Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.
Re: Vitutusketju

Post by Mare » Wed May 21, 2003 8:46 pm

Sami, se Neste-mainos on aivan helmi! :D
This is the Arockalypse!

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Wed May 21, 2003 8:49 pm

Todellakin :D *Mani meiks tö völd kou raund*
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Wed May 21, 2003 8:53 pm

Mare wrote:
Kyllä kai ne olivat rahaa sitä varten keränneet. Mekin ala-asteella myytiin kaikkea pyykinpesupulveripaketeista CD-levyihin ja tienattiin sen verran rahaa että päästiin kahdeksi päivää Tampereelle. Ja nyt ysillä ei päästä edes Ouluun :( Julmaaa....
Hhiih, meidän luokka keräsi kolme vuotta rahaa kolmen päivän retkeen virroille/tampereelle. Ja rehtori perkele pilas ne yöt... :eyes
Live for now, like there's no tomorrow.

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Wed May 21, 2003 8:54 pm

Mare wrote:
Kyllä kai ne olivat rahaa sitä varten keränneet. Mekin ala-asteella myytiin kaikkea pyykinpesupulveripaketeista CD-levyihin ja tienattiin sen verran rahaa että päästiin kahdeksi päivää Tampereelle. Ja nyt ysillä ei päästä edes Ouluun :( Julmaaa....
Pistä paremmaksi. Mie raadoin niskalimassa 7 &8 luokat meidän luokkaretkirahaston eteen(mm.möin eniten karkkeja, kortteja & keksejä kun nekin luetteloitiin) mutta sitten ysi luokalle tulinkin kuopioon missä sain huomata että kukaan luokalta ei ollit sormeaan liikauttanut koko rahojenkeruun eteen. Näin ollen en sitten päässyt minnekkään luokkaretkelle(eikä puhettakaan helpommista koulupäivistä) mutta miun ex-luokka lähti kolmeksi päiväksi Helsinkiin. Että semmottii... :buh:

:eyes

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Dethroned » Wed May 21, 2003 8:57 pm

Kumma kyllä ei vituta ->koeviikko täydessä käynnissä ja eka koe meni päin anusta. :) Tosin, oon käyny sen kurssin jo aikaisemmin ja parempi numero jää voimaan joten... :D

Huomenna ruottin kuuntelu + ylihuomenna ruotsin koe. Saas nähä viduddaako! Täytyy vaan jaksaa, kun LA tulee täyteen 19 vuottakin.. :)
Image

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Wed May 21, 2003 9:00 pm

Aijai... Onnea Dethroder!!!
Hiih, suosittelen silti että juomisen sijaan luet niihin kokeisiin, ettei tartte tänne enää niiden takia kirjotella viestejä että sitten vituttaa kun meni huonosti;) :D
Live for now, like there's no tomorrow.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed May 21, 2003 9:01 pm

Mare wrote:
Mutta arvatkaas minne? Tutustumaan Tornioon Avesta-Polaritiin pariksi tunniksi.
Tervetuloa kansainväliseen Tornioon! (että on typerä mainos..)

Itseäni vituttaa edelleen tulossa oleva tenttiviikko, pitäisi lukea, mutta niitä kouluhommiakin pitäisi tehdä..

Niin ja tänään ruotsin messuilla minä sönkötän ruotsia sinne päin enkä muista, sitten sama juttu piti kertoa enkuksi ulkomaalaiselle opettajalle, niin no, minähän unohdin yksinkertaisetkin sanat, kuten "minä". Mahtoi kuulostaa oudolta, ruotsi tunki läpi, ja välillä saksaa.. "This is our bolag, we ligger in Helsinki und vår main product är" ja muuta tuon tyylistä. Sitten kun yritin saksaksi jotain sanoa, sanoin sen ruotsiksi. Eikä aamulla päässyt oikein tulostamaan yhtään mitään, hirveällä kiireellä ravataan parin kanssa pari luokkaa läpi ja koitetaan tulostaa. Mutta saatiinpahan ainakin kehuja keksimämme yrityksen nimestä "Pölyvex Ab" :D
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Wed May 21, 2003 9:05 pm

