"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm
Re: "Hyvyysketju"

Post by NightOwl » Fri Apr 30, 2004 4:01 pm

Missä pirussa te oikein asutte, jos rivarinpätkänkin saa alle sadan- jopa alle viidenkymmenen tonnin?? Mulle on luvattu lainaa 100 000 euroa, ja sillä hinnalla yritän nyt löytää jonkun hikisen kerrostalokaksion! Enkä edes pysty ostamaan siltä alueelta mistä haluaisin (= Vantaan Tikkurila), vaan pitää tyytyä johonkin halvempaan alueeseen. Sen siitä saa, kun asuu pääkaupunkiseudulla!

(Ai niin, tämä ei ollutkaan vitutusketju... Sori. Jatkakaa.)
Great Power gives me a freakin' headache.

Syncope
Sr. Member
Posts:406
Joined:Tue Mar 05, 2002 5:54 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Syncope » Fri Apr 30, 2004 4:18 pm

Kesäloma alkoi eilen!! Ja työt maanantaina!! Nyt aloitan Vapun vieton avaamalla halppis 12-packista ensimmäisen oluen (makso citymarketissa 9.95e)! Hyvää Vappua kaikille sitä viettäville!
look down on me you will see a fool....
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself

-Charles Manson

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Fri Apr 30, 2004 5:17 pm

Kolme kuukautta olin juomatta alkoholia, tänään ostin pienen kossupullon itselleni ja "ilokseni" huomasin että pienikin määrä nousee jälleen päähän. Silloin kun lopetin, niin määrä ei ollut oman mittapuuni mukaan niitä pienempiä että olin edes vähän humalassa. Tämä sai mut huolestuneeksi, en halua että homma karkaa käsistä ja juon kaikki rahani huomaamattani. No vapun jälkeen juomalakko taas jatkuu. Eikä tee edes tiukkaa.

Suomen matsin jälkeen (jota en seuraa) kaverille ja sieltä varmaan jonnekin. Vaikka eka näytti että tämä vappu menee kämpillä yksin istuen. Tosin ei ollut mukava kuulla että äiti oli viety tänään Ouluun sairaalaan tutkittavaksi, odottelen josko joku kotoa soittaisi ja kertoisi selvisikö mitään.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Sacce » Fri Apr 30, 2004 6:18 pm

Malys wrote:
Kolme kuukautta olin juomatta alkoholia, tänään ostin pienen kossupullon itselleni ja "ilokseni" huomasin että pienikin määrä nousee jälleen päähän.
Tuohan tarkoittaa sitä, että halutessaan saa oikein halvat kännit. :D
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sat May 01, 2004 12:47 am

Sacce wrote:

Tuohan tarkoittaa sitä, että halutessaan saa oikein halvat kännit. :D
Olen ihan hyvässä humalassa tällä hetkellä, baarissa join 3 kossukolaa suunnilleen putkeen ja sitä ennen kossukolani. 20e meni alkomahooliin yhteensä ja kännissä ollaan. =P Ei loppujen lopuksi kauhean kallista vaikka juuri nyt ei olisi varaa. Juonpa vain nyt vettä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Sat May 01, 2004 12:06 pm

Malys: kolme kuukautta ilman mitään on hyvä saavutus. Ryyppäminen on paljon hauskempaa, kun pitää sopivan pituisia taukoja - juomisesta ei tule "rutiinia". :D

Olin kyllä itsekin aikamoisessa tuubassa eilen. Kurkusta meni alas lappari-mäyrä ja 0.75 Elysee Arctic, eikä nyt ees oo krapulaa! =P Nyt on taas pidemmän juomalakon aika, seuraavat lärvit vedän lakkiaisten yhteydessa. :D
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sat May 01, 2004 12:23 pm

Curry wrote:
Malys: kolme kuukautta ilman mitään on hyvä saavutus. Ryyppäminen on paljon hauskempaa, kun pitää sopivan pituisia taukoja - juomisesta ei tule "rutiinia". :D
Olin mä tuon kolmen kuukauden aikana muutaman kerran ottanut tyyliin hörpyn toisten juomista, mutta en mitään sen enempää. Mitä sitä turhia juomaan. =P
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Malva » Sat May 01, 2004 12:56 pm

Curry wrote:kolme kuukautta ilman mitään on hyvä saavutus. Ryyppäminen on paljon hauskempaa, kun pitää sopivan pituisia taukoja - juomisesta ei tule "rutiinia". :D
Heh, juominen on aina hauskaa. ;) Hauskempaa ja hauskinta. :D Eilen se tuli taas todistettua.

