Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Wanderer
Sr. Member
Posts:360
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:50 am
Location:Vantaa,Finland
Re: Vitutusketju

Post by Wanderer » Sat Mar 31, 2007 8:14 pm

Terve kaikille!

Intti vituttaa 97 days remaining :x

KarPr 1.ItPtri
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Strato4ever » Sat Mar 31, 2007 8:56 pm

Moi kaikille!

Intti vituttaa 279 days remaining :F

Bloah, ihan oikeasti alkaa kohta nakertaa tää armeijapelleily. Masentavaa lähtee aina lomilta takas inttiin :F Sitten kun vielä pitää olla vähän sairaana joka ikisillä lomilla, huah..
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Apr 05, 2007 8:08 pm

Parin tunnin päästä pääsee nukkumaan. Oonkin valvonut eilisestä jostain klo 13 lähtien yhtä soittoa ja tänään matkustin vielä reilut 400km. "Hiukkasen" väsyttää ja aina kun yrittänyt ottaa torkut, perkeleen firman puhelin soi tai joku muu häiriö.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Wed Apr 25, 2007 8:38 pm

Otan myötätunto vitutukset Stratofaniuksesta. Vittu.
Aina ei pysty

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Jun 09, 2007 5:39 pm

Hemmetti mikä yö. Isohko polttariporukka asumassa ja tuntui että sain paimentaa jotain apinalaumaa. Kahden kerroksen väliä sain ravata pitkään ja eri huoneissa käydä käskemässä olemaan hiljaa. Jos ensi yö saman porukan osalta samanlainen, niin mun pinna katkeaa huomattavasti aikaisemmin ja soitan todellakin sen poliisin paikalle.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vitutusketju

Post by dragee » Mon Jun 11, 2007 4:17 pm

Malys wrote:Hemmetti mikä yö. Isohko polttariporukka asumassa ja tuntui että sain paimentaa jotain apinalaumaa. Kahden kerroksen väliä sain ravata pitkään ja eri huoneissa käydä käskemässä olemaan hiljaa. Jos ensi yö saman porukan osalta samanlainen, niin mun pinna katkeaa huomattavasti aikaisemmin ja soitan todellakin sen poliisin paikalle.
Elämä on :lol:
Rajatapaus.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

"vitutusta..."

Post by Rantanen » Sat Jun 16, 2007 10:53 am

Istuessa alaselkää sattuu ihan perkeleesti. Ei nyt koko ajan Ollut pitkään jatkunut stressitilanne. Ei meinaa päästä ylös
tuolista kun kunnolla vihlaisee.

Tarkemmin sanoen se kohta pakaroiden yläpuolella. Pitää ehkä mennä lääkäriin. Fysioo...tai jotain. Hierojalle..

Auts!!! :x

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Fri Jun 22, 2007 2:10 pm

HILLOVIIKOT PERKELE!!! :x
Ei siis mulla vaan Lasteni äidillä!!! PERKELE
Meikä Ankka

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Vitutusketju

Post by Jaakko » Tue Jun 26, 2007 11:47 pm

Lämpeniskin ilmasto vaan kesällä, aina sitä nyt helteet kestää mutta ne "talven" vesisateet kyllä vituttaa jo näin etukäteen.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Tue Jul 10, 2007 1:15 am

Olin pyöräilemässä töihin, ja ajoin parkkihallin sisäänkäynnin ohi. Sisältä sitten tulee auto eikä kuski kattonut yhtään mihinkään suuntaan, suoraan tyhjästä meikäläisen eteen. Onneksi refleksit toimii, osas vastaanottaa osuman ja selvis muutamalla naarmulla ja kolhitulla pyörällä. Huomenna pitäis viedä tuo korjatteille.

Järjenkäyttö liikenteessä sallittua, ellei jopa pakollista.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Sat Jul 21, 2007 3:05 pm

Curry wrote:Olin pyöräilemässä töihin, ja ajoin parkkihallin sisäänkäynnin ohi. Sisältä sitten tulee auto eikä kuski kattonut yhtään mihinkään suuntaan, suoraan tyhjästä meikäläisen eteen. Onneksi refleksit toimii, osas vastaanottaa osuman ja selvis muutamalla naarmulla ja kolhitulla pyörällä. Huomenna pitäis viedä tuo korjatteille.

