Maalilaulu leijonille äänestys
Mielenkiintoinen tuo drageen kommentti. En tunnista itseäni juntiksi vaikka joskus fiilareissa kuuntelenkin Teräsbetonia. Muutenkin straton voitto olisi ollut ihan positiivinen ylllätys
Rohkenisin kysyä käyttäjän dragee ikää...

The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 

Re: Maalilaulu leijonille äänestys
Sinulla on varmasti parempaa miettimistä kuin minun ikäni.Wanderer wrote:Mielenkiintoinen tuo drageen kommentti. En tunnista itseäni juntiksi vaikka joskus fiilareissa kuuntelenkin Teräsbetonia. Muutenkin straton voitto olisi ollut ihan positiivinen ylllätysRohkenisin kysyä käyttäjän dragee ikää...
Rajatapaus.
Eli jutun tasoon nähden niin paljon, ettet kehtaa sanoa. 

dragee on jo osoittanut olevansa teini, whinen vuoksi whinettäjä, tai molempia. Annetaan tyypin olla, se on paras keino saada suu kiinni trollilta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.
-
- Sr. Member
- Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)
Niinpä, kun ylläpitoakaan ei näytä olevan...Figaro1 wrote:Annetaan tyypin olla, se on paras keino saada suu kiinni trollilta.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"
Kuinka niin? Ovatko mun postaukset liian älykkäitä?SirJuzzi wrote:Eli jutun tasoon nähden niin paljon, ettet kehtaa sanoa.
Jos nyt ihan välttämättä haluat tietää niin reilusti yli 30:n
Rajatapaus.
Tai sitten ei.Figaro1 wrote:dragee on jo osoittanut olevansa teini, whinen vuoksi whinettäjä, tai molempia. Annetaan tyypin olla, se on paras keino saada suu kiinni trollilta.
Kukakohan tässä on teini ja whinettäjä????
(Figaro1:yhyy, yhyy mun warettamassa pätkässä olikin saksa dubbaus)

Rajatapaus.
-
- Sr. Member
Tuo on todellinen ongelma.dragee wrote:(Figaro1:yhyy, yhyy mun warettamassa pätkässä olikin saksa dubbaus)
Dragee alkaa pikkuhiljaa mennä goofy-suuntaan. vielä puuttuu se iänikuinen vittusaatanaperkele joka sanan välissä.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave
Onko sulla -mitään- rakentavaa sanottavaa?dragee wrote:Tai sitten ei.Figaro1 wrote:dragee on jo osoittanut olevansa teini, whinen vuoksi whinettäjä, tai molempia. Annetaan tyypin olla, se on paras keino saada suu kiinni trollilta.
Kukakohan tässä on teini ja whinettäjä????
(Figaro1:yhyy, yhyy mun warettamassa pätkässä olikin saksa dubbaus)

Alkaa tämä teatteri nimittäin pikkuhiljaa jurppimaan.
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton
-Sir Richard Francis Burton
Tässä kaikessa on periaatteessa kyse siitä minkälaisen kuvan ihmiset antavat itsestään keskustelupalstoilla. Figaron kaltaisia tapauksia on varmasti muitakin mutta sille nyt ei vaan voi mitään että Figaro itse on kirjoituksillaan, tuuliviiri-mielipiteillään ja waretustoitotuksillaan negatiivisesti erottautunut kaikkien muiden joukosta, omien kirjoituksien ansiosta. Sitä "Lähetä" nappulaa kun kuitenkin kannattaisi käyttää harkiten.
Vittusaatanaperkele.Bones wrote:Dragee alkaa pikkuhiljaa mennä goofy-suuntaan. vielä puuttuu se iänikuinen vittusaatanaperkele joka sanan välissä.
Nimimerkillä:sitä saa, mitä tilaa
Rajatapaus.
Ihan selkeästi mennyt goofy-suuntaan... Mutta tämä on vapaa foorumi...
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 

Dragee, muista tuo juttu sitten kun joku meitä huonohermoisempi rekisteröityy tänne ja haukkuu sinua huvikseen joka viestissään.dragee wrote:Vittusaatanaperkele.Bones wrote:Dragee alkaa pikkuhiljaa mennä goofy-suuntaan. vielä puuttuu se iänikuinen vittusaatanaperkele joka sanan välissä.
Nimimerkillä:sitä saa, mitä tilaa
Nämä idiootit joiden älykkyys osamäärä on jotain kengänkoon luokkaa saisi pois sillä että olisi modet...
-
- Sr. Member
-
- Sr. Member
- Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)
+ mikäli tänne joskus saataisiin ylläpitoa. Se nimittäin olisi enemmän kuin todennäköistä, että monoa tulisi.Bones wrote: Dragee, muista tuo juttu sitten kun joku meitä huonohermoisempi rekisteröityy tänne ja haukkuu sinua huvikseen joka viestissään.

