"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am
Re: "Hyvyysketju"

Post by Janne » Tue May 30, 2006 9:02 am

Malys wrote:Ja minä en nyt ymmärrä miten tuon pitäisi minulle kuulua mitenkään, eikä toisten yksityisasioiden levittely kuulu julkiselle foorumille
Figge kun ei perkele nyt vaan osaa, eikä tajua.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue May 30, 2006 11:24 am

Kiinnostaa tiedätsä Janne ihan täysillä! Jatka vaan tuota mun mustamaalausta, jos luulet että saat minut huonolle tuulelle tai poistumaan foorumilta niin erehdyt pahasti. Jos saat stondiksen postaamalla paskaa niin kivakiva, mutta mua se ei enää häiritse.

Ja onhan se nyt ihan mahtavaa että Freedom Call osoittautui taas yhdeksi nimeksi jolta voi odottaa paljon. Minna tulee tuossa kahden pintaan kahville, sen verran kusipää minäkin olen että seura tuntuu hänelle hyvin kelpaavan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Tue May 30, 2006 2:00 pm

Figaro1 wrote:Kiinnostaa tiedätsä Janne ihan täysillä! Jatka vaan tuota mun mustamaalausta, jos luulet että saat minut huonolle tuulelle tai poistumaan foorumilta niin erehdyt pahasti. Jos saat stondiksen postaamalla paskaa niin kivakiva, mutta mua se ei enää häiritse.

Ja onhan se nyt ihan mahtavaa että Freedom Call osoittautui taas yhdeksi nimeksi jolta voi odottaa paljon. Minna tulee tuossa kahden pintaan kahville, sen verran kusipää minäkin olen että seura tuntuu hänelle hyvin kelpaavan.
Onko Minna antanut luvan levitellä henkilökohtaisia asioitaan täällä?
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue May 30, 2006 4:36 pm

dragee wrote: Onko Minna antanut luvan levitellä henkilökohtaisia asioitaan täällä?
Minna wrote: Mua ei kiinnosta hevonveetä jos musta puhutaan jossain jotain. Ei se vaikuta mitään mun elämään
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Tue May 30, 2006 5:09 pm

Figaro: Nyt kyseessä et olekaan sinä, vaan Minna. Olet maininnut henkilön etunimeltä, joten jokaisen, joka tietää sua edes vähän, on mahdollista kyseinen henkilö jäljittää ja käyttää saamiaan tietoja. Kuten jo sanoin, itsestä saa kertoa niin paljon kuin lystää, mutta toisesta ei. On aika vaikea enää mennä kovin paljon henkilökohtaisimpiin asioihin kuin e-pillerit, ero, kuollut lapsi. Toisten henkilöiden tietojen levittäminen ilman kyseisen henkilön lupaa rikkoo tietosuojaa, joka kuuluu henkilötietolain piiriin (Finlexistä löytyy).

Jos saisin tietoon, että joku levittelee jollain foorumilla (tai jotenkin muuten) henkilökohtaisia tietojani ulkopuolisen käsiin, en välttämättä halua ko. henkilön kanssa olla enää hirveänä tekemisissä.

Esimerkiksi töissä minä en saa kertoa ihmisille yrityksistä mitään muuta tietoa kuin nettisivuilla lukee (en edes puhelinnumeroita) enkä saa levittää eteenpäin jotain kautta tietooni tullutta tietoa, sillä olen vaitiolovelvollisuuden alainen. Esim. jokin omasta mielestäni täysin harmiton tieto (vaikkapa että yritys x suunnittelee jotain uutta projektia ja mainitsisin projektin nimeltä) voi aiheuttaa yritykselle paljonkin vahinkoa.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue May 30, 2006 5:13 pm

No käytetään sitä edittiä sitten.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by SirJuzzi » Tue May 30, 2006 6:35 pm

Mitä se nyt enää auttaa kun paska on jo housussa. Opettele mielumin käyttämään aivojasi.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Tue May 30, 2006 6:45 pm

Ihanuus.
Saatiin juhannukseksi lainaan meidän family-Rellu :).Ei tarttee jyhnöttää Suomen halki missään lainatussa teinikopperossa,joka kuluttaa 10 litraa per kilometri bensaa :D.
Ja kuka ajaa? No minä ajan.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue May 30, 2006 7:09 pm

Terveisiä saunasta. Eversti Johan August Sandels, 4,7 % on kiva löylykaveri.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Tue May 30, 2006 7:21 pm

Figaro1 wrote:Terveisiä saunasta. Eversti Johan August Sandels, 4,7 % on kiva löylykaveri.
Kuuluuko harrastuksiisi myös Nekrofilia?

