Children Of Bodom

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki
Re: Children Of Bodom

Post by Cinda » Wed Nov 15, 2006 8:23 pm

Itse en ole vielä ehtinyt katsoa keikkaa, mutta minusta se dokkari oli ihan hyvä. Mitäpä niistä levyistä olisi ollut sanomista? "Joo, mentiin studioon ja tehtiin levy." x2. Ei kait siinä.. Minusta dokkarissa ei ollut mitään liikaa eikä mitään liian vähän. Pitäisi järjestää sen verran aikaa, että saisi sen keikan katsottua kerralla. Menee vähän fiilis pilalle jos pitää koko ajan olla pauselle laittamassa. :)
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Huse
Jr. Member
Posts:7
Joined:Fri May 04, 2007 2:57 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Huse » Tue May 08, 2007 12:08 pm

Hemmetin kovahan tuo uus DVD on, sounditki ihan hyvät jne. Toimii.
Ainooksi miinuspuoleksi mielestäni jää tuo sotkuinen menu ja pieni fontti.

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Children Of Bodom

Post by StratoFactor » Thu May 10, 2007 10:24 pm

DVD tuli katottua ja olipahan anaalista. Bodom alkaa muuttua vielä Mainstreamimmaksi kuin ikinä, Laiho ei osaa pukeutua ja soundit olivat mielestäni niin huonot nähtynä paikkaan missä nauhoitettu ja Bodomin tasoon ja luultavasti nauhoituskoneistoihin ja äänimieheen nähtynä. Bonusta Roope Latvalan soolosta, Stonen aikana atvala oli niin kova kitaristi että alta pois ja ilmeisesti ei ole Bodom hemmoa huonontanut. Ja tuota niin, en digannut. Odotan yhä omaa oikeaa livekokemustani Bodomista, monet kerrat mennyt ohi ja toivon etä TUskassa pääsevät päälavalle tai ainakin hyvälle lavalle niin ettei telttojen soundipolitiikka kuse silmään. DVD on ihan eri juttu kuin olla itse paikalla ja ei känninen örveltäminen näytä läheskään niin hauskalta DVDllä kuin livenä. ja kaikkeinparasta on se ettei keikalla leikkailla mitään pois.
Aina ei pysty

User avatar
Heavy_Homer
Jr. Member
Posts:32
Joined:Wed Sep 19, 2007 7:49 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Heavy_Homer » Thu Nov 08, 2007 9:10 pm

Bodomi on maailman paras bändi...omistan aikas paljon kaikkee puutumi roinaa.

HungryWolf
Jr. Member
Posts:22
Joined:Wed Feb 06, 2008 6:04 pm

Re: Children Of Bodom

Post by HungryWolf » Wed Feb 06, 2008 6:43 pm

Todella hyvä bändi! Pakko ihailla Janne Wirmanin(Oliko se Wirman vai warmen ?) soittamistaitoa. Jätkä soitta kosketinsoittimia järjettömän hyvin! Ja tietysti Alexi Laiho soittaa kitaraansa mahtavasti. Örinä ei minua haittaa mutta Something Wildilla se on epämiellyttän kuuloista. En omista yhtään levyä mutta tämä bändi on aivan loistava! :luv3:

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Children Of Bodom

Post by dragee » Wed Feb 13, 2008 6:49 am

^
Uusin tuleva Blooddrunk on kuulematta paskaa. Viimeinen hyvä levy oli Hatebreeder.
Rajatapaus.

User avatar
exe knight
Sr. Member
Posts:2551
Joined:Sat Jun 24, 2006 1:04 pm
Location:the whitefish river (siikajoki)

Re: Children Of Bodom

Post by exe knight » Wed Feb 13, 2008 10:33 am

dragee wrote:^
Uusin tuleva Blooddrunk on kuulematta paskaa. Viimeinen hyvä levy oli Hatebreeder.
Tähän mennessä viimeinen hyvä levy (niistä mitä minä olen kuullut) on Are You Dead Yet?, ja oletan että myös Chaos Ridden Years on sen verran hyvä että sitä voi hyväksi sanoa :wink:

Locked