Tuska 2005

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Faxon
Member
Posts:116
Joined:Tue Oct 15, 2002 11:15 am
Tuska 2005

Post by Faxon » Thu Jan 27, 2005 7:19 pm

Ensimmäiset esiintyjät jo varmistuneet ja täytyy sanoa, että hyvältä näyttää.

http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=1664

Pakko kyllä mennä tänä vuonna :twisted:

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Malys » Thu Jan 27, 2005 9:32 pm

Ihan hyvältä on lista näyttänyt tähän mennessä, tuolla on jo nyt jokunen sellainen jonka haluan ehdottomasti nähdä ja sitten suurin osa sellaisista jotka haluan nähdä uteliaisuudesta. Nyt pitää toivoa että mä pääsen tuonne tänäkin vuonna, olisi viides kerta peräkkäin. HYVIN suurella mielenkiinnolla odotan että mitä siellä mahtaa olla tänä vuonna.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Turbonorsu
Sr. Member
Posts:406
Joined:Thu Dec 19, 2002 1:26 pm

Re: Tuska 2005

Post by Turbonorsu » Thu Jan 27, 2005 9:58 pm

Jeah, Testament pitää kyllä nähdä...oispa niillä John Tempesta rummuissa! :)

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Tuska 2005

Post by stratowiruz » Thu Jan 27, 2005 10:21 pm

Suurimpana ilona, jos näin voi sanoa, kyseisellä festarilla esiintyy ruotsalainen Evergrey. Jonka toki omaksi onnekseni olen jo kertaalleen päässyt näkemään muutama vuosi sitten Nummirock juhannuksena. Joten mikäli muita mielenkiintoisia bändejä vielä ilmaantuu, sekä talouskukkaro tasapainossa, saatan lipun ostaakin ja paikalle saapua! :)

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Tuska 2005

Post by Malva » Thu Jan 27, 2005 10:51 pm

stratowiruz wrote:Suurimpana ilona, jos näin voi sanoa, kyseisellä festarilla esiintyy ruotsalainen Evergrey. Jonka toki omaksi onnekseni olen jo kertaalleen päässyt näkemään muutama vuosi sitten Nummirock juhannuksena.
Sama täällä! Evergreytä odotella ja kerran kyllä sen nähneenä saavun paikalle. Ja tänä vuonna ostan lipun heti kun tulevat myyntiin. :D

Niin, Turmion kätilöt rocks myös!!

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Curry » Thu Jan 27, 2005 11:13 pm

Jos kaikki menee niinkuin pitäisi, saan tehtyä tänä kesänä ensimmäisen Tuska-reissuni. Stratot ja Sonata vielä tuonne niin aijai...

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska 2005

Post by Figaro1 » Thu Jan 27, 2005 11:57 pm

Kyllä tuolla tulee oltua se 3 päivää varmasti taas
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by ForceMajeure1 » Fri Jan 28, 2005 1:44 am

Accept pääesiintyjäksi oli kyllä aikamoinen old school -ratkaisu, varsinkin kun nää on vaan jotain rahastuskeikkoja niiltä käsittääkseni. tai mistä mä tiedän mistään mitään.

no kuitenkin. eipä ihmeemmin kiinnosta :(
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska 2005

Post by Figaro1 » Fri Jan 28, 2005 10:34 am

Testament taas on julkaissut 80-luvulla läjän legendaarisia Trash-metal levyjä ja nyt nämä uusimmat ovat mielestäni olleet surkeaa Machine Headin vanavedessä hiihtoa. Mutta eiköhän tuolla tule vanhojakin biisejä, kuitenkin varmaan tsekkaamisen arvoinen.

Ja Bodomin vierailu on myös aivan loistava juttu, veikkaan alustavasti että soittavat pääesiintyjänä omana päivänään.

Lopullisen listan nähtyäni voin sanoa minkä verran minulla on odotuksi mutta, kuten sanottu, olen kuitenkin paikalla sen kolme päivää
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Tuska 2005

Post by Helu » Fri Jan 28, 2005 11:37 am

Erittäin lupaavalta näyttää tulevat esiintyjät ja plussaa on se, että aluettakin on laajennettu.. :) Ei voi muutakun toivoa, että kesätyöt antaa sen verran peräksi, että pääsee 3 päivän kemut pitämään :twisted:

Jos, ei niin sitten pitää tyytyä yhteen päivään..

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tuska 2005

Post by Mare » Fri Jan 28, 2005 3:09 pm

Kyllä musta tuntuu että tuonne menen kun nyt jo esiintyjälista näyttää aika hyvältä. Kolmas kerta toden sanoo....
This is the Arockalypse!

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Mormegil » Fri Jan 28, 2005 3:26 pm

Ainoat bändit joidenka takia tuonne voisi vaivautua ovat Accept ja Finntroll, joten tuskin minua ainakaan tuolla näkee.

