Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:
Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Sat Feb 10, 2007 1:13 pm

Joo, Canssin kurrkuleikkauksen takia ei tullu helmiqssa Suomee, mut laitoin uude kyssäri Anderssille, ei o viel vastannu et tuleeko suomeen vai ei!

Vituttaa ku kaikki meiä ikkunat menee ihan vesihöyryyn, eikä mistää ikkunast nää yhtää ulos!
Pakko Mennä partsille röökille, et näkee ulos!
Be quick or be dead...Perkele!
Meikä Ankka

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Tue Feb 20, 2007 2:15 pm

Mua syö ko StratoTimo sai kolmannentuhannen viestin tähän ketjuun. Onnea nuy kuitenkin... Prkl...
tosise8 eli Aleksi Erola.

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Tue Feb 20, 2007 9:46 pm

tosise8 wrote:Mua syö ko StratoTimo sai kolmannentuhannen viestin tähän ketjuun. Onnea nuy kuitenkin... Prkl...
No jos ei ny kuitenkaa ihan vielä :wink: :D
Meikä Ankka

Wellu
Member
Posts:151
Joined:Mon Dec 02, 2002 12:06 pm

Re: Vitutusketju

Post by Wellu » Wed Feb 21, 2007 10:16 am

StratoTimo wrote:Vituttaa ku kaikki meiä ikkunat menee ihan vesihöyryyn, eikä mistää ikkunast nää yhtää ulos!
Pakko Mennä partsille röökille, et näkee ulos!
Be quick or be dead...Perkele!
Tarkistapa että onko asuntosi ilmastointilaitteen suodattimet puhtaat, jos asunnossa on asuntokohtainen ilmastointi. Jos asunnossa on ilmastointilaite, niin sen pitäisi luoda asuntoon oikein toimiessaan alipaine jolloin ikkunoiden raosta pitäisi tulla ilmaa sisään täyttämään tuota alipaineita, joka näin talvipakkasella pitäisi olla suhteellisen kuivaa. Mutta jos jostain syystä ilmastointi ei toimi kunnolla, sisälle muodostuu ylipaine, jolloin kostea ilma sisältä yrittääkin ulospäin noista ikkunoiden raoista jolloin se vesihöyry tietysti jäätyy uloimman lasin sisäpintaan.

Nimim. En minäkään nähnyt tammikuussa pihalle, nyt näen.

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Wed Feb 21, 2007 12:17 pm

Wellu wrote:
StratoTimo wrote:Vituttaa ku kaikki meiä ikkunat menee ihan vesihöyryyn, eikä mistää ikkunast nää yhtää ulos!
Pakko Mennä partsille röökille, et näkee ulos!
Be quick or be dead...Perkele!
Tarkistapa että onko asuntosi ilmastointilaitteen suodattimet puhtaat, jos asunnossa on asuntokohtainen ilmastointi. Jos asunnossa on ilmastointilaite, niin sen pitäisi luoda asuntoon oikein toimiessaan alipaine jolloin ikkunoiden raosta pitäisi tulla ilmaa sisään täyttämään tuota alipaineita, joka näin talvipakkasella pitäisi olla suhteellisen kuivaa. Mutta jos jostain syystä ilmastointi ei toimi kunnolla, sisälle muodostuu ylipaine, jolloin kostea ilma sisältä yrittääkin ulospäin noista ikkunoiden raoista jolloin se vesihöyry tietysti jäätyy uloimman lasin sisäpintaan.

