Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:
Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Sat Sep 15, 2007 1:16 pm

VITTU!!!
Tein puolisolleni kysymyksen ja vaadin rehellistä vastausta, kysymykseni hänelle oli:
Nyt sanot kumman haluat elämääsi, minut vai sen JANI R:n Seinäjoelta?
Vastaus kuului: JANIN!!!
VITTUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
NYT Sattuu ja paljon!!!
Meikä Ankka

metalman
Member
Posts:148
Joined:Thu Jan 06, 2005 10:02 pm
Location:Helsinki, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by metalman » Mon Sep 17, 2007 9:47 pm

Ensimmäinen ylioppilas-tutkinto kerta nyt takana. Biologiaa yritin kirjoittaa mutta ei siitä mitään prkl tullut. Jos läpi menee niin kiva mutta en odota liikoja. :( . No keväällä sitten uudestaan... :funlo:

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Sat Sep 22, 2007 9:19 pm

VITTU!!! Mä en tajuu mikä vittu tota JIM-TV kanavaa vaivaa!!! Just nyt ku pitäs kattoo se Kotipellon pokerijakso, Paska väittää:
Kanava on salattu tai se ei ole saatavilla! Mitä vittua, mulla todellakin pitäs näkyä se kanava! Se on muuten ainoa kanava mikä mulla ei näy, näkyy Maikkarin maksulliset kuten myös TV1000kanavat! FITTAN!!!
Meikä Ankka

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Vitutusketju

Post by Jonna » Fri Oct 12, 2007 1:08 pm

metalman wrote:Ensimmäinen ylioppilas-tutkinto kerta nyt takana. Biologiaa yritin kirjoittaa mutta ei siitä mitään prkl tullut. Jos läpi menee niin kiva mutta en odota liikoja. :( . No keväällä sitten uudestaan... :funlo:
Eihän ne ylioppilaskirjoitusten kysymykset ole välttämättä sellaisia, mitä olisi juuri itse toivonut. Ei niitä tärppejä ehkä satukaan olemaan kysymysten joukossa, johonkin on vaan vastattava ja odotettava irtopisteitä. Ei mullekaan osunut sellaisia kysymyksiä kohdalle, joista olisin vetänyt täydet pisteet. Ja sama koski muitakin aineita. Ei ollut tärppejä esim. äidinkielessä, jostakin aiheesta oli vain yritettävä kirjoitettaa jotain. Jäikin vähän keskinkertaisiksi kirjoitusten tulokset omalla kohdallani, mutta opiskelupaikan sain kuitenkin. Eikä niillä tuloksilla ole sitten niin väliä. Lukiotodistus oli itselläni parempi kuin yo-todistus. Onneksi kirjoitukset itselläni jo kaukana takanapäin (reaalin kirjoitin 10 vuotta sitten syksyllä ja loput keväällä).

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Vitutusketju

Post by Jonna » Wed Dec 05, 2007 5:44 pm

On taas vaihteeksi luvattu muutamaa astetta plussan puolella ja vesisadetta. Nyt kun olisi luntakin maassa ja vähän pakkasta. Sitten tulee vaan hirveän liukasta, kun on satanut vettä.

User avatar
exe knight
Sr. Member
Posts:2551
Joined:Sat Jun 24, 2006 1:04 pm
Location:the whitefish river (siikajoki)

Re: Vitutusketju

Post by exe knight » Fri Dec 07, 2007 10:02 pm

En nyt sinänsä tiedä onko tuo hyvä vai huono juttu, mutta vielä kymmenen työpäivää...niinkuin aika monilla muillakin taitaa olla :D :x

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Jouluhössötys

Post by Rantanen » Sat Dec 22, 2007 3:59 pm

Minä olen täysin rauhallinen ja muilla on vauhti päällä. Alkaa ottaa päähän tämä jouluhössötys. :x

User avatar
Tulikaarme
Member
Posts:106
Joined:Wed Jan 11, 2006 7:41 pm
Location:Lappajärvi, Pohjanmaa.

Re: Vitutusketju

Post by Tulikaarme » Mon Jan 21, 2008 12:16 pm

Teoriakokeessa: 1 väärin sanallisissa, 9 kuvissa (8 yläraja). :x Eli ei menty läpi, ei...

