"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:
Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Thu Feb 17, 2005 10:59 am

Onnitteluni!

(Nimim. Kolmannella läpi :oops: )

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Mormegil » Thu Feb 17, 2005 12:15 pm

Kiitän.

Niinno, minä ajoinkin sen täällä pikkukaupungissa klo 9 aamulla, jolloin muuta liikennettä ei ollut juuri nimeksikään, joten pääsin aika helpolla. :)

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: "Hyvyysketju"

Post by Cinda » Thu Feb 17, 2005 12:21 pm

Mormegil wrote:Kiitän.

Niinno, minä ajoinkin sen täällä pikkukaupungissa klo 9 aamulla, jolloin muuta liikennettä ei ollut juuri nimeksikään, joten pääsin aika helpolla. :)
Mulla oli sama juttu, kelikin oli mahdollisimman paska joten eihän siitä sitten ottanut selvää ajanko minä oikeasti niin huonsti, vai oliko se kelin vika ;) Hyvä tuuri siis oli ja pääsin ekalla läpi. Mutta se oli silloin... Kuukausi sitten.


Hii, huomenna on vapaapäivä, koko viikolla ollu jopa tänään koulua. On se helppo tämä viimenen vuosi.
Don't ask who's to blame, I don't know.

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Nightwarrior » Thu Feb 17, 2005 12:54 pm

Kaveri tulee tänään käymään ja lähdetään kattomaan lätkää, Jyp-Jokerit. Toivottavasti narripaidat hoitaa homman kotiin :wink:

Muutenkin fiilikset on hyvät, viikonloppu edessä ja sunnuntaina Sonata Arctican keikka televisiossa! Niin, ja hiihdon MM-kisat alkavat. Näyttää kerrankin Suomen kannalta todella hyvältä. Yli kymmenen mitaliakaan ei ole mahdottomuus.
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: "Hyvyysketju"

Post by IceBreaker » Fri Feb 18, 2005 3:25 pm

Odotettu talviloma alkoi sitten vihdoinkin tänään. Saa hetkeksi aivot nollattua koulusta (vaikka pitääkin kai väsätä lomalla jotakin esitelmää) ja loppujen lopuksi ei sitä kouluakaan ole enää loman jälkeen kuin yhdeksän viikkoa jäljellä. Kunhan vaan jaksaisi ~12 koetta sinä aikana. Mutta niistä ei murehdita nyt.
Sonatan tv-esiintymisiä odotellessa. 8)
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sat Feb 19, 2005 2:49 am

Mun uusi kämppä on nyt kunnossa. \m/ Tuli tästä ihan asiallinen vaikka alussa tilanne näytti toivottomalta. En olekaan heilunut tänään kuin sen, hmm, 17 tuntia. Ilman kavereita en olisi ikinä saanut kamoja siirrettyä. Kiitos heille.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malva » Sat Feb 19, 2005 10:00 am

Apua, tänään on työhaastattelu joka pitää kyllä klaarata kunnolla!! Sillä mikäli mut valitaan mukaan, pääsen kesäksi Linnanmäelle töihin! ^_^

~Malva

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by NightOwl » Sat Feb 19, 2005 5:06 pm

Malys wrote:Mun uusi kämppä on nyt kunnossa.
Häh? Eilen muutit ja nyt on jo kämppä kunnossa? :shock: Minä muutin viikkoa ennen joulua ja kämppä on edelleen kuin Beirutista. Olen kai vähän laiska järjestämään kamojani...
Onnea uuteen kotiin, Malys! :D

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sat Feb 19, 2005 6:47 pm

NightOwl wrote: Häh? Eilen muutit ja nyt on jo kämppä kunnossa? :shock: Minä muutin viikkoa ennen joulua ja kämppä on edelleen kuin Beirutista. Olen kai vähän laiska järjestämään kamojani...
Onnea uuteen kotiin, Malys! :D
Ei mulla onneksi ole hirveänä tavaraa. :D Tuossa eteisessä odottaa kuljetusta johonkin 7 isoa pahvilaatikkoa, eikä ne kaikki olleet edes täynnä. Ja muovipusseja oli X määrä. x) Pakko järjestellä jos aion asua tässä, suunnilleen kaikki on suht tarpeellista opiskelujen/elämisen kannalta. :P Meikäläinen vielä tykkää aivan hitosti paikkojen järjestelystä, friikki.

