Tuska miitti

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Metal Messenger
Jr. Member
Posts:49
Joined:Sat Dec 28, 2002 11:49 pm
Tuska miitti

Post by Metal Messenger » Thu Apr 22, 2004 11:59 am

Onko joku kaavaillut täksi vuodeksi tapaamista jossain Tuskan alueella tai jollain jatko klubeista. ???
Pardon fucking me,who the fuking fuck is jesus.I`m the motherfuking new messiah.For the fucking world. Hah hah haa! Edguy - New age messiah.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Tuska miitti

Post by Haven » Thu Apr 22, 2004 2:26 pm

Ei se kuitenkaan onnistu. :D

Voisihan sitä miitin pitääkin, jos vaikka sattuis toimimaan. Mutta sehän riippuu siitä paljonko porukkaa tulee, ettei sitten ole samanlainen kuin viime vuonna..
Aya!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by Malys » Thu Apr 22, 2004 3:22 pm

Jos miitti järjestetään, niin mä ainakin olen paikalla. Jos nyt tänä vuonna löytäisin oikean paikan ja muistaisin vielä kellonajankin.. Mutta kyllä mä viime vuonnakin ihan hyvin lautalaisia bongasin. =P
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Tuska miitti

Post by Jaakko » Thu Apr 22, 2004 5:13 pm

Enköhän tuonne minäkin yritä, se paikan valinta vaan pitäs olla selkeempi, se viimevuotinen kun mulla meni siihen että etin vesipistettä siitä missä se oli toissa vuonna ja kun ei ollukaan siinä en jaksanu enempää vaivata asialla pääparkaani ja jätin miitit sikseen keskittyen pääasiaan eli Tuskaan.

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Tuska miitti

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Thu Apr 22, 2004 7:37 pm

prkl mää en edes pääse koko festareille... :(
kotona asumisen 15-vuotiaan elämän haittapuolia..äiti :D
hauskat miitit ja festarit kaikille :)
We´ll find a place where the sun still shines..

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Tuska miitti

Post by Alexi » Thu Apr 22, 2004 8:00 pm

Uskoisin pääseväni festareille ja voisihan siellä vaikka sitten lautalaisia tavatakkin

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Tuska miitti

Post by Piiuska » Fri Apr 23, 2004 11:58 am

Last edited by Piiuska on Fri Apr 23, 2004 9:02 am, edited 1 time in total.
Live for now, like there's no tomorrow.

primal
Sr. Member
Posts:1229
Joined:Thu Oct 10, 2002 8:47 pm

Re: Tuska miitti

Post by primal » Fri Apr 23, 2004 1:32 pm

Tällä kertaa olen aivan varmasti paikalla kertokaa vain missä tavataan.
Escape before the others, search for privacy, make a change, close the door, without a sound hallucinations. I have my doubts.

Burning Point>Feeding The Flames.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tuska miitti

Post by Mare » Fri Apr 23, 2004 7:53 pm

Ja minäköhän päivänä tuollainen miitti olisi mahdollisesti tarkoitus järjestää? Mielelläni miittiin osallistuisin mutta en oo varma pääsenkö Tuskaan kuin sunnuntaina....

Ehkä jonkinlaisen tapaamisen vois järjestää alueen ulkopuolella niin että sellaisetkin jotka eivät itse festareille ole menossa pääsisivät mukaan. Vai..? :eyes
This is the Arockalypse!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Tuska miitti

Post by Piiuska » Sat Apr 24, 2004 1:53 pm

Mare wrote:

Ehkä jonkinlaisen tapaamisen vois järjestää alueen ulkopuolella niin että sellaisetkin jotka eivät itse festareille ole menossa pääsisivät mukaan. Vai..? :eyes
Juu, mutta aikas moni saattaisi jäädä sieltä pois, koska haluaa olla alueella. Tietysti sitten aamulla tai illalla..
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska miitti

Post by Eini » Sat Apr 24, 2004 1:59 pm

Paikalle tulen jos miitti vaan järjestetään. Uskoisin, että jos miitti järjestetään samalla kaavalla kuin Oulussa, se voisi onnistuakkin. Festarialueen sisällä se ei tule onnistumaan (näkihän sen viime vuonna) eli ennen alueelle menoa vaikka porukalla syömään jonnekkin. Oulussa tämä järjestely ainakin toimi hyvin! =P
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Tuska miitti

Post by Piiuska » Sat Apr 24, 2004 2:51 pm

Einin idea kuulostaa mainiolta !
Live for now, like there's no tomorrow.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Tuska miitti

Post by Haven » Sat Apr 24, 2004 4:40 pm

okei moi
Last edited by Haven on Sat Apr 24, 2004 7:57 pm, edited 1 time in total.
Aya!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Tuska miitti

Post by Malys » Sat Apr 24, 2004 6:19 pm

Haven wrote:
EHKÄ kaksi miittiä ois hyvät. Toinen lauantaina ennenkuin festari aukeaa, tai hiukan ennen. Toinen taas sunnuntaina esiintymisten jälkeen, kun sunnuntaina kuitenkin festari päättyy joskus kolmen aikaan päivällä kaiketi.

