"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:
Re: "Hyvyysketju"

Post by StratoTimo » Thu Jan 04, 2007 2:53 am

Tulikaarme wrote:
StratoTimo wrote:
Tulikaarme wrote:Tämä nyt on osittain jo vanha asia, mutta sain lopultakin selaimen pelittämään ja talouteen hankittiin laajakaista! (jonka toiminnasta tosin ei vielä ole minkäänlaisia takuita, mutta sopimus on jo allekirjoitettu ja loppu riippuu lähinnä ulkoisista tahoista) :twisted:

No onneks olkoo, mikäs operaattori on kyseessä ja kauas kestää et liittymä aukee?
Kiitoksia. Piuhat tulee Soneralta. Myyjä ennusti yhdistämisen viipyvän ainakin kuluvan kuun loppuun, mutta en ala maalailla piruja seinille kun vanha netti toimii yhä kelvollisesti. 8)

Ja vaikken itse toistaiseksi maksumiehenä olekaan, niin mielestäni siinäkin mielessä kannattava hankinta, kun avaus oli ilmainen ja käyttö maksaa vajaat 30 euroa kuussa. Tähän asti kun olen kuulemma taikonut talouteen yli parin sadan euron puhelinlaskuja... :roll: :P
No siinä on maksaja ollut mielissään.
Onneks saitte hieman halvemman netin nyt käyttöönne.
Ja toivottavasti Soneralla laajakaista ei pätki yhtä lailla ku Elisalla! :roll:
Meikä Ankka

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Thu Jan 04, 2007 2:39 pm

SirJuzzi wrote: Olisin voinut haluta osallistua tuohon Uno-rinkiin, se on hauska peli. Ja yhtä lailla jutustaa sinunkin kanssa hiukan pidempään selvinpäin, kuin sen about 10 minuuttia, jota ovesta tultuani ehdin olla kunnes joku korkkasi sen pirun Jägermeister-pullon. Niillä syömisillä, valvomisilla ja tällä viinapäällä hurisi päähän aika äkkiä. :P
Ja se kyllä huomattiin. ;) Uno on ykkönen, tietyn kaveriporukan vakioharrastus about, jos koossa on useampi kuin kaksi ja kortit saatavilla, niin joku ehdottaa jossain vaiheessa Unoa. No, ehkä joku toinen kerta sä et tartu siihen pulloon yhtä hanakasti ja juttelustakin tulee jotain. :D

Dih. Eka yö takana, meni aikasta rattoisasti, kun jatkuvasti oli jotain tekemistä ja pää pyörällä kaikesta siitä, mitä pitää hotellissa yön aikana muistaa tehdä. Vielä kaksi harjoitteluyötä ja sit eka yö yksin, iik. Uudet työkaverit vaikuttavat oikein mukavilta, joka yövuoron jälkeen saatava hotelliaamiainen on nääääääääääääiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvää (nälkähän tässä tulee pelkästä ajatuksesta). Oli kiva kanssa kahden viikon poissaolon jälkeen huomata kämpillä, että toisessa akvaariossa on puolen sentin mittainen kalanpoikanen eikä emot ole sitä vieläkään pistäneet naamariinsa.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Sir. Decadence » Fri Jan 12, 2007 2:27 am

Kaikki vaan menee yksinkertaisesti niin älyttömän hyvin tällä hetkellä. En tiedä koska olen ollut yhtä onnellinen elämäni kanssa. Taisin joskus pari kuukautta sitten kirjoitella vitutustopicin puolelle, että tuli ero pitkäaikaisesta tyttöystävästä, mutta nytpä löysin jotain paljon parempaa. :) Oli hyvä idea lykätä armeijaa myös, minunhan piti mennä nyt 8.1 sinne, mutta päätin siirtää sitä vuodella ja hakea kouluihin nyt keväällä. On tuossa duuniakin tehtävänä. Ja pääsin Santahaminaan sitten vuoden päästä, niin ei tarvitse Vekarajärvelle asti lähteä, kun täällä Helsingissä kumminkin asun. Ah, loistava fiilis kaikin puolin.

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Grinder » Fri Jan 12, 2007 7:45 pm

Suht siistiä on se että 7-8.4 on Tavastialla Amorphis ja Finntroll perättäisinä pe/la-iltoina ja tiedän jo nyt että tuo vkl on vapaata minulla.

