Sauna Open Air/miitti?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa
Sauna Open Air/miitti?

Post by Eini » Thu May 19, 2005 9:40 pm

Tuli tuossa mieleen, että järjestetäänkös sitä miittiä sinne Sauna Open Airiin? Eihän siihen enää kovin montaa viikkoa ole. Ehdotuksia? :beer:

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by SirJuzzi » Thu May 19, 2005 11:46 pm

Järjestäkää se alueen ulkopuolella sovittuun kellonaikaan, niin minäkin voin ilmaantua paikalle. Itse festareille en ole tulossa. Niin, ja töistä pääsen siten että miittiin kerkiän noin viideksi.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ozzie » Fri May 20, 2005 7:54 am

Jussi hyvä. Arvaas missä ollaan viiden jälkeen ja pääseekö sieltä pois ostamatta uutta lippua. :roll: Ellei sitten miitata verkkoaidan läpi.

Mutta eiköhän sitä miittiä voitaisi järjestää joka tapauksessa.

Tehtäisiinkö taas niin että kerrotte A) ketkä haluavat osallistua B) minä päivänä olette tulossa festareille että voidaan sitten sopia ajankohta.

Itse olen paikalla kaikkina kolmena päivänä, mutta miittiä ajatellen perjantai tai lauantai sopisivat parhaiten, sillä torstaina saattaa mennä myöhään ennenkuin tulen alueelle.
Näinhän se on...

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by SirJuzzi » Fri May 20, 2005 3:59 pm

Ketkä on, ketkä ei. Ei välttämättä kaikki.

Lauantai onkin sitten ihan oma lukunsa, kas kun silloin ei ole töitä lainkaan.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Eini » Sun May 22, 2005 12:09 pm

Minä olen paikalla koko viikonlopun. Tamperetta kun en tunne laisinkaan niin koitan vain löytää sovittuun paikkaan minkä joku minulle ilmoittaa. :lol:

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Sir. Decadence » Sun May 22, 2005 1:26 pm

Olen kaikki kolme päivää paikalla, mutta en ole varma pääsenkö miittailemaan, kun pyörin oman porukan kanssa siellä.
Vaan katsellaan nyt.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by IceBreaker » Sun May 22, 2005 3:27 pm

Sir. Decadence wrote:Olen kaikki kolme päivää paikalla, mutta en ole varma pääsenkö miittailemaan, kun pyörin oman porukan kanssa siellä.
Minulla pitäisi olla samanlainen tilanne. Mitä siellä aiottaisiin tehdä, pitää kyllä vielä kysyä kaverilta. :roll: Tietysti kyllä miitti kiinnostaisi, kun on tällainen uusi jäsen, niin oppisi paremmin tuntemaan porukkaa.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Helu » Tue May 24, 2005 3:40 pm

Olen mitä luultavammin yksin liikenteessä, ja perjantaina suunnittelin ostavani lipun alueelle (to ja la menee ulkopuolella hengaillessa).

Miitti olis kiva, ettei ihan koko aikaa tarttis yksin kuljeskella (tai siis kalja-alueella istuskella) ;)

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Mare » Tue May 24, 2005 6:20 pm

Lippu on perjantaille, mutta olen paikalla useamman päivän, luulisin. Kun miettii viime Tuskan aikaista miittiä, niin haluaisin tulla, mutta taas toisaalta, tulee noita omia kullanmuruja myös sinne joita harvemmin näkee, niin en sitten tiedä... :?
This is the Arockalypse!

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Curry » Wed May 25, 2005 9:29 am

Kolme päivää ois tarkoitus saunoa, mutta alkuperäisestä suunnitelmastani poiketen en ole lähdössä yksin tuonne, niin saa nähdä pääsenkö.

User avatar
Starelma
Member
Posts:101
Joined:Wed May 07, 2003 8:02 pm

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Starelma » Sun May 29, 2005 1:32 pm

Miittiä, jippii. Voisin kaverini kanssa hyvinkin mieluusti saapua paikalle, mikäli miitti osuisi perjantaihin ja sopivaan aikaan. Aikataulumme on harmittavan tiukka. Mutta jos miitti sijoittuisi sinne Sonatan keikan jälkeiseen aikaan, on oikeastaan ihan sama, onko se alueen sisä- vai ulkopuolella. Kotipeltoa ja Sonataahan sinne lähdetään katsomaan. Toisaalta sellaisella aikataululla myös, että pitäisi lähteä kotiin päin jo perjantai-iltana 22.05 lähtevällä junalla.
Sellainen on minun kantani. Koittakaapa kehittää jotakin. ^_^

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ElDiablo » Mon May 30, 2005 8:15 am

Näillä näkymin olen lauantaina paikalla. Että jos se miitinki on lauantaina, niin voinen pyörähtää.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Jabi » Mon May 30, 2005 10:11 pm