Nimim. En minäkään nähnyt tammikuussa pihalle, nyt näen.
Jep, suodattimet on just tammikuus putsattu... Sutenöörit kävi rassaamassa ne, mut eipä saa täältä niitä säädettyä! Tarttis varmaa vaihtaa ikkunan tiivisteet...Talo o tehty joskus 70-luvulla ja ikkunoista tuulee kunnolla. :x
Meikä Ankka

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Wed Feb 21, 2007 3:08 pm

Vituttaa kokoomuksen urpot. Eivät ne melko maltilliset tapaukset, jotka ovat kuitenkin jotenkin viisaasti asioissa mukana, mutta kun on niitä äärivitunkonservatiivisiä urpoja jotka paasaavat kovista arvoista. Oikeasti tekisi mieli paasata niille kovalla nyrkillä...
tosise8 eli Aleksi Erola.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Feb 22, 2007 8:49 pm

Tyhmää. Tänään YKS yö töitä ja sitten on taas kaksi vapaata (nyt ollut kolme vapaata). Mikäs siinä jos ois vaikka useampi yö peräkkäin, sais hyvin rytmin käännettyä, mutta nyt menee yks vapaapäivä yhden yön takia hukkaan. No sunnuntaista alkaa viiden yön putki.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Sat Feb 24, 2007 4:05 pm

Nuha tuli ja nyt ei ole enää kivaa. Aamusin on aina sankari-olo ja pitää vetää vitusti vitamiineja, mehua ja jotain tabuja että on edes jotain vetoa miehessä. Perseestä tämmönen, ideana parantua kuitenkin ensiviikkoon mennessä että pystyy treenaamaan täydelläteholla kun kitaristimme aivautuu Kajaanista asti tänne treenaan.
Aina ei pysty

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Sun Feb 25, 2007 7:29 pm

Vitun flunssa. Ja alkavalla viikolla taas kokeita tiedossa... aagh.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Mon Feb 26, 2007 3:51 pm

Eilen iltanana ajattelin nukkua vähän aikaa, jotta jaksaisin valvoa koko yön Oscareita seuraten ja kuinka ollakaan, herätyskellosta huolimatta havahdin hereille n. klo. 5:30, eli reilusti gaalan puoliväli jälkeen. Martin Scorsesen ja The Departedin voittokulku kuitenkin lievensivät vitutuksen lähes nollaan. 8)

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vitutusketju

Post by dragee » Fri Mar 02, 2007 9:30 pm

tosise8 wrote:Vituttaa kokoomuksen urpot. Eivät ne melko maltilliset tapaukset, jotka ovat kuitenkin jotenkin viisaasti asioissa mukana, mutta kun on niitä äärivitunkonservatiivisiä urpoja jotka paasaavat kovista arvoista. Oikeasti tekisi mieli paasata niille kovalla nyrkillä...
Äänestä Perussuomalaisia.
Rajatapaus.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Mar 09, 2007 1:51 pm

Kaksi yötä takana töissä, vielä kuusi jäljellä.. Tsiisus sanon minä. Viimeksi olin viiden yön jälkeen ihan pihalla kun väsytti, saas nähdä miten sitten kahdeksan yön. :<
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Vitutusketju

Post by Grinder » Fri Mar 09, 2007 2:00 pm

Työvuoroista on ihan turha valittaa, jos minulta kysytään. Itsepähän on nimen sopimukseen kirjoittaessa suostunut tekemään vaadittuja vuoroja.
Ja kyllä minä itse ainakin olen yövuoroissa pärjännyt ihan hyvin, kunhan muistaa vaan kääntää sen rytmin tarpeeksi päälaelleen ja nukkua välillä päikkäreitä.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Mar 09, 2007 3:23 pm

Minä olen sitoutunut tekemään pelkästään yövuoroja. Ja minä voin hyvin valittaa, koska tämä on vitutusketju. Normaalisti meillä yövuoroja tehdään korkeintaan 3-5 putkeen (koska on kuitenkin raskasta valvoa ja on pakko olla valppaana, koska asiakkaiden turvallisuus kyseessä ja vuorot ovat 8,5 tuntisia + yövuoro on liikkeellä ja jaloillaan jatkuvasti), mutta nyt listojen tekijä ei ollut varmistanut miten mulla on edellisen listan vuorot. No, onpahan tässäkin kuussa 14 päivää vapaata ja kuukausipalkka tulee. Viime kuussa töitä olikin huimat 13 päivää.

