Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society
Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Wed Jan 28, 2004 11:30 pm

Nykyään ihmisillä on myös enemmän ongelmia kuin ennen, kun oravanpyörä on alkanut pyöriä aina vain kovempaa vauhtia. Tuntuu kuin puolta valtakuntaa vituttaisi ja masentaisi kestona.
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Thu Jan 29, 2004 9:04 am

Niinpä. Perkeleen materialismi ja ikuinen tyytymättömyys.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Sat Jan 31, 2004 7:08 pm

Ärsyttää, kun mun reppuuni on nyt viikon sisällä ilmaantunut jotain mystistä, joka saa kauppojen hälyt ulvomaan! Ruokakaupassa tätä ei tapahdu koskaan, mutta esim. levykaupoissa, vaatekaupoissa, Alkossa ja kirjastossa usein hälyyttää. Ei kuitenkaan aina. ??? :eyes
Mä en käsitä mitä se voisi olla! Tänään Alkon vartijan kanssa pengottiin koko reppu läpikotaisin, eikä sekään löytänyt mitään mikä hälyn olisi aiheuttanut. Ja ihmiset pysähtyi toljottamaan! Kyllä pikkusen hävetti ja sapetti!
Samaa reppua olen käyttänyt yli vuoden eikä tällaista ole sattunut ennen, mutta nyt reilun viikon sisällä siis useissa eri kaupoissa.
Great Power gives me a freakin' headache.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Sat Jan 31, 2004 7:42 pm

Joku on mahdollisesti tehnyt sulle käytännön pilan ja liimannut sellaisen tarran johonkin vaikeasti löydettävään paikkaan.
OMG, they fired Jari! Bastards!

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sat Jan 31, 2004 8:28 pm

Tällä hetkellä vituttaa että tämä pieni parka kohta tyhjä Bacardi -pullo on ainut oikea ystävä.
Aya!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat Jan 31, 2004 10:24 pm

Haven wrote:
Tällä hetkellä vituttaa että tämä pieni parka kohta tyhjä Bacardi -pullo on ainut oikea ystävä.


:) Koita Haiven pärjäillä, sitä se välillä on, tämä elämä..

Minuu ei pahemmin vituta, muutakuin se että armeijassa oli super-raskas viikko ja olen 100% puhki, kuten 97 muutakin alokasta.. :buh:

Intissä on kiva:

-Hiihtää naamari päässä
-"Nukkua" teltassa
-Hiihtää kaasunaamari päässä/täyspakkauksessa
-olla yövahtina 3 tuntia pakkasessa
- Juosta cooperin testi 15 asteen pakkasessa
-läträtä napalmin kanssa
- uida näiden kaikkien jälkeen

:) mut ei se mitään, helpottaa jo, tämä viikko vain veti aika rankaksi
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Vitutusketju

Post by Warrior » Sun Feb 01, 2004 7:22 pm

Kokeilepas Pummi tämmöistä: viiden päivän leiri takana, unta keskimäärin tunti yössä, nollakeli ja kaikki tiet aivan umpijäässä (noh, ainakin kävelytiet) ja niitä teitä pitkin pitää tietenkin marssia koko yö. Oli melko mukavaa. :)
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

J_Crane
Member
Posts:154
Joined:Fri Jan 31, 2003 10:20 am

Re: Vitutusketju

Post by J_Crane » Sun Feb 01, 2004 10:39 pm

Vitutus: kävin tänään lääkärissä, koska olen perkeleen kipeä. Arveli että minulla on joku "sylkyrauhastulehdus". Eihän siinä muuten mitään, mutta kun perkele, pelkkä veden juominenkin sattuu niin helvetisti, että ei rajaa... (puhumattakaan syömisestä, joka ei kyllä onnistu alkuunkaan, kivahan siinä sitten olla nälkäisenä).

