"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland
Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Sun May 30, 2004 1:43 am

Olin kaverin tupareissa illalla, ja nyt kotona surffaan ja juon illan kolmattatoista olutta. Kännissä kuin käki mutta nyt tuntuu että olen sen ansainnutkin
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Sun May 30, 2004 9:22 am

Olet ansainnut Figaro! :)
Kesäloman kunniaksi :D

Nyt ollaan taas onnesta soikiona kun palasin rakkaani kanssa yhteen :luv1:
tosin tuskin nähään pahemmin kesällä mutta ei tätä voi sanoin kuvata :)
We´ll find a place where the sun still shines..

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Sun May 30, 2004 5:58 pm

YLIOPPILAS! Aivan mahtavaa!
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Piiuska » Sun May 30, 2004 6:12 pm

Curry wrote:
YLIOPPILAS! Aivan mahtavaa!
Hellyeah, onnea :)
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Mon May 31, 2004 6:31 pm

Piiuska: Kiitti! :)

Onnea kaikille ylioppilaille/valmistuneille jne. minunkin puolestani!
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Tue Jun 01, 2004 5:49 pm

Eka työpäivä takana, työvaatteet niin ihanat. Polvipituinen esiliina, joka kiedotaan hameeksi ja t-paita, ei housuja. Ei kärsi kovin paljoa kyykistellä. =P Jalat kipeät seisomisesta ja huomenna kuudeksi aamulla töihin, tietää puoli viiden aamua. Mutta kyllä tämä tästä. Enkä kertaakaan ollut edes eksyksissä tuolla keskustassa hortoillessani. Positiivista.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Tue Jun 01, 2004 8:14 pm

Kävin äsken 10km lenkin eikä jalat tulleet yhtään kipeäksi! Satun kärsimään synnynnäisestä kävelyviasta, jalkaterät taipuvat liikaa ulospäin kävellessä ja juostessa --> polvet tulevat välillä aivan jumalattoman kipeiksi, välillä tuntuu että jalat katkaistaan polvien kohdalta. Onneksi nyt homma alkaa kääntymään parempaan suuntaan, kunhan intin kestäisivät :)
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Wed Jun 02, 2004 9:50 am

Vetäisin eilen kanssa 8 km lenkin reippaalla kävelyvauhdilla ja telkkarin ääressä sipaisin yhden tölkin erittäin hyvää tsekkiläistä vaaleaa Velkoa ennen sänkyyn menoa. Uni tuli aika pian ja nyt olen hyvän yön päälle juonut hyvät aamukahvit. Vanha fakta on se että yöunen merkitys päivään ei ole vähäteltävissä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Wed Jun 02, 2004 4:43 pm

Olen varmaankin seonnut... Lähden Metallican keikalla tapaamani miehen kanssa Provinssirockiin. No, elämässä täytyy ottaa riskejä! :D
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Wed Jun 02, 2004 10:57 pm

Erinomaisen Nigthwishin erinomainen Once kolahti tänään postiluukusta. Ainakin tietää mitä huomenna aamulla pistää soimaan
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Rantanen » Thu Jun 03, 2004 6:10 am

Olen vapaa, minulla on vähän rahaa, kahvia, tupakkaa, kämppä missä syödä ja nukkua. Pyrin olemaan hyvä ihminen toimiessani yhteiskunnassa, otan muut huomioon, pyrin auttamaan jotakuta jos hän tarvitsee apua. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä että antaisin rahaa jollekin pultsarille. En ole tippaakaan ylimielinen, olen niin tietoinen omista vajavuuksistani.
One by one we all give in.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: "Hyvyysketju"

Post by Mare » Thu Jun 03, 2004 1:01 pm

Hihii, elämä loistaa! Sovin treffit erään ihanan ihmisen kanssa eräille festareille. =P
This is the Arockalypse!

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Alexi » Fri Jun 04, 2004 9:04 pm

Hiphei.Sain pitkästä aikaa tämän foorumin ja koko netin ees jotnekin toimimaan. :) Loma alkoi tänään.Jumankauta mitkä kelit kun kattoo ulos,sinne siis kohta :)

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Rantanen » Sun Jun 06, 2004 7:21 am

Keräsin viime yönä Espoonlahden ja Soukan alueelta tyhjiä pulloja yli kolmen euron edestä. Saahan niillä muutaman kaljan kun vie ne kauppaan. Saan vasta huomenna rahaa, joten ne tulivat tarpeeseen köyhälle. Kiitos kaikille alkoholia nauttineille, joiden ansiosta saan muutaman lantin.
One by one we all give in.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Sun Jun 06, 2004 12:10 pm

Rantanen wrote:
Keräsin viime yönä Espoonlahden ja Soukan alueelta tyhjiä pulloja yli kolmen euron edestä. Saahan niillä muutaman kaljan kun vie ne kauppaan.
Saa niillä muutakin kun kaljaa :eyes... Mutta koska mie kuulostaisin ihan äidiltä,jos jatkaisin aiheesta,niin toteanpa vaan,että jokainen käyttää rahat mihin parhaaksi näkee :D.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Katja » Sun Jun 06, 2004 4:30 pm

hih happy fiilis :) tulin tuossa eilen oulusta, oli pääsykokeet, nyt ne on ohi, paitti no huomenna on vielä mutten ota niitä niin vakavasti kuin näitä mitkä juuri olivat :D ja sitten eilen sain sovittua asiat exäni hmmm taino siis visiinki pitäisi sanoa nykyiseni kanssa...nyt jotenki hyvä mieli vaikkakin hieman outo <3 jaaaaa sitten sain viime viikolla provinssin liput kuoraani, elikkä sinne pääsen suuntaamaan neljän muun ihanan kaverini kanssa, rahaa ei ole mutta onneksi sai lainaan :D
Image

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Sun Jun 06, 2004 4:55 pm

Katja: Tulehan moikkaamaan Provinssissa!!!