Sandels, Johan August (1764 - 1831)
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue May 30, 2006 7:31 pm

Tottakai. Harrastan myös sodomiaa, zoofiliaa ja kannibalismia. drageen kokoiset ovat erikoisherkkuani.

Kielioppivirheet sensuroitu kielipoliisin iskusta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by SirJuzzi » Tue May 30, 2006 8:20 pm

*Elina* wrote:Ihanuus.
Saatiin juhannukseksi lainaan meidän family-Rellu :).Ei tarttee jyhnöttää Suomen halki missään lainatussa teinikopperossa,joka kuluttaa 10 litraa per kilometri bensaa :D.
Eli vissiin diiselipeli? Semmoset on kivoja. Ajattelin itsekin tehdä kesäreissun (joskus heinäkuussa, suuntautuu Oulun yläpuolelle, ilmoittakaa jos haluatte nähdä mua) isän Volkkarilla, joka kulkee kiisselillä ja jossa on ilmastointi. BMW on toki p0rn, mutta sillä saisi polttoainekuluista kaksinkertaiset Golfiin nähden, ja se on tumma & ei ilmastointia. :P
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue May 30, 2006 9:21 pm

SirJuzzi wrote:Opettele mielumin käyttämään aivojasi.
Anna saatana olla viimeinen kerta kun käytät tuota ilmaisua, vitun kaikkitietävä olkapäilläseisoja. Oletko kuullut koskaan sellaista hassua termiä kuin "tunteet"? Ehkä et, mutta minulla on sellaiset.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by SirJuzzi » Tue May 30, 2006 9:58 pm

Minullakin. Mutta niitä on hyvä oppia myös hiukan hillitsemään.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Tue May 30, 2006 9:58 pm

SirJuzzi wrote:Eli vissiin diiselipeli? Semmoset on kivoja. Ajattelin itsekin tehdä kesäreissun (joskus heinäkuussa, suuntautuu Oulun yläpuolelle, ilmoittakaa jos haluatte nähdä mua) isän Volkkarilla, joka kulkee kiisselillä ja jossa on ilmastointi.
Diiselipä hyvinkin. Kuluttaa vähän ja halpaa ainetta (halpaa ja halpaa... :roll: ) ja on TILAVA. Muihin vaihtoehtoihin verrattuna siis. Lisäksi sillä on ihan naurettavan hyvä ajaa ja mahtuu paljon tavaraa. Taidan olla keski-ikäistymässä,kun rakastan semmoista koko perheen tila-autoa :D.

Tee toki pikkupikku mutka ja ajele itärajan kautta ;) . Kävisit katsos moikkaamassa minua.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by SirJuzzi » Tue May 30, 2006 10:02 pm

*Elina* wrote:Tee toki pikkupikku mutka ja ajele itärajan kautta ;) . Kävisit katsos moikkaamassa minua.
No hemmetti! Kyllä muuten voisin, mutta rahat ja aika ovat rajalliset, ja tämä reissu on jo sovittuna... Mutta jos itse käyt jossain täälläpäin joskus, niin ilmoittelehan. :)
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Tue May 30, 2006 10:08 pm

SirJuzzi wrote:No hemmetti! Kyllä muuten voisin, mutta rahat ja aika ovat rajalliset, ja tämä reissu on jo sovittuna... Mutta jos itse käyt jossain täälläpäin joskus, niin ilmoittelehan. :)
Eihän tää nyt iso koukkaus olisi...Ihan eri puolelle Suomea vaan :D.
Sinä kans ilmottele,jos jostain kumman syystä joskus eksyt tälle laidalle. Vaikka ei kai tänne eksy,jollei ole menossa Venäjälle.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue May 30, 2006 10:46 pm

SirJuzzi wrote:Minullakin. Mutta niitä on hyvä oppia myös hiukan hillitsemään.
Otetaan:
9 vuoden koulukiusaus, kohta 5 vuotta 95 % työttömyyttä, ja ei kaikkein vähimpänä tämän saatanan laudan känisijät drageesta Jannen kautta sinuun ja Malysiin. Lisätään jo kertaalleen sairaalahoidosta palannut Figaro1 ja maustetaan epävarmalla elämäntilanteella sekä ailahtelevalla persoonallisuudella (kysy Tolkilta). Nautitaan mielialalääkkeiden kera.

