Children Of Bodom

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Rising Force
Jr. Member
Posts:12
Joined:Tue Nov 23, 2004 5:51 pm
Location:In The Middle Of Finland
Children Of Bodom

Post by Rising Force » Mon Dec 27, 2004 8:41 pm

Haluisin vaan tietää, että tykätäänkö täällä Cobista.
Itte oon nähny 2 kertaa livenä.Kyllä rokkaa!!! :twisted:

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Mon Dec 27, 2004 8:45 pm

Tottahan toki,

Kaikki levyt löytyy ja keikkoja olen nähnyt useita, sekä klubeilla että festareilla. Aivan mahtavaa musiikkia joka kuuluu ruokavalioon vähintään viikottain
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Children Of Bodom

Post by tosise8 » Mon Dec 27, 2004 9:46 pm

Jos ei ole asiaa, älä aloita ketjua. :evil:

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Tue Dec 28, 2004 2:10 am

"Tykätäänkö täällä COBista." Sama kuin menisit evl.fi:n foorumille kysymään että uskotaanko täällä Jeesukseen.

Bändistä voisi tietty vääntää jotain keskustelun tynkää, noin kerrassaan älykäs avaus vain vie hieman halut moiseen.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Tue Dec 28, 2004 11:30 am

En minä nyt tiedä mitä vikaa kysymyksessä sitten oli...

Mutta bändistä keskustellakseni:

Kuuluu siis tosiaan ehdottomasti kärkikaartiin omassa asteikossani. Ekaa levyä en niin hirveästi fanita mutta debyytiksi se on sekin kuitenkin ihan kiva. Paras levy on uusin, siinä ei ole mielestäni mitään huonoa. Musiikkiahan jotkut sanovat blackin ja thrashin yhdistelmäksi mutta itse kyllä sanoisin että blackiä ei löydy, pikemminkin melodisen deathin ja thrashin sekoitukseksi minä tuon musiikin sanoisin. Laihon laulu ärsyttää monia ihmisiä mutta minun mielestäni Laihon "kähinä" on ainoa mahdollinen laulutyyli bändin musiikkiin. Ei joku kiljukaula siihen sopisi ollenkaan.

Keikkoja olen siis tosiaan nähnyt useita ja suurin osa on ollut kyllä todella hyviä. Pidin kyllä myös edellisestä näkemästäni Tavastian keikasta mutta kieltämättä Nalle Österman osui Soundin arvostelussaan oikeaan kun sanoi että "Vittu tämä on nähty niin vitun monet kerran aiemminkin".
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Zeke89 » Tue Dec 28, 2004 3:27 pm

Juu kyllä COBista tykkään erittäin paljon. Kuten Figarollakin niin bändi on minullakin ehdotonta kärkikastia. Joskus kun COBiin tutustuin niin en jaksanut juuri Laihon laulun takia sitä jaksanut kuunnella, mutta saattoi myös johtua siitä, että levy oli Hatebreeder ja sillä se laulu on miksattu aika "oudoksi". Nykyään potkii sekin levy todella lujaa, ja Laihon "kähinä" rokkaa ja kovaa. Paras levy on varmaankin Hatecrew Deathroll, vaikka en omista vielä ensimmäistä tai Follow the Reaperia niin olen ne kyllä kuullut läpi.

Ja ei se Bodomin musa mitään blackia ole. Eikä deathia. PUNKKIA PERKELE! :wink:
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Hatebreeder86 » Tue Dec 28, 2004 3:51 pm

Juu kotimaiseen kärkikaartiin kyseinen bändi kuuluu (nick..huom :wink: ) eli paras lätty on ylivoimaisesti Hatebreeder jonka ainut heikompi lenkki on Wrath Within. Livenä nähny vaan kahdesti mutta rokannut molemmilla kerroilla.. uutta matskua kehiin perkule! :evil:

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Mormegil » Tue Dec 28, 2004 4:35 pm

Kuuluu bändeihin joiden levyt kestävät minulla noin 20 kuuntelukertaa, jonka jälkeen jäävät hyllyyn keräämään pölyä ja koska edellisestä levystä on jo jonkin verran aikaa, Bodom ei kuulu tällä hetkellä läheskään omiin suosikkeihini.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Curry » Wed Dec 29, 2004 2:19 am

Olen kuunnellut Bodomia jo monta vuotta, mutta vasta Saunan keikalla tajusin, kuinka kova tämä bändi oikeasti on (olenpas minä hidasjärkinen). Hate Crew Deathroll ja Hatebreeder ehdottomasti parhaat levyt, SW:llä ja FTR:llä on kans kovia biisejä.

