Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society
Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Fri Mar 04, 2005 11:47 pm

Ei pysty oikein pelailemaan netissä, kun pingit hyppivät yli satasen. Tätä jatkunut jo jonkun aikaa. Ahdistelin taas ISP:tä asian tiimoilta; toivottavasti korjaavat asian.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sun Mar 06, 2005 1:09 pm

Just söin viikon antibioottikuurin poskiontelontulehdukseen eikä se auttanut. Eikun huomenna taas valittamaan terveyskeskukseen. Alkaa tämä ainainen sairastelu tympimään pikkuhiljaa. :(

janivarius
Member
Posts:92
Joined:Wed Jul 23, 2003 9:00 am

Re: Vitutusketju

Post by janivarius » Mon Mar 07, 2005 3:36 pm

V*ttu, olin tässä ihan varma, että olisin saanut viime viikolla lopputyöni valmiiks, mutta sepä ei toiminutkaan. Tarkoituksena oli siis tehä _toimiva_ kitaraefekti, mutta paskat se mitään toimi. Pitkään tutkiskelin ja mittailin sitä ja vikaa ei vaan tunnu löytyvän. Laitoin siitä jo mailia Amerikkaan asti ja vastauskin tuli, mutta sekään ei auttanu yhtään. Rupee tuntumaan aika varmalta, että siinä on joku perustavaa laatua oleva virhe :x . Ei sitten auta muu kuin mennä ens viikolla koululle tekemään koko homma uusiks, prkl. Eihän siinä muuten mitään, mutta ku rupee loppumaan aika kesken sen kanssa.

Edit: V*tutti vielä vähä lisää....

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Mon Mar 07, 2005 9:00 pm

Ylex:ltä tuli juuri Apocalyptican Bittersweet liveveto ja kyllä sielä kuulosti vähän olevan teinejä kirkumassa *iik Ville!!! Ääk Lauri!!!* ärr...

Juu, yrittäkää ymmärtää..
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Mar 07, 2005 9:06 pm

Cinda wrote:Ylex:ltä tuli juuri Apocalyptican Bittersweet liveveto ja kyllä sielä kuulosti vähän olevan teinejä kirkumassa *iik Ville!!! Ääk Lauri!!!* ärr...
No ne teinit eivät varmasti voineet olla kamalamman kuuloisia,kun Lauri :roll:. Oikeasti. Ne Laurin osuudet kuulostaa ihan teurastettavalta sorsalta.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Mon Mar 07, 2005 9:18 pm

Mun mielestä Lauri on kyl ihqmpi q niinq Ville :roll:
Njoo.. En tykkää kummastakaan, koko biisi on melko turha.
Don't ask who's to blame, I don't know.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Mon Mar 07, 2005 9:32 pm

Minustakin biisi on melko turha, mutta ainakin erittäin tylsä. Laurin kimeästä "pikkupoikaäänestä" en myöskään perusta yhtään. Mutta antaapi sen olla kuitenkin, kyllähän tollekin (ja Laurille) löytyy fanittajia sieltä teinien joukoista. Ehkä.

Mikäs sitten vtuttaa on tällä kertaa oma laiskuuteni. Pitäisi tehdä joitakin koulun kurssitöitä, mutta kynnyskysymys niiden aloittamiseksi on taas kerran minulla niin suuri, että taaskin yksi työ on jo myöhässä aikataulustaan ja ei mitään tietoa milloinka jaksan aloittaa tekemään sitä. Minulle on jo vuosia, jostakin lukion puolivälistä, ollut toisinaan erittäin vaikeaa tehdä koulun kurssitöitä tai silloin muinoin esseitä tms. :? Mikä sitten kyllä näkyy myös arvosanoissa/opintoviikoissa.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Mon Mar 07, 2005 10:24 pm

On tosi kiva lähetellä työhakemuksia kun suurin osa tulee "recipent failed"-ilmoituksella takaisin. Antaa hyvän kuvan työnantajasta!!
Ja eipä se ole muutenkaan tuottanut muuta kuin meiliä sentboxiin.

Osa-aika työ on myös ihan peffasta, tänään olin duunissa, ja keskiviikkona taas mennään. Mielestäni duunia pitäisi olla joka päivä ma-pe välillä, ei niin että sitä on kaksi päivää viikossa, ei edes peräkkäisinä päivinä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Tue Mar 08, 2005 1:58 pm

Piip.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue Mar 08, 2005 2:15 pm

Haven,

Tuttuakin tutumpi tilanne:

Minulle käy erittäin usein niin että olen kyllä illalla varsin väsynyt mutta sängyssä uni ei tule silmään vaikka mitä tekisin. Kaikkea on kokeiltu:

Kävely päivällä tekee vähän väsyneeksi mutta sitten iltaa kohti taas piristyy. Tuoppi kaljaa ennen sänkyyn menoa aiheuttaa vain kusettamisen 20 minuutin sisällä. Kaverini sanoi että "lisää vaan liikuntaa" mutta ei auta vaikka kävelen tunnin päivässä aikamoisella tahdilla. Pitää sitten vissiin kävellä 4 tuntia päivässä :(

Ja tiedän ainakin yhden tyypin lisäkseni joka sanoi että on aivan sama meneekö hän sänkyyn 22. vai 00, uni tulee aina 01 ja 04 välillä.
Itselläni on jo pitkään ollut hankala nukahtaa millään ennen klo 2 aamuyöstä ja sitten kun pitää herätä kuitenkin 7.30(kuten huomenna) niin sekin muutama tunti tulee nukuttua huonosti. Vaikka kerrostalossa asunkin, ei muiden ihmisten "metelöinnillä" ole osuutta tässä nimittäin ensinnäkin täällä ei paljoa muiden ääniä kuulu ja varsinkaan 22 jälkeen ei tarvitse pelätä meteliä. Sitä paitsi olen jo tottunut niihinkin ääniin mitä joskus kuuluu.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by NightMare82 » Tue Mar 08, 2005 2:30 pm

Itsekin olen kärsinyt tuosta unettomuudesta aika ajoin.

Aikaisemmin ainakin sillä on varmaan ollut paljonkin tekemistä astmani ja pölypunkkiallergiani kanssa. Nyt kun olen ottanut lääkkeitä molempiin kohta kahden vuoden ajan, niin siltä kantilta ainakin vähän helpottanut.

Nykyään kai unettomuutta aiheuttaa lähinnä tietyin väliajoin masennus ja ahdistus, mikä ei liene täysin tuntematonta kenellekään (taloudellisesti) "epävakaassa" elämäntilanteessa olevalle. Itse ainakin pyrin välttämään varsinkin arkipäivinä minkään "piristeiden" käyttöä, esim. kahvin tai kolajuomien, kello 18 jälkeisenä aikana. Johtuu siitä, että tiedän noiden vaikuttavan meikäläiseen melkoisen vahvasti. Muutenkin pyrin pitämään elämääni välillä tarkoituksella varsin "virikkeettömänä", sillä tietyt asiat ja kokemukset vaikuttavat noin yleensäkin minuun todella vahvasti, jolloin en välttämättä pysty "keskittymään" käsillä olevaan, kun minun täytyy "prosessoida" noita vahvoja kokemuksia, tai jotain. En kyllä tiedä onko se sitten "luontaista herkkyyttä" vai mitä, mutta tiettyjä vahvasti koettuja asioita voin märehtiä aika pitkänkin aikaa.

Noh, en tiedä oliko tästä kenellekään apua, mutta ainakin hieman "vertaistukea" mahdollisesti samankaltaisia kokemuksia omaaville tämä kai sitten oli, tai jotain.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Tue Mar 08, 2005 2:31 pm

kaks hyvää vinkkiä unettomuuteen: kunnon liikuntaaa päivässä, en ite pidä kävelyä mitenkään niin suurena liikuntana, sellasta oikeaa liikuntaa ja toinen on opiskelu, se pistää väsyneeks..ja noh yks keino jos tuntuu ettei millään un itule silmään, avaa tv:n ja tuijottelee sitä, eiköhä ala väsyttää jossai vaihees...
ja Figaro vaihda tuoppi olutta konjakkiin, vähän konjakkia lämmittää ja voi todella auttaa unensaannissa

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Tue Mar 08, 2005 5:21 pm

Mä oon kärsinyt unihäiriöistä jo vuosia ja syön semmosia unirytmin tasotuslääkkeitä. Joskus jos oikein ressaa, ei taho lääkkeetkään auttaa ja aamulla sitten kiukutellaan kaikille väsyneenä. :)

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Tue Mar 08, 2005 6:24 pm

Inhottavaa,kun ihmiset ei tuo miulle luvattuja tavaroita sovittuu aikaan ja paikkaan. Ihan kun miulla olisi aikaa/intoa ajella ympäri kaupunkia vaan kuullakseni,että "oho,unohtui kotiin".

