Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
jörggi
Sr. Member
Posts:452
Joined:Wed Nov 20, 2002 4:13 pm
Re: Re: Vitutusketju

Post by jörggi » Tue Sep 16, 2003 1:48 pm

perjantaina ois biologian koe ja siihen luettavana masentavan pitkä koealue... :buh:
Last edited by jörggi on Tue Sep 16, 2003 10:49 am, edited 1 time in total.
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Tue Sep 16, 2003 2:11 pm

jörggi wrote:
sit toiseksi ku kattoo tv-peliä, esim. jokerit - kärpät, ni se saukkonen on aina jokrujen puolella. saukkonen suosii helsinkiläis seuroja. selostajan pitäs olla puolueeton.
Ajatelkaa tuotakin positiivisesti. Aina kivempi kuunnella kun meinaa pojilla (Saukkonen & Kurri) tulla itku silmään Kärppien puottaessa Jokerit pleijareissa. Tällä kaudella tuota Helsinkiläisjoukkueiden häviämistä päästään nautiskelemaan vielä moneen kertaan. Tosin IFK saattaa parilla hyökkäyspään vahvistuksella nousta kärkikahinoihin jos Aravirta saa vähän ryhtiä omaan peluuttamiseensa. Jortikkakin kyllä melkoinen ihmemies mutta en jaksa uskoa että Jokereita neljän joukossa nähtäisiin runkosarjan jälkeen.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

jörggi
Sr. Member
Posts:452
Joined:Wed Nov 20, 2002 4:13 pm

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by jörggi » Tue Sep 16, 2003 2:15 pm

Sleeper7135 wrote:
jörggi wrote:
sit toiseksi ku kattoo tv-peliä, esim. jokerit - kärpät, ni se saukkonen on aina jokrujen puolella. saukkonen suosii helsinkiläis seuroja. selostajan pitäs olla puolueeton.
Ajatelkaa tuotakin positiivisesti. Aina kivempi kuunnella kun meinaa pojilla (Saukkonen & Kurri) tulla itku silmään Kärppien puottaessa Jokerit pleijareissa. Tällä kaudella tuota Helsinkiläisjoukkueiden häviämistä päästään nautiskelemaan vielä moneen kertaan. Tosin IFK saattaa parilla hyökkäyspään vahvistuksella nousta kärkikahinoihin jos Aravirta saa vähän ryhtiä omaan peluuttamiseensa. Jortikkakin kyllä melkoinen ihmemies mutta en jaksa uskoa että Jokereita neljän joukossa nähtäisiin runkosarjan jälkeen.
nose. saa ny nähä mitä se araki saa aikaan
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Mare » Tue Sep 16, 2003 2:44 pm

Hatebreeder86 wrote:
Hmm... :D no eldiablolla meni kerran hermot, en muita tapauksia muista.
Et muista..?!! Mitä sä olet oikeen ottanut?! :lol:

:D

Ehm, back to the topic.. Vituttaa tää ainainen päänsärky joka aina silloin tällöin muistaa migreeniksikin muuttua. Vois varmaan jossain vaiheessa elämää käydä hakemassa ihan oikeat migreenilääkkeetkin..
This is the Arockalypse!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Tue Sep 16, 2003 3:24 pm

Vai että El Diablolla on menny hermot..?

Ei uskoisi, kaveri kirjoittelee aina yhtä passiivisen ironisesti.. :D

Kertokaapa lissää tästä.. =P
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Tue Sep 16, 2003 3:49 pm

Tätä on jatkunut nyt 8 minuuttia ja kädet ovat alkaneet jo täristä. :D
Last edited by Mormegil on Tue Sep 16, 2003 12:49 pm, edited 1 time in total.

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Hatebreeder86 » Tue Sep 16, 2003 8:24 pm

no muistatko ite jos kerran niitä on ollut :D tosin tästä voi tulla semmonen jos nyt ruvetaan kinaan jostain.
Last edited by Hatebreeder86 on Tue Sep 16, 2003 5:24 pm, edited 1 time in total.
I`m kissing the shadows you surround me with,
to feel my pain vanishing away from me.
Your touching the shadows I`m surrounding
you with,
so together in pease we shall be.

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Vitutusketju

Post by Warrior » Tue Sep 16, 2003 11:03 pm

Apache/2.0.47 (Unix)
Last edited by Warrior on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed Sep 17, 2003 9:30 am

Mormegil,

Tuosta unettomuudesta. Nyt kun olen ollut työttömänä pari päivää olen nukkunut ihan hyvin mutta vielä n. viikko sitten saatoin nukkua esim ke-to välisenä yönä n. tunnin kunnolla. Hulluinta on se että aamulla en ollut edes väsynyt. Veikkaan että sinulla saattaa olla joku alitajuinen stressin aihe joka ilmenee sitten unensaantivaikeuksina...