Järjenkäyttö liikenteessä sallittua, ellei jopa pakollista.
Elämä on julmaa. Oletko lukenut joskus Aku Ankkaa? Kaahaava auto osuu Aku-parkaan joka lentää jotain 30 m kaaressa ja palautuu maahan ihan paskana. Ja sitten se Ankkalinnalainen natsikuski vielä heristää nyrkkiä ja vaatii korvausvaatimusta siitä että auton puskuriin tuli lommo, ja puristaa kovan onnen jokamieheltä rahat pois. Jotenkin on itsekin nähnyt vastaavaa konkreettisesti elämässä, no ei ihan noin kirjaimellisesti, mutta kuitenkin. "1000 more fools are being born every fucking day" -Bad Religion :o

vee-pee
Jr. Member
Posts:13
Joined:Sat Apr 28, 2007 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by vee-pee » Sat Jul 21, 2007 6:44 pm

StratoTimo wrote:HILLOVIIKOT PERKELE!!! :x
Ei siis mulla vaan Lasteni äidillä!!! PERKELE
Etkö saa pillua? Vituttaako?
Vitun Päivänsäde

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Sat Jul 21, 2007 7:01 pm

vee-pee wrote:
StratoTimo wrote:HILLOVIIKOT PERKELE!!! :x
Ei siis mulla vaan Lasteni äidillä!!! PERKELE
Etkö saa pillua? Vituttaako?
Juu, taas ne Hilloviikot iski ja kyllähän se hieman Vituttaa ku puoliso vuotaa...Joten joo, en saa!!!
Meikä Ankka

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Sun Jul 22, 2007 4:45 pm

Ylemmän lisäks vituttaa noi Saatanan Ferrarit...Ei kertaaka hajoo Schummelille mut heti ku Räikköne tulee tallii ni johan hajoo!
Toivottavasti FIA antaa MäkLadalle kunnon pistesanktiot tai hylkäykset!
Ja Hamiltonki Nostettii "nosturilla" hiekalta takas radalle että pystyy jatkamaan kisaa, oli keskeyttäny jo ja sitte se nous 9! PRKL!
Meikä Ankka

User avatar
Skyggeboy
Sr. Member
Posts:361
Joined:Fri Dec 17, 2004 8:13 pm
Location:Helsinki Finland

Re: Vitutusketju

Post by Skyggeboy » Mon Jul 23, 2007 4:41 pm

Vituttaa.. Tai no, voisin kyllä kysyä itseltäni, että vituttaako. En tiedä... Olen tässä jo pitkään epäillyt, että olenko sairastunut oikeasti masennukseen vai enkö ole. Tuntuu vaan, että kaikki menee ihan päin helvettiä ja että mistään en saa iloa irti.. Näin äkkiseltään tämä ongelma voi kuulostaa vaan turhalta tunteiden purkaukselta, mutta ei, ei tämä sitä ole.

Tämä masennus, jos sitä nyt masennukses voi kutsua alkoi jo noin vuosi sitten. Eikä se siitä ole koskaan täysin hälvennyt.. Vuoden 2006 kesä oli suoraan sanottuna ihan hanurista, silloin alkoi tuntua ettei kaikki ole henkisesti ihan ok. Erakoiduin kirjaimellisesti aika pahasti. Kiehnäsin vain omissa oloissani murehtien kaikkia pienempiäkin asioita. Oli päiviä jolloin vain olin ja itkin ilman mitään kunnon syytä.
Edes eräitä tuttujakaan en jaksanut lähteä masennuksen takia tapaamaan. Pari kuukautta olin hiljainen ja omissa oloissani kunnes jotain tapahtu ja ns. sekosin ja seurauksena siitä olikin sitten melkoinen kahden kuukauden helvetti. Kuten jo aikasemmin totesin, niin tämä "masennus" nosti päätään jo tuolloin ja todella tuhoisin seurauksin.