Kiitokset. :)

Ainiin, ei kaikki paikat ole kunnossa. CD-levyt ovat kaikki ihan sekaisin, ne pitää vielä aakkostaa. Eilen ei jaksanut. :D
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Sat Feb 19, 2005 9:03 pm

Tulin just saunasta ja tossa yhdentoista aikaan pitäisi lähteä kaupungille.
Opettelin eilen myös pari ruokareseptiä jotka onnistuivat oikein hyvin.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

mmi
Jr. Member
Posts:17
Joined:Wed Feb 09, 2005 11:26 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by mmi » Sun Feb 20, 2005 3:30 pm

Sain kylpyhuoneen ja saunan perusteellisesti siivottua ja huomasin sen ítsekin "Perhana! Täähän oli taivaallista":D

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Mon Feb 21, 2005 12:50 am

Ostin Yamahan kosketinsoittimen. Olihan sillä hintaa, mutta ajattelin monen vuoden tauon jälkeen alkaa uudestaan soittamaan koskettimia. Vähän on taidot ruosteessa...
Torstaina olisi työhaastattelu, jännittää kauhiasti. Jos tärppää, jään Ylivieskaan, jos ei, muutan Ouluun.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Katja » Fri Feb 25, 2005 1:38 pm

Hihih viikonloppu, mikään ei voi niin piristää ku perjantai ja tällanen upea ja kaunis kevätsää, aurinko paistaa ja jtn -10 astetta pakkasta :P ja vielä kaiken lisäksi, huomenna pitäis lähtä rovaniemelle, mennä kattomaan vala ja sitten näkeeki taas kahden viikon jälkeen sen ketä ikävä on... :luv2: lähtäämpäs tästä viikonlopun viettoon :)

User avatar
SakkiS
Member
Posts:74
Joined:Wed Jan 15, 2003 10:26 pm
Location:HELLsinki

Re: "Hyvyysketju"

Post by SakkiS » Fri Feb 25, 2005 1:40 pm

Katja wrote:Hihih viikonloppu, mikään ei voi niin piristää ku perjantai ja tällanen upea ja kaunis kevätsää, aurinko paistaa ja jtn -10 astetta pakkasta :P
Jaa mikä kaunis kevätsää, sataa lunta, ja on perkeleen kylymä! Mutta on hyvä että on hiihtoloma , ja sai tänäänkin nukkua pitkään ja hyvin :) Jaksaa sitten illalla remuta :)
"There shall be heard in the air the noise of weapons and in the same year the divines shall be enemies. They shall unjustly put down the holy laws and by thunder and war, true believers shall die"

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: "Hyvyysketju"

Post by Haven » Sun Feb 27, 2005 2:54 am

NightOwl wrote:Minä muutin viikkoa ennen joulua ja kämppä on edelleen kuin Beirutista.
Sama juttu (no se ero että muutin kuukausi ennen), paitsi että kaikki laatikot on kaapeissa, niin kämppä näyttää siistiltä. :D Muuten ois aika sekamelska.

Ja toissapäivänä tuli vaihdettua huonekalujen paikkoja siivotessa, niin on kiva olla taas.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Mon Feb 28, 2005 1:13 pm

Paistaahan se päivä joskus risukasaankin. Sitä kun jokaisella on aina jonkinlainen käsitys siitä, "mitä toiset ihmiset (vastakkainen sukupuoli) ajattelevat minusta", eihän "totuutta" voi koskaan itse tietää aivan kunnolla. Sitten sattuu kuulemaan itsestään muutaman tällaisen jutun, eikä niiden sanojen kauneutta pysty tosiaankaan itse uskomaan tai käsittämään ja vanhat luulot lentää saman tien romukoppaan... Ei tässä ole viimeiseen puoleen viikkoon pystynyt oikein ajattelemaan mitään muuta, tässähän kokee itsensä lähes uudestisyntyneeksi :luv2:

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Tue Mar 01, 2005 1:02 pm

Alkaa stressi koulutöiden suhteen lopultakin helpottaa, tänään saadaan viimeisteltyä loput kaksi ryhmätyötä, illalla teen yhden enkun jutun ja toiselle kurssille laskutehtävän ja palautan ne ja se alkaa olla siinä. Hiihtolomalla ensi viikolla luen yhden kirjan ja teen siitä kirjoitelman ja kaikki hommat on saatu tehtyä. Ja vieläpä ajoissa. :D On saanut kyllä urakoida, jos joku muistaa mun mitä lie melkein parin kuukauden takaisen viestin jossa tehtäviä luettelin. Ei voisi olla huojentuneempi olo. Tenttiviikko ei ole mitään koko muun jakson rinnalla.. Jakso alkaa loppua ihan sopivaan aikaan, aletaan olla kavereiden kanssa kohta toistemme kurkuissa kiinni. :P

Huomenna meikä lähtee kotia 1,5 viikoksi, jeees.... Huomenna on tosin meikäläisen opinnäytteen aihealoite joutuu syyniin, kauhulla odottelen lopputulosta kyllä.. :?

Jos tässä koulussa ei ole mitään muuta oppinut, niin ainakin sen miten juonittelevan kopiokoneen saa kuntoon. Tuli todettua tänään. Monta paperia se ryttäsi, mutta sain kuin sainkin kopioitua 480 sivun verran opinnäytteen kyselylomakkeen papereita. Koulu arvostaa. Meni "vain" reilu puoli tuntia kaikkine korjausoperaatioineen.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Xeemu » Tue Mar 01, 2005 1:48 pm

Pääsen melko varmasti Viking Linelle tax free- myymälään kesätöihin. Tai eihän se ole edes kesätyö, koska voin olla siellä ensi kuusta asti tämän vuoden loppuun.

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: "Hyvyysketju"

Post by Helu » Fri Mar 04, 2005 4:37 pm

Löysin tässä tänään hyllyn kätköstä vanhan videon, johon olin nauhoitellu Stratovarius-pätkiä. Sieltä löyty mm. Destiny-kiertueen Tavastian keikka ja Jyrki I&I:n Stratovarius-spesiaali.. Tuli ihan vanhat hyvät muistot mieleen :)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Fri Mar 04, 2005 4:53 pm

Tänään pitää mennä Moonsorrow keikalle Nosturiin ja onneksi rahaakin taas on. Sain eilen siivottua koko kämpän kunnolla ja tottavie, siisteydestä nauttii.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Fri Mar 04, 2005 6:43 pm

Miun Kaj Stenvallin ankkataulu -kokoelma sai tänään yhdeksännen jäsenen :). Siinä on ankka nukkumassa puunjuurella. Ihana vaaleanvihreä sävyinen,iso taulu :luv3:. IhanaIhanaIhana.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Sat Mar 05, 2005 9:45 pm

Sain juuri "ilmaista" rahaa 40 euroa(ei en pelannut).
Lisäksi eräs rikkoontuneeksi luulemani levyni alkoi taas toimia
aivan normaalisti(stereoissa vika) ja tällä hetkellä olen pää täynnä ja elämä hymyilee (SirJuzzin kommenttia ei tarvita).
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: "Hyvyysketju"

Post by Gallowspole » Thu Mar 10, 2005 11:50 am

Aurinko paistaa, kesä lähenee, strato jatkaa ja itse sain poika vauvan 13 päivää sitten, voiko onnellisemmalta tuntua :)

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Thu Mar 10, 2005 2:10 pm

Gallowspole wrote:itse sain poika vauvan 13 päivää sitten, voiko onnellisemmalta tuntua :)
Onnea hirmuisesti :ola:!

