"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland
Re: "Hyvyysketju"

Post by Strato4ever » Sat Nov 26, 2005 10:04 am

Malys wrote:Opinnäyte on valmis. :D 67 sivua, jee. Huomenna palautan ja lähden saman tien kohti Hesaa (Sonata ja Helloween). Paska tuosta tuli, mutta onpahan ainakin tehty. :twisted:
Elä saatana tuo tuommosia tietoja tänne! :D Aloin kammoamaan kaikkia maailman kouluja ja niiden lopputöitä.. 67 sivua, huhuh.

Niin, tänään Lutakossa Jyväskylässä astetta kovempi setti (toivottavasti):

Deathlike Silence
Battlelore
Green Carnation

Ekasta en oo kuullut mitään, mutta Battlelore voipi olla kiva livenä. Sword's Songin omistan, ja tykkäilen kovasti :)

Mut sitten..Voi luoja jos Green Carnation on puoliksikaan yhtä hyvä livenä kuin se on levyillä...A Blessing in Disguisen omistan ja olen kuullut pari biisiä The Quiet Offspringiltäkin, ja voi helvata että on kovaa kamaa. Ajattelin ostaakin tuon The Quiet Offspringin jos sitä siellä myyvät.
Täytyy vaan toivoa ettei ole tiet kovin liukkaat, on meidän porukka nopeasti ojassa kun minä oon ratis liukkaal :D
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Sun Nov 27, 2005 2:19 pm

Tänään Helloweenia kattomaan Maren kans ja huomenna olis ohjelmassa vuokrasopparin allekirjoitus, vuodenvaihteessa pääsee muuttamaan. Simpsoneissakin oli vielä mahtava jakso. Nyt on hyvä fiilis :)

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by NightMare82 » Sun Nov 27, 2005 2:46 pm

Curry wrote:Tänään Helloweenia kattomaan Maren kans ja huomenna olis ohjelmassa vuokrasopparin allekirjoitus, vuodenvaihteessa pääsee muuttamaan. Simpsoneissakin oli vielä mahtava jakso. Nyt on hyvä fiilis :)
Mä myös. En kyllä tiedä oikeastaan kuin Maren ulkonäöltä, mutta yritetäänpä vaikka miittailla siitä huolimatta. :D

EDIT: Mut varmaan tunnistaa muutamasta laastarista suupielessä. Nimim. Parranajo on kivaa. :P

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Sun Nov 27, 2005 3:43 pm

Jeesjees, pidetään silmät auki jos vaikka törmättäis. Mulla on tuolla päällä Straton "hirvi pakkopaidassa"- T-paita ja siniset farkut.

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Nightwarrior » Thu Dec 01, 2005 7:34 pm

Muutaman tunnin päästä Sonata Arcticaa kattomaan Jyväskylän Lutakkoon! Fiilikset on jo nyt aivan loistavat, kiitos muutaman kaljan ja edeltävien keikkojen posiitivisten arvioiden :) Ei malta odottaa, että pääsen kuulemaan Tallulahin livenä!! Myös Sentenced-coveria odottelen mielenkiinnolla.
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Zeke89 » Thu Dec 01, 2005 8:30 pm

Koeviikko ohi nyt. Se on sitten eriasia kuuluuko niiden kokeiden menestyminen tähän ketjuun mutta pääasia, että se on ohi :P
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Fri Dec 02, 2005 10:08 pm

Sain tänään Soneralta kesäkuise uuden matkapuhelinliittymän avauslahjan, sykemittarin. :D En muistanut yhtään minkä olin valinnut ja postiin kävellessä mietin, että vois hommata sykemittarin. Kas, minkä sitten sain. :D Kyllä tuo hommansa näyttää ihan hyvin hoitavan, ja oli se ainakin ilmainen (puhelinlaskuja ei lasketa).

Mun opinnäytekin kuulemma tullaan hyväksymään, sanoi ohjaava opettaja (yksi työn arvioijista). Jees. :D Mitä nyt saan jännätä 7. päivään asti miten eilinen kypsyysnäyte meni.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Sat Dec 03, 2005 12:54 pm

Off-topic: Malys, saako udella missä opiskelet?


Pitkästä aikaa täysin vapaa päivä. On ollut hirveää hössötystä viime aikoina ja nyt saa viimeinkin huoahtaa kotona. Juhlistan sitä (oikein arvasitte) parilla oluella ja leffalla.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sat Dec 03, 2005 7:40 pm

Figaro1 wrote:Off-topic: Malys, saako udella missä opiskelet?
Kemi-Tornion Ammattikorkeakoulussa minä, tradenomiksi valmistun kohta.

