Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm
Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Fri Jun 06, 2003 2:59 pm

Malys wrote:
Minä puolestani siirtelin paikasta A paikkaan B kivenmurikoita 200-300 kg:n edestä, vaikka käsineet oli, sormenpäistä lähti nahkat aika hyvin.. Porukat saaneet päähänsä että hehän haluavat reunustaa talon julkisivun 60 sentin levyisellä kivi"vyöllä". Kukahan joutuu kaivamaan sopivia kiviä kasasta, en ainakaan minä. :eyes Samasta asiasta on ollut erilaisia variaatioita pariin otteeseen, muutama vuosi sitten leikittiin murskeella ja kivillä, nyt nuo veke ja uusiksi. Prkl.
Tuttua touhua tuo on miullekin. Ja jos ei tarvitte jotain kantaa niin paremman puutteessa pääsee jollekkin isän rakennukselle mättämään lapiolla hiekkaa kottareihin ja kuskaamaan sen sementtimyllyyn - tai jotain muuta hauskaa vastaavaa jos ei sitä ole sillä hetkellä tarjolla...sen siitä saa kun isä on rakennushullu sähköasentaja. Miksi mie suostun noihin juttuihin liian helposti? Saattaa tosiaan olla että skippaan tuon Tuska-reissun pois...riippuu siitä saanko tarpeeksi rahaa kasaan ja kerkiänkö edes sinne kun muutto sattuu juuri siihen kuun alkuun ja saa nähdä onko kerinnyt järjestää kaiken siihen kuntoon että pääsee lähtemään(ja se muuttokin syö ihan helvetisti rahaa).

:eyes

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Vitutusketju

Post by Warrior » Fri Jun 06, 2003 3:18 pm

Ei ole yhtään kiva olla töissä kun se ..tun allergia vaivaa lähes tauotta.

Huomenna on vielä työvuoro. Jaa, että monesta moneen? No 6.00 - 14.00 tietenkin eli viideltä herätys ja nukkumaan en vaan pysty menemään ennen yhtätoista. >=(
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

-Tuoma$-
Member
Posts:179
Joined:Sat Oct 26, 2002 2:15 pm

Re: Vitutusketju

Post by -Tuoma$- » Fri Jun 06, 2003 3:57 pm

Meikäläisen kesätyö on kyllä maailman tylsin.
Minne ei normaalien soimaukset soi, missä epänormaali olla voi
~YUP: Normaalien maihinnousu

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Fri Jun 06, 2003 4:33 pm

Warrior wrote:


Huomenna on vielä työvuoro. Jaa, että monesta moneen? No 6.00 - 14.00 tietenkin eli viideltä herätys ja nukkumaan en vaan pysty menemään ennen yhtätoista. >=(
mä joudun heräilemään aamuvuoroina klo. 04:15.. :buh:

nyt yöksi töihin.. :zzz:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Vitutusketju

Post by Mare » Fri Jun 06, 2003 4:39 pm

-Tuoma$- wrote:
Meikäläisen kesätyö on kyllä maailman tylsin.
Missäs olet töissä jos se kerta niin tylsää on?
This is the Arockalypse!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Fri Jun 06, 2003 9:01 pm

Voi vittu kun vituttaa kun keikka meni persiilleen... Pittää alkaa säveltämään uusia biisejä, mutta ei tule mitään päähän. Voi vittu... :~( Voi vitunvitunvitunvittu... >=( Näköjään se on niin ettei kolmea hyvää keikkaa ovi olla peräkkäin... >=(
Live for now, like there's no tomorrow.

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Warrior » Fri Jun 06, 2003 9:19 pm

StratoPummi wrote:
mä joudun heräilemään aamuvuoroina klo. 04:15.. :buh:

nyt yöksi töihin.. :zzz:
Auts, aika paha. Mulla ei sentään yövuoroja ole, mutta viiden herätys ei oikein sovi mulle. :zzz:
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

greeneye
Member
Posts:52
Joined:Fri Mar 29, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by greeneye » Fri Jun 06, 2003 9:57 pm

No miten on, 14,5 vuoden suhde ohi kerta heitolla niin voi olla että vituttaa...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun Jun 08, 2003 12:39 pm

Äkkinäinen liikunta ei sovi mulle todellakaan.. Joka paikka on nyt niin jumissa viikon heilumisen jälkeen, että hyvä kun jäsenet liikkuu. Urheillaan kivien kannolla, 13 ikkunaan verhot, heitellään kiviä järvelle niin pitkälle kuin pystyy ja ruosteisella puukolla heittokilpailu jne jne. Minä en liiku enää ikinä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Re: Vitutusketju