Jos unettomuus jatkuu,suosittelen reipasta kävelyä n. tunnin päivässä. Se ainakin hieman väsyttää elimistöä joten luulisi illalla unen tulevan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Wed Sep 17, 2003 11:16 am

Juuri sama ongelma minulla; eli ei nukuta, mutta ei silti oikein väsytäkkään. Alitajuisesti kuitenkin tietää, että vain muutaman tunnin yöunet eivät ole hyväksi. Tuota stressaamista minäkin olen vähän epäillyt, kun minulla on muutenkin tapana stressata vähän kaikesta poikkeuksellisen paljon. En tiedä sitten olenko liian laiska aloittamaan mitään kävelylenkkejä, mutta kai sitäkin voisi joskus kokeilla...

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Wed Sep 17, 2003 11:47 am

Käveleminen kannattaa. Alkuun saattaa vätystää lähteä sinne lenkille mutta parissa viikossa siihen jää koukkuun. Itse olen huomannut että siitä on tullut vähän niin kuin huumetta elimistölle ja jos en pariin päivään pääse käymään lenkillä alan olla todella kärttyinen. Lisäksi kunto kasvaa ja se myös lievittää stressiä aika tehokkaasti kun kävellessä aika iso osa niistä kaikista huolenaiheista katoaa mielestä. Suosittelen oikein lämpimästi. ;)
Ja sitten siihen vitutuksen aiheeseen. Tulin vahingossa tuntia liian aikaisin kouluun ja satuin tänne vielä niin että ehdin nähdä Mr.Nallekarhun katoavan luokkaan mikä harmitti vieläenemmän kun jos olisin tullut hieman aiemmin olisin ehtinyt katsella sivusta edes hetkisen... :buh:

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Sep 18, 2003 3:08 pm

Hiphei, mikä päivä. Ensin nukutaan alle kolme tuntia, sitten kahdeksaksi kouluun tupakansavulla kyllästettynä. Nuokutaan tunneilla. Kastutaan kolme kertaa vesisateessa, päälle hirveä tuuli, iski kestokylmä päälle. Hirveä nälkä. Yrität väkertää rahoitusbudjettia, jonka teosta ei ole hajuakaan.. Yrität muistella Excelin perustoimintoja. Lopuksi iskee päänsärky ja pitää skipata vikat tunnit, koulu olisi loppunut klo 17.20. Mitähän muuta tälle päivälle... :eyes
Last edited by Malys on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Thu Sep 18, 2003 8:34 pm

Meidän koululla vanhoja tanssimassa olevat jätkät...idiootteja kaikki tyynni... :buh: Ei yhtään ainutta järkevää tyyppiä koko porukassa. >=(

sirahvi
Member
Posts:85
Joined:Mon Mar 24, 2003 2:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by sirahvi » Thu Sep 18, 2003 8:45 pm

Vituttaa tämä helvetillinen kylmyys, sade ja tuuli. Ja perkeleen kivut (mutta sehän on mun kestovitutusaihe). Vituttaa eilinen reaali, jota olin uusimassa. Meni päin vittua. Onneks hyväksyttyä reaalia saa uusia kaks kertaa, että jotain valopilkkua edes siinäkin asiassa. Ja vituttaa käydä koulussa, jossa ei kiinnostas olla yhtään. Koko vuos pitäs jaksaa, ja olen jo kk:n jälkeen tajunnut (tai siis kyllä tiennyt sen koko ajan), et amk ei oo mun paikka. Täytyy hakee yliopistoon viel keväällä.
Last edited by sirahvi on Thu Sep 18, 2003 5:47 pm, edited 1 time in total.

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Thu Sep 18, 2003 10:26 pm

Vituttaa seuraavat asiat:
1)Selkäkipu
2)Vääjäämättä tuleva kaamosaika
3)Hävittiin tänään tärkeä matsi vikana sarjassa olevalle jengille.Prkl jos tiputaan sarjatasoa alemmas...
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Fri Sep 19, 2003 3:02 pm

Tenttiviikko alkaa ensi viikolla. Merkonomin tutkinnon markkinointi 1-moduuli. Sisältäen: Markkinoinnin perusteet, kaupan toiminnot, asiakaspalvelu sekä ruotsin kieli. Whee. :eyes
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Fri Sep 19, 2003 4:44 pm

Vituttaa se, että koko ajan vastaan tulee mielenkiintoisia ihmisiä eikä osaa oikein päättää kenet sitä haluaa.... :(

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Fri Sep 19, 2003 6:48 pm

Vituttaa tää tylsyys.Perjantai-ilta kello kaheksan ja kukaan kaveri ei oo soittanu tähän mennessä :( (Paitsi kaveri,joka tulee hakee sen viinat,jotka jäi viime lauantailta.Hyvin menee)

No,Edguy lohduttaa
np:Edguy - Tomorrow
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Fri Sep 19, 2003 7:13 pm

MetalWarrior wrote:
Vituttaa tää tylsyys.Perjantai-ilta kello kaheksan ja kukaan kaveri ei oo soittanu tähän mennessä :( (Paitsi kaveri,joka tulee hakee sen viinat,jotka jäi viime lauantailta.Hyvin menee)

No,Edguy lohduttaa
np:Edguy - Tomorrow
Jees... Yksin minäkin. Yksi kaveri tosin soitti - ja perui tulemisensa, yllätys.
OMG, they fired Jari! Bastards!