Uutta lättyä hartaasti odotellessa... JAUJAU! :lol: :lol:

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by NightMare82 » Wed Dec 29, 2004 11:09 am

Kuuluu itselleni sellaisiin bändeihin, josta minun "periaatteessa" pitäisi digata, mutta kun ei iske, niin ei sitten väkisellä.

Periaatteessa ne melodiat ja soittotaidot ovat tällä(kin) bändillä kohdallaan, mutta eniten kai on aina ärsyttänyt tuo Laihon kuuluisaksi tekemä "jau-jau-jauheliha" laulutyyli.

Jostain syystä kuitenkin pidän "hieman" samantyylisistä orkestereista, esim. In Flames, Dark Tranquillity, Ensiferum, mutta en ole vieläkään päässyt siihen pisteeseen, että sietäisin COB:ia paria biisiä enempää.

:roll: :? :twisted: :wink:

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Jonna » Wed Dec 29, 2004 2:17 pm

Ei mulla ole mitään sitä bändiä vastaan. On tullut nähtyä livenäkin ja silloin se kuulosti vielä paremmalta kuin levyllä. Se oli silloin kun Hate Crew Deathroll oli ilmestynyt paria kuukautta aiemmin. Se keikka, jonka näin oli muuten viikon päästä Stratojen Oulun keikasta. Kyllä se CoB kuulostaa hyvältä levylläkin. Ei se Laihon ääni ole niin hirveä kuin jotkut väittävät.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Curry » Wed Dec 29, 2004 7:15 pm

^^ Foxia? Olin itsekin kys.keikalla, äijät soitti aivan mahtavasti.

Ei "Seppoon" passaa minkään muunlainen laulu kuin mitä Laiho vääntää, itse musa on mielestäni liian mättöä melodisella laululla koristeltavaksi.

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by NightMare82 » Wed Dec 29, 2004 7:46 pm

Curry wrote:^^ Foxia? Olin itsekin kys.keikalla, äijät soitti aivan mahtavasti.

Ei "Seppoon" passaa minkään muunlainen laulu kuin mitä Laiho vääntää, itse musa on mielestäni liian mättöä melodisella laululla koristeltavaksi.
Minä en arvostellut sitä laulutyyliä, koska haluaisin sen olevan jotain muuta, vaan koska se ei vain henkilökohtaisesti "iske" minuun. :P

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Thu Dec 30, 2004 4:42 pm

Oma rehellinen mielipiteeni Bodomista on se että Laihon sähinä on todella merkittävä osa Bodomin yleis-ilmettä. Jos Bodomiin laitettaisiin joku Kotipelto-klooni "kiekumaan"(Tämä ei sitten tod. ole "insult Timoa kohtaan) niin musa olisi mielestäni huomattavasti tylsempää kuin nyt.
Ja Bodomithan aloittivat 1993 Inearthed-nimellä jolloin musiikki oli aivan erilaista kuin nykyään(lähinnä florida-death vaikutteista paahtoa). Ja Jaska itse sanoi mulle naamatusten että he halusivat säilyttää edes yhden linkin menneisyyteensä sillä että Laiho ei laula puhtaasti Bodomissa.
Uskokaan vaan, mies osaa kyllä "silolaulunkin" halutessaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by ElDiablo » Thu Dec 30, 2004 5:08 pm

Eka levy on ihan hassu, sitten taso laski kuin lehmän häntä. Wirmanin Warmen projektikin antoi minulle enemmän kuin Follow the Reaper. Tätä uusinta en ole kuullut. Hatebreederi on toki vielä ihan ok ja livelevyllä on ihan siistejä juttuja.