Joten Figaro, pää kiinni kun et mistään mitään tiedä, etenkään mun työoloista.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Vitutusketju

Post by Grinder » Fri Mar 09, 2007 6:06 pm

Pakko myöntää että Malys ansaitsee kunniamaininnan peräti kahdesta asiasta:

Nimestäni ja siitä että tietää etten minä tiedä mistään mitään. Vaihda vittu duunia jos ei kiinnosta ja lopeta jo pikkuhiljaa se joka saatanan foorumilla märiseminen näkkileivänpalan kokoisista asioista, joiden takia sulla on aina maailma rikki juuriaan myöten. Tai sitten teet niitä yövuoroja, tai vaihdat mestaa, mutta tuo jatkuva pikkulikkamainen maidot-on-maassa-taas ininä vituttaa. Ja onneksihan sinä tiedät kaikesta kaiken, kuten niin moni, ainakin netissä.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Mar 09, 2007 6:30 pm

Figaro, kuinkahan monta kertaa sinä olet täällä kitissyt siitä kun et saa unta, rahat on olleet loppu, "tyttösi" katosi muualle kertomatta mitään, töitä ei löydy (joo, nyt on tilanne eri, mutta vuosien varrella) ja vedät herneen nenään siitä, kun ei olla samaa mieltä kanssasi ja skitsoilet kuin mikäkin friikki niin, että oot foorumin virallinen pelle ja naurunaihe.

Mulla ainakin menee elämässäni aivan hemmetin hyvin ja olen työhöni tyytyväinen, saan tehdä oman alan töitäni VAKITUISENA ja sain työn siksi, koska osaan jotain enkä jostain työkkärin kautta kitisemällä kun kukaan ei huoli minnekään töihin. Mutta en ole tyytyväinen siihen, että nyt on 8 työvuoron putki.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Vitutusketju

Post by Grinder » Fri Mar 09, 2007 6:51 pm

"Foorumin Virallinen Pelle ja Naurunaihe", Tässähän alkaa oikeasti tuntea itsensä julkkikseksi :D Janne, dragee, ja muutamat muuthan ovat täällä ihan mukavasti muiden kanssa jutustelevia rivikäyttäjiä niinhän? Jos minä olen "Fooruminen Virallinen Pelle ja Naurunaihe" niin sinä olet siinä laskussa sitten varmaan Sonata Forumin Virallinen Viisastelija, Tämän Forumin Virallinen Marisija ja SirJuzzi puolestaan Joka Forumin Virallinen Provottaja.

Ja anteeksi nyt vaan ihan hiivatin paljon jos olen pari kertaa erehtynyt toistamaan samoja vitutuksen aiheita. Niin tekee muuten yllättävän moni muukin, esim. Merlinatre NW-foorumilla aikoo ampua itsensä joka toinen päivä jonku tulitikun pään kokoisen kriisin takia.

Ja onneksi on ihmisiä joilla menee hemmetin hyvin. Mullakin menisi mikäli olisi vakituinen työ. Tämäkin duuni loppuu nyt kesällä ja sitten ollaankin taas sossupummi, paska, luuseri ja ties mitä kunnes löytyy uutta työtä.

Voitte jatkossakin nauraa ihan niin paljon kuin haluatte, jos luulette että se minua kiinnostaa niin pieleen menee.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Fri Mar 09, 2007 6:52 pm

Mutta mitä tapahtui Figaro1 profiilille?
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Fri Mar 09, 2007 7:12 pm

Grinder wrote:...sinä olet siinä laskussa sitten varmaan Sonata Forumin Virallinen Viisastelija, Tämän Forumin Virallinen Marisija ja SirJuzzi puolestaan Joka Forumin Virallinen Provottaja.
Mikäs viisastelussa on vikana, jos sen tekee asiallisesti? Sille taas en mahda mitään jos provosoidut herkästi. Kirjoitustapani on toki kärkevä.
Grinder wrote:esim. Merlinatre NW-foorumilla aikoo ampua itsensä joka toinen päivä jonku tulitikun pään kokoisen kriisin takia.
Kiva kun kirjoittelet ulkopuolisista tällaista muille foorumeille. Koskahan oppisit edes asiallisen nettikäyttäytymisen alkeet?
Play the violent strings of my symphony.

