Mutta tosiaan, vaikka esim. tämä Stratovarius-levy on kyllä mielenkiintoinen, ajoittuu bändin paras kausi ehdottomasti Dreamspace-Visions akselille
Itse pidän Dreamspacea edelleenkin yliarvostettuna. Twilight Time iskee minulle huomattavasti paremmin.Figaro1 wrote:paras kausi ehdottomasti Dreamspace-Visions akselille
Odottelisin itse mieluummin kiertueen alkamista. 'Virallisia' tiedotteita on nähty...shaz wrote:mut ite odottelisin mieluiten virallista tiedotetta ennenkun juhlin. Jäitä hattuun.
Todennäköisesti foorumin softassa oli jotain vialla. Välillähän se toimi muutaman tunnin ajan ennen kuin oli taas offlinessä. Ja eihän sitä mihinkään lehteen tainnut vuotaa, että Stratovarius sulki fooruminsa. Vastikään mm. Jani Wickholmin tapauksesa tuommoinen oli lehtiin päässyt.Strato4ever wrote:Ja jos taas foorumi oli suljettu tuon Jari-jupakan takia, niin sitten on homma jo aivan saatanan naurettavaa. Kaikkea tullu kestettyä parin viime vuoden aikana, mutta kohta alkaa naama puutumaan jo. Toivottavasti Stratovarius tajuaa asian myös.
Asiahan voi myös olla niin, että foorumi oli kaatunut / rikki / korjauksilla / tms.
Miksi olisi pitänyt?IceBreaker wrote:Ja eihän sitä mihinkään lehteen tainnut vuotaa, että Stratovarius sulki fooruminsa. Vastikään mm. Jani Wickholmin tapauksesa tuommoinen oli lehtiin päässyt.
Niin, kaipa suunta on todella tämä. Musiikillisesti ei huonoa, Porra on erittäin taitava soittaja ja monipuolisempi kuin Jari, mutta tulisiu nyt kuitenkin se virallinenkin tiedote.Sir. Decadence wrote:Joo, mikäs siinä sitten.
Kai se on pakko uskoa.
Vaikka harmittaakin Jarin lähtö, niin kyllä Siemenneste hommat hoitaa!
Totta, mutta toisaalta onhan Marco Hietalakin kymmenen vuotta vanhempi kuin muut Nightwishin jäsenetFigaro1 wrote:En sitten tiedä olenko ihan väärässä, tuntuu vaan jotenkin oudolta että bändiin tulee jäsen joka on muita 10 vuotta nuorempi.
TaasNightwarrior wrote: Harmittaa Jarin lähtö, mutta toisaalta ammattimies sieltä on tulossa tilallekin. Sääli vain, että "klassinen Stratovarius-kokoonpano" sitten kuitenkin hajoaa.
Tarkoitin että kun Kotipelto ja Jörg lähtivät (ja palasivat...)Figaro1 wrote:Miten niin taas? Stratovarius on vuodesta 1996 soittanut samalla kokoonpanolla, eli 9 vuotta. Ja jos "julkisuuskuva" kärsii siitä että yksi basisti vaihtuu, on vika silloin faneissa, ei bändissä.