Livenä kulkee, tosin Laihon ääliöt "spiikit" käy ärsyttämään. Mutta mikäs siinä, taitaa tällä hetkellä "kohderyhmä" olla sitä tasoa johon sellainen jutustelu vetoaa.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Fri Dec 31, 2004 11:27 am

ElDiablo wrote:Eka levy on ihan hassu, sitten taso laski kuin lehmän häntä. Wirmanin Warmen projektikin antoi minulle enemmän kuin Follow the Reaper. Tätä uusinta en ole kuullut. Hatebreederi on toki vielä ihan ok ja livelevyllä on ihan siistejä juttuja.
Dibbe, jos et ole Hate Crew Deathrollia kuullut niin voin luvata sinulle että kannattaa kuunnella. Paljon parempi kuin Follow the Reaper, ainkin minun ja todella monien muiden mielestä. Itsekin pidän FTR:iä jotenkin tylsänä levynä mutta HCDR siis todellakin on aivan eri maata. Mitä tulee Warmeniin niin muutamaa irtobiisiä lukuunottamatta molemmat levyt ovat lähinnä sitä "vittu mä muuten osaan tiluttaa" osastoa vain tiluttamisen takia eli ei hirveästi enää iske vaikka joskus tykkäsinkin molemmista levyistä.
ElDiablo wrote: Livenä kulkee, tosin Laihon ääliöt "spiikit" käy ärsyttämään. Mutta mikäs siinä, taitaa tällä hetkellä "kohderyhmä" olla sitä tasoa johon sellainen jutustelu vetoaa.

Kieltämättä olen vittu sitä mieltä että ne Laihon välispiikit voisivat vittu vaihteeksi olla jotain vitun erilaista. Kyllä ne vittu tosiaan on aika vitun
väkinäisiä välillä, vittu. Mutta vittu, soitto se vaan vittu kulkee livenä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Raven » Fri Dec 31, 2004 1:23 pm

Figaro1 wrote: Kieltämättä olen vittu sitä mieltä että ne Laihon välispiikit voisivat vittu vaihteeksi olla jotain vitun erilaista. Kyllä ne vittu tosiaan on aika vitun
väkinäisiä välillä, vittu. Mutta vittu, soitto se vaan vittu kulkee livenä.
Sitä Laihon vitun huutamista voidaankin sitten kuulla taas Tammikuun lopulla, kun kolmikolta Laiho-Jokinen-Lillman tulee Kylähullut nimen alla Turpa Täynnä nimeä kantava pitkäsoitto.

Neljän biisin Keisarinleikkaus EP oli omasta mielestäni helvetin tiukkaa tavaraa, joskin ei mitenkään älyttömän vakavasti otettavaa. Hyvää dokailumusiikkia. Toiset ei Kylähullujen punkkia voi sietää, mutta silti ei voi olla huomaamatta sitä, että materiaalin rujoudesta (sekä soitettu ilmeisesti kännissä) huolimatta Laiho on aivan vitun kova kitaristi.

Pitkäsoitolta on klippi kuultavissa osoitteessa www.kraklund.com . Suosittelen kuuntelmista, vaikka ihan Laihon soiton ansiosta.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Sat Jan 01, 2005 6:51 pm

Figaro1 wrote:Mutta vittu, soitto se vaan vittu kulkee livenä.
Itselläni on hieman erilaisia kokemuksia tämän asian suhteen. Sauna Open Airissa kaikki biisit vedettiin vähän sinne päin, ja Trashed, Lost and Strungout-DVD:llä ne livevedot on vedetty niin käsittämättömän päin persettä, että en pystynyt edes katsomaan niitä loppuun. Ihmettelenkin, minkä perusteella näitä muusikoita arvostetaan?

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by StratoPummi » Sun Jan 02, 2005 12:35 am

Bodomin pentujen livetaso vaihtelee kyllä aika paljoltikin eri päivinä. Positiivisin "keikka" on 2003 tuskan keikka, jolloin bändi kuulosti jopa television välityksellä helvetin hyvälle. (Esim. Strato ei sitä tod. kyseisellä keikalla tehnyt)

Onhan Bodom vieläkin yksi suosikkibändejäni. Jari Mäenpään Wintersun teki kyllä depyytillään henkilökohtaisesti itsestään kilpailijan melodeath-osastolla Bodomin kera.

Muutoin musiikkimakuni keskittyy tällä hetkellä Dream Theaterin, Metallican ja Kotiteollisuuden suuntaan.