Piiuska wrote:
Aijai... Onnea Dethroder!!!
Hiih, suosittelen silti että juomisen sijaan luet niihin kokeisiin, ettei tartte tänne enää niiden takia kirjotella viestejä että sitten vituttaa kun meni huonosti;) :D
oikein paljon onnea minunkin puolesta:) Mutta tuohon juomiseen....elä juo siksi että ens viikolla loppuu koulut--->varmasti juo...voi hyvällä omalla tunnolla juoda ens viikolla ja paljon...mutta toisaalta nyt viikonloppuna sulla on syytä juua....monimutkasta :D
Image

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Thu May 22, 2003 7:33 am

Juu-u, tosiaan monimutkasta Katja... :D
Nyt vituttaa ainoastaan se että kohta pitäs lähtee kouluun... >=(
Live for now, like there's no tomorrow.

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Misty » Thu May 22, 2003 10:01 am

Malva wrote:

Mä olen ollut.... Ummm......8kk ilman, enkä ole sortunu kertaakaan. :D

Mutta viime yönä näin UNTA että sorruin. :err: Ja se oli vain se yksi tupakka ja kun seuraavalla kerralla tarjottiin, en taaskaan polttanu. Huh, onneksi nää tapahtuu unessa... :D
Poltin 13 v. ja nyt oon ollut jotain 1 1/2 v. polttamatta. Vieläkin tekee lähes päivittäin mieli, mutta sortunut en ole. Unia näen myös, joissa poltan. Nykyään ottaa päähän miksen tajunnut jo aiemmin lopettaa tai miksi ylipäänsä koskaan edes aloitin. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :)
~Still waters run deep~

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu May 22, 2003 10:08 am

Malys, se on PPOn mainos. :lol: Ja muuten, ootko varma, ettet jännitä liikaa? Voihan olla, että sekoilet sen takia, että jännität sitä esiintymistä. Kun kerran vähän ujokin olet.... Sun pitäis harjoitella niiden kielten puhumista muutenkin, olisit silloin Sandran kanssa porissu ku oli mahdollisuus. :D Siis saksaa. ;)

Misty, jep, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Minä yritin koko kesän vähentää ja sitten tuli viisurileikkaus -> tässä hyvä sauma, nyt loppuu. Ja loppu. :)

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Vitutusketju

Post by Misty » Thu May 22, 2003 10:26 am

Malva: No pakon edessä minäkin lopetin kun tulin raskaaksi. Ei tullut mieleenkään jatkaa. Enpä usko, että muuten olisin vieläkään irti tupakasta, kyllä niin koukussa olin!
~Still waters run deep~

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu May 22, 2003 10:29 am

Misty, ollaan me sitten hyviä. :D

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Misty » Thu May 22, 2003 10:37 am

Malva wrote:
Misty, ollaan me sitten hyviä. :D
Kyllä mä olen ainakin ittestäni niin ylpeä ettei tosikaan! :D Ja hattua nostan kaikille lopettaneille! Ei ole mikään turha väite, että nikotiini aiheuttaa joillekin ihmisille heroiiniakin vahvemman riippuvuuden.

Noniin... Anteeksi, tämä meni nyt offtopiciksi ja tupakkavalistuksen puolelle. :D
~Still waters run deep~

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Thu May 22, 2003 11:07 am

Joo, onnea Dethille!

Ja enkunkoe meni osittain perseelleen. Pitäis vielä jaksaa lukea, viikonloppuna on parilla synttärit! :D
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu May 22, 2003 12:17 pm

Malva wrote:
Malys, se on PPOn mainos. :lol: Ja muuten, ootko varma, ettet jännitä liikaa? Voihan olla, että sekoilet sen takia, että jännität sitä esiintymistä. Kun kerran vähän ujokin olet.... Sun pitäis harjoitella niiden kielten puhumista muutenkin, olisit silloin Sandran kanssa porissu ku oli mahdollisuus. :D Siis saksaa. ;)
PPOn? (Perä-Pohjolan Opisto juu) Mä muistin että se on Tokemin mainos :D

Ei se siitä johtunut se mun sekoilu, oli muillakin vaikeuksia, aivot tekevät tepposia =P Kun oli sen jutun ruotsiksi ajatellut ja sitten pitikin yhtäkkiä alkaa englanniksi sitä vääntämään, niin aivot pisti vastaan :buh: Ei minua esiintyminen jännitä, ei enää pahasti, paitsi että puhun liian nopeesti =P Eh jooh, mun saksan puhumisesta ei olisi tullut mitään, ainoa sana jonka sain silloin mieleen oli "ich" ja enkkuakaan en silloin muistanut paljon pashaakaan :eyes Kyllä minä ymmärrän, mutta kun en itse muista puhuessani sanoja..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu May 22, 2003 2:12 pm

Malys, luulen että kun harjoittelet vaan sitä puhumista, niin pääset eroon tuosta sekoilusta. Eli siis puhut vaikka lauseen saksaa, sitten lauseen englantia ja sitten lauseen ruotsia niin ehkä sun aivot oppii, että ne on kolme eri kieltä. =P Emmätiiä. Sun pitäis kysyä apua joltakin semmoselta joka tästä asiasta tietää enemmänkin. Kumminkin joku on tehnyt tästäkin tutkimuksia. ;)

Ja se mainos on vissiin koko Tornion mainos, mutta siinä missä kohdin ne sanoo sen teretulemast, niin siinä on meidän koulun oppilaita(joko PPOsta tai HUMAKista) ja takana näkyy yksi meidän koulun rakennuksista. :)

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Strato4ever » Thu May 22, 2003 2:31 pm

Hmm...Onkohan tää nyt ihan tähän sopiva aihe, pistän kumminkin kun tämä vituttaa mua näin keväisin: Eli siitepöly. Tästä ei tule niinku yhtään mitään. Silmät ja nenä vuotaa aivan koko ajan kun olen pihalla, kivaa kävellä koulussakin pihalla välkällä, kun näyttää silmät siltä, kuin olisi vuosisadan krapula tai jotain. Onneksi tänään saan uusia lääkkeitä, toivottavasti niistä on apua :(
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Thu May 22, 2003 3:04 pm

Psykopatian koe oli eikä mennyt kovin huonosti. Lisäksi oli liikuntaa, en ole koskaan pelannut pesäpalloa noin vähillä valituksilla, välillä jopa kehuttiinkin. Lisäksi liikunnan opettaja vielä uskoi tekaistun syyn viime viikon poissaolooni, vielä päälle se, että oli viimeinen koululiikuntatunti loppuelämän aikana. Sitten ensi viikolla on tiistai ja keskiviikko vapaana, kun ei ole koetta, eikä tarvitse edes tuhlata aikaa kokeisiin lukemiseen, kun ei ole enää torstaina, silloinhan on vapaata muutenkin.

Niin, vitutus threadihan tämä on, mutta toivottavasti jotakuta vituttaa vielä enemmän, kun luki tuon. 8)

No okei, kemian koe huomenna saattaa vähän vituttaa. =P

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu May 22, 2003 5:07 pm

Malva: No joo, mutta kun en minä halua oikeastaan puhua jollei ole aivan pakko.. Aivot hakee sanoja ja ottavat sen joka on oikea, mutta väärällä kielellä :eyes Ainakin opettajat sanoivat että se on ihan normaalia tuo, aivot tottuneet käyttämään yhtä kieltä, niin se on sitten vaikeaa vaihtaa toiselle kielelle, se ulkomaalainen opettaja sanoikin ettei haittaa vaikka virheitä tekisi :)

Hmm, onkohan se sama mainos minkä minä olen nähnyt, talvella kuvattu, 3-4 henkeä ja jokainen sanoo sanan kerrallaan? Aika vanha on se, pari kolme vuotta. Muistelen vaan että Tokemista siinä puhuttiin.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu May 22, 2003 6:04 pm