Voihan siinä käydä niinkin huonosti että samat kauniit naamat tulevat kumpiinkin miitteihin. Mutta tossa ois silleen että jos joku ei pääse esim. sunnuntaina tai lauantaina, tjn.

Sunnuntaina esiintymisten jälkeen, porttien ulkopuolella?
öö? Kolmen aikaan päivällä? Silloinhan ne on tyyliin vasta alkaneet ja loppuvat illalla yhdeksän maissa tai joskus. Ainakin itse olin vielä sunnuntaina yhdeksän aikoihin viime vuonna siellä. Ja itse nyt ainakin aion olla alueen sisäpuolella silloin kun eka esiintyjä aloittaa joka päivä ja päivän jälkeen klubeille (JOS nyt jotain kivaa on niille tulossa, ainakaan vielä ei näy).
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: Re: Keskustelua mielipiteiden jakajasta, eli Destinystä

Post by Skelethos » Sun Apr 25, 2004 10:16 am

Jos bändeiltä kerkiää, niin miitti on aina jees. Tuskaan olen joka tapauksessa tulossa kolmeksi päiväksi. Viime vuonna oli kyllä tosi "onnistunut" parin minuutin mittainen miitti, jossa oli itseni lisäksi kai kolme muuta. Ja paikkakin täysin väärä. Jospa yritetään onnistua tänä vuonna vähän paremmin... 8)

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Tuska miitti

Post by Cinda » Mon Apr 26, 2004 12:18 pm

Minäkin toivottavasti olen sinne tulossa ja olisi kyllä mukavaa tavata ihmisiä, vaikka kukaan täältä ei meikäläistä oikeen taida tunteakaan.

Jos saan siis töistä vapaata niin mielelläni tulen ja miittaan ihmisiä. Eli se olen sitten minä joka tulee 50:n lehmän kanssa sinne.. :D
Don't ask who's to blame, I don't know.

Venus
Member
Posts:269
Joined:Wed Oct 16, 2002 1:33 pm

Re: Tuska miitti

Post by Venus » Wed Apr 28, 2004 5:01 pm

Hyvä, minä olinkin jo haikailemassa miittiä Tuskaan. Kolmeksi päiväksi olen tulossa ja se tapaaminen ennen porttien aukeamista vaikuttaa oikein hyvältä!
Viime vuoden miitistä jäi niin saasteiset muistot itse kullekin, että mielelläni esittelisin itseni nyt uudestaan, ku sillon oli vähän jo menny siitä touhusta maku.
Ei sillä, että joku haluais minuun tutustua, mutta ajatus on tärkein, ainahan minä voin esittäytyä vaikka mister pullolle.... :err:
jaa-a no, :D
My my my i yi woo..
M M M My Sharona, M M M My Sharona !!

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska miitti

Post by Eini » Wed Apr 28, 2004 11:35 pm

Nyt on sitten se lippukin ostettu (3pv). Sanottakoon vielä viime vuoden miitistä, että mulle sentään soitettiin, että tulla lavan eteen odottelemaan. Kiitokset vain Havenille! =P Vähän kyllä harmitti kun en teitä muita nähnyt. :buh:
Last edited by Eini on Wed Apr 28, 2004 8:35 pm, edited 1 time in total.
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by StratoPummi » Thu Apr 29, 2004 6:11 pm

Olen sitten tulossa 17.päivä sinne. Mietin juuri, että tilaisiko liput etukäteen vai ostaisiko portilta.. :)

Toivottavasti siellä on teikäläisiäkin silloin paikalla. :)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Tuska miitti

Post by Malys » Thu Apr 29, 2004 8:17 pm

StratoPummi wrote:
Olen sitten tulossa 17.päivä sinne. Mietin juuri, että tilaisiko liput etukäteen vai ostaisiko portilta.. :)
Kannattaa ostaa etukäteen, viime vuoden Tuska oli loppuunmyyty melkein kokonaan kun se alkoi.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska miitti

Post by Figaro1 » Thu Apr 29, 2004 8:46 pm

*nyt ei muista vastasiko jo eikä jaksa kelata kaikkia viestejä läpi*

Itse olen paikalla sekä pe että la päivinä. Liput molemmille päiville ostan hyvin pian. Jatkoklubeista en osaa vielä sanoa, se riippuu lähinnä siitä onko ketään muuta lähdössä ja myös siitä onko Tavastialla/Semifinaalissa(mihinkään Bottalle en mene!) ensimmäistäkään bändiä joita voisi kuvitella katsovansa


Mitti itse Kaisaniemen pääkallon paikalla onnistuu luultavasti vain toisena päivänä, koska toisena mulla on seuraa koko päiväksi. En vaan vielä tiedä kummalle päivälle seuralaiseni ottavat lipun
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by Sir. Decadence » Thu Apr 29, 2004 8:56 pm