Sama kuin hänellä. ^^

User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ForceMajeure1 » Mon May 30, 2005 10:58 pm

3 päivää myös tämä... tietenkin... kun Megadeth kerta on suomessa niin pitäähän sitä väh. pari päivää lämmitellä noilla tusina-akteilla... :wink:
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Curry » Tue May 31, 2005 2:24 pm

Mää näin viime yönä painajaista, että Dio peruisi viime hetkellä keikkansa ja korvaavana aktina esiintyisi Paska. Joskus unet toteutuvat, toivottavasti tämä ei koskaan :D

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by IceBreaker » Tue May 31, 2005 4:04 pm

Curry wrote:Mää näin viime yönä painajaista, että Dio peruisi viime hetkellä keikkansa ja korvaavana aktina esiintyisi Paska. Joskus unet toteutuvat, toivottavasti tämä ei koskaan :D
Sehän vasta erikoiseksi menisi. Diota kun tässä odottaa melkein eniten. :roll: Mutta Tuskassahan se Paskakin aikoo esiintyä. :rotflmao2:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Zeke89 » Wed Jun 01, 2005 10:27 am

Ehkä voisin tyttöystäväni kanssa eksyä miittiin kun kahdestaan liikutaan alueella. Alunperin piti mennä kahden muun "ystävän" kanssa mutta he nyt sitten ovat katkaisseet välit meihin mitä hulluimmista syistä kuten "totuuden kertominen"... Hulluinta on vielä se että he ovat tulossa samaan mökiiin meidän kahden kanssa yöpymään kaiken sen jälkeen. :? Miten kukaan voi tehdä sen hyvällä omalla tunnolla? Eka ollaan paskoja ja helvetin huonoja kavereita ja sitten yövytään samassa mökissä kolme päivää esittäen kaveria...

Mutta saatamme tyttöystävän kanssa eksyä miittiin mikäli semmoinen järjestetään.
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Curry » Thu Jun 02, 2005 11:48 am

Pirunmoista säätämistä tämä reissu, nyt oon sitten lähdössä yksin, eli järjestetäänpä tuonne joku miitti.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Curry » Thu Jun 02, 2005 12:29 pm

[poistin viestin]

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ozzie » Thu Jun 02, 2005 3:03 pm

No niin, väliyhteenvedon aika:

Kolme päivää paikalla ilmoittaneet: Jukkis, Eini, Sir.Decadence, Curry, ForceMajeure, IceBreaker, Zeke89, Ozzie.
Perjantaina paikalla Helu, Mare, Starelma
Lauantaina Jabi, ElDiablo ja SirJuzzi (Viimeksimainittu ulkopuolella)

Ja jos tuosta nyt mitään voi päätellä, niin sanoisin että varsinaisia miittejä kannattaisi pitää sekä perjantaina että lauantaina. Tulee sitten mukaan kuka haluaa.

Olisiko perjantaina mitään ideaa tavata alueella Sonatan keikan jälkeen? Ajallisesti se olisi 18.45 - 19.00 tai sinne päin, eikö? Siihen aikaan voisi olettaa kaikkien mukaan haluavien olevan jo paikalla.

Itse tulen Tampereelle perjantaina joskus puolen päivän aikoihin, joten siinä olisi aikaa käydä syömässäkin jonkunlaisella porukalla, kuten Tuskassa viime vuonna. Paikaksi ehdottaisin Donatelloa, jossa on vähän RAX -tyylinen buffetlounas, 6€ ja syödä saa niin paljon kuin jaksaa.

Lauantaillekin kyllä voisi keksiä jotain äksöniä. Jabia pitää päästä moikkaamaan ainakin :)

Ottakaapa nyt sitten aktiivisesti kantaa, puolesta tai vastaan.

Ja Marelle ja Sir.Decalle ja muillekin mukamas estyneille :wink: sanoisin, että raaskitte varmaan sen verran kavereistanne erota että tulette moikkaamaan?
Näinhän se on...

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Stratosfear » Thu Jun 02, 2005 6:34 pm

ozzie wrote:Itse tulen Tampereelle perjantaina joskus puolen päivän aikoihin, joten siinä olisi aikaa käydä syömässäkin jonkunlaisella porukalla, kuten Tuskassa viime vuonna. Paikaksi ehdottaisin Donatelloa, jossa on vähän RAX -tyylinen buffetlounas, 6€ ja syödä saa niin paljon kuin jaksaa.
Suosittelen Aleksanterinkadulla? (Swamp Musicin lähellä) sijaitsevaa pikku kiinalaista. Liiankin isot ja hyvät annokset. Currykana ehdoton suosikki. Take away ateriat alk. 5€.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Sir. Decadence » Thu Jun 02, 2005 6:39 pm