User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by ForceMajeure1 » Fri Jan 28, 2005 3:40 pm

Hmmh no Bodom on tietysti aina mainio livenä. Tosin en ole niitä vielä sisällä ikinä nähnyt vaan pelkästään festareilla niin olisi mukavampi katsoa joku klubikeikka ehkäpä... :twisted:
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Sir. Decadence » Fri Jan 28, 2005 6:37 pm

Joo, kyllä Tuskaan tulee taasen mentyä.
Accept ja Bodom pitää kyllä nähdä molemmat.
Ja olihan siellä nyt myös Thunderstone sekä Rotten Sound (mosh!), mitkä kiinnostavat myöskin.
Jospa saataisiin Stratokin tuonne.
Täytyy toivoa, että uutta matskua tulisi ulos ennen Tuskaa, niin voisi olla ihan mahdollistakin että olisivat Tuskassa. 8)

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Tuska 2005

Post by Alexi » Fri Jan 28, 2005 6:42 pm

Kyllä mä lähden sinne myös. Uusia bändejä taas mitä en ole kuullut ja niitä tutumpia sitten.

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Tuska 2005

Post by Piiuska » Fri Jan 28, 2005 10:18 pm

Näillä näkymin olen tuskaan raahautumassa. Näyttäisi esiintyjälistakin ihan lupaavalta ! Ei kun sitten vaan taas Stratomiitit pystyyn, eikös juu ? :)
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by ozzie » Mon Jan 31, 2005 9:28 am

Juu!! 8)
Näinhän se on...

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Katja » Mon Jan 31, 2005 9:40 am

Kyllähän siellä näytti iha ok bändejä olevan, mutta voi olla aika hiljasta että minua siellä näkee, jo ihan tuon etäisyydenki takia, mistäs sitä opiskelija repii rahaa jos ei kesäksikään töitä saa...

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by NightMare82 » Mon Jan 31, 2005 2:28 pm

Katja wrote:Kyllähän siellä näytti iha ok bändejä olevan, mutta voi olla aika hiljasta että minua siellä näkee, jo ihan tuon etäisyydenki takia, mistäs sitä opiskelija repii rahaa jos ei kesäksikään töitä saa...
Samat sanat. Evergrey, Testament ja Finntroll kyllä ainakin näin alustavasti kiinnostaisi nähdä. Noita kun olen luukuttanut muutenkin viime aikoina vähän enemmän.

Paljon riippuu kesätyöpaikan saamisesta, ilmestynkö tuonne.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Tuska 2005

Post by Cinda » Wed Feb 02, 2005 8:36 am

Muuten ei näytä niin houkuttelevalta, mutta eiköhän Bodomi tule kuitenkin käytyä kahtomassa, on se kuitenkin tällä hetkellä meikäläisen suosikki. Ja eiköhän noita bändejä varmistu vielä lisää...
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
cliff
Sr. Member
Posts:3362
Joined:Fri Apr 19, 2002 10:38 pm
Location:Tampere

Re: Tuska 2005

Post by cliff » Wed Feb 02, 2005 4:39 pm

ozzie wrote:Juu!! 8)
Juu indeed :wink:
<b>This is wrong</b>

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska 2005

Post by Figaro1 » Wed Feb 02, 2005 5:02 pm

Cinda wrote:Ja eiköhän noita bändejä varmistu vielä lisää...
No eihän nyt varmistettuja bändejä ole vielä kuin kymmenkunta ;)
Siis itse Tuskassa, jatkoklubeista en tiedä

Testamentin tulo oli aika yllätys. Vanhoja levyjä olen tässä diggaillut viime aikoina ja uskon että niillä olevia biisejä kuullaan setissäkin paljon.
Ja onhan bändi oikeasti saanut jotain merkittävääkin aikaan ;)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska 2005

Post by Eini » Thu Feb 03, 2005 9:06 pm

Toivottavasti pääsen paikalle. Se olisi jo sitten kolmas Tuska mun kohdalla. Teräsbetoni täytyy nähdä uudestaan! Ja Agonizeriä pitää mennä kattoon jatkoklubille. :D Ja ehdottomasti osallistun miittiin jos vain suinkin maisemissa olen!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by StratoPummi » Thu Feb 03, 2005 9:50 pm

Minä olen myös mielelläni miittikuvioissa mukana. 8)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska 2005

Post by Figaro1 » Thu Feb 03, 2005 10:58 pm

Minä taas en. En saa kuitenkaan juuri mitään irti miitistä jossa on useita henkilöitä joita en tunne ja en edes usko että mitään massamiittiä pystyy järjestämäänkään alueella. Syyt:

Se että väkeä on ihan v'tusti joka paikassa ja ainahan on niitä jotka haluavat katsoa juuri sen bändin joka miitin aikana esiintyy.