Aivan käsittämätöntä, mä olen tällä viikolla puhunut n. 9 tuntia erään ihmisen kanssa puhelimessa ja aina vaan juttu luistaa entistäkin paremmin. Mä en ole koskaan jaksanut oikein tuota puhelinlässytystä, mutta koskaan ei pitäisi sanoa ei koskaan... :D
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Katja » Sun Jun 06, 2004 5:53 pm

Eini wrote:
Katja: Tulehan moikkaamaan Provinssissa!!!
haaa ihan takuulla tulen :) pitää kyllä oikeesti jossain miitata piiiiitkästä aikaa :)
Image

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sun Jun 06, 2004 6:43 pm

Kävin kavereiden kanssa syömässä äsken tuolla Forssan suunnalla (sijaintini on siis Helsinki). Kiva reissu ja ruoka oli hyvää ja sitä oli runsaasti. Piristys äärimmäisen tylsään viikonloppuun.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malva » Mon Jun 07, 2004 2:12 pm

Hell-sinki city on kyllä ihan loistava mesta. :D Koko ajan keikkaa ja muuta tapahtumaa ja paaaaaljon uusia ihmisiä sekä niitä vanhoja tuttuja. :D Mä oon kyllä niiiiin happyhappy joyjoy että harkitsen jo pääkaupunkiseudulle muuttamista. :D No, tällä hetkellä olen Kemissä mutta huomen aamulla takaisin kotiin. :D :D :D

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Tue Jun 08, 2004 7:28 pm

Ihan mielettömän hyvää raparperipiirakkaa =P...

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Tue Jun 08, 2004 11:41 pm

varmasti onki *Elina*! se meinaa on hyvää :)
no kesähän alkoi ja mua tuskin täälä joudutaan hirveesti kestää kun ulkona viihdyn niin hyvin.
törmäillään :D
We´ll find a place where the sun still shines..

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Wed Jun 09, 2004 5:17 pm

Whih! Kävin tänään ostamassa lentoliput juhannukseksi kotiin! :D Meikällä työt loppuu maanantaina klo 15 ja seuraavan kerran vasta jussin jälkeen maanantaina klo 15 alkaa.. Tiistaista sunnuntaihin asti kotona. Rok. Siellä en ole käynyt sitten äitienpäivän.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Nightwarrior » Wed Jun 09, 2004 6:23 pm

Pääsykokeet Kuopion ammattikorkeaana takana ja oli muuten todella helpot! :) Nyt olen kotona ja juon bissee :D
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: "Hyvyysketju"

Post by tosise8 » Sat Jun 12, 2004 7:44 pm

Sain myytyy jollan. Ekana oli tavote saada siitä 200€ mutta joku äijä tarjos 400€ :D :D :D
tosise8 eli Aleksi Erola.

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Laaka » Sat Jun 12, 2004 8:35 pm

tosise8 wrote:
Sain myytyy jollan. Ekana oli tavote saada siitä 200€ mutta joku äijä tarjos 400€ :D :D :D
Ai pyysit 200, mutta se äijä halus välttämättä maksaa 400e? :D sori, mutta mun oli ihan pakko :D;)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Mon Jun 14, 2004 3:27 pm

Rok. Pääsin tänään töistä pois jo puoli kolme ja ysiksi menin. Mulle ei enää keksitty tekemistä, joten päästivät pois. No, jossain vaiheessa korvaan nämä pari tuntia takaisin. Mutta nyt on ihan kiva. Tosin käteni onnistuin rikkomaan siellä patteriin, palkeenkieli ihossa ja kirvelee hitosti. Pari viikkoa työharjoittelua on jo takana. Whii.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Mon Jun 14, 2004 4:25 pm

Itselleni on sattunut päänsärystä ja rahapulasta huolimatta sellaista kivaa tänään että mun yläpuolella asuva jamppa lainaa mun omaa kellarikomeroa viikon verran omansa ollensa täynnä ja äijä maksoi oma-aloitteisesti 40 euroa vuokraa. En sitten viitsiny olla ottamatta sitä rahaa :)

@Malys: Silloin kun olin itse työharjoittelussa, mulle kävi usein just noin että pari tuntia vapaata ilmestyi tekemisen puutteen takia useinkin. Ja sainpas ihan kokonaisiakin vapaapäiviä. Tosin, kun ei liksaa maksettu niin oli kyllä syytäkin saada vapaata :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Mon Jun 14, 2004 8:13 pm

Figaro1 wrote:
@Malys: Silloin kun olin itse työharjoittelussa, mulle kävi usein just noin että pari tuntia vapaata ilmestyi tekemisen puutteen takia useinkin. Ja sainpas ihan kokonaisiakin vapaapäiviä. Tosin, kun ei liksaa maksettu niin oli kyllä syytäkin saada vapaata :)
Mulla vaan pitää kertyä 12 opintoviikkoa tästä ja en mielelläni olisi kovin paljoa poissa, että saan viikossa sen opintoviikon kasaan. En tiedä että voiko siitä sitten tulla ongelmia jos harjoittelu ei ole tuntimäärät laskettuna yhteensä 12 ovariin oikeuttava.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Thu Jun 17, 2004 11:29 am

Yahoo!

Tänään tuli ex-duunin bosselta e-maili:

Kesätöitä kaksi viikkoa heinäkuussa ja koko helkkarin elokuu. Se niistä töiden etsimisistä sitten syyskuun alkuun asti.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked