Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society
Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Mon Jan 05, 2004 4:43 pm

Joskus kirjoitin tänne, että foorumin tila vituttaa. Nyt vituttaa se, kun kukaan ei edelleenkään tee asialle mitään.
OMG, they fired Jari! Bastards!

jörggi
Sr. Member
Posts:452
Joined:Wed Nov 20, 2002 4:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by jörggi » Mon Jan 05, 2004 9:05 pm

ylihuomenna takaisin koulunpenkille
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Mon Jan 05, 2004 9:36 pm

Täällä päin koulu alkoi jo tänään.. :(
Nauttikaa, rentoutukaa nyt, ihmiset, ketkä lähdette vasta keskiviikkoná kouluun..!
Live for now, like there's no tomorrow.

ShadowOfSouls
Member
Posts:278
Joined:Sun Jan 19, 2003 1:49 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by ShadowOfSouls » Mon Jan 05, 2004 10:50 pm

vituttaa ku meni välilevy paikoiltaan muutossa... ja nyt *piip* selkää särkee aivan *PIIP*
Find the cold darkness within.
Embrace the void.
Death is only an illusion.
Life is even less.

jörggi
Sr. Member
Posts:452
Joined:Wed Nov 20, 2002 4:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by jörggi » Tue Jan 06, 2004 8:32 pm

Last edited by jörggi on Tue Jan 06, 2004 6:30 pm, edited 1 time in total.
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.

janivarius
Member
Posts:92
Joined:Wed Jul 23, 2003 9:00 am

Re: Vitutusketju

Post by janivarius » Fri Jan 09, 2004 8:54 am

Voe helevetti. Ennen joulua tuli tilille vähä hyntsyä silleen pikkusen yllättäen ja luulin, että se olis ollu stipendi, jota vähä oottelin. Kylläpä hampaita nauratti....

...Mutta ei naurata enää. Tunti sitten sain laskun, jossa luki että "tilillesi on tullut aiheeton suoritus ja pyydämme palauttamaan sen. Pahoittelemme." Joo, vittu niin minäki pahoittelen, kyllä on toosi kivaa :evilgrin: :evilgrin:
Ikinä ei oo asiat niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla pahentaa!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Fri Jan 09, 2004 9:55 pm

Mie jouduin maksamaan Kelalle 107.80 euroa, kun ottivat miulta koulumatkatuen pois. Sitä oli ehditty antaa jo muutaman kerran ja päättivät sitten että mie tietysti korvaan sen. No ei siinä muuten mitään, mutta kun miun koulumatka ON yli sen tuen saamiseen vaikuttavan määrän, perkele! Ne vaan eivät usko sitä.

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Fri Jan 09, 2004 11:29 pm

Minäkin olen aikoinani repinyt hiuksiani Kelan takia useampaankin otteeseen. Opintotukia olen joutunut palauttamaan yhteensä noin 9000 vanhaa markkaa (onneksi ei sentään kaikkia kerralla!) ja sitten vielä KOROT päälle! Naurettavaa!! (Tosin silloin ei kyllä paljoa naurattanut...).

Valitusajat noissa Kelan päätöksissä on niin lyhyet, että kerran jouduin maksamaan turhaan sillä olin lomalla ulkomailla enkä ehtinyt valittaa takaisinmaksupäätöksestä valitusajan puitteissa. Takautuvasti ne eivät tietenkään voineet asiaani enää käsitellä.
Kela itse ei kyllä pidä mitään kiirettä käsitellessään köyhien opiskelijoiden opintotukianomuksia! Toisena opiskeluvuotenani vuonna -98 sain ensimmäisen opintotukeni vasta joulukuussa (kun opinnot alkoivat elokuussa), sillä Kela päivitti tietojärjestelmiään. Onneksi sossu sentään ymmärsi!

