"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece
Re: "Hyvyysketju"

Post by Helu » Wed Feb 22, 2006 11:26 am

Huomen aamulla edessä lähtö Ateenaan 3,5 kuukaudeksi. Pahin jännitys menny ohi, mutta ensi yö tulee varmaan olemaan uneton. Mielenkiintoista nähdä miten työkulttuuri eroaa Suomen kulttuurista ja erityisen innolla odotan, että pääsen jollekin hyvällä hevi-keikalle :P Ja tietysti hyvää ruokaa, juomaa ja seuraa..

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Wed Feb 22, 2006 6:36 pm

Helulle hyvää reissua. :)

Jeejee. Ostin pyykinpesukoneen eilen ja se tuotiin tänään. Nyt saa pyykätä niin paljon kuin lystää. :D Vähän kauhulla kyllä odotan joskus koittavaa muuttoa, kun tuon masiinan raahaa mukana. :P

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: "Hyvyysketju"

Post by Helu » Wed Feb 22, 2006 8:19 pm

@Malys: Kiitos kiitos :)

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Sun Feb 26, 2006 5:20 pm

Ruotsi voitti kultaa jääkiekossa, josko nyt Suomi voisi palata normaaliin päiväjärjestykseen.

Samalla loppuu Torinon Ölumpialaiset, JESSS!!!!!!.
Rajatapaus.

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Warrior » Fri Mar 03, 2006 3:14 pm

Sain sovittua kesätyöpaikkahaastattelun (onko tuo sana? :)) parin viikon päähän. Fiilikset nousi saman tien oikein kunnolla.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Katja » Wed Mar 15, 2006 7:48 am

sain työhaastattelun ensolle kemiin :P sehän ei tietenkään tarkota että töitä olisin kesäksi vielä saanut mutta se on aina eteenpäin kun haastatteluun pääsee :P

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Katja » Fri Mar 17, 2006 11:30 am

happyhappy päivä, työhaastattelu takana ja töitä tuli, sitä ollaan kesä sitten kemissä, ensolla joko trukkia ajellaan tai koneella jotain värkkäillään :)

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Fri Mar 17, 2006 7:29 pm

Onnea Katjalle!

Itelle ei näytä tulevaan minkäänlaista työtä, muttei mitään hätää. Tajusin jo viime kesänä alkaa jemmaamaan rahaa, että vois tänä kesänä tehdä jotain. Nyt näyttää olevan hyvä tsänssi toteuttaa unelmani: merkkaan festarit karttaan, hyppäään polkupyörän selkään ja kesäksi tien päälle.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Fri Mar 17, 2006 9:26 pm

Muutto on takana ja elämä alkanut palaamaan taas normaaliksi. Töitä teen kahdessa työpaikassa koulujen ohella eli kiirettä pitää. Vielä kun saisi sovittua kesän työvuorot niin, että Tuskaan ja Provinssiin pääsisin ja tietenkin Paradise Lostia kattoon Ouluun. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Fri Mar 17, 2006 9:28 pm

Tänään saatiin ammattiopin (kasvohoito) kokeet takaisin ja mä olin ainoa koko luokassa kuka oli saanut täydet pisteet. Vieläkin ihmetyttää. :lol:

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Fri Mar 24, 2006 8:06 pm

Sain tänään puhelinlaskun.
Se oli vähän vajaa kuus euroa miinuksella :D.
Edellinen lasku oli vahingossa maksettu kahteen kertaan ja hyvittivät sitten tästä lakusta sen toisen. Koska tämä uusi lasku oli kuus euroa pienempi,ni miun lasku oli miinuksella. Eli vielä seuraavastakin laskusta otetaan pois kuusi euroa :D. Jes.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sat Apr 01, 2006 2:18 pm

Meikä on tarvittaessa melkoisen tehokas vinguttamaan korttia. :D

Sain aamulla idean, että minäpäs lähden Sotkaan katsomaan oisko siellä työpöytää. Eikun menoksi. Mukaan tarttui lopulta pitkä ja matala tv-taso (mahtuu isompikin töllö + stereoiden keskusyksikkö, joka on melkoinen jötkäle), työpöytä + näppistaso ja kokovartalopeili. :D Aattelin, että kuitenkin joudun kotiinkuljetuksesta maksamaan, joten miksi en ostaisi kerralla vähän enemmän, kun oon kuitenkin jossain vaiheessa ostamassa. :P Maanantaina on sitten askartelupäivä, jos noita ei ole koottu valmiiksi.

Soneraltakin tuli keskiviikkona kauan odotettu modeemi. Tiistaina ilmoittivat, että mä sen saan ja seuraavana päivänä sen pystyi jo hakemaan. Nopeaa toimintaa kerrankin.