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by NightMare82 » Thu Mar 10, 2005 2:51 pm

Jeii... tänään tuntuu pitkästä aikaa aika "terveeltä", kun viime viikon olin vatsataudissa, ja sitten sain vielä flunssan.

Vieläkin olen vähän flunssassa, mutta nyt olo tuntuu todella paljon paremmalta. Lisäksi sain nyt viimeinkin tuon Wintersunin levyn, joka on ollut kiintolevyllä jo joulukuusta alkaen. Mah-ta-vaa! :D

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: "Hyvyysketju"

Post by Cinda » Thu Mar 10, 2005 7:25 pm

Minun auto toimii taas, kun se kävi tänään öljyn- ja tulppien vaihdossa.. :) Enää ei sammuile niin herkästi, nyt uskaltaa kaupungissakin ajella.
Hip hip huraa.

Muutenkin ollut hyvä päivä tänään :)
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Thu Mar 10, 2005 9:12 pm

Gallowspole wrote:Aurinko paistaa, kesä lähenee, strato jatkaa ja itse sain poika vauvan 13 päivää sitten, voiko onnellisemmalta tuntua :)
Onneksi olkoon! :luvstory:

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Fri Mar 11, 2005 1:13 pm

Sain just luettua puolet viimeisestä psykologian kirjasta :).Enää toinen puolisko jäljellä,ja sitten onkin kaikki reaaliin tarvittavat kirjat luettu :). Ja se toinen puoliskohan menee helopsti vielä tämän päivän aikana.
Mutta eihän se lukeminen toki siihen pääty. Kirjojen jälkeen käyn lukemaan muistiinpanoja. Erityisesti uskontoa,koska sitä en ole lukenut vielä yhtään,enkä meinaa siitä kirjoja lukeakaan. Meidän uskonnonkirjat on niin kuolettavan tylsiä ja huonosti kirjotettuja,että turha niitä on lukea,kun muistiinpanot on hyvät.
Hämmästyttävintä tässä on,että miusta on oikeasti ihan kiva lukea :D! Psykologia on tosi mielenkiintoista ja uskonnostakin tykkään. Maantieto on jo luettu ja sekin oli hauskaa. ...Mikä minua oikein vaivaa :roll: ...?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Fri Mar 11, 2005 2:03 pm

Tapaan työvoimaneuvojan ensi viikolla ja aion avautua hänelle oikein kunnolla. Tänään paistaa Olarissa aurinko aivan mahtavasti, ja illalla pitäisi mennä katsomaan ilmaiseksi Erja Lyytisen rokkishow tuohon Olarin Kameliin(matka oveltani n. 300 metriä)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Xeemu » Fri Mar 11, 2005 5:52 pm

*Elina* wrote:Sain just luettua puolet viimeisestä psykologian kirjasta :).Enää toinen puolisko jäljellä,ja sitten onkin kaikki reaaliin tarvittavat kirjat luettu :). Ja se toinen puoliskohan menee helopsti vielä tämän päivän aikana.
Mutta eihän se lukeminen toki siihen pääty. Kirjojen jälkeen käyn lukemaan muistiinpanoja. Erityisesti uskontoa,koska sitä en ole lukenut vielä yhtään,enkä meinaa siitä kirjoja lukeakaan. Meidän uskonnonkirjat on niin kuolettavan tylsiä ja huonosti kirjotettuja,että turha niitä on lukea,kun muistiinpanot on hyvät.
Hämmästyttävintä tässä on,että miusta on oikeasti ihan kiva lukea :D! Psykologia on tosi mielenkiintoista ja uskonnostakin tykkään. Maantieto on jo luettu ja sekin oli hauskaa. ...Mikä minua oikein vaivaa :roll: ...?
Tosiaan. Reealihan kolkuttaa jo ovella, kun ensi keskiviikkona jo on. En ole vielä kirjoihin päin katsonutkaan, mutta mikä kiire tässä vielä on. Tiistaina ehtii. Ja jos jaksaa kiinnostaa niin viikonloppuna. Eli siis nyt. Täytyy katsoa.

Locked