Post by Warrior » Sun Jun 08, 2003 12:49 pm

greeneye wrote:
No miten on, 14,5 vuoden suhde ohi kerta heitolla niin voi olla että vituttaa...
Auts, olen pahoillani. :(
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sun Jun 08, 2003 2:57 pm

Vitutaa kun on sunnuntai. Näköjään aina sunnuntaisin vituttaa aina ihan kaikki. Hiuksetkin on ihan paskassa ja naama... Voi vittu... Perheen jäsenet rähjää vaan toisilleen...
Ainut hyvä juttu on et voi kuunnella tarottia tällä hetkellä... :buh:
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Sun Jun 08, 2003 3:31 pm

Vituttaa kun Queensrÿche ei taaskaan saanut aikaan keskinkertaista parempaa albumia...
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sun Jun 08, 2003 6:28 pm

greeneye wrote:
No miten on, 14,5 vuoden suhde ohi kerta heitolla niin voi olla että vituttaa...
mikä suhde..? työ vai rakkaus..

tosin ihan yhtä kova kolaus kummassakin.. :(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Sun Jun 08, 2003 6:29 pm

niin ja seki vituttaa et huomenna olis töihin ja aamulla ylös samaan aikan mihin mie viime yönä vielä ankarasti bailailin....vit*u mikä viikko eessä.....juu on taas sunnuntai huomaa kyllä...
Last edited by Katja on Sun Jun 08, 2003 3:32 pm, edited 1 time in total.
Image

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sun Jun 08, 2003 10:22 pm

Katja wrote:
just nykyään aina baari-illan jälkeen ankara vitutus päällä....alkoholi saa kummia aikaan....megalomaanisen vitutuksen seuraavaksi päiväksi ku muistaa miten hyvin ittessä taas kämmänny ja mitä taas tehny....vit*u :eyes
Minä yritän olla välittämättä känniteoistani enää jälkikäteen.. Tiedän että muut ymmärtävät, koska he ovat yhtä typeriä itsekin humalassa.. Ainakin minä ymmärrän, jos joku nolaa itsensä kännissä..

monet tekevät kännissä jotain, mitä eivät muutoin tekisi.. En edes viitsi kysyä kavereilta jälkikäteen, että miten se nyt tollalailla meni tekemään.. Tottakai tunnelma vie mukanaan, että sitä sanoo/tekee tietyissä rajoissa mitä vaan..

Silloin ihmisellä on ongelmia, kun masentuu/tulee väkivaltaiseksi humalatilassa.. Juhlimisessa ei ole mitään vikaa..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Guest

Re: Vitutusketju

Post by Guest » Mon Jun 09, 2003 1:47 pm

Vittu! kesäloma alko ensinnäkin ihan saatananmoisella kurkkukivulla ja nuhalla, kuumettakin oli... no siitä paripäivää eteenpäin herään aamulla siihen kun en saa oikeen puoleista silmää auki, vanha tutta silmätulehus tuli kyläilemään, ei kehtaa ees mennä postia hakemaan kun silmä on niin punanen että se hehkuu pimeessä, no eilen illalla en pystymy enää puhumaan kun koski kurkkuun niin saatanasti, kävin lääkärissä ja se sano että "jotain imfulenssan tapasta sulla on, virus peränen kurkunpää tulehdus jolle ei oikeestaan oo lääkitystä, kyllä se varmaan särkylääkkeillä helpottaa"
ainut hyvä juttu tässä on se että ulkona sataa, enpä jää paljosta paitsi ;)

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Vitutusketju

Post by Misty » Tue Jun 10, 2003 10:15 am

Anteeks, ihan pakko: Mikä ihme on imfulenssa? =P

P.s. Ei saa ottaa nokkiinsa. ;)
~Still waters run deep~

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Tue Jun 10, 2003 3:41 pm

Misty wrote:
Anteeks, ihan pakko: Mikä ihme on imfulenssa? =P
Kirjoitusvirhe.. ;)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Wed Jun 11, 2003 10:28 am

Muutaman päivän ajan oli tosi hauskaa SwedenRockissa. Mutta nyt on taas harmaata arkea, lihakset kipeinä, rahat loppu ja iho palanut. Maanantaina olis pääsykoe mikä menee luultavasti ihan perseelleen kun en ole vielä aloittanut lukemista. Vittu mä vihaan opiskelua. Mieluummin kävisin töissä. >=(
OMG, they fired Jari! Bastards!