"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"
On aika hassua että "TimoTolkki" sen enempää kuin "Liinakaan" eivät ole vierailleet täällä miesmuistiin.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.
Siinä tapauksessa taitaa ÄO:si olla reilusti alle tuon saman lukeman.dragee wrote:Jos nyt ihan välttämättä haluat tietää niin reilusti yli 30:n
-
- Sr. Member
Ja mistä me edes voimme tietää puhuuko jätkä totta vai puhdasta paskaa "itsensä suojelemiseen".SirJuzzi wrote:Siinä tapauksessa taitaa ÄO:si olla reilusti alle tuon saman lukeman.dragee wrote:Jos nyt ihan välttämättä haluat tietää niin reilusti yli 30:n
Hei kamoon älä vaivaa päätäs 1+1=? tyylisillä itsestäänselvyyksilläStratofanius wrote:Ja mistä me edes voimme tietää puhuuko jätkä totta vai puhdasta paskaa "itsensä suojelemiseen".SirJuzzi wrote:Siinä tapauksessa taitaa ÄO:si olla reilusti alle tuon saman lukeman.dragee wrote:Jos nyt ihan välttämättä haluat tietää niin reilusti yli 30:n

Sitten mä olen varmaankin tosijuntti kun omistan orjatar-paidankin.dragee wrote:Teräsbetoni on junttien yhtye.

...ja mää asun susirajan takana, mulla on nimmaroitu levy ja Jussi-paita, dragee osui naulan kantaandragee wrote:Teräsbetoni on junttien yhtye.

Niih, Eini et sinä tosijuntti ole vaan olet alistetussa asemassa oleva nainen.Eini wrote:Sitten mä olen varmaankin tosijuntti kun omistan orjatar-paidankin.dragee wrote:Teräsbetoni on junttien yhtye.
Mutta loppupeleissä nainen on usein voimakkaampi kuin mies.
Eini, varmaan sanot, että se on vaan t-paita missä lukee "Orjatar", minä sanon, että viestit sillä jotain.
Rajatapaus.
Muuten, se on reilusti yli kuin teidän kaikkien yhteenlaskettuna(lukuunottamatta yhtä)SirJuzzi wrote:Siinä tapauksessa taitaa ÄO:si olla reilusti alle tuon saman lukeman.dragee wrote:Jos nyt ihan välttämättä haluat tietää niin reilusti yli 30:n
Rajatapaus.
Ja minä sanon että tuntematta Einiä sinun ei kannattaisi lähteä vetämään minkäänlaisia johtopäätöksiä hänestä. Mietipä jatkossa hieman mitä kirjoittelet.dragee wrote:Niih, Eini et sinä tosijuntti ole vaan olet alistetussa asemassa oleva nainen.Eini wrote:Sitten mä olen varmaankin tosijuntti kun omistan orjatar-paidankin.dragee wrote:Teräsbetoni on junttien yhtye.
Eini, varmaan sanot, että se on vaan t-paita missä lukee "Orjatar", minä sanon, että viestit sillä jotain.
Näinhän se on...
Joopa joo.ozzie wrote:Ja minä sanon että tuntematta Einiä sinun ei kannattaisi lähteä vetämään minkäänlaisia johtopäätöksiä hänestä. Mietipä jatkossa hieman mitä kirjoittelet.dragee wrote:Niih, Eini et sinä tosijuntti ole vaan olet alistetussa asemassa oleva nainen.Eini wrote:Sitten mä olen varmaankin tosijuntti kun omistan orjatar-paidankin.dragee wrote:Teräsbetoni on junttien yhtye.
offtopikkia
Yleensäkkin kaikki bändi-paidat on vähän lapsellisia. Ainakin sellaiset missä lukee "Jesus is Cunt" tai "Orjatar".
Jos kerran puetaan "Orjatar" t-paita päälle, niin sillä viestitetään jotain.
Mutta sehän onvain t-paita...

Rajatapaus.
Cradle of Filth ja Dimmu Borgir nyt noin hyvinä esimerkkeinä.dragee wrote:Yleensäkkin kaikki bändi-paidat on vähän lapsellisia.
Kylläpä se kuule taitaa olla enemmän niin päin, että mä alistan ne miehet...dragee wrote:Niih, Eini et sinä tosijuntti ole vaan olet alistetussa asemassa oleva nainen... varmaan sanot, että se on vaan t-paita missä lukee "Orjatar", minä sanon, että viestit sillä jotain.

Vanhassa heijastimessani (semmoisessa mikä kääräistään hihan ympärille) lukee "kunkoululoppuu.fi". Mitähän salaisia viestejä se kätkee sisäänsä..?