Ostin kanssa uuden hiusvärin ja keskiviikkona on aika kampaajalle (toivottavasti sinne nyt ehdin). Pitää tämä penteleen kuontalo saada kuntoon, ole mistään kotoisin.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Mormegil » Sat Apr 01, 2006 4:09 pm

5 aamua ja meikäläinen on reservissä. 8)

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Jaakko » Sat Apr 01, 2006 4:27 pm

Mormegil wrote:5 aamua ja meikäläinen on reservissä. 8)
Ja sitten ootellen seuraavaa sotaa että pääset testaamaan mitä tuli opittua. Ja jos sotaa ei tule niin sitten kertausharjotuksia joissa näkee mitä ei tullu opittua :lol:

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sun Apr 02, 2006 7:15 pm

Hih, pistin tänään tilaukseen itslleni tällaisen töllöttimen: http://www.samsung.com/fi/products/tv/l ... ifications

Vaikuttaa speksien perusteella vallan pätevältä töllöttimeltä (meikäläisen tarpeisiin) eikä hintakaan nyt niiiin hirveä ollut. Isompaa, erityisesti HD-valmiudella varustettua taulu-tv:tä oon katsellut jo monta kuukautta ja tänään päätin lopulta tilata. Pää ollut pyörällä, kun vertaillut erilaisia yksilöitä.. Tuo koko on mulle sopiva, 32" tuntuu jo turhan suurelta tähän kämppään.

Sitten kun jossain vaiheessa on taas rahaa (eli nykyinen visalasku maksettu pois), niin voisi EHKÄ katsella parempaa sohvaa. Ehkä. Tosin tuo nykyinenkin on ihan riittävän hyvä. Mutta isompi ois kivempi. :P Mutta katsellaan. Minä ainakin osaan tuhlata rahaa.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Bones » Sun Apr 02, 2006 10:29 pm

Sitä on nyt tullut pari päivää sitten toinen kymppi täyteen. Kippis =P
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Mon Apr 03, 2006 5:04 pm

Onnea :).
Minulla tulee kesäkuun lopulla. Kauhee ikäkriisi päällä :D. Apua.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Stratofanius » Mon Apr 03, 2006 5:21 pm

Liput Tuskaan tuli hommattua :)

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Sir. Decadence » Mon Apr 03, 2006 8:48 pm

Stratofanius wrote:Liput Tuskaan tuli hommattua :)
Samoin. :)
Tulee varmaan tähän asti paras Tuska ainakin noin esiintyjien puolesta.
Opeth, Anathema, Wintersun, Sodom, Gojira, Tarot, Mokoma, jne.
Sitten kun sieltä tulisi vielä muutama mieluisa esiintyjä lisää, niin johan tärähtäisi.
Tulee kyllä loistavat festarit jo tuollakin poppoolla, mitä tähän asti on julkistettu.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Tue Apr 04, 2006 9:39 am

Eilen sain melkein kaikki uudet huonekalut kasattua. \o/ Tuli vaan ilta vastaan, niin ei kerennyt. Ja vasara pitää käydä ostamassa, että saan naulattua taustalevyt paikoilleen. Ilman suuria mokiakin selvisin (tyyliin osat väärin päin ja ihan väärässä kohtaa). On se ihan hyvä, että mulla ei näissä asioissa sentään ihan peukalo keskellä kämmentä ole. :P

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Thu Apr 06, 2006 8:59 am

Tällä viikolla (huomenna taitaa olla tarkka päivä) loppuu 2 kuukauden koeaika, joka sitten varmistaa sen, että mulla on töitä ainakin elokuun loppuun asti. :D Määräaikainen sopimus päättyy silloin. Eilen kävin saksituttamassa hiuksiani ja nyt on uusi tukka. Hih. Erilainen ainakin kuin mitä ennen, jonkinlainen otsatukkakin mulla nykyään ja sellainen on ollut viimeksi joskus ala-asteella. Nyt kun vielä oppisi laittamaan hiukset jotenkin..

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Sat Apr 08, 2006 8:40 pm

Sain tehtyä yhden ison koulutyön valmiiksi :jump2:! Siitä onkin ollu kamala stressi. Tehtävänanto annettiin jo syksyllä, mutta tietenkin se piti jättää viimeiselle mahdolliselle päivälle.
Lisäksi olen ihan kamalan onnellinen siitä,että valitsin harjottelupaikaksi vankilan. Tuntuu,että on tullut opittua vaikka mitä! toki kaikkea työelämään liittyvää,mutta myös ihan elämään yleisesti.
Harmi,että harjoittelu loppuu ensi viikolla. Nyt tuntuu,että vois vihdoinkin olla löytänyt sellaisen työkentän,joka oikeasti kiinnostaa.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Sun Apr 09, 2006 2:43 pm

JEE! 25.10 Lacuna Coil vihdoin ja viimein Helsingissä! Arkipäivä, mutta Nosturin tavat tuntien ei tule venymään liian myöhäiseksi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Fri Apr 14, 2006 1:47 pm

Koska varmaan kukaan ei enää jaksa näitä miun vankilahehkutusjuttuja,niin kerron niitä vielä silti :D.

