Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:
Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Laaka » Fri Mar 12, 2004 11:22 pm

No eikös ollut niin, että Tolkki kyseenalaisti nuo keikat sen takia kun häntä puukotettiin?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Figaro1 » Sat Mar 13, 2004 10:02 am

"At this point it seems like the shows with the old line-up will NOT happen" sanoi Tolkki haastattelussa. Enkä siis todellakaan ihmettele. Syynä ilmeisesti(puhun vastoin parempaa tietoa) sekä Kotipellon haluttomuus että Tolkin(ilmeinen)pelko siitä että jotain sattuu keikalla
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by ElDiablo » Mon Mar 15, 2004 3:44 am

Hyvä statament, propsit Tolkin suuntaan.
Last edited by ElDiablo on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by StratoPummi » Mon Mar 15, 2004 8:15 am

ElDiablo wrote:
Ei se jörggi soittohommia ole jättänyt. Ainakin erästä saksalaista bändiä kohtaan hällä ollut kiinnostusta. Mutta ei siitä sen enempää.
Ei Jörg varmaankaan mihinkään isoon tai kunnianhimoiseen bändiin ole menossa..?

Eikö hän jättänyt Straton, että voisi keskittyä perheeseensä. Outoa, jos hän nyt kuitenkin hyppää taas kehiin. :err:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Mon Mar 22, 2004 11:19 am

Figaro1 wrote:
Stratosfear wrote:
Kohta on Kotipellon ja Tolkin välit kunnossa. Seuraava levy ilmestyy vanhalla kokoonpanolla. Kaikki on ollut pelkkää teatteria.
Joo ihan varmasti on. Ei Metallican Cliffikään ole kuollut, se on tulossa Robin paikkaajaksi tulevalla kiertueella.
Pistetäänkö 1000e veto pystyyn? Minä sanon, että seuraava levy tulee ns. vanhalla kokoonpanolla ja sinä olet erimieltä.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Figaro1 » Mon Mar 22, 2004 2:09 pm

Stratosfear: Voit laittaa 1000 euroa jo tulemaan. Jos välttämättä haluat hävitä vedon niin siitä vaan
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Mon Mar 22, 2004 2:43 pm

Onko sinulla varaa? En minä nyt niin hullu ole, että rupean lyömään vetoa asiasta, josta en ole varma. Annetaan nyt kuitenkin asian olla.
Last edited by Stratosfear on Tue Mar 23, 2004 12:17 pm, edited 1 time in total.

ploughman
Member
Posts:251
Joined:Wed Dec 03, 2003 10:22 pm

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by ploughman » Tue Mar 23, 2004 1:25 pm

Stratosfearhan voi jopa voittaa! Jos seuraava levy onkin joku kokoelma tms. TAI Live!

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Tue Mar 23, 2004 2:15 pm

ploughman wrote:
Stratosfearhan voi jopa voittaa! Jos seuraava levy onkin joku kokoelma tms. TAI Live!
The Very Best Of Stratovarius Greatest Hits?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Figaro1 » Tue Mar 23, 2004 2:20 pm

Stratosfear:

On aika hauskaa että ensin lyöt kanssani vetoa ja sitten et sitä uskallakaan tehdä. Ota vastuu sanoistasi ja teoistasi.

Kuten toisessakin topicissa jo sanoin, on suorastaan makaabaria ajatella että tämä Straton välirikko olisi jotain v-tun teatteria. Seuravaksi varmaan kerrotaan miten Ikonen ja Lassila tulevat takaisin bändiin ja Jens saa kenkää.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Tue Mar 23, 2004 2:40 pm

Last edited by Stratosfear on Tue Mar 23, 2004 12:41 pm, edited 1 time in total.

Stratofortress
Member
Posts:271
Joined:Thu May 30, 2002 7:25 pm

Re: Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratofortress » Tue Mar 23, 2004 3:24 pm

[/quote]

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Tue Mar 23, 2004 4:03 pm

[/quote]

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Figaro1 » Wed Mar 24, 2004 12:12 pm

Edelleenkin Stratosfearille:

Tässä on kyse siitä että Tolkkia lyötiin Espanjassa puukolla ja nyt bändin tulevaisuus on vaakalaudalla. Voit puolestani spekuloida niin paljon kuin lystäät mutta jos todella viitsit väittää että koko puukotusjuttu on vain "farssi" niin olet sairas mies.

