin, eivät menneet yksiin. Niin, kukaan ei voinut mitenkään huomata sitä, että sen ei ollut tarkoitus edes olla yhtenäinen puheen kanssa, kunhan pyöri taustalla looppina rekvisiittana kuvia kohteestamme näyttäen. Kellekään muulle se ei asiasta sanonut mitään.

Yhdellä opinnäytetyön tekemiseen valmistavalla kurssilla samainen opettaja käyttää niin hienoja ja tieteellisiä sanoja, että luulen harvan luokasta ymmärtävän mitä se sanoo. Mulle on tolkutettu peruskoulusta lähtien että selitä kaikki käsitteet ja oudot sanat ja opettaja itse on sanonut että opinnäytteessä pitää käsitteet yms. selittää, mutta se itse ei sitä tee. Esimerkkinä kurssimatskusta: "Yleistyssääntö: abstrahoi mikropropositioiden semanttista yksityiskohdista käsiteellisesti ylemmällä tasolla olevan makroproposition, eli etsitään nimittäjä mikrotason väitteille." Joo, mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa. Okei, me ollaan nyt AMK:ssa, mutta ei tuollaisia sanoja tule normaalissa elämässä vastaan. Kavereiden kanssa ajateltiin vittuilla ja ottaa seuraavalle tunnille sivistyssanakirja mukaan.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by NightMare82 » Sun Feb 27, 2005 10:29 pm

:cry:

Kyllä kannatti käydä viikonloppuna kotona! Sain nimittäin tuliaisiksi saman kuume/ripulitaudin, minkä puoli sukua oli jo ehtinyt kotona päin sairastaa. Nyt yleisesti ottaen on vain todella "huono olo", vaikka ei onneksi okseta valtavasti.

Ei taida tulla alkuviikon luennoille menemisestä mitään. :(

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Vitutusketju

Post by shaz » Tue Mar 01, 2005 8:15 pm

Ulkona on ollut koko päivän helvetin kylmä, kaikki menee päin kuusta ja kuittasin matikasta välitodistukseen tyylikkään kuutosen. Vituttaa ankarasti.
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Fri Mar 04, 2005 11:01 am

Monitorini sanoi poks! Tätä ei kykene katsomaan kymmentä minuuttia kauempaa kun jo alkaa särkeä päätä. :? Ja just kiireisinpään aikaan, olis hitosti koulutehtäviä tehtävänä.

Perkele.

Locked