Piti mennä Tuskaan, mutta kaveri ei olekaan tulossa ja toinen kaveri taas on menossa vähän eri bändejä tsekkailemaan.
En tiedä viitsinkö lähteä yksin isojen, piikikkäiden ja ennen kaikkea humalaisten hevimörköjen seuraan, kun en itse ole vielä ihan sellaiseksi kasvanut.
Ellei täältä sitten vaikka löydy joku seuralainen, jota kiinnostaisi käydä ainakin Sonata Arctica, Twilightning sekä Nightwish katsomassa. :)
Ja miksihän luet signatureani?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska miitti

Post by Figaro1 » Thu Apr 29, 2004 8:58 pm

@Sir Decadence,

Kyllä minä ainakin aion nuo bändit tsekata
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Re: Tuska miitti

Post by Sir. Decadence » Thu Apr 29, 2004 9:17 pm

Figaro1 wrote:
@Sir Decadence,

Kyllä minä ainakin aion nuo bändit tsekata
Niin, se vaan miten siellä alueella löytää toisensa on eri juttu. Tietysti voin tsekkailla sen kaverin bändit, jotka eivät ole edellä mainittujen bändien päällä ja sitten liittyä sinun ja ehkä jos siellä joku miitti saadaan aikaan, niin mahdollisten muiden stratofoorumilaisten seuraan, jotka ko. bändejä ovat menossa katsomaan.
Saattaa mennä liian hankalaksi.
Enkä ole edes koskaan käynyt Tuskassa, niin en osaa edes kuvitella millainen ryysis siellä voikaan olla ja miten hankalaa sitten onkaan löytää toisensa siellä. =P
Ja miksihän luet signatureani?

User avatar
ThePKH
Sr. Member
Posts:767
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:39 am
Location:Kangaslampi, Jyväskylä, Finland
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by ThePKH » Thu Apr 29, 2004 9:29 pm

Tänä vuonna voisin ehkä päästä paikallekin. Viimeksi oli vähän häslinkiä työvuorojen ja sellaisten kanssa joten Perjantai meni vähän pieleen. Ja eikös se miittikin ollut Perjantaina?
For a decent price I've banned kindness from my heart
ThePKH's home

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Re: Tuska miitti

Post by Eini » Thu Apr 29, 2004 10:53 pm

Sir. Decadence wrote:
En tiedä viitsinkö lähteä yksin isojen, piikikkäiden ja ennen kaikkea humalaisten hevimörköjen seuraan, kun en itse ole vielä ihan sellaiseksi kasvanut.
Ellei täältä sitten vaikka löydy joku seuralainen, jota kiinnostaisi käydä ainakin Sonata Arctica, Twilightning sekä Nightwish katsomassa. :)
Vähän samanlaiset ongelmat ne on mullakin. Yksin joudun keikat kattoon kun mun mies kattoo vaan ne "örinä-keikat". Sama homma oli viime kesänäkin. Yksin harhailin päivät pitkät, aina välissä tavattiin alueella. :buh:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tuska miitti

Post by Mare » Sun May 09, 2004 12:33 pm

*bump!*

Öh, mahdollisesti palloilen sittenkin Tuskassa kaikki kolme päivää bestikseni kanssa, joten kaikesta huolimatta mulle on melkeinpä aivan sama milloin miitti sitten järjestetään. Jos järjestetään. Toivottavasti, tätä porukkaa on mukava morjenstaa. =P Mutta kuitenkin ehkä kannattais se alueen ulkopuolella järjestää, itse alueella kaikki vaan menee hukkaan kuitenkin eikä muista tulla sovitulle paikalle. :D Kokemuksen syvällä rintaäänellä, ahihih....

Vai mitä? Ideoita? Onhan tää ehkä vielä hitusen aikaista, mutta eikös se niin ole että hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty.
This is the Arockalypse!

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by Sir. Decadence » Sun May 09, 2004 12:38 pm

No, niin.
Olen minä varmaan tulossa sinne Tuskaan, sillä kaveri lupasi tulla tsekkailemaan myös powermetalbändejä, jos minä sitten menen vastaisuudessa katsomaan hänen örinäbändejään. =P
Mutta katsotaan nyt onnistuuko homma joka osa-alueelta varmasti, jotta voisin sitten stratofoorumilaisten miittiinkään ottaa osaa. :eyes
Ja miksihän luet signatureani?

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Tuska miitti

Post by Alexi » Mon May 10, 2004 3:43 pm

Mulla on kanssa kolmen päivän lippu eli sanokaas aika ja paikka ni tavataan.

User avatar
ThePKH
Sr. Member
Posts:767
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:39 am
Location:Kangaslampi, Jyväskylä, Finland
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by ThePKH » Mon May 10, 2004 5:51 pm

Viime viikolla hommasin kolmen päivän lipun.
For a decent price I've banned kindness from my heart
ThePKH's home

Locked