Vitutus 2: Eivätpä ihmiset osanneet sitten mitenkään suhtautua tähän tulleeseen lumeen. Kun ajoin apteekille hakemaan lääkkeitä edellämainittuun vaivaan, niin muutaman kerran meinasi tulla risteyksistä toinen auto kylkeen, kun eivät saaneet pysähtymään, toisella kerralla taisi olla kyse ihan parista sentistä ettei pelti kolissut. Ei vittu, nyt tämä nappaa buranaa ja menee nukkumaan, jos pystyy.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Feb 02, 2004 1:26 am

Edit: Epäonnistun kaikessa mihin ryhdyn. Ja olen puolestaan aina oikeassa. Negatiivissa asioissa. Ja tiedättekö miltä tuntuu olla aina oikeassa? Turhauttavalta.
Last edited by Malys on Mon Feb 02, 2004 12:35 am, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Mon Feb 02, 2004 1:49 am

Vitutus: auton korjaus makso 100 € Prkleen kaasari..
Last edited by Sami112 on Sun Feb 01, 2004 11:50 pm, edited 1 time in total.
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Elax
Jr. Member
Posts:36
Joined:Mon Feb 02, 2004 1:13 am
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Elax » Mon Feb 02, 2004 3:25 pm

Ai minuako vituttaa?

Mitäs tässä. Elämä menee päin helvettiä.. olen tullut jätetyksi viimeisen kuuden vuoden aikana niin monta kertaa etten enää jaksa edes laskea. Masennuskierre johti jopa lääkitykselle, mutta jätin sen pois kun ei siitä ollut muuta kuin haittaa. Se on myös vaikuttanut siihen, etten ole enää mikään hoikka, vaan minulla on noin 30kg ylipainoa.. se taas vaikuttaa terveyteen yhdessä sen kanssa etten paljoa liiku kun ei jaksa.

Tilannettani kuvastaa hyvin se, että olen viimeisen kymmenen vuoden aikana ollut viisissä hautajaisissa, mutta en ensimmäisissäkään häissä. Koulu on mennyt vähän miten sattuu ja valmistuminen näyttää enemmän kuin epävarmalta...

että hauskaa on juu..
Stratovarius - Best Finnish Metal Band Ever.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Mon Feb 02, 2004 5:11 pm

Jabi wrote:
Rantanen wrote:
Välillä pelottaa kaikki vitusti. Muutenkin nykyajassa ei tunnu olevan mitään järkeä.
I hear ya...

Olen sitä joskus miettinyt, että olisin mieluummin halunnut syntyä 20-30, tai ehkä vain kymmenenkin vuotta aikaisemmin, että olisin ehtinyt elää hiukan paremmassa maailmassa jonkin aikaa.

Juuri nyt vituttaa, kun hankitut taidot tuppaavat unohtumaan niin nopeasti. Yritin kirjoittaa pitkää englanninkielistä tekstiä, mutta en tahtonut löytää sanoja enkä muistaa, miten niitä pitkiä lauseita taas rakennettiinkaan kieliopillisesti oikein.
Hmm...Olen kuunnellut vanhempieni juttuja, siitä elämästä mitä he viettivät 25-30 vuotta sitten. Rahaa ei tahtonut olla lainkaan, ei ollut asumistukea, ei opintotukea, jos oikein ymmärsin. Ei tainnut muuten olla työttömyyskorvaustakaan, vai oliko? Ilman työttömyyskorvausta olisin minäkin joutunut kai kadulle ja kuollut. Tai sitten vanhemmat olisivat pelastaneet. Nykyisellä sukupolvella ei ole aivan yhtä kovia ympäristön paineita normien mukaiseen elämään kuin aikaisimmilla, mutta kyllä minä olen törmännyt aika vittumaisiin asenteisiin nyky-Suomessakin. Hassua, että minä joka olen asunut monessa eri maassa, olen kyvykäs, osaan kieliä ja osaan laittaa ruokaa ja puuhata kaikkea muuta, tunnen olevani jotenkin alakynnessä. Minulta puuttuu oikeasti ammatillinen koulutus. Olen katkera siitä. Mutta koskaan ei ole kai liian myöhäistä. Tiedättehän tapauksen nimeltä Jan Stenfors (Nasty Suicide), ex-Hanoi Rocks kitaristi. Kaveri oli melko rappiolla aikoinaan mutta ryhdistäytyi, kasvoi aikuiseksi ja lähti opiskelemaan vasta kolmekymppisenä ja valmistui farmaseutiksi, ja on nykyään raitis perheenisä.