Nyt olen seurannut vierestä, kun eräs tuttavani yrittää saada sairaseläkepapereita, sillä selkä on niin sökö ettei puusepän hommat enää onnistu. Kela nyt kuitenkin on sitä mieltä, että 57-vuotiaan miehen voi vielä uudelleen kouluttaa johonkin muuhun ammattiin... :eyes

Nyt muakin rupesi vituttamaan näitä vanhoja asioita muistellessa! Onneksi ei ole tarvinnut vähään aikaan Kelan kanssa asioida!
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Fri Jan 09, 2004 11:39 pm

Mie olin niiin lähellä, etten kirjoittanut siihen "palaute" -kohtaan, että Tulkaa itse kävelemään ennen seitsemää talviaamuna melkein kaksi kilsaa bussipysäkille, jonka jälkeen istutte 9,7 kilometriä täydessä bussissa ja sanokaa siten,että miun koulumatka ei ole kymmentä kilometriä :D. Vaikka eihän tuo niin hurja matka ole, mutta kun se vaan vituttaa, kun tulee bussikortit niin kalliiksi. Ja se, ettei Kelalla osata laskea tuommoista yksinkertaista yhteenlaskuakaan oikein.

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Fri Jan 09, 2004 11:56 pm

Jonotus Kelassa >=( Inssiajo ensi viikolla >=( (Joo, onhan se hyvä juttu, mutta kun itsestä tuntuu jottei ole vielä valmis) Kihti jalassa >=( Eiköhän tuossa ollut yhdelle Perjantaille..
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Laaka » Sat Jan 10, 2004 3:24 pm

NightOwl wrote:
Minäkin olen aikoinani repinyt hiuksiani Kelan takia useampaankin otteeseen. Opintotukia olen joutunut palauttamaan yhteensä noin 9000 vanhaa markkaa (onneksi ei sentään kaikkia kerralla!) ja sitten vielä KOROT päälle! Naurettavaa!! (Tosin silloin ei kyllä paljoa naurattanut...).

Valitusajat noissa Kelan päätöksissä on niin lyhyet, että kerran jouduin maksamaan turhaan sillä olin lomalla ulkomailla enkä ehtinyt valittaa takaisinmaksupäätöksestä valitusajan puitteissa. Takautuvasti ne eivät tietenkään voineet asiaani enää käsitellä.
Kela itse ei kyllä pidä mitään kiirettä käsitellessään köyhien opiskelijoiden opintotukianomuksia! Toisena opiskeluvuotenani vuonna -98 sain ensimmäisen opintotukeni vasta joulukuussa (kun opinnot alkoivat elokuussa), sillä Kela päivitti tietojärjestelmiään. Onneksi sossu sentään ymmärsi!

Nyt olen seurannut vierestä, kun eräs tuttavani yrittää saada sairaseläkepapereita, sillä selkä on niin sökö ettei puusepän hommat enää onnistu. Kela nyt kuitenkin on sitä mieltä, että 57-vuotiaan miehen voi vielä uudelleen kouluttaa johonkin muuhun ammattiin... :eyes

Nyt muakin rupesi vituttamaan näitä vanhoja asioita muistellessa! Onneksi ei ole tarvinnut vähään aikaan Kelan kanssa asioida!
Menee vähän off-topikin puolelle, mutta isäni tutulle oli tullut töihin ruotsalainen mies joka oli vastikään muuttanut suomeen ja oli puuseppä ammatiltaan. No tämä isäni tuttu otti ruotsalaisen miehen töihin. Pari kuukautta meni niin sattui tapaturma. Ruotsalainen mieshenkilö leikkasi vahingossa peukalonsa irti vannesahalla. Hänellä oli onneksi vakuutukset kunnossa, ja näin marssi tapiolaan ilman oikeaa peukaloa, ja hänelle sanottiin siellä että hän on tahallaan leikannut peukalonsa irti että saisi vakuutusrahoja. No tämä mies kysyi että minkä takia minä leikkaisin peukaloni irti että saisin rahaa? Hänelle sanottiin että koska olet ruotsalainen :buh: No mies vei jutun oikeuteen ja sai lopulta korvauksensa.