Ensi viikonloppuna olen täällä töissä mutta kuulin tänne tullessa että mitään "Paineenottamisen arvoista" ei tapahdu. Ja nyt tänään alkavana viikonloppuna olen vapaalla ja huomenna hoitelen taas ihmissuhdeasioita.

Muutenkin on ollut pari viime päivää hirveän levollinen ja iloinen olo, johtuen ehkä juuri siitä ihmissuhteestani sekä siitä että työnteko on saanut minut arvostamaan vapaa-aikaa.

Oman saunavuoron hommasin myös la-illaksi 17-18.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Sun Jan 14, 2007 11:21 am

Figaro1 wrote:Olen käynyt viimeisen 2 tunnin ajan keskustelua erään ammattimuusikon kanssa mm. Internetin keskusteluforumien etiketeistä, ja SirJuzzin ja parin muun "mä tiedän kaiken musiikin teosta"-attitudea viljelevien "mielipide-Mefistojen" "faktoista" ja nauranut maha kippurassa kun kumppani on sanonut 20 vuoden kokemuksella mitä nämä "joo, oon vm.-83, kuunnellut Dream Theateria ja tiedän kaiken Sisällöllisistä Biiseistä-pellejen/rokkipoliisien" kanssa pitää tehdä. Pitää vaan todeta että ette tiedä musiikista yhtään mitään, mielipiteenne ovat vääriä ja kuunnelkaa jotain parempaa jotta opitte ymmärtämään musiikkia. Ei sen puoleen, onhan se tullut selväksi jo vuosia sitten, mutta nyt sitten saatiin asiaan ihan virallinenkin point of view.
Juuri noitten rokkipoliisien takia kuuntelen The Worst band ever, Venomia. Kun ei jaksa sitä hienostelua kuten Dream Theater jaksaa harrastaa tai yhtä "hyvää" kuten Tool/whatever.

Venomin yhdessä kappaleessa on enemmän sisältöä kuin koko Dream Theater tuotannossa yhteensä.
Rajatapaus.

User avatar
Tulikaarme
Member
Posts:106
Joined:Wed Jan 11, 2006 7:41 pm
Location:Lappajärvi, Pohjanmaa.

Re: "Hyvyysketju"

Post by Tulikaarme » Thu Jan 25, 2007 4:56 pm

Sain laajakaistan pelittämään (tätä kirjoittaessani alle 5 minuuttia sitten). 8) Ja jos oikein neideiksi mennään, niin kävin tänään katsomassa vanhojenpäivän tanssien pukuani, johon ompelija oli parin pikku kömmähdyksen sattuessa joutunut tekemään muutoksia, mutta hienoltahan tuo näytti. :D

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: "Hyvyysketju"

Post by IceBreaker » Thu Jan 25, 2007 5:52 pm

Tulikaarme wrote:Sain laajakaistan pelittämään (tätä kirjoittaessani alle 5 minuuttia sitten). 8)
Sehän on mainio uutinen. Eipä tartte sun enää kärsiä ainakaan perusyhteysongelmista. 8)

Mä taas kuulin tänään vähän huonompia uutisia laajakaistaan liittyen, mutta kun tämä ei ole vitutusketku niin jääköön mainitsematta.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Thu Feb 01, 2007 1:02 pm

Mä saan lopultakin huomenna mun lopputilin, tänään tuli palkkanauha! Tosin ihmeellisellä veroprosentilla ottaneet ennakkopidätyksen ja hieman hirvittää, tuleeko tuo summa tammikuun vai helmikuun tuloiksi, kun minä saan tuon vasta helmikuussa. Jos helmikuun, niin ens vuonna on kivat mätkyt tiedossa...
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
exe knight
Sr. Member
Posts:2551
Joined:Sat Jun 24, 2006 1:04 pm
Location:the whitefish river (siikajoki)

Re: "Hyvyysketju"

Post by exe knight » Fri Feb 02, 2007 11:30 am

ööf no ei mitään erikoisempaa, satuin vain tutustumaan yhteen tyyppiin ja selvisi että tämähän kuuntelee Metallicaa ja Ironmaidenia, ja jotain SA'takin on kuullut, nyt kun vielä selviäisi että tyyppi omistaa NDS'n.