ozzie wrote:Ja Marelle ja Sir.Decalle ja muillekin mukamas estyneille :wink: sanoisin, että raaskitte varmaan sen verran kavereistanne erota että tulette moikkaamaan?
Joo, ehkäpä sitä raaskii porukasta erota, kun jossain välissä kuitenkin ollaan eri bändejä kattomassa.
Tulen todennäköisesti kyllä roikkumaan siinä päälavalla aika paljon, kun pitää koittaa säilyttää hyvät paikat, eikä jaksa toiselle lavalle mennä mitään katsomaan.
Jos siinä pidetään miittiä, niin tokihan se miitti sitten mulle käy ainakin.
Jos johonkin ruokapaikkaan joku miitti järkätään, niin sitä täytyy sitten harkita tarkemmin.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Mare » Thu Jun 02, 2005 7:04 pm

ozzie wrote:Itse tulen Tampereelle perjantaina joskus puolen päivän aikoihin, joten siinä olisi aikaa käydä syömässäkin jonkunlaisella porukalla, kuten Tuskassa viime vuonna. Paikaksi ehdottaisin Donatelloa, jossa on vähän RAX -tyylinen buffetlounas, 6€ ja syödä saa niin paljon kuin jaksaa.
No tuo syömisjuttu kyllä kuulostais ihan kivalta! Minä olen paikalla jo perjantaina aamulla (mikäli auto ei petä ja jätä mua tienposkeen), ja yksi kavereistani tulee paikalle vasta kolmen jälkeen, eli ois ihan järkevääkin käydä siinä välillä syömässä. Kyllä kai sitä tämän porukan vuoksi voi hetkeksi jättää ne kaverit (tai jos ei muuta niin ottaa nekin matkaan) ja tulla morjestamaan, Tuskassa miitti onnistui niin hyvin että oksat pois. :) Niin ja hei, tällä boardilla ennen aktiivisestikin vieraillut Gaia tulee myös Saunaan, roudaan hänet tuonne miittiin myös!

Uus ryhmäkuva tänä vuonna, eiks jeh?
This is the Arockalypse!

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Curry » Thu Jun 02, 2005 8:48 pm

Joo, tuo ruokailu on loistava idea. Meikäläiselle kun näyttää tulevan telttareissu, niin muukin ruoka tekisi hyvää.
Stratosfear wrote:Currykana ehdoton suosikki.
Ette oo pistämässä mua mausteeksi! :lol:

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Misty » Fri Jun 03, 2005 12:39 pm

Minä olen näillä näkymin paikalla ainakin perjantaina. Lauantainakin voisin mahdollisesti johonkin miittiin saapua ja kenties ihan porttien sisäpuolellekin. Kaikki on nyt vähän vielä auki, mutta perjantaina ainakin minut löytää porttien sisäpuolelta. Voisin vaikka siihen Sonatan keikan jälkeiseen miittiin koittaa tulla, kun en kyllä ennen kolmea paikalle pääse. Baarijatkoille saatan perjantaina myös lähteä tai sitten en. Jos en, niin sitten lauantaina ainakin. Että jossain baarissakin voisi tietysti treffata niitä jotka sinne eksyvät.
~Still waters run deep~

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by SirJuzzi » Fri Jun 03, 2005 10:35 pm

Prkl, isukilta tuli työkomennus tuolle viikonlopulle, eli en sitten pääsekään koko miittiin. Harmittaa kyllä, olisi ollut ihan mukava nähdä tämänkin laudan porukkaa ihan konkreettisestikin. :(

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Eini » Sat Jun 04, 2005 8:50 pm

Syömään voisin porukan kanssa lähteä perjantaina. Sonatan keikan jälkeen en ole varma ehdinkö mukaan kun täytyy kiirehtiä Dreamtalea kattomaan. Tulen Tampereelle jo keskiviikkona aamupäivällä, joten ilmotelkaahan hyvissä ajoin mihin mennään syömään.

Ozzie, vieläkö sulla on mun puhelinnumero tallessa? Voisit laittaa viestiä mulle kännykkään miitinpitopaikasta jos en netiin pääse Ok?.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ozzie » Sun Jun 05, 2005 7:45 am

Numero on tallessa, ilmoittelen kyllä sitten :)
Näinhän se on...

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Malva » Sun Jun 05, 2005 9:44 pm

Tämäkin neiti on Tampereelle saapumassa Saunan lauteille. Kolmeksi päiväksi olisi tarkoitus, joten minua saa repiä hihasta jos satutte bongaamaan. Noihin miitteihin en lupaudu kun en tiedä missä palloilen milloinkin. Yöpaikkaa ei vieläkään ole täysin varmaa, tai ei ainakaan kaikille öille. :D Mutta kovasti ollaan tulossa siitä huolimatta. :D

~Malva

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Helu » Mon Jun 06, 2005 7:55 pm

Näyttää vahvasti siltä, että joudun viettämään festarit porttien ulkopuolella joten miittii en näillä näkymin pääse. Mutta jos kuitenkin asiat käntyy päälaelleen ilmestyn paikalle :)

Locked