Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm
Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed May 28, 2003 9:30 am

Muuten on kaikki oikein ihanasti, mutta minä itse vitutan itseäni. Pitäisi siivota ja tehdä yksi pieni koulujuttu, mutta ei. Elina kun täällä vaan netissä pyörii...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed May 28, 2003 9:57 am

Edit: Ja huomenna pitää kahteen kokeeseen lukea JA vielä pakata ja järjestellä kämppä kuntoon. Prkl.
Last edited by Malys on Wed May 28, 2003 6:59 am, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Wed May 28, 2003 3:17 pm

Mua vituttaa kun mulla on selässä ristiluu pois paikaltaan ja jäsenkorjarille on niin helvetin vaikeeta saada aikoja. Ja kun ilmat lämpenee, tulee hämähäkkejä! Mä en pelkää mitään niin paljon kuin niitä!!! >=(
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Wed May 28, 2003 3:41 pm

juuu nyt taas kesän huonot puolet alko vituttaan...koko aikanen tarkkailu tuleeko se ukkonen vaiko eikö..ei kuitenkaan halua varta vasten särkee modemia jollaki ukkosella prkl..ja ötökätki on jo näyttänee eloaan...nyt mie muistanki taas jälleen kerran miks en pidä kesästä täysillä... :eyes
Image

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed May 28, 2003 6:27 pm

Kesässä pahinta ovat linnut. Mie pelkään kaikkia vähänkin isompia lentäviä lintuja. Joku varis vaikka... Hyi helvetti :err: !

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Wed May 28, 2003 10:13 pm

Vituttaa se että on jalka vieläkin niin kipeänä tuon rakon takia että ei voi lähteä HIITille. Ja ihan varoituksena - älkää koskaan syökö pullaa ja juoko siideriä samaan aikaan koska jälki maku on karmiva, mikä sekin vituttaa ihan saatanasti. Paleltaakin vielä...ei miun päivä... :buh:

:eyes

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Thu May 29, 2003 8:09 am

Aha, pulla ja siideri pitää lisätä tuohon kauhunkaksikko-listaani..

kauhukaksikkolista

1. kurkkupastilli-vesi
2. lakritsia-coca colaa
3. pulla-siideri
4. "mikä tahansa ruoka"-vesi (en ikinä opi juomaan vettä aterian kanssa)
5. Silakka-mansikka
6. Hampaiden pesu-maitotuotteet (etenkin jugurtti)
7. kalja-grilliflavor sipsit


vapaasti saatte lisäillä.. mutta joka kerta vituttaa kun vahingossa syön jotain noista peräkkäin.. :buh: Maku on nimittäin ihan hirveä..!

vituttaa kun en näe välttämättä tänään formuloitakaan.. :buh:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu May 29, 2003 9:56 am

Maito ja omena.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu May 29, 2003 10:53 am

Mutta X-Men2 kyllä oli hiano ja illalla oli kyllä sellaiset jutut että...
Last edited by Malys on Thu May 29, 2003 7:56 am, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu May 29, 2003 11:05 am

Ällöttävä yhdistelmä: appelsiinituoremehu ja ruisleipä(pelkkä). Yh.

Malys, mene suihkuun, autto mulla. ;)

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Thu May 29, 2003 11:32 am

nonih miksi sitä AINA kun on juonu ihankaan pikkusen pitää ottaa se puhelin käteen ja alkaa intteleen ihmisten kanssa viesteillä...a yleensäkki alkaa sitten kirjottelemaan niille ihmisille....ja seuraavana päivänä saa hävetä silmät päästään, multa pitäs takavarikoida kännykkä >=( ja toinen mikä vituttaa on se että olin baarissa kahteen asti ja silti meni rahaa enemmän kuin mitä yleensä...ei hyvä ei....
Noh sentään posiitivista oli kun Malva ja Malys olivat pojossa ja vihoin teäkki näin sit, tai siis tulitta moikkailee :D
Image