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Sun Jan 11, 2004 5:30 pm

Lyhyesti ja ytimekkäästi; elämä vituttaa....
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sun Jan 11, 2004 6:01 pm

-Leikkaa varpaankyntesi useammin, kuin kerran vuodessa !
Last edited by Piiuska on Sun Jan 11, 2004 4:03 pm, edited 1 time in total.
Live for now, like there's no tomorrow.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Sun Jan 11, 2004 6:31 pm

Mulla oli aika helvetillinen vitutus toissapäivänä ja eilen. No sitten lähdin yhtäkkiä vähän maailmalle, tarkemmin sanottuna Turkuun katsomaan Blind Starea, Korpiklaania ja Battlelorea, plus toki ihmisiäkin... ja a vot, ei enää vituttanutkaan. :D
Play the violent strings of my symphony.

Huliisi
Member
Posts:298
Joined:Wed Mar 12, 2003 9:01 pm
Location:Paska Kaupunni

Re: Re: Vitutusketju

Post by Huliisi » Sun Jan 11, 2004 9:01 pm

Zeke89 wrote:
Lyhyesti ja ytimekkäästi; elämä vituttaa....
Syystä.
Released from the rotten thoughts
No more pain
No more gods

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Sun Jan 11, 2004 9:40 pm

Huliisi wrote:
Zeke89 wrote:
Lyhyesti ja ytimekkäästi; elämä vituttaa....
Syystä.
Perhe elämä on yhtä helvettiä. Kotonakaan ei voi olla tappelematta kenenkään kanssa. Mutsi ja faija eroaa.. Olikohan siinä nyt kaikki... :(
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon Jan 12, 2004 1:41 am

Sanoinko jo? No sanon uudestaan jos sanoin koska tunne on tällä hetkellä todella paha. Täytyy olla 3 viikkoa erossa kullasta, ei oikein tällä hetkellä ole edes sellaista seuraa tarjolla jota jaksais vähän kauemmin...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon Jan 12, 2004 10:03 am

Malva wrote:
Sanoinko jo? No sanon uudestaan jos sanoin koska tunne on tällä hetkellä todella paha. Täytyy olla 3 viikkoa erossa kullasta, ei oikein tällä hetkellä ole edes sellaista seuraa tarjolla jota jaksais vähän kauemmin...
Deja vú.. :( Samahan tässä on nyt edessä.. :(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Vitutusketju

Post by Sacce » Thu Jan 15, 2004 12:27 pm

Angiina, perskeles. :( Pystyn hädin tuskin puhumaan, ja syöminen ja juominenkin on niin hankalaa, että eilen söin ainoastaan yhden banaanin, yhden paahtoleipäviipaleen ja kaksi nakkia. Eiköhän penisilliinikuuri auta tähän vaivaan ajan kanssa.
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Thu Jan 15, 2004 1:45 pm

Nyt vituttaa, melkeen itketyttää, tämä laudan tilanne. Ei tuosta Stratovarius -aiheisesta puolesta saa mitään selkoa enää. Englanninkieliselle puolelle ei uskalla edes katsoa.. sais härslaakin!
Aya!

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Thu Jan 15, 2004 3:03 pm

Vituttaa kun ei bändin kanssa päästy harjoittelemaan kun joku idiootti oli hajottanut kaapin treenikämpältä ja se oli suljettu täksi viikoksi... >=(
Sitten vituttaa myös se että nyt meidän koulussa ei olekaan enää kuoroa vaan meitä kutsutaankin nyt lauluyhtyeeksi koska meitä on vain seitsemän henkeä laulamassa... >=(

Nokikana
Member
Posts:228
Joined:Thu Mar 06, 2003 4:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nokikana » Thu Jan 15, 2004 8:13 pm

Minun täytyy pitää kirjaesitelmä englanniksi. Koko kurssin suorittaminen on siitä esitelmästä kiinni. Perkele! >=( :~(
...ja se ruukkukasvi.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Thu Jan 15, 2004 8:18 pm