Suosittelen muuten lukemiseksi kaikille teosta nimeltä "Olemisen tarkoitus", kirj. Viktor E Frankl, keskitysleireiltä selvinnyt juutalainen, maailmankuulu psykiatri. Kaveri hommasi joskus 70-vuotiaana itselleen lentäjän paperit, harrasti vuorikiipeilyä ja kaikkea muuta. Siinä esimerkillinen ihminen. Hakekaa vaikka netistä Viktor E Frankl hakusanoilla.
One by one we all give in.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Mon Feb 02, 2004 6:53 pm

Preliviikko alkaa huomenna matikan kokeella ja sen kunniaksi pää on aivan helvetin kipeä, tuntuu että olisin juonut eilen pari litraa kirkasta viinaa vaikken ole tehnyt niin.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Elax
Jr. Member
Posts:36
Joined:Mon Feb 02, 2004 1:13 am
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Elax » Tue Feb 03, 2004 9:55 am

Curry wrote:
Preliviikko alkaa huomenna matikan kokeella ja sen kunniaksi pää on aivan helvetin kipeä, tuntuu että olisin juonut eilen pari litraa kirkasta viinaa vaikken ole tehnyt niin.
...auts.. that's got to hurt.. :red:
Stratovarius - Best Finnish Metal Band Ever.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Curry » Wed Feb 04, 2004 2:41 pm

Elax wrote:
...auts.. that's got to hurt.. :red:
Virheistä oppii... enää en ota kofeiinitablettia ja juo sen päälle viittä kuppia kahvia :D
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

User avatar
ThePKH
Sr. Member
Posts:767
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:39 am
Location:Kangaslampi, Jyväskylä, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by ThePKH » Wed Feb 04, 2004 2:51 pm

Nyt jo vituttaa se että ensi maanantaina pitää suunnata takaisin Hämeen persreikään joka myös Riihimäki -nimeä totteleepi. Sinäänsä hyvin menee, sillä mikään muu asia ei suuremmissa määrin vituta kuin tuo Sivaripaska Riksussa. Suurin osa vitutuksen aiheistani on niin riippuvaisia tämänhetkisen elämäntilanteeni kanssa.
Sinäänsä jo kaipaan niitä aikoja kun vitutusta aiheuttivat opiskelusta johtuvat paineet ynnä muut sellaiset, ylemmän vitutuksen muodot.
Onneksi totuttua klassikko-vitutusta aiheuttavat vielä nuo kestosuosikkini eli luomisen tuska(taiteellisen paskan ulostusongelmat) ja ihmissuhde-elämän paikallaanjauhanta.

Beaver bless the music. Musiikin piristävä vaikutus pitää mielen selkeänä.
For a decent price I've banned kindness from my heart
ThePKH's home

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Wed Feb 04, 2004 4:03 pm

Mulla on ääni lähteny ihan kokonaan. Kurkku on niin kipee ettei puhumaan tahdo pystyä. Ja tänään pitäis vielä päästä koulun bileisiin joita järjestetään 2 kertaa vuodessa. Argh. :(