Bodomien parasta levyä on vaikea käydä sanomaan. Something Wild on suhteellisen juro ja epävalmis-kokonaisuutena. Hatebreederillä tuli sitä bodomia mistä pidän eniten. Lennokasta, svengaavaa musiikkia. Jokainen jätkä osaa asiansa. FTR on hyvä levy, enkä anna edes liian melodisuuden ja tilun haitata. Ne on sovitettu kyseisiin biiseihin kuitenkin ihan hyvin.

Uusin on selvästi uuteen suuntaan kehittynyttä, rankempaa Bodomia, mutta tykkäsin kyllä ihan vitusti. Syntikkasounditkin saatiin uudistettua.

Allun täytyy olla nero. Mutta kovasti yrittää ainakin käytöksellään peitellä sitä. :)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Kenji
Member
Posts:148
Joined:Tue Nov 25, 2003 3:26 pm
Location:Järvenpää

Re: Children Of Bodom

Post by Kenji » Wed Jan 05, 2005 11:52 pm

loistava bändi kyseessä. mitä siihe lauluun tulee niin kuten figaro taisi sanoa ni ei muunlainen laulaja oikee sopisi musiikkiin. itse en muuten minkäänlaisesta örinästä pidä mutta jostain syystä bodomi iskee täysillä.

User avatar
[JouNi]
Jr. Member
Posts:14
Joined:Fri Jan 07, 2005 5:50 pm
Location:metsä

Re: Children Of Bodom

Post by [JouNi] » Fri Jan 07, 2005 6:13 pm

Kenji wrote: itse en muuten minkäänlaisesta örinästä pidä mutta jostain syystä bodomi iskee täysillä.
absoluuttisen samaa mieltä kanssasi! bodom on mullaki ainoo örinä bändi mitä kuunnellaa säännöllisesti ja koko tuotantoo. soi nytkin ^^

bodomilla näin rumpalin näkökulmasta on hyvät kompit, ja ne on helposti opittavissa muttei kuitenkaa ihan perusta, vaan vähän monimutksempaaki.
että matkaa on vielä Raatikaisen tasolle :wink:

mitä muuten sitten melodiat helevetin hienoja,varsinki kitarat! mikä ei oo mikää ihme kun Latvala ja Laiho on keppien kimpussa.

kaikki tuo sitten zipatussa versiossa: KYLLÄ PIDETÄÄN! \,,/

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Children Of Bodom

Post by Cinda » Tue Jan 11, 2005 11:46 am

Meikäläisellä ainakin Bodomi on ykkössijalla "lempibändeistä" tällä hetkellä. Semmoset puolitoista vuotta oon sitä nyt kuunnellu ja vieläkin jaksaa iskeä. Hate me! muutti käsitykseni ko. bändistä. Ensimmäiseksi ostin FTR:n ja sitten melkeen heti perään loputkin.
Lampialbumia ei mulla oikeastaan ole. joka levyltä löytyy jotain kuuntelemisen arvoista.

Aluksi Laihon laulutyyli ei iskenyt, mutta nyt sitä ilman ei voisi olla. Musiikki iskee kypällä, sanoituksista en sano mitään... :) Vaikka yleensä kiinnitän sanoihin ensimmäisenä huomiota, niin tässä en niistä jaksa niinkään välittää.

En ole nähnyt bändiä livenä, mutta -04 Tuskassa näin toki Laiho-Latvala kaksikon, kun Sinergyä katsomassa olin.
Ehkäpä joskus...
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Tue Jan 11, 2005 1:54 pm

SirJuzzi wrote:Itselläni on hieman erilaisia kokemuksia tämän asian suhteen. Sauna Open Airissa kaikki biisit vedettiin vähän sinne päin, ja Trashed, Lost and Strungout-DVD:llä ne livevedot on vedetty niin käsittämättömän päin persettä, että en pystynyt edes katsomaan niitä loppuun. Ihmettelenkin, minkä perusteella näitä muusikoita arvostetaan?
On se vaan kumma että Sinä aina satut näkemään kaikilta bändeiltä ne keikat joilla kaikki menee päin persettä. Jos Bodarit soittivat päin seiniä näkemälläsi keikalla, se tarkoittaa siis sitä että soitto ei kulje livenä?
Mitä tulee TLS-dvd:n kahteen biisiin, niin "käsittämättömän päin persettä" on mielestäni erittäin yliampuva palaute. Keikat joita olen itse nähnyt ovat olleet joko hyviä tai erinomaisia kautta linjan.

