Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:
Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 31, 2004 6:12 pm

puolen vuoden suhde sitten on takana ja sinkkukesä eessä :~( tietenkin tämä satuttaa mutta toisaalta hyvä että tämä loppu, turha suhdetta jatkaa jos tietää ettei sillä ole tulevaisuutta ja saa pelätä kokoajan milloin tämä kaikki päättyy...se muuten raastaa ihmistä todella kun joutuu kokoajan pelkäämään ja miettimään asioita...mutta se mikä tästä teki niin ihanan, kerroin kavereilleni asiasta oli niin ihana huomata kuinka kultasia ovat, heti soittivat ja kyselivät miten voin ja muutenkin tuli jotenkin niin hyvä mieli...ei se elämä tähän kaadukkaan, mulla on ihania ja rakkaita ystäviä mitkä ovat tärkeimmistä tärkeimpiä mulle..kiitos niille <3
Last edited by Katja on Mon May 31, 2004 5:28 pm, edited 1 time in total.
Image

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Mon May 31, 2004 7:30 pm

Vituttaa! Tuhlasin Hesassa viikonloppuna niin paljon, että nyt ei tilistä jääny juuri mitään käteen ja en saanu edes kaikkia laskuja maksettua. Täytyy varmaan olla kuukaisi syömättä... :buh: Kesälomakin alkais viikon kuluttua, mutta nyt ei ole rahaa lähtä mihinkään. :buh:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Re: Vitutusketju

Post by Eini » Mon May 31, 2004 7:34 pm

Katja wrote:
puolen vuoden suhde sitten on takana ja sinkkekesä eessä :~(
Mun vuoden suhde loppu kolme viikkoa sitten ja silloin tuntui, että maailma kaatuu siihen. Kyllä elämä on yllätyksiä täynnä sillä uusi "kiinnostuksen kohde" löytyikin jo viime viikonloppuna Metallican keikalta... =P
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 31, 2004 8:23 pm

Eini wrote:
Mun vuoden suhde loppu kolme viikkoa sitten ja silloin tuntui, että maailma kaatuu siihen. Kyllä elämä on yllätyksiä täynnä sillä uusi "kiinnostuksen kohde" löytyikin jo viime viikonloppuna Metallican keikalta... =P
kyyllä on todellakin...ja toisaalta ehkä todellakin näin on parempi, ei tarvi enään stressata että miten tässä käy, ollaanko sitä yhdessä parin viikon kuluttua jne..satuttaahan tämä ihan h*lvetisti mutta kuten yhden kuvan nimeksi galleriasa pistinkin "se mikä ei tapa, vahvistaa" tuo on aika totta..
Image

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue Jun 01, 2004 11:25 am

Sain tässä aamukahvin kera kuulla s-postista että pari työpaikkaa tästä kilsan säteeltä joita hain on jo täytetty. Se vituttaa

Ja itse omakohtaisesti sanon seurustelusta sen että jos suhde ei toimi, se on parempi lopettaa ja aloittaa uusi. Jos jää itkemään jonkun suhteen perään pitkäksi aikaa ei asiat ole kovin hyvällä pohjalla
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Wed Jun 02, 2004 2:31 pm

Argh... Nyt pitäisi saada Qstock liput ja uusi Nightwish mutta molempiin ei rahat riitä millään. Osuisi edes ens viikon lotossa jotain oikein. 6 ja lisärikin riittäis mainiosti.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Wed Jun 02, 2004 6:02 pm

Sleeper: helpommin sanottu kuin tehty, mutta jokuhan nekin rahat aina voittaa :)

Ite heitin joskus penikkana 50 penniä raviveikkaukseen ja tein ihan summassa jonku rivin. Sitte vipa lähtö meni loppusuoralla väärälle hepalle ja 70 000 markaa meni siinä. Sillon vitutti... se että hävisin 50 penniä =P
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Wed Jun 02, 2004 6:47 pm

Itseasiassa tunnen kaksi lotossa 7 oikein saanutta. Toinen tapaus noista onkin aika huima nimittäin hän oli lotannut iät ja ajat samaa riviä mutta lopettanut lottoamisen rahaa säästääkseen. No kerkesi mennä pari viikkoa niin tuolla kupongilla olisi tullut 7 oikein. Rahat jäi tietenkin saamatta. Tämä on ihan 100% tositarina. Toinen noista tuntemistani onkin ihan oikea voittaja. Asuu vanhempieni naapurissa. Ei ilmeisesti pahemmin ole noita rahoja törsäillyt eikä ole perillisiäkään kuin vaimo ja ikääkin on jo ihan mukavasti. Pitäisi kai alkaa pitämään paremmin yhteyttä :eyes
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Wed Jun 02, 2004 6:59 pm