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by StratoTimo » Fri Feb 02, 2007 5:04 pm

exe knight wrote:ööf no ei mitään erikoisempaa, satuin vain tutustumaan yhteen tyyppiin ja selvisi että tämähän kuuntelee Metallicaa ja Ironmaidenia, ja jotain SA'takin on kuullut, nyt kun vielä selviäisi että tyyppi omistaa NDS'n.
'

Onkos kyse tytöstä?
Meikä Ankka

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: "Hyvyysketju"

Post by IceBreaker » Sat Feb 03, 2007 12:45 am

Minusta "tyyppi" on vaan aikas maskuliininen ilmaus. En itse ainakaan käyttäisi tytöistä kyseistä nimitystä... :roll:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sat Feb 03, 2007 6:50 pm

Lopputili tuli, lopputili meni. 8) Kunnollinen Polarin sykemittari, askelmittari (nyyh, rikoin entisen), naisellinen (ooooh) vaaleanruskea mokkatakki (alennusta siitäkin 150e), goretex-kengät, liput parille keikalle ynnä muuta pientä sälää. Löysin myös paikan, joka korjaa mun syksyllä "mursinpa-käteni"-operaatiossa vaurioutuneen nahkatakin. Kyllä nyt kelpaa. :D Vielä kunhan löytäisi kivan rannekellon nykyisen tilanne, niin jees.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
exe knight
Sr. Member
Posts:2551
Joined:Sat Jun 24, 2006 1:04 pm
Location:the whitefish river (siikajoki)

Re: "Hyvyysketju"

Post by exe knight » Mon Feb 05, 2007 12:42 am

Stratofanius wrote:
StratoTimo wrote:Onkos kyse tytöstä?
Ei se muuten täällä siitä kertoisi :roll:
juuri näin.

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: "Hyvyysketju"

Post by StratoFactor » Mon Feb 05, 2007 10:31 pm

exe knight wrote:
Stratofanius wrote:
StratoTimo wrote:Onkos kyse tytöstä?
Ei se muuten täällä siitä kertoisi :roll:
juuri näin.
Hemmot ovat taas osuneet asian ytimeen :lol:
Aina ei pysty

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Fri Mar 02, 2007 1:35 pm

Jeeeeee, viiden päivän vapaa! Kyllä odotettukin. Kova kiire ollut töissä tällä viikolla, joten huilitauko tulee tarpeen..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by ozzie » Mon Mar 12, 2007 1:14 pm

Palasin tänään kolmen viikon lomalta takaisin töihin. Tarkemmin sanoen isyyslomalta. :wink:
Näinhän se on...

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: "Hyvyysketju"

Post by IceBreaker » Mon Mar 12, 2007 9:02 pm

ozzie wrote:Tarkemmin sanoen isyyslomalta. :wink:
No niin, onnittelut sinne! 8)
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by StratoTimo » Mon Mar 12, 2007 11:14 pm

ozzie wrote:Palasin tänään kolmen viikon lomalta takaisin töihin. Tarkemmin sanoen isyyslomalta. :wink:
Jees poks! Onnee vaa teikäläiselle erittäin paljon!
Tulikos tyttö vai poika? Ja minkäkokoinen?
Meikä Ankka

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Sir. Decadence » Tue Mar 13, 2007 2:27 am

Onnittelut minunkin puolestani. Oli tyttö tai poika, niin letti kasvamaan vaan. Toivottelen rokkaavaa tulevaisuutta. :P

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by ozzie » Tue Mar 13, 2007 9:10 am

Poikahan sieltä tuli joten saatiin ukkovalta taloon. Nyt ei naiset enää määräile. Eihän?

4135 g ja 53 cm olivat syntymämitat, nyt kuukauden iässä paino on lisääntynyt jo puoli kiloa ja mittaakin kertynyt kolme senttiä enemmän.