Eilen koin ehkä tähänastisen elämäni hienoimman lounaan ja liikuttavimman hetken. Viimeisen harjottelupäivän kunniaksi osallistuimme kaverini kanssa päihdetyönosaston pääsiäislounaalle. Vangit olivat itse alusta loppuun asti valmistaneet paistit ja muut söpötykset, kattaneet pöydän hienosti ja vielä tehneet meille kortin! Kyllä tuli tippa linssiin,kun siinä kortissa kerrottiin,miten tärkeää heille meidän oleminen siellä oli ja kannustettiin eteenpäin opinnoissa.
Täytyy sanoa,että vaikka miten hienolle viiden tähden illalliselle pääsisin,niin se ei varmasti voittaisi tuota! Tunnelma oli ihan uskomaton. Onhan se kivaa,kun 11 isoa miestä hehkuttaa,miten mukavia tyttöjä myö ollaankaan ja miten paljon he meidänlaisia ihmisiä tarvitsevat :roll:. Melkein nousi kusi päähän ;).

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Fri Apr 14, 2006 10:42 pm

Jotain hyvääkin:

Eilen olin Viikatteen keikalla Nosturissa. Lämppärinä toimi instrumentaali-rautalankaa soittanut Lunatics joka oli ihan perkeleen hieno livenä. V-sedät tuttuun tyyliin taas kiihdyttivät ja viihdyttivät yleisöä aivan täysillä. Porukkaa ei paljoa ollut mutta heiluivat senkin edestä.

Ja tänään olin vanhempien luona syömässä ja tapaamassa vierailevaa perhetuttua, kivaa vaihtelua. Tätä kirjoittaessa on erittäin mukava olo koska söin juuri Papa's Specialin ja join päälle pari kaljaa. Mutta en juo enempää tänään.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Fri Apr 21, 2006 3:58 pm

Figaro1 wrote: Jotain hyvääkin:
Eilen olin Viikatteen keikalla Nosturissa. Lämppärinä toimi instrumentaali-rautalankaa soittanut Lunatics joka oli ihan perkeleen hieno livenä. V-sedät tuttuun tyyliin taas kiihdyttivät ja viihdyttivät yleisöä aivan täysillä. Porukkaa ei paljoa ollut mutta heiluivat senkin edestä.
Tänään tulen olemaan Diablon keikalla Tavastialla. Lämppärinä toimii New Dawn Foundation jossa on Malpracticen miehiä mukana. Diabloa pääsen myös tapaamaan keikan jälkeen bäkkärille. Porukkaa tulee olemaan kuulemma n. puoli salia ja lipun saa varmasti myös ovelta.
Figaro1 wrote: Ja tänään olin vanhempien luona syömässä ja tapaamassa vierailevaa perhetuttua, kivaa vaihtelua. Tätä kirjoittaessa on erittäin mukava olo koska söin juuri Papa's Specialin ja join päälle pari kaljaa. Mutta en juo enempää tänään.
Pari kaljaa sitä on nytkin tullut juotua, ja sunnuntaina on faijan kanssa saunomista tiedossa. Onneksi ensi viikolla on ainakin maanantaina duunia.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Fri Apr 21, 2006 6:24 pm

Huomenna pääsen vihdoin ja viimein muokkaamaan tatuointiani :). Sitä vähän laajennellaan ja muotoillaan. Ja JOS se on mahdollista,niin vois samalla laittaa pari semmosta pientä juttua nilkkaan.
Iiik iik. Jännittää.
Ihan totta kyllä se sanonta,että tatuointeihin jää koukkuun. Toisaalta,kun ne ovat kuitenkin ikuisia,niin pitäähän ne sitten fiksata semmosiksi,että miellyttää.
Sinne meneekin sitte ihan hyvä summa rahaa. Luulen ilmeisesti olevani kovinkin rahoissani :D.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Fri Apr 21, 2006 6:36 pm

Faija hankki hienon tatskan 18-vuotiaana vuonna 63. Tänä päivänä tatuoinnista on hävinnyt väri ja muoto ja se on lähinnä tatin näköinen möllikkä käsivarressa. Faija sanoikin että älkää ikinä tehkö samaa virhettä :D
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Fri Apr 21, 2006 7:55 pm

Tatuointikoneet, -aineet ja itse tatuoijat olivat vuonna -63 vähän eri tasoa kuin nykyisin. Niissäkin (onneksi!) tapahtuu kehitystä :).
Ja omani saan näppärästi piiloon tarvittaessa.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Fri Apr 21, 2006 8:22 pm

*Elina* wrote:Tatuointikoneet, -aineet ja itse tatuoijat olivat vuonna -63 vähän eri tasoa kuin nykyisin. Niissäkin (onneksi!) tapahtuu kehitystä :).
Ja omani saan näppärästi piiloon tarvittaessa.
Ai sulla on tatuointi vasemmassa persposkessa
Rajatapaus.

Locked