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Mon Jan 21, 2008 1:27 pm

Söin kanaa, nyt on vitulliset mahakivut, yms...
tosise8 eli Aleksi Erola.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Mon Jan 28, 2008 7:23 pm

Vituttaa taas vaihteeksi siihen malliin että kohta lähtee henki, joko itseltä tai ensimmäiseltä joka sattuu vähänkin aukomaan päätä. Vituttaa opiskella alaa joka ei kiinnosta vähääkään. Vituttaa olla yksin. Eikä yhtään helpota se että pitäisi lopetella polttaminen, jos ei terveyden (hah!) niin taloudellisen tilanteen takia.

User avatar
Skyggeboy
Sr. Member
Posts:361
Joined:Fri Dec 17, 2004 8:13 pm
Location:Helsinki Finland

Re: Vitutusketju

Post by Skyggeboy » Mon May 25, 2009 11:38 pm

Eipä näköjään ole foorumilaisia vituttanut sitten viime vuoden tammikuun :lol:

No meikäläistähän tällä hetkellä vituttaa sekainen unirytmi. Onneks tulee ihan just lomat ni pääsee tästä kestovitutuksesta.

User avatar
exe knight
Sr. Member
Posts:2551
Joined:Sat Jun 24, 2006 1:04 pm
Location:the whitefish river (siikajoki)

Re: Vitutusketju

Post by exe knight » Tue May 26, 2009 11:54 am

No 08 nyt oli niin täydellinen vuosi, 01011001 ja kaikkee. :D

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Sat May 30, 2009 3:05 am

Skyggeboy wrote:Eipä näköjään ole foorumilaisia vituttanut sitten viime vuoden tammikuun :lol:

No meikäläistähän tällä hetkellä vituttaa sekainen unirytmi. Onneks tulee ihan just lomat ni pääsee tästä kestovitutuksesta.
samma här... täää o mun normaali nukkumaan meno aika... tosin pitäs olla se muutama tunti taakkeppäin näin perheen isänä... mutta ku ei vittu tuu unta, pitäs varmaa hakee unipillerit lekurilta, mutta kuitenki tulis niitäki suutus päissää ottaa liian suuren annoksen :roll:
Meikä Ankka

shg
Sr. Member
Posts:318
Joined:Fri May 15, 2009 11:26 am

Re: Vitutusketju

Post by shg » Thu Jul 09, 2009 4:29 pm

En nyt viitsi uutta ketjua aloittaa, sopinee tähän: mutta mua ...tuttaa(siis potuttaa)kun en osaa käyttää tätä palstaa. Miten tuollainen toisen postauksesta lainaus tehdää, siis että se lainattu teksti tulee tummemman harmaalle alueelle? :?:

On muuten hyvin rauhallista porukkaa kun ei potutusaiheita ole sitten toukokuun kenelläkään ollut. :) No hyvä niin, että menee ilmeisen mukavasti.

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Thu Jul 09, 2009 6:47 pm

shg wrote:En nyt viitsi uutta ketjua aloittaa, sopinee tähän: mutta mua ...tuttaa(siis potuttaa)kun en osaa käyttää tätä palstaa. Miten tuollainen toisen postauksesta lainaus tehdää, siis että se lainattu teksti tulee tummemman harmaalle alueelle? :?:

On muuten hyvin rauhallista porukkaa kun ei potutusaiheita ole sitten toukokuun kenelläkään ollut. :) No hyvä niin, että menee ilmeisen mukavasti.
jokaisen kirjoituksen oikealla puolella suunnillee sen tekstin yläpuolella on tollainen QUOTE-nappula, paina siitä ni joha toimii :buk: :facial: ... :D
Meikä Ankka

shg
Sr. Member
Posts:318
Joined:Fri May 15, 2009 11:26 am

Re: Vitutusketju

Post by shg » Thu Jul 09, 2009 9:29 pm

[quote="StratoTimo"][quote="shg"]En nyt viitsi uutta ketjua aloittaa, sopinee tähän: mutta mua ...tuttaa(siis potuttaa)kun en osaa käyttää tätä palstaa. Miten tuollainen toisen postauksesta lainaus tehdää, siis että se lainattu teksti tulee tummemman harmaalle alueelle? :?:

On muuten hyvin rauhallista porukkaa kun ei potutusaiheita ole sitten toukokuun kenelläkään ollut. :) No hyvä niin, että menee ilmeisen mukavasti.[/quote]
jokaisen kirjoituksen oikealla puolella suunnillee sen tekstin yläpuolella on tollainen QUOTE-nappula, paina siitä ni joha toimii :buk: :facial: ... :D[/quote]

Koitetaas ny toimiiko.

shg
Sr. Member
Posts:318
Joined:Fri May 15, 2009 11:26 am

Re: Vitutusketju

Post by shg » Thu Jul 09, 2009 9:29 pm

No ei, mä oon tosi kädetön!