Hymyileekin jo ja koettaa muodostaa muitakin vokaaleja kuin kovan Ä:n :lol:
Näinhän se on...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Tue Mar 13, 2007 3:09 pm

Heh, Ozzielle onnea lisääntymisestä. :wink:

Jee, enää kaksi yötä jäljellä ja sitten on vapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Meinaa suorastaan laulattaa öisin kun ajattelee että kohta tää putki on ohi. Perjantaina menenkin sitten pankkiin juttelemaan, että onko mulla mahdollisuuksia saada asuntolainaa oman kämpän ostamiseen. Suapi nähdä mikä on pankin kanta, voinko alkaa etsimään mieluista asuntoa vai siirtyykö hamaan tulevaisuuteen. Alkoi kummasti tekemään mieli asuntoa kun laskeskelin paljon maksan vuodessa vuokraa ja paljon olen maksanut 4,5 vuoden aikana, kun omillani asustellut (= PALJON). :roll:
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Tue Mar 13, 2007 5:20 pm

Malys wrote: Jee, enää kaksi yötä jäljellä ja sitten on vapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Meinaa suorastaan laulattaa öisin kun ajattelee että kohta tää putki on ohi. Perjantaina menenkin sitten pankkiin juttelemaan, että onko mulla mahdollisuuksia saada asuntolainaa oman kämpän ostamiseen. Suapi nähdä mikä on pankin kanta, voinko alkaa etsimään mieluista asuntoa vai siirtyykö hamaan tulevaisuuteen. Alkoi kummasti tekemään mieli asuntoa kun laskeskelin paljon maksan vuodessa vuokraa ja paljon olen maksanut 4,5 vuoden aikana, kun omillani asustellut (= PALJON). :roll:
Ketä vittua voisi kiinnostaa sinun vuokrat ja asuntolaina asia. Paitsi sinua, nirppanokkaa.
Rajatapaus.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Tue Mar 13, 2007 5:52 pm

Onneksi mulla on elämä eikä mua pahemmin kiinnosta valittaa siitä, että jotakuta vituttaa tai hyvistyttää. Mutta aina kaikkia ei voi onnistaa yhtä hyvin kuin minua, vaan heidän on revittävä sisältönsä elämään edes jostain, jotta tuntevat elävänsä ja olevansa huomattuja. Sääliksi käy. :( Mutta drageelle en jaksa enää vaivautua vastaamaan, tarpeeksi yksinkertaisen vastauksen laatiminen, jotta hänkin sen ymmärtäisi, ei tarjoa mitään haastetta älyllisesti, hankkikoot sisältönsä jostain muualta.

Mä otan nirppanokan kyllä kohteliaisuutena, se on hyvä olla nirppanokka eikä sellainen, että kaikki kelpaa, oli se mitä tahansa, sellaiset ihmiset ovat epätoivoisia. Kiitos. :oops:
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Grinder » Tue Mar 13, 2007 6:09 pm

Malys wrote:Onneksi mulla on elämä eikä mua pahemmin kiinnosta valittaa siitä, että jotakuta vituttaa tai hyvistyttää. Mutta aina kaikkia ei voi onnistaa yhtä hyvin kuin minua, vaan heidän on revittävä sisältönsä elämään edes jostain, jotta tuntevat elävänsä ja olevansa huomattuja. Sääliksi käy. :(
Ok Malys, ennenkuin lyöt turpaan niin sanottakoon että kun minua syytettiin joskus samojen asioiden postailusta ärsyttävän usein, niin Sinun postauksia luettuasi huomasin että se on oikeasti aika ärsyttävää, jos henkilö x kirjoittaa jatkuvasti siitä kuinka joku asia on hyvin tai huonosti.

Malys wrote: Mutta drageelle en jaksa enää vaivautua vastaamaan, tarpeeksi yksinkertaisen vastauksen laatiminen, jotta hänkin sen ymmärtäisi, ei tarjoa mitään haastetta älyllisesti, hankkikoot sisältönsä jostain muualta.
Itseasiassa drageelle ei *kannata* vastata, mitä useammin hänen posteihinsa käy kommentoimaan, sitä enemmän hän saa bensaa koneeseensa josta sitä paskaa tulvii. Taisit itse joskus sanoa että Ignore on kätevää, ja drageen kohdalla se sitä on. Jos äijä haluaa antaa itsestään idiootin kuvan niin antakoot.
(juu tiedän sama pätee minuun).
Malys wrote: Mä otan nirppanokan kyllä kohteliaisuutena, se on hyvä olla nirppanokka eikä sellainen, että kaikki kelpaa, oli se mitä tahansa, sellaiset ihmiset ovat epätoivoisia. Kiitos. :oops:
Minä en ole kumpaakaan mutta en voi sille mitään että sun nenä on tosiaan vähän turhan lähellä kattoa. Ja mulla vissiin pää perseessä :D