Pointti vai? Se että jossain vaiheessa poksahtaa, ja minä olen valitettavasti ylittänyt sen rajan. Sitähän sinun, drageen ja Jannen kaltaiset paskat ette tietenkään voi ymmärtää. Ehkä olisi parempi jos kuolisin pois.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by SirJuzzi » Tue May 30, 2006 11:10 pm

Ehkä olisi parempi että pitäisit pientä breikkiä näiltä laudoilta. Ne kuin ei ainakaan tällä hetkellä näytä olevan sulle sopivia paikkoja. Jos sattuisin olemaan mode tällä laudalla, antaisin sulle bannit, ihan itsesi takia. Tosin, muitakin lähtisi. :wink:
Play the violent strings of my symphony.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by SirJuzzi » Tue May 30, 2006 11:11 pm

*Elina* wrote:Eihän tää nyt iso koukkaus olisi...Ihan eri puolelle Suomea vaan :D.
Sinä kans ilmottele,jos jostain kumman syystä joskus eksyt tälle laidalle. Vaikka ei kai tänne eksy,jollei ole menossa Venäjälle.
No ei helvetti - työporukan kanssa käydään Viipurissa viikkoa ennen juhannusta, mutta taitaa olla niin ettei siltä reisulta paljoa koukkailla.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue May 30, 2006 11:33 pm

SirJuzzi wrote:Ehkä olisi parempi että pitäisit pientä breikkiä näiltä laudoilta. Ne kuin ei ainakaan tällä hetkellä näytä olevan sulle sopivia paikkoja. Jos sattuisin olemaan mode tällä laudalla, antaisin sulle bannit, ihan itsesi takia. Tosin, muitakin lähtisi. :wink:
Ja jos minä olisin mode, ei sua olisi ikinä yhdellekään laudalle päästettykään!. Eikä nämä laudat ole mulle koskaan olleet sopivia paikkoja, aina on tullut paskaa käteen, vaan ihan siksi että olen mikä olen, en sitä mitä laudan käyttäjät haluavat minun olevan. Ja ehkä tuo breikki tekisi sinnekin hyvää, ihan vaan itsesi kannalta. Ja sun, Jannen ja drageen harrastama provosointi on toki kivaa, paitsi sen kohteesta. Luulet että netissä saa vedättää toista miten vaan, mutta kohteen suuttuminen on kovin väärin ja sääntöjen vastaista. Hyi vittu sentään.

Ja koska et kuitenkaan ymmärtänyt yhtään miksi bannisin sinut *kaikilta* boardeilta, selitän miksi:

Olet ihan riittävän monta kertaa tehnyt selväksi että muut eivät tiedä, sinä tiedät. Muilla on mielipiteet, sinulla faktat. Muiden maut ovat vääriä, sinun oikea. Bongaat 100 % varmuudella muiden virheet, et ikinä omiasi (ai mitä virheitä vai?). Ärsytät kaikkia tarkoituksella viimeiseen asti, ja kun itseäsi kohti suunnataan ärsyke, ammut sen alas kaikin mahdollisin pykälin ja momentein. Mitä helvettiä se sulle kuuluu kirjoitanko mä tänne laudalle vai en? Itse olet koko ajan niitannut kaikki pikkupaskat maanrakoon haisemasta naamasi edessä mutta eikö sama oikeus ole sitten muillakin? Ei taida olla sinun mielestäsi. Lisäksi rupeat aina aukomaan sitä päätäsi ties mistä "netiketeistä" ja muista. Eli mielestäsi toisen haukkuminen kusipääksi on väärin mutta se että sanoo "sä et tiedä mistään mitään" on ihan normaalia käytöstä(suunnattu sun koneelta tänne ainakin kertaalleen). Tämä on tullut ilmi niin monta kertaa etten viitsi laskeakaan. Aivan kuten kaikkien diktaattorien, kanssasi tulee mainiosti toimeen kunhan on samaa mieltä.

