Käy kuikkasemassa enkkupuolelta.Figaro1 wrote: Koska kysytään "paras ruoka" tai "paras vuodenaika" mielipidettä?

Käy kuikkasemassa enkkupuolelta.Figaro1 wrote: Koska kysytään "paras ruoka" tai "paras vuodenaika" mielipidettä?
Minusta sellainen kappale, jossa Kotipellon laulu on sovitettu huonosti on Run Away, jossa on laulua yritetty muokata konemusiikin tyyliin taakse ja säröttämällä sitä. Muutenkin tuo biisi ei oikein sovellu Stratovarius-biisiksi vaikkei mikään huono olekaan. Jens olisi saanut tehdä sen jotain muuta projektia varten ellei sitten Tolkki ole pakottanut häntä tekemään tuollaisen kappaleen.Fire-Elk wrote:Kotipellon laulu kuulostaa jotenkin huonosti sovitetulta
Kerran ainakin hän kertoi sekä pitävänsä että vihaavansa Stratojen omituisimpiin biiseihin lukeutuvia Full Moonia, Thin Iceä ja 030366:sta.Summpi sika wrote:Olis kyllä aika mielenkiintosta kuulla herra Tolkin mielipide
Mulla oli kans sama juttu vuosia sitten. Nyt biisi toimii niin helvetin kovaa, että alta pois! Koko loppuosa on aivan loistava; Jenssin soolo toimii!Toke wrote:Mielestäni ehdottomasti huonoin on Babylon. Tulee skipattua ohi joka kerta. Olen varmaan pari kertaa kuunnellut sen kokonaan läpi...
Pitää varmaan muutaman vuoden tauon jälkeen kokeilla josko olisi mieleni muuttunut...Syncope wrote:Mulla oli kans sama juttu vuosia sitten. Nyt biisi toimii niin helvetin kovaa, että alta pois! Koko loppuosa on aivan loistava; Jenssin soolo toimii!Toke wrote:Mielestäni ehdottomasti huonoin on Babylon. Tulee skipattua ohi joka kerta. Olen varmaan pari kertaa kuunnellut sen kokonaan läpi...
Sanoisin ennemmin, että omalaatuinen.Summpi sika wrote:Se 030366 on kyllä aika paska.
Mielestäni Zero three zero three six six on hieno kappale ja ainakin vähän vaihtelua... Tolkilla myös loistava soolo kappaleessa.Summpi sika wrote:Se 030366 on kyllä aika paska
Papillon on jollakin lailla ihan menettelevä. Parasta kappaleessa taitaa olla se kohdassa 04.10 oleva pätkä... kyllä tuo kappale on selvästi levynsä parhaimmistoa, jos näin voidaan sanoa.Bones wrote:Papillon.
Amatööristi? Kuinka niin?IceBreaker wrote:- Future Shock (muuten ok biisi, mutta on tehty niin amatööristi että oksat pois)
Tosiaan, joskus aikoinani vihasin biisiä mutta myöhemmin se alkoi toimimaan erittäin hyvin. Pitäisikin kuunnella tuo biisi kohtapuoliin, tai no pitäisi kuunnella Stratoa ylipäätänsä jossakin välissä, on tässä kulunut jo aika kauan aikaa viime kerrasta kun bändiä kuuntelin.Syncope wrote:Mulla oli kans sama juttu vuosia sitten. Nyt biisi toimii niin helvetin kovaa, että alta pois! Koko loppuosa on aivan loistava; Jenssin soolo toimii!Toke wrote:Mielestäni ehdottomasti huonoin on Babylon. Tulee skipattua ohi joka kerta. Olen varmaan pari kertaa kuunnellut sen kokonaan läpi...
Omalaatuisuuden olen usein todennut erittäin hyväksi asiassa.Summpi sika wrote:No ei paska mut......... omalaatuinen
Abandoned wrote:Miten Twilight Time voi olla listalla? Sehän on parhaita biisejä.
Miten Season of Change voi olla sinun listallasi?Abandoned wrote:Miten Twilight Time voi olla listalla? Sehän on parhaita biisejä.