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu May 29, 2003 1:10 pm

Malva wrote:
Malys, mene suihkuun, autto mulla. ;)
En mä viitsi, illalla kun käyn uudestaan =P Kyllä tähän hajuun alkaa tottua x)

Katja: Pitihän sitä, kun minä olen seuraavat kolme kuukautta kotikunnassa 8) (kuten tavallista, minä nyhjötän yleensä hiljaa ja annan Malvan hoitaa puhumisen :D)
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu May 29, 2003 8:02 pm

Hyi helkkari, koko päivän ollut sellainen olo että mulla on krapula, mutta en juonut yhtään mitään. Aina baarin jälkeen tällainen olo, tupakansavu takuulla syyllinen..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Thu May 29, 2003 8:27 pm

Malys wrote:
Hyi helkkari, koko päivän ollut sellainen olo että mulla on krapula, mutta en juonut yhtään mitään. Aina baarin jälkeen tällainen olo, tupakansavu takuulla syyllinen..
no jo on kumma homma..mie join (kylläki todella vähän) ja ei ole ollu koko päivänä minkään maan krapulaa, tosipuheessa pirteempi olo ku eilen...immuuniksi alkoholille alkaa tulee:lol: no ei ny sentäs:) ei mut hei paras keino päästä tupakansavusta eroon on että heti ku baarista kämpille tulet ni heität vaatteet tuulettuun....ja annat niitten päivän tuulettua ni eipä enää haise..tai tietenkin toinen peset ne ;)
Image

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu May 29, 2003 8:33 pm

Katja: Ei minullekaan päänsärkyä tule jos juon, kun yleensä juon niin vähän, mutta se tupakansavu :buh: Ei kiva. Vaatteet oli aika pakko pestäkin, kun onnistuin kastelemaan housut jonkun alkoholijuomalla eikä viitsi kesäksi likaisia housuja jättää pyykkikoriin x)

Prkl, on vaikeaa, yritän noin 250 levystä valkata mukaan niitä, joita ehkä haluan kuunnella kesän aikana, mukaan mahtuu ilman koteloita about 20 levyä.. Ja minä tulen lyyhistymään tavaramäärän takia, laukku, reppu, tietokoneen salkku ja olkalaukku.. Olisipa auto niin ei olisi tuotakaan kantamisongelmaa.

Huomenna kaksi koetta, ne tulee menemään perseelleen. Ellen ole jo asiasta maininnut. Prkl, mä osaa mitään. No uusintaan syksyllä sitten, ei maha mittään.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Thu May 29, 2003 8:40 pm

Malys wrote:
Katja: Ei minullekaan päänsärkyä tule jos juon, kun yleensä juon niin vähän, mutta se tupakansavu :buh: Ei kiva. Vaatteet oli aika pakko pestäkin, kun onnistuin kastelemaan housut jonkun alkoholijuomalla eikä viitsi kesäksi likaisia housuja jättää pyykkikoriin x)
nooooooh siihen tupakansavuunki tottuu...vaikkei ite todella poltakkaan mutta porukassa pari kaveria sit polttaakin:) en tiä ku ei anna sen häiritä niin siitä ei tule mitään onkelmaa :)
Image

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Nightwarrior » Thu May 29, 2003 8:51 pm

Katja wrote:
mie join (kylläki todella vähän) ja ei ole ollu koko päivänä minkään maan krapulaa, tosipuheessa pirteempi olo ku eilen...immuuniksi alkoholille alkaa tulee:lol: no ei ny sentäs:)
Heh, mulle ei koskaan tule krapulaa :) Vaikka kuinka joisin, niin aamulla vaan tuntuu "että jotain on ottanut", mutta olo ei ole huono, eikä päätä säre. Hassua sitte kuunnella, kun kaverit kertoo kuinka koko seuraava päivä meni krapulan selvittelyyn. Musta tuntuu, etten osaa antaa tarpeeksi arvoa sille ettei tuu krapulaa, kun en ole sitä koskaan kokenut.. :eyes
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Thu May 29, 2003 8:59 pm