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Tue Mar 08, 2005 6:54 pm

Piip.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Tue Mar 08, 2005 11:12 pm

Haven wrote: Tuossa ulos menossa on vain se ongelmana ettei sinne pysty menemään, kun sitä tulee aikalailla välteltyä. Sama juttu opiskelun kanssa. Televisio taas on pakollinen, muuten ahdistus kasvaa liian suureksi, mutta siinä käy yleensä niin että huomaa vielä puoli seitsemän aikaakin aamulla ettei ole edes väsynyt.
ööö saanen kysyä miksi vältellä ulosmenoa? ei sitä kannate valittaa univaikeuksia jos elämä koostuu tv:stä ja sisäilmasta, koska siihen voi todellakin itse vaikuttaa ihan todella :roll:

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Tue Mar 08, 2005 11:54 pm

Kaipa sitten olen hiljaa. (:

Televisiota ei tule katsottua mitenkään liikaa, sisäilmaa ehkä senkin edestä, tiettyjen syiden takia.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Thu Mar 10, 2005 8:27 pm

Väsyttää, vituttaa, masentaa ja panettaa... Voisi melkein suorittaa anestesian aivoille, mutta toisaalta tänään on vasta torstai.

mmi
Jr. Member
Posts:17
Joined:Wed Feb 09, 2005 11:26 pm

Re: Vitutusketju

Post by mmi » Sat Mar 12, 2005 4:03 pm

Miksi en osaa sanoa mitään viisasta, miksi en osaa lohduttaa, miksi en osaa antaa hyviä neuvoja!?! Ystäväni otti eilen illalla yhteyttä, että hänellä menee todella huonosti ja että hän oli kerennyt jo satuttamaan itseään. Keskustelimme asiasta, tai siis minä kuuntelin. Sanotaan, että kuuntelu on parasta, mutta entäs jos siitä tulee olo, ettei toinen välitä? Toisaalta jos antaisi neuvoja, niin sekin saattaisi olla loukkaavaa "Tuo tulee neuvomaan minun elämääni!" En tiedä, mitä tehdä. Tänään kysyessäni hänen oloaan hän vakuutteli voivansa paremmin. Mitäs jos hän ei tarkoittakaan sitä, vaan sanoo sen, että minä en huolehtisi? Olemme tunteneet niin vähän aikaa, mutta olemme kumminkin läheiset. Lisäksi minulla on olo, etten voi tehdä mitään. Toinen kärsii siinä vieressä ja minä en voi tehdä mitään!! :cry:

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sat Mar 12, 2005 10:02 pm

mmi wrote:Lisäksi minulla on olo, etten voi tehdä mitään. Toinen kärsii siinä vieressä ja minä en voi tehdä mitään!! :cry:
Ikävä kyllä tuttu tilanne vuosien takaa... Maailman avuttomin olo on,kun toisella menee päin p*rsettä,mutta mitenkään et voi auttaa.
Ehkä sie voisit tälle kaverillesi ihan rehellisesti sanoa,että siusta tuntuu todella pahalta,kun et tiedä mitä tehdä.
Omasta kokemuksesta voin sanoa,että joskus on vaan tilanteita,kun ei edes tarvitse sanoa mitään,riittää vaan kun on paikalla/olemassa.

mmi
Jr. Member
Posts:17
Joined:Wed Feb 09, 2005 11:26 pm

Re: Vitutusketju

Post by mmi » Sun Mar 13, 2005 1:31 am

*Elina* wrote:Ehkä sie voisit tälle kaverillesi ihan rehellisesti sanoa,että siusta tuntuu todella pahalta,kun et tiedä mitä tehdä.
Omasta kokemuksesta voin sanoa,että joskus on vaan tilanteita,kun ei edes tarvitse sanoa mitään,riittää vaan kun on paikalla/olemassa.
Itseasiassa pahoittelinkin heti alussa, etten osaa sanoa mitään järkevää. Painotin kumminkin, että minä todellakin välitän ja kuuntelen. Omaa kokemusta löytyy myöskin tuosta, että se on tärkeintä, että toinen on olemassa. Tiedän myös omasta kokemuksesta, että tuossa mielentilassa etsii "todisteita" siitä, ettei kukaan oikeasti välitä, kunhan puhuu lämpimikseen tai puuttuu asioihin jotka ei "sille" kuuluu. Parhaani yritän ja pahimman yli ollaan menty. Tänään myöhemmin hän itseasiassa kiitti siitä, että minä huolehdin. Toivottavasti hän tarkoittaa sitä. Uskoisin asian olevan näin, mutta kunhan hän ei vain yrittäisi näytellä minulle(kin) liian vahvaa.

mmi
Jr. Member
Posts:17
Joined:Wed Feb 09, 2005 11:26 pm

Re: Vitutusketju

Post by mmi » Tue Mar 15, 2005 10:17 pm

Minulla oli aivan ihana päivä tänään, kunnes kotiin tultuani kauan tutemastamme perhetutusta paljastui ikäviä piirteitä. Hän on puhunut meidän perheestä paskaa pitkin kyliä, ja lopulta tuli tietoon, että hän oli ihan varta vasten katsonut jostakin rekisterikeskuksesta, kenen nimissä minun velipuoleni auto on ja toitottaa sitäkin pitkin kyliä. "Mistä se sellaset rahat olis repässy?! Arvasihan sen." Täytyy myöntää, ettei veljelläni asiat ole aina olleet parhaalla tolalla, mutta miksi hemmetissä kukaan noin tekee? Sheitanan juorukello, hankkisi oman elämän!!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Mar 16, 2005 12:46 pm