Mun kämpässä 25,5 neliön yksiössä oli yli 20 ihmistä, ehkä jopa lähelle 30. :D Tosi hienoa että niin paljon tuli porukkaa. Tosin 2 tyyppiä olis saanu jättää tulematta; eivät olleet kenenkään kavereita ja aiheuttivat ongelmia... Onneks ne lähtikin, toisen heitin pellolle. :D

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Sat May 01, 2004 4:04 pm

Oikeassa oot, ainahan juominen on hauskaa :D Tarkoitinkin lähinnä vappuun, juhannukseen jne. liittyvää ns. kokovartalopuudutuksen hankkimista =P

Kyllähän olut maistuu aina hyvälle, en tosiaankaan ala raitistumaan!!! :D =P
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Sami112 » Sun May 02, 2004 12:13 am

Nam...kokovartalopuudutus... 2 litraa 60% Kossuvodkaa...nam.
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Sun May 02, 2004 11:41 am

Sami: plus kaljat ja baariin :D

Eilenki piti sitte vielä mennä kaverille, katottiin Canalilta TSH - Kaksi Tornia ja sitte piti lähtä baariin. Meiän porukassa mukana ollu BASISTI sammu jo elokuvan alussa ja saatiin vaivalla herätettyä se ennen ku lähettiin menemään. Kyseinen basisti sattui vaan olemaan niiiin päissään ettei päästy sisälle mihinkään Oulun baariin! :D
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Sun May 02, 2004 12:06 pm

NightOwl wrote:
Missä pirussa te oikein asutte, jos rivarinpätkänkin saa alle sadan- jopa alle viidenkymmenen tonnin??
Pohjois-Pohjanmaalla. Taitaa olla tosiaan asuntojen hinnat hieman eri hintaluokkaa kuin pääkaupunkiseudulla. Pari kämppää mitä oon kattonu valmistuu vasta tänä vuonna.
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Sun May 02, 2004 1:32 pm

Ja mie asun Kaakkois-Suomessa,josta saattaa saada jopa omakotitalon sadalla tonnilla.

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Misty » Wed May 05, 2004 12:02 pm

Tänään on hymy korvissa. :D Tulossa mahtava keikkakesä. Luin juuri Tammerfestin esiintyjälistaa ja näenpä siellä sitten ainakin Kotipellon ja Sentencedin! Ja olihan siellä muutakin mielenkiintoista. Lisäksi on liput jo Helloweenin ja Dreamtalen keikalle ja mistään Sauna Open Airista puhumattakaan... Huh huh! Ja kaikki tämä ikiomassa, rakkaassa kotikaupungissa, ei tarvitse matkustella mihinkään. :)
~Still waters run deep~

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Wed May 05, 2004 12:50 pm

Pokeripeli tarjosi eilen femmalla 40 euroa joten kauppareissulle ei tule tänään paljoa hintaa.

Viime aikoina on kanssa tuntunut siltä että mitä sitä työttömyyden takia hampaita suustaan repimään, etsii minkä etsii ja löytyy kun/jos löytyy

7.6 tulee postissa paketti jossa NW:n Once ja kaksi Nemo singleä. Sitä odotellessa voikin luukutella Ensiferumin Ironia
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Strato4ever » Wed May 05, 2004 2:35 pm

Ensimmäinen lukiovuosi lähenee jo loppuaan ja aurinko paistelee :) Ja ei ole koivukaan vielä kukkimaan ainakaan hirveästi alkanut, eli ei ole tarvinnut vielä hiestää silmiä ja nappailla lääkkeitä.

Positiivista on myös se, että olen jollain ihmeen kaupalla saanut itseni lenkille. Vajaan kuukauden ajan olen käynyt pari kertaa viikossa 4km lenkin tekemässä. Kunto on kohentunut ja painokin siinä samalla pudonnut.
Kaikinpuolin menee hyvin :)
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Wed May 05, 2004 3:34 pm

KESÄTÖITÄ! Kahden viikon päästä kuukaudeksi kaupungille töihin! Vielä on mahikset saada tuon jälkeen toisesta paikasta lisää töitä!!
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

User avatar
Faxon
Member
Posts:116
Joined:Tue Oct 15, 2002 11:15 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Faxon » Wed May 05, 2004 8:03 pm