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Vitutusketju

Post by Grinder » Fri Mar 09, 2007 7:32 pm

SirJuzzi wrote: Mikäs viisastelussa on vikana, jos sen tekee asiallisesti? Sille taas en mahda mitään jos provosoidut herkästi. Kirjoitustapani on toki kärkevä.
"asiallinen viisastelu", ilmeisesti uusia käsitteitä. En ole vissiin oppinut mitään foorumeista niiden viiden vuoden aikana jotka olen niitä lukenut, kun ylläoleva henkilö jaksaa joka kerta avautua niiden lukemisesta ja niihin kirjoittelusta. Ja onko kirjoitustapasi pakko olla sitten niin kärkevä?
SirJuzzi wrote: Kiva kun kirjoittelet ulkopuolisista tällaista muille foorumeille. Koskahan oppisit edes asiallisen nettikäyttäytymisen alkeet?
`

Kysyy eräs joka sumeilematta haukkuu muiden lempibändit sisällöttömäksi paskaksi, provosoi ja vittuilee muille minkä kerkeää aiheesta jotka hänelle eivät hevon vittua kuulu jne. Ja jos henkilön x postaus tyyliin y on luettavissa vapaasti paikassa z, en voi ymmärtää mikä on niin väärää siinä että sanon sen siellä olevan. Ihan samalla tavalla voin sanoa että tällä laudalla minun kaltaistani kulttimainetta nauttiva Browneyedgirl voisi mennä hoitoon sen Tolkki-fetissinsä kanssa.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Mar 09, 2007 7:36 pm

Grinder wrote: Jos minä olen "Fooruminen Virallinen Pelle ja Naurunaihe" niin sinä olet siinä laskussa sitten varmaan Sonata Forumin Virallinen Viisastelija, Tämän Forumin Virallinen Marisijan
Minkäs minä sille voin, että tiedän Sonatasta paljon. Ei kynttilää kannata vakan alle piilottaa eikä muut voi oppia bändistä mitään, jos tieto ei leviä. Sitten voidaankin mennä tuohon Marisijaan. Herra on hyvä vaan ja lukee omat aikaisemmat postauksensa tänne + kaiken sen skitsoilun. Viikottain olemme saaneet lukea, kuin sinua ei nukuta, kuinka on rahat loppu blaablaa. Olen nettiin kirjoittanut tuhansia viestejä ja hyvin pieni osa niistä on valitusta, joskus vuosia sitten enemmän, mutta HYVIN vähän enää viimeiseen pariin vuoteen.

Ah, elämä on ihanaa. On poikakaveri, on töitä, on rahaa, on hyvällä paikalla hyvä kämppä, on kavereita, en ole tuleva alkoholisti ja tuleva varallisuuteni (heti kun aletaan firmaa siirtämään mun nimiin eli lähivuosina) on sitä luokkaa, että kovin moni ei kerää sellaista edes kahden elämän aikana sekä helppo työpaikka turvattu loppuelämäksi, kun päätän muuttaa kotiseudulle takaisin. On ihanaa olla rikas paskiainen.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Fri Mar 09, 2007 7:47 pm

Grinder wrote: Kysyy eräs joka sumeilematta haukkuu muiden lempibändit sisällöttömäksi paskaksi, ...

... jos henkilön x postaus tyyliin y on luettavissa vapaasti paikassa z, en voi ymmärtää mikä on niin väärää siinä että sanon sen siellä olevan.
Et ymmärrä missä menee henkilökohtaisuuksien raja.

Raah, miksei tämä(kään) foorumi voi ymmärtää editoinnin ja uuden postauksen luomisen eroa.
Play the violent strings of my symphony.

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Vitutusketju

Post by Grinder » Fri Mar 09, 2007 7:52 pm

SirJuzzi wrote: Et ymmärrä missä menee henkilökohtaisuuksien raja.
Sinähän sen tunnetusti ymmärrät.
Ainakin kaikkien muiden immeisten mielipiteitä koskevien sutkautustesi perusteella.