Mainoksesta... Joo, niin puhuttiin, mutta se tarkoitti myös PPOta ja meidän koulua. Miksi ihmeessä se muuten olis meidän koulun pihalla kuvattu. :)

Ja et voi sanoa ettet halua, kun sun on pakko. Voi olla että vielä menee läpi, mutta jos et opi erottamaan, voi tulla jo miinuspisteitä vikana vuonna. :(

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu May 22, 2003 6:10 pm

Malva: Ahaa, no sitten. Tosin en minä tiedä miltä teidän koulun piha näyttää =P

Mä tiedän, kyllä minä pakosta voinkin puhua. En usko että mitään miinuspisteitä tulee, sitä sattuu kaikille, jopa opettajille. Ja ne ovat sanoneet että tärkeintä on että sitä uskaltaa puhua. Puhuessa saa virheitä tulla, niitä tulee kaikilla, mutta kirjoitettu teksti pitäisi olla mahdollisimman virheetöntä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Dethroned » Thu May 22, 2003 6:24 pm

Piiuska wrote:
Aijai... Onnea Dethroder!!!
Hiih, suosittelen silti että juomisen sijaan luet niihin kokeisiin, ettei tartte tänne enää niiden takia kirjotella viestejä että sitten vituttaa kun meni huonosti;) :D
Kiitti =P

Noh, se ruottin koe on vaan onneksi pelkkiä käännöksiä, suoraan kappaleista otettuja että helposti tuon pitäs mennä... :) Meikä ei muutenkaan ota kauheeta stressiä niistä kokeista :D Meni miten meni, kunhan menee läpi :)

Ja huono juodakkaan, kun satutaan lähtemään Pe-la yönä Venäjälle... =P

Mutta kiitos ny vaan onnittelijoille. :)
Image

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu May 22, 2003 9:12 pm

Onneksi olkoon vaan Detronetille =P

Aina sitä löytyy lisää vituttamisen aihetta.. Kaikki koulukiireet pistävät hermot kireille ja äkäilen pienestäkin. Se taas ei ole kivaa muita kohtaan. Luojan kiitos kohta on kesäloma.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

needled
Sr. Member
Posts:389
Joined:Tue Jan 21, 2003 5:34 pm

Re: Vitutusketju

Post by needled » Fri May 23, 2003 4:56 pm

Nyt vituttaa se että sain pari päivää sitten jälki-istuntoa jonka istuin tänään ja nyt on perse hyvin kipeä.

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Fri May 23, 2003 5:06 pm

Onnee multakin Dethroned!!!
Enkä tie susta, mutta kyllä mua vois vituttaa jos noin moni ihminen samassa threadissä kirjottas nimen väärin :D
Onko tuo muuten ihan oikee sana? Kruununsa menettännä? :)
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri May 23, 2003 5:34 pm

Minä kirjoitin tahallani väärin =P Detronetti olisi parempi kuin Dethroned :D
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Dethroned » Fri May 23, 2003 8:07 pm

RD* wrote:
Onnee multakin Dethroned!!!
Enkä tie susta, mutta kyllä mua vois vituttaa jos noin moni ihminen samassa threadissä kirjottas nimen väärin :D
Onko tuo muuten ihan oikee sana? Kruununsa menettännä? :)
No kiitos... Ei se sapeta, lähinnä huvittaa :D Paras versio on ollu Deathhorny (jääny mieleen, soppii kuin herne nokkaan), että paremmaksi saa pistää :D

Dethroned -> Syrjäytetty tai Valtaistuimelta syösty. :)
Image

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by RD* » Fri May 23, 2003 8:16 pm

Kyllä mä Malva hokasin että tahallas teit, olihan siinä lainaukses väärinkirjotettu...mutta se sopi veetutusketjun teemaan, joten siitähän sitten puujalan veistin... :evilgrin:
Last edited by RD* on Fri May 23, 2003 5:18 pm, edited 1 time in total.
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Fri May 23, 2003 8:40 pm

Ja et ollut ensimmäinen..
Last edited by StratoPummi on Fri May 23, 2003 5:41 pm, edited 1 time in total.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Locked