Tällä hetkellä kaikki tuntuu vituttavan. Onneksi kohta on viikonloppu, saan ainakin vähän hengähdysaikaa. Sekin aika taitaa tosin mennä kirjoituksiin valmistautuessa.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

angel
Member
Posts:83
Joined:Sat Mar 23, 2002 11:05 am

Re: Vitutusketju

Post by angel » Thu Jan 15, 2004 11:33 pm

vituttaa mennä huomenna siemenlabran tunnille jo pelkästään siitä syystä, että tietää että niiden tuntien jälkeen vitutus on kaht kauheempi. toisekseen vituttaa se mulkku opettaja, joka pitää luentojaan koska huvittaa eikä vaivaudu edes ilmottamaan esim. sähköpostilla ettei niitä tunteja ole. luottaa vaan että sana kiertää.. ei paljon huvita ajaa 80 km turhaan!! >=( lisäks vituttaa se opettaja viel sen takia, ku se on niin huono, ettei se osaa selittää mitään sillain et joku ymmärtäiskin jotain, prkl!! :evilgrin:
eiköhän tässä ollu täksi kertaa.. huomenna vituttaa taas :buh:
~sometimes it feels it would be better for you all, if I ceased to exist or was never born at all...~

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Moikko » Thu Jan 15, 2004 11:43 pm

Voi #"£$€@ melkeen koko palkka meni TAAS laskuihin... ja töitä joutuu tekeen peräsuoli pitkällä :(

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Fri Jan 16, 2004 2:50 pm

Vitutus. Ongelmia erään kaverin (ystävän?) kanssa. Ei mitn riitoja tai sellasta, mutta tunnen itseni syylliseksi sen pahaan oloon. Tiedän että mun pitäisi tukea sitä niin paljon kuin pystyn, mutta kaikkia keinoja olen jo kokeillut eikä mikään auta. Ja aina kun sillä menee huonommin, syytän siitä itteäni, siitä syystä että olen (tai ainakin vielä vähän aikaa sitten olin) ainoa ihminen kehen hän pystyy luottamaan ja kuka häntä pystyy auttamaan....
This is the Arockalypse!

Realism
Member
Posts:212
Joined:Sat Nov 08, 2003 10:08 pm

Re: Vitutusketju

Post by Realism » Fri Jan 16, 2004 6:12 pm

Mun niska ja olkapäät on ihan vitun jumissa. Jos pää on suorassa, niin vasen käsi roikkuu toista n.10 cm alempana. Jos käsi on suorassa, pää on 90 asteen kulmassa. Vasemmalle ei voi kääntää päätä, sattuu perkeleesti. Koskeekoskeekoskee. Hjälppa mej. Ei aamulla meinannut sängystä päästä ylös, saatika kouluun edes päässyt. Mutta sepä ei vitutakkaan. :)

Hmm... Koneen käyttöä pitänee vähentää radikaalisti. Siitähän tämä kaikki paska taisi saada alkunsa. Ja paskat. :)

Mutta mina ei tukata tallaisesta olotilasta. :(
Ee saatana...

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Fri Jan 16, 2004 6:41 pm

Hehee mulla oli ihan sama homma kesällä yks viikonloppu kun innostuin Morrowindia pelaamaan. Yks aamu ei enää pää kääntynyt niin piti alkaa vähän rajottaan sitä hommaa =P
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Vitutusketju

Post by Jonna » Fri Jan 16, 2004 7:28 pm

Puhelinmyyjät ahdistelevat vähän väliä tyrkyttämällä milloin mitäkin lehteä. Eikä ne meinaa edes uskoa jos sanon että en nyt tilaa mitään.

Ja tänään joku soitti ovikelloa (oli päässyt kerrostalon rappukäytävään asti) ja olisi tehnyt jotain gallupia (en edes kysynyt mitä se olisi koskenut). En vaivautunut vastaamaan siihen kyselyyn. Kotirauhan rikkomista tuo on. :buh:
Fani-78

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Fri Jan 16, 2004 7:39 pm

Jonna, käys kattoos tuolta Vitsi-gallupista hienoja ideoita, miten pääset niistä eroon aikas äkkiä! :D
Aya!

Locked