Eini wrote:
Vituttaa! Tuhlasin Hesassa viikonloppuna niin paljon, että nyt ei tilistä jääny juuri mitään käteen ja en saanu edes kaikkia laskuja maksettua. Täytyy varmaan olla kuukaisi syömättä... :buh: Kesälomakin alkais viikon kuluttua, mutta nyt ei ole rahaa lähtä mihinkään. :buh:
Aijai. Tiedän miltä tuntuu kun ei ole rahaa. En osaa itse oikein käsitellä sitä. Menen aina niin mielelläni pelaamaan. En osta uusia vaatteita, minulla on jo varsin kirjava vaatekaappi, syön tosi halpaa ruokaa kuten tonnikalaa ja makaronia. Juon suhteellisen paljon alkoholia, mutta ei ne rahat siihen mene. Kärsin tosissani peliriippuvuudesta. Ehkä mun pitäisi muuttaa metsän keskelle, ja pyöräillä sieltä kerran kuukaudessa 50 km lähimmälle peliautomaatille.
One by one we all give in.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Wed Jun 02, 2004 9:21 pm

Sleeper: jos käytän logiikkaasi, tunnen itsekin yhden lottovoittajan, erään kaverini isän. Tämä tapahtui aikana, kun lotossa arvottiin vain kuusi numeroa. Mies näki unessa lottorivin, kirjoitti sen paperille, mutta unohti viedä kupongin kioskille. Olisi tullut päävoitto...
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Wed Jun 02, 2004 10:11 pm

Tuon tarinan minä olen mielestäni kuullut joskus aiemminkin. :D

Siihen en ota kantaa onko totta vai ei mutta tuo minun juttu on kyllä täysin totta. Olen ne kupongit nähnytkin. Ainakin tuo unijuttu vaikuttaa melkoiselta häränpaskalta.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed Jun 02, 2004 10:54 pm

Seuraavassa tositarina.

Kaverini on tietokoneohjelmoija ja hän teki kerran huvikseen ohjelman joka arpoo satunnaisesti seitsemän numeron sarjoja. Hänen äitinsä lottosi yhdellä koneen antamista sarjoista ja tulos oli 5 oikein
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Wed Jun 02, 2004 11:29 pm

On 1/69090840 mahdollisuus että kaverisi äiti voitti tuurilla eikä tietokone osannut ennustaa tulevaa.

Nii joo... vituttaa kun on polvi kipeä.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Moikko » Wed Jun 02, 2004 11:41 pm

Mua ärsyttää se kun kun joku asia ottaa päähän... :buh:

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Sir. Decadence » Thu Jun 03, 2004 8:19 am

On se jumalauta, kun koetellaan hermoja.
Eilen en saanut Oncea ja nyt sain nukuttua joku neljä tuntia.
Saatanan remonttimiehet täräyttivät tyyliin iskuporansa päälle ennen puoli yhdeksää tuossa minun ikkunani juurella.
Parvekeremontti näes.
Eivät voineet millään pistää jotain lappua eilen, että tänään aloittavat ja näinkin aikaisin.
Olisi voinut mennä sitten aiemmin nukkumaan eikä joskus kolmen jälkeen.
Ja miksihän luet signatureani?

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Laaka » Thu Jun 03, 2004 11:15 am

Eilen harkkojen jälkenn huomasin silmäni punoittavan jonkun verran.Ajattelin vain että silmäkulmaani tuli tälli, jonka takia se oli hieman aristava ja punainen.
No, aamulla kun herään ihmeen hyvin nukutun yön jälkeen huomaan, että en saa vasenta silmääni auki ollenkaan. Siihen on kasvanut sellainen viinirypäleen kokoinen pehmeä patti. Otin juuri jotain lääkettä, mutta pitää varmaan lähteä käymään apteekissa ja hakea kyypakkaus jos turvotus lakkaisi. :buh:

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Thu Jun 03, 2004 1:57 pm

Tätä ei kai saisi sanoa, mutta olen joskus hetken aikaa toivonut olevani kehitysvammainen, koska vammaisille annetaan paljon enemmän anteeksi. He kun ovat joko henkisesti tai fyysisesti vajavaisia. No, en minä sitä tosissani ole ajatellut, mutta kuitenkin.
One by one we all give in.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Jun 03, 2004 4:59 pm

No niin. Nyt kyllä pistää vituttamaan tämä oman paikkakuntani terveudenhuolto. Kävin maanantaina lääkärissä valittamassa kipeästä kurkustani ja siellä olevista valkoisista pilkuista ja patista. Epäilin,että se olisi angiinaa. Noh,ottivat sitten näytteen,josta kävi ilmi,että minulla EI ollut streptokokkibakteerin aiheuttamaa angiinaa. Eivät antaneen mitään lääkkeitä tms,vaan sanoivat,että ihan normaalia kurkkukipua. Noh,keskiviikkoon mennessä miun tila olikin sitten huonontunut niin paljon,etten oikein pystynyt puhumaan ja nieleminen oli ihan mahdoton ajatuskin. Meninpä siis takaisin lääkäriin. Siellä otettiin taas se streptokokki bakteerinäyte,joka oli vieläkin negatiivinen. Lääkäri kuitenkin huomasi nielussani "paiseen" ja sain lähetteen viereisen kaupungin sairaalaan,jossa se puhkaistaan. Tänään sitten menin puhkaisuttamaan sitä ja lääkäri toetsi,että "niin tämä on tämmöinen angiinan jälkitauti". Noh,minä sitten sanoin,että oman paikkakuntani lääkärin mukaan miulla ei edes ollut angiinaa. Noh,siinä sitten lääkäri vähän ihmetteli,kun sanoin,että miulta oli otettu VAIN se streptokokkibakteerinäyte. Kas,kun angiinalla on muitakin aiheuttajabakteereja! Eli jos siis oman paikkakuntani lääkäri olis tutkinut paremmin ja olisin saanut angiinan hoidettua,ei olisi tullut sitä perkeleen kipeää paisettakaan! Jes.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Thu Jun 03, 2004 5:32 pm

*Elina* wrote:
No niin. Nyt kyllä pistää vituttamaan tämä oman paikkakuntani terveudenhuolto. Kävin maanantaina lääkärissä valittamassa kipeästä kurkustani ja siellä olevista valkoisista pilkuista ja patista. Epäilin,että se olisi angiinaa. Noh,ottivat sitten näytteen,josta kävi ilmi,että minulla EI ollut streptokokkibakteerin aiheuttamaa angiinaa. Eivät antaneen mitään lääkkeitä tms,vaan sanoivat,että ihan normaalia kurkkukipua. Noh,keskiviikkoon mennessä miun tila olikin sitten huonontunut niin paljon,etten oikein pystynyt puhumaan ja nieleminen oli ihan mahdoton ajatuskin. Meninpä siis takaisin lääkäriin. Siellä otettiin taas se streptokokki bakteerinäyte,joka oli vieläkin negatiivinen. Lääkäri kuitenkin huomasi nielussani "paiseen" ja sain lähetteen viereisen kaupungin sairaalaan,jossa se puhkaistaan. Tänään sitten menin puhkaisuttamaan sitä ja lääkäri toetsi,että "niin tämä on tämmöinen angiinan jälkitauti". Noh,minä sitten sanoin,että oman paikkakuntani lääkärin mukaan miulla ei edes ollut angiinaa. Noh,siinä sitten lääkäri vähän ihmetteli,kun sanoin,että miulta oli otettu VAIN se streptokokkibakteerinäyte. Kas,kun angiinalla on muitakin aiheuttajabakteereja! Eli jos siis oman paikkakuntani lääkäri olis tutkinut paremmin ja olisin saanut angiinan hoidettua,ei olisi tullut sitä perkeleen kipeää paisettakaan! Jes.
Shit happens. Maailma on paska.
One by one we all give in.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Thu Jun 03, 2004 7:25 pm

Ei maailma ole paska, ihmiset ovat. Ilman ihmisiä maapallokin olisi suorastaan paratiisi.. :|
Aya!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Jun 04, 2004 2:10 pm

Minä ja minun hyvä muisti. Huomasin äsken, että unohdin rannekelloni työasun taskuun. No ei siinä mitään, ehdin viedä vaatteet pesulaan. Saas nähdä saanko kelloani ikinä takaisin, ainakaan ehjänä. Eikä ollut eka kerta kun unohdin, mutta aikaisemmin muistin kellon olemassaolon jossain vaiheessa.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Fri Jun 04, 2004 2:58 pm