Jos minut tunnistaa, saa toki tulla nykimään hihasta, mutta en siis aio itse muuttaa suunnitelmiani miitin takia.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Tuska

Post by Skelethos » Fri Feb 04, 2005 9:31 am

Tuska on Traditio isolla Teellä, ja minut löytää paikalta varmasti ellei Hulk Hogan tule ovelleni estämään.

Bändilistakin vaikuttaa aika tasaisen hyvältä - varmalta - vaikka kovin ihmeellisiä ylläreitä ei tässä vaiheessa ole. Suunnilleen koko lista on kuitenkin täynnä sellaisia, jotka mielellään tsekkaa. Testament kyllä on aika kovan luokan paukku, eli se on tässä vaiheessa listan kunkku. Finntroll-fani en ole varsinaisesti ollut, mutta tuotanto on tuttua, ja FME:ssä oli niin kova keikka, että pakko se on taas nähdä. Thunderstone on aina hyvä, ja edustaa parhaiten sitä varmaa laatua. Teräsbetoni on myös aika varma nakki, ja festareilla todennäköisesti vielä kymmenen kertaa rankempi ja hilpeämpi kuin muualla. Deathchainia en ole kuunnellut, mutta sen verran hyviä puheita olen bändistä kuullut, että eiköhän se pistä letin heilumaan aika lujaa.
Jokereita edustavat Naglfar ja Evergrey, joiden tuotantoon en ole tutustunut, mutta jotka todennäköisesti ovat hyviä. Varsinainen EXTRA JOKER on Accept, joka saattaa tietysti olla kuin löysä makkara, jos ylipäätään tulee paikalle esiintymään, mutta toisaalta se on todennäköisesti aivan persceleen rokkaava! Toivotaan parasta.

Eivätkä nuo muutkaan huonoja ole. Tosin jos CoB on illan pääesiintyjä, niin se on mielestäni hieman laimeaa. Mutta joo... hyvältä näyttää tässä vaiheessa. Vielä jos tulee joku elämää suurempi kirsikka kakun päälle, niin sitten on takuulla hymy korvissa loppuvuoden. No on se kyllä nyt jo. En malta odottaa; tulis nyt jo kesä ja Tuska, perrrrkl...
:headbang:

Tulen miitteihin jos satun tulemaan, ja muuten tapaan tyyppejä lennosta sikäli kun tulee vastaan. Ei festareilla jaksa tai edes pysty kovin hyvin mitään organisoimaan, koska meininki on aivan CraYzeE... :D

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska

Post by Figaro1 » Fri Feb 04, 2005 5:18 pm

Skelethos wrote: Tosin jos CoB on illan pääesiintyjä, niin se on mielestäni hieman laimeaa.
Mikäli oikein olen ymmärtänyt, COB on nimenomaan pääesiintyjänä. Eikä tuo ole mielestäni yhtään laimeaa :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: Tuska

Post by Skelethos » Fri Feb 04, 2005 7:12 pm

Figaro1 wrote: Mikäli oikein olen ymmärtänyt, COB on nimenomaan pääesiintyjänä. Eikä tuo ole mielestäni yhtään laimeaa :)
Jotenkin sitä vaan tykkäisi, että pääesiintyjänä olisi joku ulkomainen, mitä ei ainakaan ole niin useasti nähnyt. No joo, mutta toisaalta, onhan tuo puudumi kyllä ihan menevää meininkiä sinänsä, että huonompikin voisi olla tilalla. Voittaa ainakin Machine Headin ja Ministryn.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska 2005

Post by Figaro1 » Sat Feb 05, 2005 4:09 pm

Onhan ensi Tuskassa pääesiintyjänä mm. ACCEPT, eli Saksan keisarit :)
Ja COB nyt vaan taitaa olla bändi jonka status lasketaan headlinerin arvoiseksi, mestasta riippumatta
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Tuska 2005

Post by NightOwl » Sat Feb 05, 2005 4:55 pm

Perinteisestihän perjantaina ja sunnuntaina pääesiintyjät on olleet ulkomaalaisia, ja lauantaina kotimainen. Joten vanhaa kaavaa noudatellaan edelleen.
Minä en toistaiseksi hihku innosta muuta kuin Testamentin kohdalla, mutta niinhän se on aina ollut tässä vaiheessa vuotta. Myöhemmin on aina julkistettu lisää mulle mieleisiä esiintyjiä, ja luotan että niin se menee tänäkin vuonna. Onhan siellä toki jo monia mieluisia kotimaisia esiintyjiä, mutta niitä nyt näkee niin usein muutenkin. Toisaalta minä kyllä menen Tuskaan kolmeksi päiväksi (+ jatkot joka ilta!) soitti siellä kuka hyvänsä. Aina on ollut tosi hyvä fiilis ja helkkarin hauskaa!

Locked