Nightwarrior wrote:
Heh, mulle ei koskaan tule krapulaa :) Vaikka kuinka joisin, niin aamulla vaan tuntuu "että jotain on ottanut", mutta olo ei ole huono, eikä päätä säre. Hassua sitte kuunnella, kun kaverit kertoo kuinka koko seuraava päivä meni krapulan selvittelyyn. Musta tuntuu, etten osaa antaa tarpeeksi arvoa sille ettei tuu krapulaa, kun en ole sitä koskaan kokenut.. :eyes
ei oo totta..voi sua onnellista, teitä muutamia onnellisia on valitettavasti olemassa;) Mie aina pelkään vaikka juon vähänki et krapula tulis...kirkkaita ei minun auta mennä kovinkaa paljon juomaan siitä on varma krapula ja PAHA sellanen seuraava päivänä tiedossa... :eyes valkkari on hyvä juoma..ei tule rapulaa siitä...(jopa ihan suositellaan juotavaksi jos ei halua rapulaa);)
Image

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu May 29, 2003 9:10 pm

Malys wrote:
Prkl, on vaikeaa, yritän noin 250 levystä valkata mukaan niitä, joita ehkä haluan kuunnella kesän aikana, mukaan mahtuu ilman koteloita about 20 levyä..
Kun otat tuosta pois ne eri maiden versiot niin ei ole enää niin vaikea valita. :D Sullahan puolella hiipuu ainakin tuo luku, ei sinkkuja ym voi laskea, kun et sinä niitä mukaan edes ottaisi.

Sori, oli pakko piruilla tosta. ;)

Nimim. Jolla on oikeasti yli 200 levyä(hellun kanssa mutta kumminkin). =P

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu May 29, 2003 9:22 pm

Katja wrote:

nooooooh siihen tupakansavuunki tottuu...vaikkei ite todella poltakkaan mutta porukassa pari kaveria sit polttaakin:) en tiä ku ei anna sen häiritä niin siitä ei tule mitään onkelmaa :)
Kyllä minä sitä kestänkin, mutta se hontelo olo tuleekin seuraavana päivänä, ja polttaa mullakin muutamat kaverit. Mutta itsellä on astma kans, niin ei se kovin hyvä terveydelle ole :/

Malva: Ei mulla ole kuin Sonatalta ja Stratolta eri maiden versioita =P (Ja Nightwishiltä yhdestä sinkusta eri versioita). Eikä sinkkujakaan nyt NIIN paljoa ole. Ilkeä ;)
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Thu May 29, 2003 9:48 pm

Tyttö-otukset luulee ihan tosissaan saavansa musta kuskin ihan hyvää hyvyyttäni...vituttaapi tuollainenkin...
Vituttaa kuskina-olo muutenkin, aatana kännisiä kuskata puolin ja toisin. Huono kuskiksi muutenkin, kun vituttaes tennari tuntuu täyttyvän lyijyllä. Hermot muutenkin kireellä kun se pärrä on yhä pajalla
:(

Lauantaina sarjat...

Tupakinsavu tosiaan tuntuu aamulla, oli sitten juonut tai ei. Huomaa joskus kesäisin kun nukkuu ne yön pari tuntia teltassa, niin krapula jää tulematta...raitis ilma puhdistaa kummasti kroppaa ylimääräisestä. Toki se tasoittavakin auttaa joskus.
Ne kerrat joita olen nukkunut kaverin kämpässä tupakinsavussa jäivät kyllä mammuttikrapuloiltaan mieleen.
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Thu May 29, 2003 10:08 pm

RD*, sullakin pärrä vielä pajalla? Mikäs siinä on? Mulla nyt on vitutus suurimmillaan (Ois varmaan parempi päästää ilmat pihalle, itteltäni). Ei anna kipinää tulppaan, joten ei sitten käynnistä, prkl. Kaikki menee päin helvettiä sen kanssa..