Malys, mulle sattuu tuota vähän väliä! Pesulan henkilökunta elelee herroiksi mun lahjoituksillani. Viimeksi taskuun unohtui 15 euroa rahaa. Myöskin useita ruokalippuja olen heille lahjoittanut, kellosta, huulirasvoista ja kynistä nyt puhumattakaan. Mitään en ole koskaan saanut takaisin, vaikka aina sinne soittelen.
Great Power gives me a freakin' headache.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Jun 04, 2004 3:34 pm

NightOwl wrote:
Malys, mulle sattuu tuota vähän väliä! Pesulan henkilökunta elelee herroiksi mun lahjoituksillani. Viimeksi taskuun unohtui 15 euroa rahaa. Myöskin useita ruokalippuja olen heille lahjoittanut, kellosta, huulirasvoista ja kynistä nyt puhumattakaan. Mitään en ole koskaan saanut takaisin, vaikka aina sinne soittelen.
Onneksi itsellä kävi tuuri. Kello on nyt mestan johtajan hallussa, saan sen sitten maanantaina. Rok. Onneksi eivät olleet ehtineet pyykätä. No ois ainakin tullut kellosta puhdas.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Fri Jun 04, 2004 5:37 pm

Mutsi kerran melkein onnistui pesemään mun lompakon :D Sisältökin oli sentään henkkarit, automaattikortti ja 50 euroa seteleinä rahaa

Tämä nyt on ehkä hieman liioittelua mutta vituttaa kun ei saa koskaan ketään kaveria kännykällä kiinni. Ja usein käy vielä niin(ainakin yhden kaverin kohdalla)että ensin soitan sille, ei vastaa. Sitten menen röökille ja hups, hän soittaa...
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Fri Jun 04, 2004 9:16 pm

Figaro1 wrote:
Tämä nyt on ehkä hieman liioittelua mutta vituttaa kun ei saa koskaan ketään kaveria kännykällä kiinni. Ja usein käy vielä niin(ainakin yhden kaverin kohdalla)että ensin soitan sille, ei vastaa. Sitten menen röökille ja hups, hän soittaa...
Noh,älä soitten soittele minulle,koska mie olen just tuommoinen :D. Se on aika harvinaisuus kuulemma,jos mie kuulen/huomaan puhelimen heti,kun se soi...

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Sat Jun 05, 2004 6:24 pm

Vittu kun vituttaa. Maailma on hullu paikka.
One by one we all give in.

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by VariuS » Sun Jun 06, 2004 1:37 am

Vittu ku loppu bensa ylämäessä ja sammu siihen koko shadowi

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Jun 07, 2004 2:32 pm

Aamulla olin myöhästyä eka bussista, piti pistää juoksuksi. Rannekelloa ei ollut ja kännykän kello oli näköjään jäljessä. Just ehdin onneksi. Muuten olisin ollut puol tuntia töistä myöhässä. Sitten tiskatessa roiskahti jotain tomaatissa uitettua kalaa käsivarrelle ja sain allergisen reaktion ihoon, oli nätin näköinen käsivarsi. Mä olen saanut kuunnella poraamista ja nakuttamista niin peruskoulussa, lukiossa, AMK:ssa ja nyt sitä hiton meteliä saa kuunnella vielä töissä. Ja mulla on ollut hiton yskä jo kolme viikkoa. Hyvä tuuri ratikoiden kanssa jatkuu, harvemmin mä olen jotain ratikkaa joutunut odottamaan, yleensä mä näen vain ratikan perän kun pysäkille tulen. Ajoitus kohdallaan ja silleen. Ja mua väsyttää. En yöllä saanut unta ja nukuin jotain kolme tuntia ja seisoin päivällä 7,5 tuntia töissä + kävelin melkein koko ajan.

No ainakin sain rannekelloni takaisin. Mun käsi tuntunut oudolta ilman sitä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Mon Jun 07, 2004 3:49 pm

Tuli ero. Tunne on sanoinkuvaamaton.
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Mon Jun 07, 2004 7:48 pm

Sitten vielä iltalenkin päätteeksi jalat menivät taas täydelliseen lukkoon. puolet matkasta tuntui, että joka askeleella viikate heilahtaa polven kohdalla. Ei tätä kestä.
Last edited by Curry on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Locked