Opettaja repäisee taas, samalta opelta on neljä tenttiä tällä viikolla. Tänään oli toinen. Eilen oli kaksi kymmenen pisteen esseetä + 10 yhden pisteen selitettävää sanaa. Tänään oli NELJÄ 10 pisteen esseetä. Eli kirjoittamista aivan helvetisti. Tentistä lähdin kaks tuntia sitten ja vieläkin on käsi kipeä kaikesta kirjoittamisesta. Reilu viisi sivua sain räpellettyä. Ja kaksi tenttiä vielä jäljellä ja niissä ei todennäköisesti mitään muuta olekaan kuin 10 pisteen esseiden kirjoittamista, niihin yrität sepustaa kaiken mahdollisen mikä voisi EHKÄ liittyä asiaan, kun on niin pirun laajat kysymykset. :x

Perjantaiksi pitäisi olla yks kirja luettu ja siitä essee palautettu, en ehdi todellakaan lukea. Huoh. Ja mä olen aika hyvin pihalla opinnäytteen suhteen, mitä erilaisia papereita mun pitää vielä koululle toimittaa yms. Huoh. Kohta tuntuu homma leviävän käsiin.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed Mar 16, 2005 3:42 pm

Tuosta mmi:n tarinasta tuli mieleen vähän vastaavanlainen juttu,joka sattui omalle kohdalle...
Meidän entisen talonyhtiön talonmiehen rouva kävi kerran (tai ehkä useammankin,enhän mie tiedä) yleisavaimilla meillä sisällä,kun ei oltu kotona. Ei ilmeisesti ollut löytänyt mitään kovin mielenkiintoista,kun levitteli kylällä juttua,että me kuivatetaan pyykkiä ovien päällä :D :roll:.

A:Mie luulin,että on ihan ok ripustaa esim. pyyhe suihkun jälkeen oven päälle kuivumaan.Ilmesesti ei ole.
B:Ketä kiinnostaa?!

Ja tätä järkyttävää uutista ei voinut todeta kun sisälle menemällä,koska asuttiin kolmannessa kerroksessa,eikä ulkoa nähnyt meille sisälle.
Kaikenlaisia :roll: ...

mmi
Jr. Member
Posts:17
Joined:Wed Feb 09, 2005 11:26 pm

Re: Vitutusketju

Post by mmi » Wed Mar 16, 2005 5:26 pm

*Elina* wrote:Ei ilmeisesti ollut löytänyt mitään kovin mielenkiintoista,kun levitteli kylällä juttua,että me kuivatetaan pyykkiä ovien päällä :D :roll:.
Voi repeämys! :lol: Sittenhän minäkin olen syyllistynyt tuohon kamalaan rikokseen.

Joo ja tämä viesti ei liittynyt mitenkään edes aiheeseen, mutta tuo oli jo kaiken huippu. Voi rouvaparka. :roll:

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by ozzie » Thu Mar 17, 2005 10:56 am

Haven wrote:Piip.
Haven wrote:Piip.
Taitaa olla pääsiäinen tulossa, piipitystä kuuluu jo.
Näinhän se on...

Superi
Jr. Member
Posts:11
Joined:Fri Mar 18, 2005 2:55 pm
Location:Laatikossa

Re: Vitutusketju

Post by Superi » Fri Mar 18, 2005 3:10 pm

No tällä hetkellä vituttaa parikin asiaa:

-Kone pätkii... Jotain saa**nan pöpöjä kovolla...
-Koulusta saa taas vi*usti jotain läksyjä...
-Kohta loppuu energiajuomat, eli kohta nukahdan tähän keskellä päivää...

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Fri Mar 18, 2005 6:13 pm

Taas näitä ainaisia kyytiongelmia :?. Ei ole kyytiä kaupungille huomenna ja omalla autolla jos menen,niin en tiedä milloin voin ajaa sieltä pois. Autokin varmasti hajoaa keskelle moottoritietä tai jotain,kun se on ihan paska.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon Mar 21, 2005 10:09 pm

ozzie wrote:
Haven wrote:Piip.
Haven wrote:Piip.
Taitaa olla pääsiäinen tulossa, piipitystä kuuluu jo.
:lol:

Haiven se vaan on.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Vitutusketju

Post by Sacce » Tue Mar 22, 2005 12:19 pm

Perkule kun on kurkku kipeänä. Noh, onneksi lämmin keitto ja pastillien popsiminen helpottavat oloa. Tää on just sitä aikaa vuodesta, että kun pukeutuu talvitakkiin, on liian kuuma, ja kun yrittää pukeutua vähän kevyemmin, on liian kylmä.

Locked