Ja jos ihmettelet miksi näitä muusikoita arvostetaan, niin voin kertoa:

Jokainen bändiläinen on saanut korkea-tasoisen opetuksen instrumenttinsa kanssa, soittanut omaa instrumenttiaan reilusti yli 10 vuotta ja jos he tekevät biisejä joista yleisö tykkää, niin kai heitä saa arvostaa.

Ja jos haluan sanoa ilkeästi, ihmettelen miksi täysin mekaanista soittoa harrastavia ego-pelle Progeilijoita arvostetaan?

Minkäs verran SirJuzzi on tehnyt musiikkia? Entä minkä verran se on saanut positiivista palautetta? Minkä instrumentin Sinä taidat niin läpikotaisin että voit arvostella lyttyyn kaikki bändit järjestelmällisesti?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Lapazeus
Member
Posts:279
Joined:Tue Mar 05, 2002 6:49 pm
Location:Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Lapazeus » Tue Jan 11, 2005 2:39 pm

Kauheaa vuodatusta taas Figarolta. Jussi vain sanoi, että hänellä on erilaisia kokemuksia bodomien livekunnosta. Ei nähdäkseni julistanut sitä faktana. Ei syytä pillastua 8)

Ps. Miksi ihmeessä sinun täytyy aina ruveta mollaamaan progea, kun et ole samaa mieltä Jussin kanssa jossain asiassa? Sitä paitsi yleistämällä progeilijat egopelleiksi annat itsestäsi naurettavan kuvan.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by StratoPummi » Tue Jan 11, 2005 4:07 pm

Aika naurattava tuo henkilökohtainen hyökkäys oli muutenkin. 8)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Hatebreeder86 » Tue Jan 11, 2005 4:12 pm

Niinpä... eihän SirJ väittänytkään olevansa minkään instumentin virtuoosi (joten hän ei myöskään koeta näyttää taitojaan kyseisessä instrumentissa). Sillon eioo mitään järkeä lähtä hyökkään jotain mielipidettä vastaan.. jos ei livemeiningistä oo diggaillu niin sitten ei. Itse olen.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Stratosfear » Tue Jan 11, 2005 5:47 pm

Figaro1 wrote:Bodarit
Bodarit olisi kyllä loistava nimi Children Of Bodom cover yhtyeelle.

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Zeke89 » Tue Jan 11, 2005 9:26 pm

Ei tuo Figaron "vastahyökkäys" ole sen naurettavampi kuin tuo Stratosfearin piilovittuilukaan. Mielestäni Figaro ylireagoi mutta jossain määrin ymmärrän sen. SirJuzzin kommentti oli vähän mitä oli mutta ei siitä olisi kannattanut hernettä vetää nenäänsä. Case closed minun osaltani. Jatkakaa, mutta toivottavasti hieman eri sävyyn kun vittuilemalla jne.
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Wed Jan 12, 2005 4:37 pm

Oma hyökkäykseni johtui vain siitä että tietty asenne SirJuzzin postauksissa on ottanut aivoon niin kauan kuin olen niitä lukenut. Eli kaikesta musiikista puuttuu "se jokin" ja aina pitää etsiä ne miinukset joka bändistä. Olen pahoillani siitä että tulin tuolla tapaa ylireagoinneeksi mutta en kyllä itse edelleenkään pidä dvd-ep:n Tuska-livejä mitenkään päin persettä soitettuina.

Ja en minä nyt tiedä mitä piilovittuilua tuo Bodarit-kommentti oli Stratosfearilta. Kai sen sellaiseksi voi käsittää jos haluaa. Enemmän minua ottaa edelleenkin jätkän posteissa aivoon se "mä tiedän kaikkea mutta en voi mitään kertoa" asenne jolla hän tosiaan puhuu 100 sanaa sanomatta sanaakaan.

Ja SirJuzzille: En minä tosiaan toivo että tuosta hyökkäyksestäni nousee sen enempää skismaa. Vituttaa vaan kun sinulla tuntuu olevan kaikkeen minun ja muiden kehumaan musiikkiin täysin alas-ampuva asenne.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by ForceMajeure1 » Thu Jan 13, 2005 3:22 am

Tykätään. Suomen paras bändi tällä hetkellä.
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

Locked