Enska
Sr. Member
Posts:524
Joined:Sun Mar 10, 2002 7:49 pm

Re: Vitutusketju

Post by Enska » Wed Feb 04, 2004 4:59 pm

Iced Earthin rundi ja näin ollen myös Suomen keikka on siirretty Schafferin selkävaivojen takia... VOIHAN VITTU!! >=(
Vesku Loiri Nasse-Sedälle tappiollisen biljardipelin jälkeen:
- Golfissa et pärjää ainakaan!
Nasse-Setä:
- Juu ihan mikä laji vaan käy kuule... jos sä oot tota tasoa!! =D

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Wed Feb 04, 2004 5:49 pm

Olen ollut hereillä viimeiset 35 tuntia. Siis kolmekymmentäviisi tuntia. Olen lievästi sanoen ylistressaantunut. Viime yö oli yhtä maanista helvettiä, hiiviskelin ympäri taloa kuin pantteri häkissä, silmät hulluudesta kiiluen. Tänään minulla oli melko seesteinen olo, mutta nyt illan saapuessa pinna alkaa kiristyä. Suurin toiveeni olisi päästä nukkumaan ilman henkistä romahdusta, selvitä tästä illasta ehjin nahoin. Uni antaa sellaisen henkisen suojan. Kun terve ihminen nukkuu ja syö hyvin, kyllä se jaksaa. Ihminen ei ole kone. Ihminen tarvitsee välillä lepohetken, ja nimenomaan tarvitsee sen yöunen, oli se sitten viisi tai kymmenen tuntia, pääasia että nukkuu. >=( . Alkaa pelottaa että maailma kaatuu niskaan, alkaa pikkuisen heittää päästä, vaikka älykkäänä ja järkevänä ihmisenä itseäni pidänkin. Minulla on selvitymisvaisto. Tämä on tällainen pieni kriisi, kyllä tämä ohi menee, luultavasti seuraavan yön aikana. Ei vittu, silmät tapittaa hauskasti. Huoh. Ei jaksa ottaa paineita harteilleen. Ei nyt. Ei, hyvä yhteiskunta, antakaa minulle rauhaa. Tarvitsen sitä nyt. Armoa. Antakaa elää... :err:
One by one we all give in.

Syncope
Sr. Member
Posts:406
Joined:Tue Mar 05, 2002 5:54 pm

Re: Vitutusketju

Post by Syncope » Fri Feb 06, 2004 5:50 pm

Lapsuuden ystäväni kuoli aamulla autokolarissa... :(
Hyvin alkoi viikonloppu!
look down on me you will see a fool....
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself

-Charles Manson

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sat Feb 14, 2004 10:43 pm

Tuli ero... Ei nyt vituta, mutta on ihan kamalan surullinen olo... :(

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat Feb 14, 2004 10:53 pm

:( Voi Malvaa.. Pahoitteluni.. :(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Tue Feb 17, 2004 12:31 pm

Tämä alkanut vuosi on kyllä ollut elämässäni heviä aikaa. Pelkästään se että on talvi, saa minut raskasmieliseksi. Olen ikääntyvä 26-vuotias mies joka on ehkä hieman katkeroitunut. Heti uutenavuotena tuli ero tyttöystävän kanssa. Sitten on ollut rahapulaa, johtuen alkoholi- ja peliriippuvaisuudesta. Olen myynyt lähes kaikki kirjani. lehteni ja levyni kun on ollut pakko saada rahaa jostakin. Olen myös pöllinyt veljeltäni joitakin sarjakuva-albumeja ja myynyt ne. Aion jotenkin korvata ne hänelle.
Viime päivinä olen yrittänyt vieroittaa itseni alkoholista, on ollut tuskatiloja, unettomuutta ja hirveä stressi. Eilen pyöräilin ja kävelin ihan vitusti, vastustuskyky petti, nyt olen flunssassa. Oikeastaan se on hyvä, ei ole adrenaliinia veressä, ei jaksa tehdä oikein mitään. Ei tule tuhlattua rahaa, ei lähdettyä mihinkään. Hirveän raskasmielinen olo. Tuntuu että elämä loppuu tähän, ajoittain. :(