Nooh, lähes koko viime talvi/syksy meni sitten siinä, kun murehdin kaikkea ja pohdin jopa vakavasti, että teenkö itsarin. Pari kertaa se oli todella, todella lähellä. Keväällä sitten meinasinkin jo mennä lääkäriin, kun ilman mitään järkeenkäypää syytä aloin taas potemaan masennusta ja miettimään itsemurhaa.

Tällaista tämä on ollut nyt melkein vuoden. Aina kun olen jotain hyvää yrittänyt saada aikaan, niin ihmissuhteissa kuin arjessa, niin kaikki on mennyt lyttyyn heti alkuunsa ja siitä alkaa tämä kierre. En tiedä, että kuinka kauan tätä jatkuu, mutta mitään kivaa tämä ei todellakaan ole. . En kyllä jaksa uskoa, että ammattiavusta olisi enää mitään hyötyä.Välillä vain tuntuu, että olisiko parempi luovuttaa, kun mistään ei koskaan mitään hyvää seuraa..

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Tue Jul 24, 2007 10:28 am

Skyggeboy wrote:Vituttaa.. Tai no, voisin kyllä kysyä itseltäni, että vituttaako. En tiedä... Olen tässä jo pitkään epäillyt, että olenko sairastunut oikeasti masennukseen vai enkö ole. Tuntuu vaan, että kaikki menee ihan päin helvettiä ja että mistään en saa iloa irti.. Näin äkkiseltään tämä ongelma voi kuulostaa vaan turhalta tunteiden purkaukselta, mutta ei, ei tämä sitä ole.

Tämä masennus, jos sitä nyt masennukses voi kutsua alkoi jo noin vuosi sitten. Eikä se siitä ole koskaan täysin hälvennyt.. Vuoden 2006 kesä oli suoraan sanottuna ihan hanurista, silloin alkoi tuntua ettei kaikki ole henkisesti ihan ok. Erakoiduin kirjaimellisesti aika pahasti. Kiehnäsin vain omissa oloissani murehtien kaikkia pienempiäkin asioita. Oli päiviä jolloin vain olin ja itkin ilman mitään kunnon syytä.
Edes eräitä tuttujakaan en jaksanut lähteä masennuksen takia tapaamaan. Pari kuukautta olin hiljainen ja omissa oloissani kunnes jotain tapahtu ja ns. sekosin ja seurauksena siitä olikin sitten melkoinen kahden kuukauden helvetti. Kuten jo aikasemmin totesin, niin tämä "masennus" nosti päätään jo tuolloin ja todella tuhoisin seurauksin.

Nooh, lähes koko viime talvi/syksy meni sitten siinä, kun murehdin kaikkea ja pohdin jopa vakavasti, että teenkö itsarin. Pari kertaa se oli todella, todella lähellä. Keväällä sitten meinasinkin jo mennä lääkäriin, kun ilman mitään järkeenkäypää syytä aloin taas potemaan masennusta ja miettimään itsemurhaa.

Tällaista tämä on ollut nyt melkein vuoden. Aina kun olen jotain hyvää yrittänyt saada aikaan, niin ihmissuhteissa kuin arjessa, niin kaikki on mennyt lyttyyn heti alkuunsa ja siitä alkaa tämä kierre. En tiedä, että kuinka kauan tätä jatkuu, mutta mitään kivaa tämä ei todellakaan ole. . En kyllä jaksa uskoa, että ammattiavusta olisi enää mitään hyötyä.Välillä vain tuntuu, että olisiko parempi luovuttaa, kun mistään ei koskaan mitään hyvää seuraa..

Älä luovuta, hyvä mies. Olet rohkea, ja minun mielestäni kärsit todellakin masennuksesta, eli depressiosta. Masennus on kliininen sairaus, ja vakava asia myös. Et ole suinkaan yksin, päinvastoin, tässäkin Suomen maassa on tilastollisestikin, (en mene sanomaan suoraan koska en ole tarkistanut asiaa viime aikoina) satoja tuhansia depressiosta tai muista mielenterveyden häiriöistä kärsiviä ihmisiä. Jossain elämän vaiheessahan varmaan jollakin tökkii tai menee liian lujaa, you know. Tämä vain on tällaista.