jörggi
Sr. Member
Posts:452
Joined:Wed Nov 20, 2002 4:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by jörggi » Fri Sep 19, 2003 7:20 pm

pää paskana. koeviikko kesken, ulkona sataa rakeita, no onnex on kylmää kaljaa kaapissa.
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Fri Sep 19, 2003 8:13 pm

jörggi wrote:
no onnex on kylmää kaljaa kaapissa.
Joo minullakin. Paitsi että se taisi juuri loppua kesken.
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sat Sep 20, 2003 7:21 am

Vituttaa kun herasin painajaiseen ja nyt on aivan kauhea olo.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sat Sep 20, 2003 10:02 am

Metalwarrior, jos itse soittaisit joskus? :)

Mä olen nykyään menny aikasta monta kertaa yksin baariin, ja eipä siellä kauaa ole tarvinnut kumminkaan yksin olla. :) Kun on yksin, ihmiset kiinnittää enemmän huomiota ja tulevat helpommin juttelemaan. :)

The Firewolf, auts, tiedän tunteen! Joskus kun vielä seurustelin ja heräsin yöllä painajaiseen, potkin exäni pois vierestäni koska se oli ollu mulle ilkeä unessa! Ja siitäkös sitten riitoja syntyi. :(

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sat Sep 20, 2003 11:55 am

Miulla vanhoja painajaisia koulukiusaajista...sitä se teettää olla koulukiusattuna reippaasti päälle kymmenen vuotta(en muista vuosilukua ihan tarkkaan kun en edes muista milloin se kaikki alkoi...loppui kuitenkin vasta nelitoistavuotiaana...). :buh:

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Sun Sep 21, 2003 10:53 am

Kusipäiset ihmiset, jotka tekevät tietokoneviruksia pitäisi ampua. >=( Mä sain erään viruksen koneelleni, ja F-Protillahan se näppärästi lähti, MUTTA ilmeisesti jonkinasteinen tuho oli jo ehtinyt tapahtua, sillä toiset ohjelmat (kuten Internet Explorer) kaatuilevat luonnottoman usein.

Ilmeisesti pitää asentaa Microsuck Winblows ja kaikki ohjelmat uudelleen. :(
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Sun Sep 21, 2003 11:02 am

Koeviikko alkaa torstaina. Mun ois periaatteessa pitänyt jo alkaa lukemaan terveystietoa, mutta entä jos ei kiinnosta yhtään..?! :buh:
This is the Arockalypse!

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Strato4ever » Sun Sep 21, 2003 12:22 pm

Koeviikko alkaa viikon päästä vasta, mutta nyt jo täytyy kertailla kemiaa :( On se vaan kun ei tajua yhtään mitään kemiasta. Ainemäärä = massa / moolimassa jne...vai menikö se edes noin :o
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sun Sep 21, 2003 12:59 pm

Strato4ever wrote:
Koeviikko alkaa viikon päästä vasta, mutta nyt jo täytyy kertailla kemiaa :( On se vaan kun ei tajua yhtään mitään kemiasta. Ainemäärä = massa / moolimassa jne...vai menikö se edes noin :o
Nojoo.. En minäkään kemiasta mitään tajua..
Mulla pitäs olla huomenna Ruotsin koe, mutta arvatkaapa oonko lukenu? Ja kemian koe taitaa olla keskiviikkona.. :err: Noh, onpahan sitten ohi, ei kai tässä valittaminen auta.. :eyes
Live for now, like there's no tomorrow.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sun Sep 21, 2003 1:56 pm

Ehkä tämä nyt sitten on vituttavaa.

Multa jäi ruotsin kurssi viime vuoden syksyllä (eli vuosi sitten) suorittamatta, keuhkokuumeen takia. En päässyt siihen tenttiin. Viime keväänä ois ollu uusinta, mutta kuulin siitä pari päivää liian myöhää.. noh, nyt sitten seuraava onkin vasta joulukuussa. Ja toinen kurssi (jotain suomen historiaan liittyen), joka jäi vuosi sitten samasta syystä suorittamatta kummittelee papereissa. Viime keväänä kuulin siitä uusinta kokeesta pari päivää liian myöhään (yllätys yllätys). Nyt viime viikolla menin kysymään siltä opettajalta että koska ois seuraava uusinta, niin se sano että se oli tänään. Noh, nyt oottaan sitten ensi kevääseen taas. Eikä mitään hajua enää mitä sillon kurssilla käytiin.
Sitten vielä se yksi kurssi joka jäi kesken.. en ehtinyt tehdä "koetta" loppuun. Se opettaja erotettiin koulusta, niin mitähän nyt sitten teen sen kanssa.. =P
Aya!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon Sep 22, 2003 10:07 am

Pilasin orastavan seurustelusuhteen, koska päätin kännissä käyttäytyä kuin idiootti. Kännissä tuntui hyvältä idealta häätää se jätkä pois mun kimpusta, mutta nyt selvinpäin ajatellen, olinpas minä tyhmä...

Eniten vituttaa se että loukkasin sen pojan tunteita.

Locked