Ihan heti en kyllä takas opiskelemaan lähde, sitä on tullut harrastettua elokuusta 1990 lähtien ilman välivuosia ja sitä ennen joku 3 vuotta meni kerhossa. Mutta myöhemmin voisin hyvinkin kouluttautua lisää. :P

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Sun Dec 04, 2005 1:21 am

Mie ehkä pääsen työharjotteluun Konnunsuon vankilaan :).
Sieltä oli koululle ilmotettu,että mielellään ottaisivat jonkun ja mie ilmotin olevani kiinnostunut.Ilmeisesti pitämään vapautuville vangeille semmoista arkielämän taitojen -kurssia :).
Toivottavasti vaan joku lähtis miun kanssa,kun ei ole varmaa otetaanko sinne vain yhtä.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Wed Dec 07, 2005 4:53 pm

Jes!!!!!! Äsken sain tulokset opinnäytteestä ja helvetti meikä sai työstä nelosen (vitonen on paras)!!! Siis ihan käsittämätöntä, sillä työmäärällä millä mä sen raavin kasaan. Ei samperi! Huhuhuuh. Tästä on hyvä lähteä huomenna porukoiden luo joululomaa viettämään. Huomenna vain mutka koululla viemässä paperit ja opinnäytteen koulun kirjastoon.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Bones » Wed Dec 07, 2005 7:31 pm

Onneksi olkoon sitten ;) mielenrauha viimeinkin :)
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by NightMare82 » Wed Dec 07, 2005 7:36 pm

Malys wrote:Jes!!!!!! Äsken sain tulokset opinnäytteestä ja helvetti meikä sai työstä nelosen (vitonen on paras)!!! Siis ihan käsittämätöntä, sillä työmäärällä millä mä sen raavin kasaan. Ei samperi! Huhuhuuh. Tästä on hyvä lähteä huomenna porukoiden luo joululomaa viettämään. Huomenna vain mutka koululla viemässä paperit ja opinnäytteen koulun kirjastoon.
Onnitteluni sinne suuntaan sitten!! :D

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Alexi » Wed Dec 07, 2005 10:52 pm

Onnea Malysille tuommosesta saavutuksesta. :)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Fri Dec 09, 2005 12:16 am

Kiitokset! Nyt on kyllä huojentunut olo, tänään vein koululle todistuspyynnön ja palautin matskun krijastoon ja sain oman työni samantien mukaan kansitettuna.

Kotonakin on mukava olla ja olen aloittanut vanhempien pehmittäsen, jotta ostaisivat mulle valmistujaislahjaksi taulutelevision. ;)

Muutenkin hyvä fiilis, vähitellen olen alkanut arvostamaan omaa ulkonäköäni ja puntarikin näytti ekan kerran vuosikausiin alle 60 kiloa (ei, en ole nainen joka salailee painoaan). :D

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Kain´s seventh son » Fri Dec 09, 2005 12:31 am

Niimpä tosiaan niin, tuo on aikasmoinen urakka :) ja kun nelonen kolahti niin on Malysillä kyllä syytäkin olla todella tyytyväinen :D MMMaaaahtwat onnittelut saavutuksesta 8)
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: "Hyvyysketju"

Post by Helu » Fri Dec 09, 2005 8:24 am

Nyt on työharjoittelupaikka varma Ateenasta. Työnkuvasta ei vielä niin tietoa, mutta joko matkatoimistossa tai yhtiön omistamassa hotellissa :) Tulee varmasti mukavat 3,5 kuukautta! Harmi kun Stratovarius esiintyy Ateenassa jo tammikuussa, olis mielenkiintoista nähdä Stratot jossain muualla kuin Suomessa.. :)

User avatar
one
Jr. Member
Posts:13
Joined:Sat Sep 17, 2005 10:59 pm
Location:primeval forest

Re: "Hyvyysketju"

Post by one » Fri Dec 09, 2005 9:28 am

Reilun puolen tunnin päästä ois autocad koe!!

Saa nähä pääseekö läpi.. :D

En unohtanu ees avaimia kämppään kun lähin kouluu, enkä jääny auton alle, eikä meteoriittejäkään oo iskeny päin näköä, ja näillä tunneilllakaan ei oo parempaa tekemistä ku katella strato-foorumia

Jouluki on kohta ja pukki ja ruokaaa (mmm... kinkkua.. laatikoita.. riisipuuroa..) ja uusvuos, ni pääsöö räjäyttelemään raketteja silmille!
Every man dies, not every man really lives.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by SirJuzzi » Sat Dec 10, 2005 12:30 pm

one wrote:Reilun puolen tunnin päästä ois autocad koe!!

Saa nähä pääseekö läpi.. :D
Minkä alan piirustuksia AutoCADilla piirtelet? Mulla oli pari vuotta sitten kurssi ko. ohjelmasta, ja rakennuspiirustuksia sillä piirtelen. Helppohan se on käyttää, vitonen napsahti kurssista ihan heittämällä. :)

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: "Hyvyysketju"

Post by Mare » Sat Dec 10, 2005 3:02 pm

Hyvä päivä. Kent oli telkkarissa ja ennätin peräti katsomaan sen! :D Illalla sitten Teatriassa DIO + Uriah Heep + Asia. Grr, mehevää.