Ihan kaverina, ja itseni usein elämän uhriksi tuntevana suosittelisin yhteydenottoa asuinkuntasi mielenterveystoimistoon. Sitä kautta saa helposti ammattiapua; puhuminen asiansa osaavalle ihmiselle usein helpottaa, ja saa helposti myös sairautta lievittäviä lääkkeitä. Nykyaikana asiat todellakin toimivat myös tuolla saralla. Suosittelen. Miehillä tuntuu olevan aina suurempi tuo kynnys avun hakemiseen. Kai se on vain sellainen biologinen juttu. Ja ehkä jotenkin kulttuurisidonnainen asia.

Terv. Ransu

User avatar
Skyggeboy
Sr. Member
Posts:361
Joined:Fri Dec 17, 2004 8:13 pm
Location:Helsinki Finland

Re: Vitutusketju

Post by Skyggeboy » Tue Jul 24, 2007 10:43 pm

Älä luovuta, hyvä mies. Olet rohkea, ja minun mielestäni kärsit todellakin masennuksesta, eli depressiosta. Masennus on kliininen sairaus, ja vakava asia myös. Et ole suinkaan yksin, päinvastoin, tässäkin Suomen maassa on tilastollisestikin, (en mene sanomaan suoraan koska en ole tarkistanut asiaa viime aikoina) satoja tuhansia depressiosta tai muista mielenterveyden häiriöistä kärsiviä ihmisiä. Jossain elämän vaiheessahan varmaan jollakin tökkii tai menee liian lujaa, you know. Tämä vain on tällaista.

Ihan kaverina, ja itseni usein elämän uhriksi tuntevana suosittelisin yhteydenottoa asuinkuntasi mielenterveystoimistoon. Sitä kautta saa helposti ammattiapua; puhuminen asiansa osaavalle ihmiselle usein helpottaa, ja saa helposti myös sairautta lievittäviä lääkkeitä. Nykyaikana asiat todellakin toimivat myös tuolla saralla. Suosittelen. Miehillä tuntuu olevan aina suurempi tuo kynnys avun hakemiseen. Kai se on vain sellainen biologinen juttu. Ja ehkä jotenkin kulttuurisidonnainen asia.

Terv. Ransu
No joo.. Itse en nyt tiedä kutsuakko tätä masennukseksi vai ei. Välillä tuntuu et kaikki on helvetin hyvin ja välillä taas oon ihan maassa. Tätä hyvän olon tunnetta saattaa kestää päiviä, ehkä jopa viikkoja putkeen. Kunnes sitten ilman kummempaa syytä oonkin ihan maassa taas.

Itse näen tässä sen syyn, että miksi en ole ammattiapua hakenut.. Mutta ehkä se olisi sittenkin tarpeellista. Parin vuoden päästä tämä ei tällä menolla ainakaan paremmaksi muutu.. Kavereille kaikesta paskasta puhuminen on auttanut ja helpottanut. Mutta eipä heistäkään pitemmän päälle paljoa apua ole, kun eivät hekään loputtomiin jaksa kuunnella.

Heh, voi kuulostaa hieman naiivilta, mutta se ainakin helpottaisi todella paljon jos vierellä olisi joku oikeasti läheinen ja rakas ihminen jakamassa tätä kaikkea arjessa tapahtuvia asioita, niin voisi sitten saada elämänsä takaisin raiteilleen. Mutta ei voi tietää..

User avatar
exe knight
Sr. Member
Posts:2551
Joined:Sat Jun 24, 2006 1:04 pm
Location:the whitefish river (siikajoki)

Re: Vitutusketju

Post by exe knight » Wed Jul 25, 2007 12:44 am

Itseäni vatuttaa kun ei vaan meinaa keksiä mitään erityistä tekemistä, mitä nyt värkkään yhtä Zelda fani projektia, mutta ne korkeaarvoisemmat tyypit eivät meinaa käydä katsomassa mitä olen tehnyt...