Juuri silloin kun luulet ettei mikään voisi mennä enää huonommin, kaikki romahtaa päälle!
Aya!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Thu May 29, 2003 10:14 pm

kerran oksensin aamulla ja luulin vihdoin olevani krapulassa, mutta paskat - olin vielä kännissä.. huone heilui ym. (muutama tunti unta ei näköjään riittänyt viinan polttamiseen)
Last edited by StratoPummi on Thu May 29, 2003 7:15 pm, edited 1 time in total.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Thu May 29, 2003 11:10 pm

Haven> yhä vielä..osat on jo, ja lohko & kansi hiomolla jo alkuviikosta, että ehkä huomenna. Viimestään ens viikolla.

Sun on lähettävä hakeen vikaa tulpasta johtojen kautta jonnekkin, kyllä se aina jostain löytyy...ehkä vai tulppa on viallinen, ja nehän ei paljoo maksa.
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Thu May 29, 2003 11:43 pm

RD*, kyllä tulppa on kai ehjä, kun kokeiltiin toisellakin tulpalla. Täytyy vaan alkaa ettimään heinää naulasuovasta, vai oliko se toisinpäin? :eyes

Minkälainen pyörä sulla oli?
Aya!

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Misty » Fri May 30, 2003 9:57 am

Nightwarrior wrote:
Heh, mulle ei koskaan tule krapulaa :) Vaikka kuinka joisin, niin aamulla vaan tuntuu "että jotain on ottanut", mutta olo ei ole huono, eikä päätä säre. Hassua sitte kuunnella, kun kaverit kertoo kuinka koko seuraava päivä meni krapulan selvittelyyn. Musta tuntuu, etten osaa antaa tarpeeksi arvoa sille ettei tuu krapulaa, kun en ole sitä koskaan kokenut.. :eyes
Minä olin ennen tuommonen, ei mikään määrä koskaan tuntunut missään. Aamulla pystyi ihan reippaana lähtemään töihin ja ikinä en ole krapulan takia oksentanut. Nyt oon huomannut, että kun ikää tulee lisää, niin krapulat alkaa tuntuun! Ja moni kavereista on sanonut samaa. Että ootahan vaan... :D
~Still waters run deep~

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Fri May 30, 2003 10:35 am

Pikkuisen antivitutusta tuo kuitenkin se, että pääsin kaikista kokeista läpi. Jeah peipee! =P
Last edited by Mormegil on Fri May 30, 2003 7:36 am, edited 1 time in total.

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Fri May 30, 2003 11:09 am

Haven> Haynesin manuaalista on Iso Apu, ellei oo jo hallussa...mummielestä niissä joissain on vianhaku askeleittain, semmosta seuraten pitäs löytyä.

Mulla on GPZ500S, ostin koska siinä ei kuulemma oo venavikoja. No eipä kai ookkaan, jos venat säätä 5000km:n välein... :eyes

Nyte vituttaa, koska siitä ei viel kuulu mitään, elikkä menneepi ens viikkoon :~(
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Fri May 30, 2003 11:14 am

RD*, no ei mulla sellasta ole, mutta hallussa on suht. koht. hyvin. Alan maanantaina sitten hakea sitä vikaa, jos vaikka löytyis.. kuitenkin joku piuha katkennut, prkl.

Ja kahvakuume kasvaa, perhana sentään! =P
Aya!

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Fri May 30, 2003 2:43 pm

Ei jumaliste, siis kuudes viikko tuli täyteen pyörän seisotusta pajalla, ja nyt kun osat on paikalla, lohko ja kansi hiottuna, ei mekaanikko ole töissä!!! >=(
Miks mulle aina käy näin...

Haven> suosittelen silti sitä haynesia, voipi säästyä pitkältä vitutukselta =P
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Locked