YEAH!! Kakolaan kesäksi! :D
Perhana mitkä sävärit!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sat May 08, 2004 4:38 pm

Ulkona tooosi kiva ilma ja omituisen lämmintä tähän aikaan vuodesta tällä suunnalla Suomea. Tänään ollut 6 tuntia ulkona ja tehnyt puutarhahommia (jotka tavallisesti tehdään siinä kuukausi myöhemmin), sain jopa inspiraation alkaa haravoimaan, ilman että kukaan edes käski. Kolmisen tuntia siinä meni ja huomenna voi olla että meikä ei pahemmin liiku. Mutta nyt on hyvä mieli kuin sain osan pihasta siistiksi.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: "Hyvyysketju"

Post by Mare » Sat May 08, 2004 6:20 pm

Juttelin tänään parhaan kaverini kanssa pitkät tovit puhelimessa ja suunniteltiin tulevaa kesää, voipi olla että lähden Tuskaan sittenkin kolmeksi päiväksi bestikseni kanssa. Muutenkin kesä näyttää hyvältä; töitäkin on tiedossa ja mahdollisesti pääsen myös Tammerfestiin Kotipeltoa kattomaan. Niin ja ens viikolla Edguy kahdesti livenä, sekin pistää vähän hymyilyttämään. =P
This is the Arockalypse!

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Sami112 » Sun May 09, 2004 12:06 pm

Mare wrote:
Niin ja ens viikolla Edguy kahdesti livenä, sekin pistää vähän hymyilyttämään. =P
Tobi is here again... :lol:
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: "Hyvyysketju"

Post by Mare » Sun May 09, 2004 12:28 pm

Jokohan mä nyt muistaisin ottaa sen ämpärin tai Tobilapun mukaan.. :D
This is the Arockalypse!

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by hevi_man » Sun May 09, 2004 6:28 pm

Mää sain tänää kakskymppiä.
Led by the reaper I walk in the night...

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Sun May 09, 2004 10:52 pm

Tentit on tältä keväältä ohi. Vielä pitäis yksi liiketoimintasuunnitelma tehdä. Kesällä on vain nettiopintoja. Ei tarvi istua tunneilla moneen kuukauteen! :)
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Sami112 » Sun May 09, 2004 11:40 pm

Mare wrote:
Jokohan mä nyt muistaisin ottaa sen ämpärin tai Tobilapun mukaan.. :D
Tobilapun otat ainakin, muuten on paita kuolassa :)
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Sami112 » Mon May 10, 2004 1:40 am

Muutan Kanadaan kuukauden sisällä :D:D:D Sinne sitten todennäköisesti jään :)
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Piiuska » Mon May 10, 2004 6:41 am

Sami112 wrote:
Mare wrote:
Jokohan mä nyt muistaisin ottaa sen ämpärin tai Tobilapun mukaan.. :D
Tobilapun otat ainakin, muuten on paita kuolassa :)
Ah, onkohan Mare hyvä idea ollenkaan lähtee sinne Edguyta kattomaan ? ;)
..pitää varottaa muita lähtiöitä kuolaavasta tytöstä.. :err:
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Mare » Mon May 10, 2004 10:46 am

Sami112 wrote:
Tobilapun otat ainakin, muuten on paita kuolassa :)
Vaaleensinisen, neonvihreen vai pinkin? =P
Piiuska wrote:
Ah, onkohan Mare hyvä idea ollenkaan lähtee sinne Edguyta kattomaan ? ;)
..pitää varottaa muita lähtiöitä kuolaavasta tytöstä.. :err:
Jos mä sen Tobilapun otan mukaan niin eihän sen mun kuolaamisen muita pitäis häiritä. :D Enkä mä nyt tiedä onko se niin hyvä idea niille keikoille lähteä, mutta perkele, johan sitä on junaliputkin haettu joten there's no turning back. Edguy, here I come!! :evilgrin:
This is the Arockalypse!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Mon May 10, 2004 3:12 pm

Sami112 wrote:
Muutan Kanadaan kuukauden sisällä :D:D:D Sinne sitten todennäköisesti jään :)
Huh, Kanadaan. Melkoisen kauas uskallat lähteä.. Ei mulla vaan ois ikinä rohkeutta..

Oujee, huomenna suuntaan Tampereelle ja keskiviikkona sitten Helsinkiin kattomaan Edguyta. Rokkenroll.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Alexi » Mon May 10, 2004 3:26 pm

Sain tuskan kolmen päivän lipun hommattua tänään. :)

Locked