Heh keskusteluun sopiva kappale sattui tulemaan, Klamydia - E.V.V.K ...

User avatar
Skyggeboy
Sr. Member
Posts:361
Joined:Fri Dec 17, 2004 8:13 pm
Location:Helsinki Finland

Re: Vitutusketju

Post by Skyggeboy » Mon Aug 06, 2007 11:08 pm

Stratofanius wrote:Vituttaa kun on aina niin yksinäinen olo. Oon oikeastaan aina ollu yksinäinen ja syrjään vetäytyvä tyyppi, mutta... nyt tuntuu pahalta.
Sama. Itse oon kanssa aika helvetin syrjäänvetäytyvä..

Nyt vituttaa se, että kaverit eivät voi pitää kiinni lupauksistaan eivätkä sitten ilmota ittestään mitään. huoh :x

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Wed Aug 15, 2007 4:00 pm

Mulla on nyt ollu jonkinlaisia univaikeuksia, oon nukkunut puolen viikon aikana yhteensä noin kymmenen tuntia. Siistiä kun vapaapäivät mennee tuohon, että yrittää levätä muttei pysty. Siihen ei sitten muu auttanut, kuin mennä työterveyslääkärille hakemaan sairaslomaa ja nukahtamislääkettä. Sain lomaa ja lääkkeet niinkuin pitikin, mutta sairaslomatodistukseen kirjoitettu diagnoosi mielenterveyden ja käyttäytymisen häiriöt on ehkä vähän turhankin... rankka tuomio. Onneks tää työsoppari loppuu viikon päästä ja pääsee takas pohjoiseen.

Ollaan sitte virallisesti hullu basisti, perkele :D

User avatar
Skyggeboy
Sr. Member
Posts:361
Joined:Fri Dec 17, 2004 8:13 pm
Location:Helsinki Finland

Re: Vitutusketju

Post by Skyggeboy » Sun Aug 19, 2007 9:59 pm

Se ois viikko opintoja takana, ah että vituttaa palata kouluun taas huomenna. Ekan viikon jälkeen jo semmonen käsinkosketeltava burn out -fiilis. Hajottaa/masentaa/vituttaa kyllä muutenkin, mut pitäs koittaa jaksaa opiskellakin.
Kumma kun tässä viimeisien kuukausien aikana oon nähny ihan hirveesti kaikenlaisia painajaisia, niin ei tuo nukkuminenkaan aina niin taivaallista ole. Noh kaippa tää kaikki asettuu ajallaan..

Johan oli avautumisia tälle päivälle riittävästi. :P

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Sat Sep 01, 2007 8:50 am

Syksy tulee ja kaikkia vituttaa.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Sat Sep 01, 2007 9:06 am

Niin vituttaa. Flunssa on ja rahaa meni eilen ihan turhuuksiin. Maanantaina on tilipäivä mut joudun maksamaan niistä vähän lainoja pois. Sitä haluaa vaihtaa välillä vapaalle mut pitää olla varovainen liikenteessä ettei mene mattinykänen-meiningiksi. Siitä tulee morkkis. Onneks näin vanhemmiten osaa tulkita tunnetilojaan paremmin ja ymmärtää maalaisjärjellä tekojensa seuraukset. Mitään pahaa en ole kenellekään tietääkseni tehnyt. Itselleni ehkä.
Niin, ja se syysflunssa. Tulee rumanvärisiä ysköksiä nenupaperiin.

IceTear1
Sr. Member
Posts:311
Joined:Mon Mar 04, 2002 1:17 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by IceTear1 » Sat Sep 01, 2007 4:10 pm

Jabi wrote:Syksy tulee ja kaikkia vituttaa.
Tuo kuvaa yleisen tunnetilan hyvin. Ja mullakin syysflunssa. Lisäksi uudessa tietokoneessa jotain vikaa, kun näyttö pimenee välillä itsestään.