Ja Malysin edelliseen provoon voisin lisätä että on se ihanaa kun on loistava kämppä josta en ole itse maksanut senttiäkään, koko ajan tililleni kertyy rahaa vaikka en ole tehnyt niiden rahojen eteen mitään, työpaikkaa voin vaihtaa kesän jälkeen toiseen, on tyttöystävä jota nähdä sopivin väliajoin, ja onhan sekin ihanaa että nyt on alkamassa vapaa viikonloppu, voi taas ihan muuten vaan juoda kaljaa, surffata netissä, ja olla ajattelematta töitä.

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Fri Mar 09, 2007 8:16 pm

Kappas, akkatappelu jossa on kaksi miestä ja yksi nainen, ellen ole ihan sokea runkkuämpäri. Mutta, jos vituttaa niin älkää purkako angstejanne toisiinne tällä kanavalla, sitävartenhan perustettiin tuonne sellainen vittuilu-topic että siellä saa löysin rantein puhua paskaa. Tämä on siis vitutusketju ja mielestäni jokainen mariskoon mistä marisee, mullakin on eriparisukat mutta kiinnostaako vittuakaan? Ei. Joten, antaapi muiden marista, eikä oteta liikaa herneitä nenään ettei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin. Äh, mitä minäkin päden tässä, tämä on yleensä niiden moderaattorien hommaa valistaa ihmisiä. Herranjumala että pitää itseään vanhempia aikaihmisiä valistaa, joten suuta suppuun , palataan aiheeseen ja ahistellaan toisia vaikka peeämmien kautta. Kiitos. :roll: (Ja älkää turhaa vaivautuko ottamaan quoteja tästä, koska se vain jatkaisu loputtomien "hienojen" perustelujen ketjua jotka voitaisiin kumota vielä "loistavammilla" perusteluilla.)
Aina ei pysty

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Fri Mar 09, 2007 8:40 pm

StratoFactor wrote:(Ja älkää turhaa vaivautuko ottamaan quoteja tästä, koska se vain jatkaisu loputtomien "hienojen" perustelujen ketjua jotka voitaisiin kumota vielä "loistavammilla" perusteluilla.)
Hyvä sieltä on huudella niin kauan kun ei omaan itseesi kohdisteta minkäänlaista syytöstä.
Play the violent strings of my symphony.

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Vitutusketju

Post by Grinder » Sat Mar 10, 2007 1:20 pm

"There's something coming your way very soon" sanottiin LOTTin sivuilla 2003. Jokohan se paketti alkaisi tulla?

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Sat Mar 10, 2007 4:01 pm

^^ So? Mitä sitten mitä sanottiin joskus neljä vuotta sitten! Ja jos ei oo tullu ni tuskin ees tuleekaa! Jos haluut tietää ni kysy Terolta, älä meiltä jotka tietää yhtä paljon ku säkin!
Meikä Ankka

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Mar 10, 2007 4:02 pm

Figaro, tietäähän myös tyttöystäväsi seurustelevansa? Olisi kovin ikävää sellainen epäselvyys.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Vitutusketju

Post by Jaakko » Sun Mar 11, 2007 2:29 pm

*pyörii lattialla vedet silmissä hohottaen*

Ei perkele täällähän on taas elämää! Kerta kaikkisen huvittavaa miten jengi jaksaa aina muutamaan kertaan vuodessa puida samat vanhat kuviot, on tämä semmosta saippuaa että jää kohta Salkkarit toiseks.

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Sun Mar 11, 2007 2:33 pm

Jaakko wrote:*pyörii lattialla vedet silmissä hohottaen*

Ei perkele täällähän on taas elämää! Kerta kaikkisen huvittavaa miten jengi jaksaa aina muutamaan kertaan vuodessa puida samat vanhat kuviot, on tämä semmosta saippuaa että jää kohta Salkkarit toiseks.
Elämä on yleensä, Salkkarit on melko lame juttu verrattuna tähän. Tästä saa hupia vuosiksi. Ehkä?
Aina ei pysty

Locked