Älkää hommatko itsellenne päihderiippuvuutta. Olen fyysisesti kovakuntoinen mutta olen tullut vuosien mittaan melko pahasti riippuvaiseksi alkoholista. Nyt olen herännyt ja tiedostan ongelmani paremmin kuin koskaan. Kun on rahaa ja voi pelata ja juoda, olen helvetin hyvässä kondiksessa, positiivinen ja muuta, ongelmia tulee vasta sitten kun rahat loppuvat. Siitä se friikkailu alkaa. Ja kun on tällainen elämää suurempi persoona, vähän hullu ja ehkä liikaa älyä, huh. Olen rankka jätkä.
One by one we all give in.

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Misty » Tue Feb 17, 2004 1:49 pm

Malva wrote:
Tuli ero... Ei nyt vituta, mutta on ihan kamalan surullinen olo... :(
No voi ei... :( *hali*
~Still waters run deep~

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Tue Feb 17, 2004 3:30 pm

Malva wrote:
Tuli ero... Ei nyt vituta, mutta on ihan kamalan surullinen olo... :(
Minullekin tuli surullinen olo :~(
Live for now, like there's no tomorrow.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Feb 17, 2004 5:29 pm

Kiits kaikille sympatiasta. Kyllä tämä elämä tästä, se osaa jo hymyilläkin vähän. :)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue Feb 17, 2004 7:53 pm

Tänään olin taas töissä ja eilien yö meni taas erittäin mukavasti: unta 2.50 ja heräsin ekan kerran 3.10 hiessä kylpien. Sitten syömään ja juomaan ja seuraavan kerran heräsin 5.15. No, sitten ajattelin että "paskan vitut" ja pomppasin pystyyn.
Kahvia ja leipää naamaan, röökille ja kuumaan suihkuun. Rupesin sitten siinä katselemaan aamu tv:tä

Työpäivä meni ihan hyvin(alkoi vasta 8.30)ja sairaaksi homman tekee se että en ole nytkään kovinkaan väsynyt. Mutta vitutuksen aihe on kuitenkin siis se että ei saa s-tana nukuttua edelleenkään yöllä jos pitää mennä töihin aamulla. Paranee totutella tuohon jo pikkuhiljaa. Voitte varmasti kuvitella miten kivaa on pyöriä likomärkänä sängyssä ja katsella kelloa minuutin välein
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Tue Feb 17, 2004 9:09 pm

ei se aina ehkä sillain vituta mutta kyllä se aina kuitenkin on kova pala etenkin jos on ollu yhessä jo vuosia tai pitemmän ajan
sympatiani sulle myös Malva...

mutta itestäni puheen ollen voin kyllä sanoo että EI vituta!vai saako niin sanoo täsä topikissa? :eyes

paitsi se harmittaa kun en pääse reenaan kun perkeleen varvas on ihan paskana...
jos jollekin on tuttu termi kynsivallintulehus niin tietää mistä on kyse!
tietämättömille: kynsi kasvaa sisään,tulehtuu ja on helvetin kipee.

:buh: FUCK!
We´ll find a place where the sun still shines..

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Tue Feb 17, 2004 9:16 pm

JouNi@Arcticmetalshare wrote:
jos jollekin on tuttu termi kynsivallintulehus niin tietää mistä on kyse!
tietämättömille: kynsi kasvaa sisään,tulehtuu ja on helvetin kipee.
Noin kävi armeijassa. Oli kyllä oikein makeat oltavat kun leikkasivat puudutuksessa puolet kynnestä pois. Ei vaan kiireisenä miehenä jaksanut lääkäri odottaa että olisi puudutus ehtinyt vaikuttaa. Huutaminenkaan ei sitä äijää paljon hidastanut. En kyllä tuota operaatiota suosittele kenellekään.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Tue Feb 17, 2004 9:20 pm

Malva...voin vain kuvitella miltä tuollaiset uutiset tuntuu...olen pahoillani.. :~( :~(
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Locked