User avatar
Tulikaarme
Member
Posts:106
Joined:Wed Jan 11, 2006 7:41 pm
Location:Lappajärvi, Pohjanmaa.

Re: Vitutusketju

Post by Tulikaarme » Sun Sep 09, 2007 1:43 am

Tulin joku tunti sitten kotiin epäonnistuneista kotibileistä. Vika tosin ei ollut järjestäjässä, vaan parissa kanssajuhlijassa, joilta juhliminen meni hieman yli. Itse olin ainoana selvin päin paikalla, eikä ollut mitään herkkua raahata sammumispisteessä olevia, puolialastomia juhlijoita sisälle yhdessä muiden kanssa. Nyt vituttaa sekä järjestäjän, vieraiden että itseni puolesta. Vittu. :roll:

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Sun Sep 09, 2007 10:17 pm

Ka, tuota näemmä tapahtuu sitten muuallakin. Viime aikoina vastaavaa on sattunut vähän siellä sun täällä. Viinapiru on vissiin ottanut asiakseen riehua oikein kunnolla.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Sun Sep 09, 2007 10:54 pm

SirJuzzi wrote:Ka, tuota näemmä tapahtuu sitten muuallakin. Viime aikoina vastaavaa on sattunut vähän siellä sun täällä. Viinapiru on vissiin ottanut asiakseen riehua oikein kunnolla.
HEH!!! mites se siellä on sitten riehunut???
täälllä se on riehunut silleen etten oo ollu yhtää ilman kaljaa/minkäänlaista alkoholia noin kuukauteen...! joka päivä oon juonu apaut 3-5kaljaa!!!
OLEN psykopaatti ja (en ole köyhä enkä kipeä = IRWIN) niin mites on kerros kokemukset... silirimpsis ja sileät tiet...mitäs alkoholi on sua vienyt!!!???
Tsykoloogi Timo auttaa juuri nyt!...Kerro pois vain :D
Meikä Ankka

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Tue Sep 11, 2007 3:36 pm

Raittius on IN. Minäkin hyppäsin raittiiden kyytiin.
Raittiudessa on paljon hyviä puolia minun mielestäni. Kirjoittelin niitä paperille. Jokaisen oma valinta. Tuntuu että oma mitta tuli jo täyteen. Sietokyky taisi ylittyä ajat sitten, joten se on mulla joko tai. Moni sanoo että "et sä pysty siihen", mutta aion mennä läpi vaikka harmaan kiven alkoholittomalla linjalla. Niin kauan kuin vain pystyn.

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Wed Sep 12, 2007 11:25 pm

Ainoastaa yks sana/nimi: Telle!
Meikä Ankka

User avatar
Tulikaarme
Member
Posts:106
Joined:Wed Jan 11, 2006 7:41 pm
Location:Lappajärvi, Pohjanmaa.

Re: Vitutusketju

Post by Tulikaarme » Thu Sep 13, 2007 5:47 pm

Rantanen wrote:Raittius on IN. Minäkin hyppäsin raittiiden kyytiin.
Raittiudessa on paljon hyviä puolia minun mielestäni. Kirjoittelin niitä paperille. Jokaisen oma valinta. Tuntuu että oma mitta tuli jo täyteen. Sietokyky taisi ylittyä ajat sitten, joten se on mulla joko tai. Moni sanoo että "et sä pysty siihen", mutta aion mennä läpi vaikka harmaan kiven alkoholittomalla linjalla. Niin kauan kuin vain pystyn.
Hienoa, että tällaisia henkilöitä löytyy vielä. Itsekin olen aina maininnut olevani absolutisti, mutta pari kertaa on silti tullut sorruttua, enkä ole yhtään ylpeä. Varsinkin tuo mökkireissu antoi hyvän opetuksen siitä, miksi kannattaa olla juomatta... Sen verran kuvottavaa/säälittävää touhua oli eräiden kohdalla tuon juomisen kanssa, eipä sitä kauaa huvittanu katsella. :roll:

Mutta jokainen tehköön itse omat päätöksensä. :wink:

Locked