I'm happy.
This is the Arockalypse!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Mon Dec 12, 2005 6:17 pm

Meikä muuttaa ensi kuussa Kuopioon. :D Sain tänään asunnon kaupungin keskustassa, 45 neliön kaksio ja vain 450e. Nopeaa toimintaa, kaveri kävi kolmelta katsomassa, puoli viideltä tuli soitto että saan kämpän jos haluan. Näköjään muutenkin ollut pirun hyvä tuuri kämppien kanssa, kaikki neljä olen saanut heti ensimmäisellä yrittämisellä ja muutaman tunnin sisällä tiedon, että kämppä on mun.

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Nightwarrior » Mon Dec 12, 2005 11:39 pm

Onnea Malykselle uudesta kämpästä! :)

Itsekin olen Kuopioon päin muuttamassa, jos vain pääsen sinne yliopistoon. Ei oikein tämä AMK jaksa innostaa, vaikka Jyväskylä kaupunkina onkin ihan ok. Kuopioon olen menossa tässä talven mittaan ainakin Children of Bodomia ja Twilightningia katsomaan, joten ehkäpä keikoilla törmäillään :) Ja soittaishan tuolla myös esim. Apocalyptica.
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Tue Dec 13, 2005 11:13 am

Kiitokset. :)

Kah, tuommoisia keikkoja siellä. Hmm, vois käydä katsomassa. Kaveri toivonut, että tulisin Ouluun katsomaan, mutta en mä välttämättä jaksa lähteä kulkemaan sitä matkaa. :P

Toivotaan parasta että sinne yliopistoon pääset.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Wed Dec 14, 2005 7:32 pm

Saanut kerrankin jotain aikaan, tänään laadin joku 15 hakemusta eri paikkoihin. Yhteensä niitä on tullut tehtyä parin päivän aikana 18. Suurin osa on tosin ihan vaan avoimia hakuja, notta olisiko jossain mulle töitä. Tuskinpa saan mihinkään edes vastausta (viime vuoden työharjoittelupaikkahaun kokemusten perusteella), mutta perhana. Ainakin olen yrittänyt. Pitää huomenna jatkaa näiden hakemusten laadintaa.

Tätini, joka toimii rekrytehtävissä antanut vinkiksi, että pistää kirjeenä hakemukset menemään ja liittää vielä kuvan. Sähköpostit on kuulemma niin helppo vain deletoida.

Wellu
Member
Posts:151
Joined:Mon Dec 02, 2002 12:06 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Wellu » Thu Dec 15, 2005 10:07 am

Malys wrote:Tätini, joka toimii rekrytehtävissä antanut vinkiksi, että pistää kirjeenä hakemukset menemään ja liittää vielä kuvan. Sähköpostit on kuulemma niin helppo vain deletoida.
Ja sitten kun vielä käytät kirjekuoressa väriä, joka erottuu valkeiden ja ruskeiden taviskirjekuorten joukosta niin oikotie eturiviin on löytynyt...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Thu Dec 15, 2005 12:13 pm

Wellu wrote: Ja sitten kun vielä käytät kirjekuoressa väriä, joka erottuu valkeiden ja ruskeiden taviskirjekuorten joukosta niin oikotie eturiviin on löytynyt...
Hmm, hyvä idea! Pitääkin soveltaa seuraavissa kirjeissä tuota ja katsoa onko yhtään parempi menestys. Laatia tilastot ja kaikki...

Ketjun aiheeseen, kävin tänään hierojalla, hiemanko rento olo nyt. Tammikuussa sitten uus aika. Kauhisteli mun selän kuntoa tuo hieroja. :P

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Janne » Thu Dec 15, 2005 8:08 pm

Wellu wrote:Ja sitten kun vielä käytät kirjekuoressa väriä, joka erottuu valkeiden ja ruskeiden taviskirjekuorten joukosta niin oikotie eturiviin on löytynyt...
Aivan... ja sama pätee siihen itse hakupaperiinkin. Sen hakemuksen kun tempaisee esim. vaalean punaiselle paperille niin huomio on taattu.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Sun Dec 18, 2005 6:40 pm

Viikko sitten allekirjoitin uuden vuokrasopimuksen. Helmikuun puolessa välissä muutan takaisin Ylivieskaan, olen alkanut ihan tosissaan vihaamaan Nivalaa, hirveä paikka asua. Sain suhteilla vuosi sitten rakennetun kämpän ja vuokra nousee vain kympillä. Asunto on aivan keskustassa. Kävi kyllä aivan uskomaton tuuri sen kämpän kanssa. Nyt vaan ei millään malttaisi odottaa muuttopäivää.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Jonna » Tue Dec 20, 2005 11:36 am

Vihdoinkin se kauan odotettu loma alkoi. Harjoitustyöt ja tentit takana tältä syksyltä. Kyllä niissä olikin vääntämistä. Eikun cd-soitin päälle vaan ja rentoutumaan. Hyviä kirjoja tulee varmasti myös lomalla luettua.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Tue Dec 20, 2005 6:08 pm

Älä muuta sano, vipa koulupäivä tänään - kokeet läpi ja vielä ihan mukavin tuloksin. Vielä kun yksi parhaista ystävistä muisti joulukortilla, mikäs sen hienompaa :)

Locked