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Fri Jul 10, 2009 12:08 am

shg wrote:No ei, mä oon tosi kädetön!
Juu siis kokeillaa vielä kerran :P
eli kun quotetat, ni aloita kirjoittaminen vaikka seuraavalta tyhjältä riviltä, ni sillon quoten pitäis onnistua :wink:
Meikä Ankka

shg
Sr. Member
Posts:318
Joined:Fri May 15, 2009 11:26 am

Re: Vitutusketju

Post by shg » Fri Jul 10, 2009 6:35 am

[quote="StratoTimo"][quote="shg"]No ei, mä oon tosi kädetön![/quote]
Juu siis kokeillaa vielä kerran :P
eli kun quotetat, ni aloita kirjoittaminen vaikka seuraavalta tyhjältä riviltä, ni sillon quoten pitäis onnistua :wink:[/quote]

Koitetaas. Jätin yhden tyhjän rivin väliin. Onkohan mulla joku täppä asetuksissa väärässä kohdassa?

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Fri Jul 10, 2009 2:12 pm

shg wrote:
StratoTimo wrote:
shg wrote:No ei, mä oon tosi kädetön!
Juu siis kokeillaa vielä kerran :P
eli kun quotetat, ni aloita kirjoittaminen vaikka seuraavalta tyhjältä riviltä, ni sillon quoten pitäis onnistua :wink:
Koitetaas. Jätin yhden tyhjän rivin väliin. Onkohan mulla joku täppä asetuksissa väärässä kohdassa?
Näyttää olevan, koska kun mä tätä sun epäonnistunutta quotetin, ni sitte kuitenki se onnistu, eikä mun tarvinnu mitää korjata... ihme juttu kyllä sinänsä :roll:
Mutta hyvää viikonloppua vain sinnekkin, mää lähen Tampereelle ryyppää pariks päivää :P
Meikä Ankka

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Fri Jul 10, 2009 2:16 pm

shg wrote:
StratoTimo wrote:
shg wrote:No ei, mä oon tosi kädetön!
Juu siis kokeillaa vielä kerran :P
eli kun quotetat, ni aloita kirjoittaminen vaikka seuraavalta tyhjältä riviltä, ni sillon quoten pitäis onnistua :wink:
Koitetaas. Jätin yhden tyhjän rivin väliin. Onkohan mulla joku täppä asetuksissa väärässä kohdassa?
Eihän sulla ole valittuna noita "Disable HTML in this post" tai "Disable BBCode in this post" -kohtia (En muista kumpi niistä estää quote- ja muiden taggien käytön) heti tämän tekstikentän alapuolella?

shg
Sr. Member
Posts:318
Joined:Fri May 15, 2009 11:26 am

Re: Vitutusketju

Post by shg » Fri Jul 10, 2009 2:17 pm

Kiitti kun viitsit yrittää auttaa!

Hyvää viikonvaihdetta ja oo ihmisiks nääs Tampereella! :)

shg
Sr. Member
Posts:318
Joined:Fri May 15, 2009 11:26 am

Re: Vitutusketju

Post by shg » Fri Jul 10, 2009 2:19 pm

Mormegil wrote:
shg wrote:
StratoTimo wrote:
shg wrote:No ei, mä oon tosi kädetön!
Juu siis kokeillaa vielä kerran :P
eli kun quotetat, ni aloita kirjoittaminen vaikka seuraavalta tyhjältä riviltä, ni sillon quoten pitäis onnistua :wink:
Koitetaas. Jätin yhden tyhjän rivin väliin. Onkohan mulla joku täppä asetuksissa väärässä kohdassa?
Eihän sulla ole valittuna noita "Disable HTML in this post" tai "Disable BBCode in this post" -kohtia (En muista kumpi niistä estää quote- ja muiden taggien käytön) heti tämän tekstikentän alapuolella?
Olisko se niistä kiinni, mulla oli täppä kummassakin ja nyt otin ne pois.

EDIT: WAU nyt toimii! Kiitti sullekin! :) Eipä ...tuta (siis potuta) enää.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Fri Jul 10, 2009 2:33 pm

Hyvä hyvä. ;)

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Sun Jul 12, 2009 11:42 pm

shg wrote:Kiitti kun viitsit yrittää auttaa!

Hyvää viikonvaihdetta ja oo ihmisiks nääs Tampereella! :)
Oltii oltii, mutta vituttaa ku meni pikkase liikaa rahnaa...
hattari hanson mieeekkkkaaa on ihan passskaaaa miekka
Meikä Ankka

Locked