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Misty » Wed Jun 11, 2003 10:57 am

Jabi wrote:
Muutaman päivän ajan oli tosi hauskaa SwedenRockissa. Mutta nyt on taas harmaata arkea, lihakset kipeinä, rahat loppu ja iho palanut. Maanantaina olis pääsykoe mikä menee luultavasti ihan perseelleen kun en ole vielä aloittanut lukemista. Vittu mä vihaan opiskelua. Mieluummin kävisin töissä. >=(
Töihin sitten vaan! :) Pakkoko sitä on opiskella jos ei kiinnosta. Ehtiihän sitä myöhemminkin. Minä pidin useamman vuoden väliä opiskeluissa lukion jälkeen ja olin töissä. Sitten jo taas maistuikin opiskelu. Vai onko mahdottomuus saada työpaikkaa?
~Still waters run deep~

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Wed Jun 11, 2003 5:31 pm

Misty wrote:
Töihin sitten vaan! :)
Jep, seuraavan kerran huomenaamulla kello 7:30. :)
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Wed Jun 11, 2003 8:48 pm

Kyllä se vaan on mukavaa kun on isä työnantaja; kahden viikon aikana neljä vapaapäivää ja kahtena lopetettu etuajassa. Nyt vituttaa. :D

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Wed Jun 11, 2003 9:00 pm

Mormegil wrote:
Kyllä se vaan on mukavaa kun on isä työnantaja; kahden viikon aikana neljä vapaapäivää ja kahtena lopetettu etuajassa. Nyt vituttaa. :D
Minuakin vituttaisi niin vitusti.. :lol:
Siis miten huonosti asiat voivatkaan olla.. :lol:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Jun 11, 2003 9:18 pm

Mormegil wrote:
Kyllä se vaan on mukavaa kun on isä työnantaja; kahden viikon aikana neljä vapaapäivää ja kahtena lopetettu etuajassa. Nyt vituttaa. :D
Minä olen kotona hommissa ja lopetan aina silloin kun en enää jaksa/alan kyllästyä 8)

Mutta prkl, onnistuin jättämään sormeni tuosta kynnen alueelta kahden ison kiven väliin, kipeä, ja joku kirjan/lehden tmv kulma raapaisi kämmeneeseen parin sentin haavan, sitä kirvelee _pahasti_. Minua näköjään vituttaa helposti.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Vitutusketju

Post by Sacce » Sun Jun 15, 2003 11:23 pm

Vituttaa kun en intin takia pääse katsomaan Stratovariusta ja Thunderstonea Tuskassa. >=( >=( >=( >=( >=(
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Mon Jun 16, 2003 12:11 pm

Pomo kertoi juuri, että saan pitää loppuviikon vapaata. Palkatta tietenkin. Mun toimenkuvastani vähennetään tiettyjä juttuja -> tästä lähin mulle on paljon vähemmän töitä -> tästä lähin olen paljon persaukisempi. Mä kuulemma tarvitsisin enemmän ohjausta/perehdytystä kuin mitä heillä on varaa antaa ja blablabla. Whatever.

Jos alkais kattella parempaa työpaikkaa. :eyes
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Jun 17, 2003 10:46 am

Kesä, mikä helkkarin kesä. Jos ulkona on, niin siellä pitää olla toppatakki (jolta tarkenee -30 asteen pakkasessa mainiosti) päällä, eikä siltikään ole liian kuuma. Ja öisin lämpötila laskee melkein nollaan, paikoitellen on pakkastakin. Normaalia toki täällä tähän aikaan, mutta silti. >=(

No eipä ole sentään ötököitä vielä juuri yhtään, kiitos kuivuuden ja kylmän ilman.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Dethroned » Tue Jun 17, 2003 1:45 pm

Ja piti kaverille lähteä Juhannuksena ja nähtävästi just sillon pitää sataa vettä. Vituttaa.
Last edited by Dethroned on Tue Jun 17, 2003 10:47 am, edited 1 time in total.
Image

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nightwarrior » Tue Jun 17, 2003 1:53 pm

Jatketaan säästä...

Prkl, juhannukseksi luvattu vaan vesisadetta ja kylmää. Ja sillon ois tarkotus lähtee festareille. Kyllä se pikkasen latistaa fiilistä jos koko ajan vaan tulee vettä ja on kylmä.
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Tue Jun 17, 2003 5:48 pm

Loppuviikoksihan on luvattu lämpenevää. Ei nyt mitään hellettä, mutta kuitenkin. Melkein pariakymmentä. Ja sammakkomieskin lupaili hyvää säätä ;). Uskokaa vaan sammakkoa :D!

Locked