Ja älä käy arvostelemaan mun mielentiloja, ennenkuin koet itse saman. Viiletä sä siellä kukkaiskedossa kun on kaikki hyvin, mutta muista että kaikille ei tule samoja kortteja joka pelissä. Sä ymmärrät muita ihmisiä vain ja ainoastaan jos he ovat samaa mieltä kanssasi ja se on se mikä tässä eniten on vituttanut, ei vain sun vaan monen muunkin kohdalla.

Mulla on ollut elämänilo pakkasella viimeisen vuoden. Sitten kun kerrankin saan jotain iloa siihen, esim. naisen muodossa, ammutaan sekin alas ihan välittömästi haukkujen kera. Olisi kiva tietää minkälaisia sydämettömiä paskoja nimimerkkien Janne, dragee, Malys ja SirJuzzi oikein kätkeytyy. Muistakaa nyt huoritella tyttöni seuravaksi, onhan hän sentään niin tyhmä että viihtyy Figaron kanssa!
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Wed May 31, 2006 7:35 am

Figaro: Sä oot tavannut mut useammankin kerran erinäisillä keikoilla. Mulla on tapahtumista useitakin valokuvia olemassa. Ja naamani löytyy Irc-galleriasta, joten en esiinny netissä myöskään kasvottomana, pelkästään nimimerkin suojissa.

Mut on tältä foorumiltakin tavannut useampi eri ihminen (täällä myös vaikuttaa enemmän tai vähemmän nykyinen seurustelukumppani), moneen eri otteeseen jotkut. Voivat varmaan sanoa, että en mikään sydämetön paska ole.

Mutta asia on mun osalta käsitelty loppuun.

PS. Ei SirJuzzi ole minua ikinä ärsyttänyt millään tavalla.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Wed May 31, 2006 8:19 am

SirJuzzi wrote: No ei helvetti - työporukan kanssa käydään Viipurissa viikkoa ennen juhannusta, mutta taitaa olla niin ettei siltä reisulta paljoa koukkailla.
No kappas :D. Aika hauskaa...Todennäköisesti menette tästä ihan muutaman kilometrin päästä. Meiltä nimittäin ajaa parissa tunnissa Viipuriin,jos tullissa ei ole jonoa.

Kerran kun kävin Viipurisssa,sellainen likainen,kovaääninen torikauppias kailotti minulle torilla,että "Tjule katsomaan minun kanssa hyvä pjornovideo!! Ai ei vai? No mitenkäs olisi ihana rjyhmäseksi mjinun ja mjinun kaverin kanssa?!"
Sitten kun kävin parin viikon päästä uudestaan,se sama tyyppi tuli sanomaan,että "Ai sinä olla täällä taas! Minulla olla kova ikävä! Saisikö njyt olla seksi?" :lol:
Ja ei,en lämmennyt silläkään kertaa.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: "Hyvyysketju"

Post by IceBreaker » Wed May 31, 2006 11:29 am

SirJuzzi wrote:Ehkä olisi parempi että pitäisit pientä breikkiä näiltä laudoilta. Ne kuin ei ainakaan tällä hetkellä näytä olevan sulle sopivia paikkoja. Jos sattuisin olemaan mode tällä laudalla, antaisin sulle bannit, ihan itsesi takia. Tosin, muitakin lähtisi. :wink:
Minusta Sir puhuu asiaa taas kerran! Figarolle sopisi kyllä muutaman kuukauden mittainen kirjoituskielto, se voisi tehdä hänelle jopa hemmetin hyvää uskaltaisin väittää. :roll:

*Elina* wrote: Kerran kun kävin Viipurisssa,sellainen likainen,kovaääninen torikauppias kailotti minulle torilla,että "Tjule katsomaan minun kanssa hyvä pjornovideo!! Ai ei vai? No mitenkäs olisi ihana rjyhmäseksi mjinun ja mjinun kaverin kanssa?!"
Sitten kun kävin parin viikon päästä uudestaan,se sama tyyppi tuli sanomaan,että "Ai sinä olla täällä taas! Minulla olla kova ikävä! Saisikö njyt olla seksi?" :lol:
Ja ei,en lämmennyt silläkään kertaa.
Kiitokset päivän parhaimmista nauruista! Ihmeen innokas torikauppias olikin... :lol:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Wed May 31, 2006 12:04 pm

IceBreaker wrote:Minusta Sir puhuu asiaa taas kerran! Figarolle sopisi kyllä muutaman kuukauden mittainen kirjoituskielto, se voisi tehdä hänelle jopa hemmetin hyvää uskaltaisin väittää. :roll:
Niin ja sitten kun se muutama kuukausi on vierähtänyt, alkaa sama paskanlennätys tänne uudelleen drageen, Jannen, SirJuzzin ja muiden suunnalta. Ja kun Malys tuossa viittasi kasvoihin ja muuhun niin olisihan se ihan kiva jos yllämainitut tulisivat mullekin sanomaan päin naamaa kaiken sen mitä ovat kirjoittaneet. Jo silloin dinosaurusten aikaan kun tätä lautaa vielä moderoitiin, oltiin monen henkilön suunnalta pyydetty meikäläisen terminointia tältä laudalta mutta siihenhän vastattiin että tasapuolisuuden nimissä banaanitarjoilusta saisivat nauttia useat muutkin.


Lisäksi omat kasvoni, oikea nimeni, ja yhteystietonikin löytyvät netistä. Saa meilata, soittaa, tai lähettää vaikka snail mailia jos siltä tuntuu. Että siinä suhteessa on ihan turha repiä poskea jostain anonyyminä haistattelusta tähän suuntaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Janne » Wed May 31, 2006 12:25 pm

Kahdessa kuukaudessa Figarokin varmaan löytää elämän ja osaa tehdä eron foorumin ja oikean elämän väliltä. Täysin oikealla nimellä mä tänne kirjoitan, ei ole tapana ollu piiloutua nimimerkkien taakse. Ja jos sikseen tulee niin, Figaron kanssa mä voin keskustella myös naamasta naamaan, ei mitään ongelmaa.

Tarpeen vaatiessa, samalla tavalla mä annan sulle tulla täyslaidalliselta kuin täälläkin.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Wed May 31, 2006 1:06 pm

Janne wrote:Kahdessa kuukaudessa Figarokin varmaan löytää elämän ja osaa tehdä eron foorumin ja oikean elämän väliltä.
Mulla ei mitään oikeaa elämää olekaan joten siitä on ihan turha sanoa mitään. Ja ihan turha on puhua mistään kahdesta kuukaudestakaan. Pointtisi on siis vissiin se että kun foorumit ei ole oikeaa elämää, saa tehdä ja sanoa mitä vaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Wed May 31, 2006 3:59 pm

Ohhoh. Olinkin tänään suoraan myymälävastaava-haastattelussa enkä pelkästään apulaismyymälävastaavaksi. Epäilen tosin aikasta paljon omia mahdollisuuksiani, kun siellä oli porukkaa jotka on aikaisemmin olleet ihan myymälävastaavina. Olisi mulle "vähän" turhan suuri hyppy siivoojaksi esimiesasemaan. Ja mä olin tuon ryhmän nuorin. Viiden hengen ryhmä ja haastateltavia yhteensä ehkä 15-20 henkeä. Hakijoita oli ollut pitkästi yli sata. Että ihan suht hyvin kun haastatteluun asti pääsin.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: "Hyvyysketju"

Post by Cinda » Wed May 31, 2006 6:24 pm

Minusta tulee täti \o/
Toivottavasti nyt vain veljeni tyttöystävällä kaikki menee hyvin :)
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Moikko » Wed May 31, 2006 6:44 pm

Figge, mun mielestä sä ainakin oot ihan hyvä tyyppi ja sun juttuja on ihan nasta lukea. SirJutsin jutut on munkin mielestä sellasia että ammutaan muitten mielipiteet alas siltä seisomalta. Mun mielipide!

Locked