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Tue Mar 13, 2007 9:00 pm

Malys wrote:Onneksi mulla on elämä eikä mua pahemmin kiinnosta valittaa siitä, että jotakuta vituttaa tai hyvistyttää. Mutta aina kaikkia ei voi onnistaa yhtä hyvin kuin minua, vaan heidän on revittävä sisältönsä elämään edes jostain, jotta tuntevat elävänsä ja olevansa huomattuja. Sääliksi käy. :( Mutta drageelle en jaksa enää vaivautua vastaamaan, tarpeeksi yksinkertaisen vastauksen laatiminen, jotta hänkin sen ymmärtäisi, ei tarjoa mitään haastetta älyllisesti, hankkikoot sisältönsä jostain muualta.

Mä otan nirppanokan kyllä kohteliaisuutena, se on hyvä olla nirppanokka eikä sellainen, että kaikki kelpaa, oli se mitä tahansa, sellaiset ihmiset ovat epätoivoisia. Kiitos. :oops:
Miksi sitten yleensä kirjoitat tänne jos sinua ei pahemmin kiinnosta. Ristiriitaista? Onnistaa? Hmmm mielenkiintoista, en todellakaan vaihtaisi sinun kanssasi osia. Olen täysin tyytyväinen itseeni.

Lankulle omasta elämästä kirjoittelu on huomion epätoivoista tavoittelua.

Silloin kuin lankulle kirjoitetaan henkilökohtaisista asioista olet julkista riistaa, halusit tai et.
Rajatapaus.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Tue Mar 13, 2007 9:04 pm

Grinder wrote: Itseasiassa drageelle ei *kannata* vastata, mitä useammin hänen posteihinsa käy kommentoimaan, sitä enemmän hän saa bensaa koneeseensa josta sitä paskaa tulvii. Taisit itse joskus sanoa että Ignore on kätevää, ja drageen kohdalla se sitä on. Jos äijä haluaa antaa itsestään idiootin kuvan niin antakoot.
Stratolankku saa mitä ansaitsee, Idiootti Täällä, Einstein In Real Life.
Rajatapaus.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Jaakko » Tue Mar 13, 2007 9:38 pm

dragee wrote:Silloin kuin lankulle kirjoitetaan henkilökohtaisista asioista olet julkista riistaa, halusit tai et.
Harvinaisen totta. Lukijoitaan ei voi valita jos kirjottelee kaikille avoimella foorumilla, ja sikäli on ite jo kirjottaessaan vastuussa itelleen jos saa paskaa niskaansa. Luurangot on hyvä saada pois kaapista tosin, ja yhtä huonoja on molemmat ääripäät, jatkuva kaikesta avautuminen ja toisaalta täydellinen todellisen ittensä piilottaminen ja sitä kautta mahollisuus laukoa mitä tahansa nimettömyyden suojista. Kai siinä ääripäiden välillä on aina helpointa olla ittensä ja muiden kannalta.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by SirJuzzi » Wed Mar 14, 2007 12:12 am

dragee wrote: Stratolankku saa mitä ansaitsee, Idiootti Täällä, Einstein In Real Life.
Monellako muulla laudalla teet itsestäsi idioottia?

Ei ihminen persoonalleen mitään mahda. En ole nähnyt vielä sellaista ihmistä joka netissä ja reaalimaailmassa olisi totaalisen erilainen. Joitakuita, tai joidenkuiden tarkoitusperiä on irl-tapaamisen jälkeen huomattavasti helpompi ymmärtää, mutta pohjimmiltaan kusipäät pysyvät yleensä kusipäinä ja fiksut fiksuina.
Play the violent strings of my symphony.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Wed Mar 14, 2007 2:35 pm

SirJuzzi, totaalisen totta tosi, mutta eipä netti ja irl mene täysin yksi yhteen. Huomaa myöskin että arvon herra netti-idiootilla on luetun ymmärtäminen myös hanskassa.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Grinder » Wed Mar 14, 2007 4:04 pm

@SirJuzzi ja Malys,

Kumpikaan teistä ei ole antanut IRL ollenkaan kusipäistä vaikutelmaa itsestään, päin vastoin, vaikka kerran jos toisenkin nettiin kirjoittamanne asiat ovat olleet todella ärsyttäviä.

Locked