Ja mitähän ne "erittäin mielenkiintoiset kysymykset joihin ei ole saatu vastauksia" mahtavat olla?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Wed Mar 24, 2004 2:22 pm

Figaro1 wrote:
Edelleenkin Stratosfearille:

Tässä on kyse siitä että Tolkkia lyötiin Espanjassa puukolla ja nyt bändin tulevaisuus on vaakalaudalla. Voit puolestani spekuloida niin paljon kuin lystäät mutta jos todella viitsit väittää että koko puukotusjuttu on vain "farssi" niin olet sairas mies.

Ja mitähän ne "erittäin mielenkiintoiset kysymykset joihin ei ole saatu vastauksia" mahtavat olla?
Minä en ole missään vaiheessa väittänyt, että Timo Tolkkia ei olisi puukotettu. Olen vain todennut, että Timo Tolkkia on todennäköisesti puukotettu Espanjassa.

Niitä mielenkiintoisia kysymyksiä voi miettiä jokainen itse.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Eini » Wed Mar 24, 2004 2:54 pm

En tiedä pitäskö itkeä vai nauraa.... Toivotonta...
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Figaro1 » Wed Mar 24, 2004 2:55 pm

quoting Stratosfear:

"Niitä mielenkiintoisia kysymyksiä voi miettiä jokainen itse."

Että Sinä sanot että on paljon mielenkiintoisia kysymyksiä joihin ei ole saatu vastauksia mutta et osaa nimetä kuitenkaan itse ensimmäistään. Hyvin mielenkiintoista.

Itse esitän tässä muutamia kysymyksiä ja niihin omia vastauksiani:

Miksi Jens kusi Tolkin päälle? Mieheltä joka räjäyttää vessanpöntön ja päällystää hotellin käytävän paperisilpulla sekä huutaa lentsikassa suomeksi miten hän haluaa nussia koiraa voi tuollaista odottaakin


Miksi esimerkiksi Jari Kainulaiselta ei ole kuultu mitään kommenttia Timo vs Timo asiasta? Hän sanoo itse että haluaa olla täysin puolueeton tässä kiistassa eikä siksi anna mitään lausuntoja

Miksi LOTT on ollut ruvella jo monta vuotta? Tero ei ole ilmeisesti enää vakituisesti duunissa Straton "firmassa" ja tiedot jotka Episode 5seen piti laittaa tapahtuivat vuosia sitten. Lisäksi tämä miehistönvaihdos varmasti sotkee jonkin verran klubin suunnitelmia.

Miksi Stratovarius-keikka Tavastialla maksaa nyt 30 euroa kun se pari vuotta sitten oli markoissa 100, eli puolet vähemmän? Ehkäpä siksi että kyseessä on bändin viimeiset keikat vanhalla kokoonpanolla johon kuuluu myös kaksi ulkomaalaista soittajaa

Miksi Timo Tolkista julkaistiin kaikenlaisia verikuvia ja ties mitä Kabbalah-bullshittiä strato.comissa? On luultavaa että miehen mielenterveys on pahasti järkkynyt mutta itse hänet jonkin aikaa sitten tavanneena voisin sanoa että vaikutti olevan kovasti oma itsensä.


Siinä sinulle "mielenkiintoisia kysymyksiä". Oliko vielä jotain muuta mikä mieltäsi painaa?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Wed Mar 24, 2004 3:30 pm

Figaro1 wrote:
quoting Stratosfear:

"Niitä mielenkiintoisia kysymyksiä voi miettiä jokainen itse."

Että Sinä sanot että on paljon mielenkiintoisia kysymyksiä joihin ei ole saatu vastauksia mutta et osaa nimetä kuitenkaan itse ensimmäistään. Hyvin mielenkiintoista.
Kyllä minulla on tiedossa mielenkiintoisia kysymyksiä ja väitteitä, mutta en halua esittää niitä kaikkia julkisesti. On olemassa sana, luottamus.
Figaro1 wrote:
Itse esitän tässä muutamia kysymyksiä ja niihin omia vastauksiani:

Miksi Stratovarius-keikka Tavastialla maksaa nyt 30 euroa kun se pari vuotta sitten oli markoissa 100, eli puolet vähemmän? Ehkäpä siksi että kyseessä on bändin viimeiset keikat vanhalla kokoonpanolla johon kuuluu myös kaksi ulkomaalaista soittajaa.
Jos yhtye tulee Suomesta niin keikka ei saa maksaa 30e? Luulisi sinunkin jo oppivan, että meillä on nykyään artisteja/yhtyeitä joiden keikkapalkkiot ovat kansainvälistä tasoa. Eppunormaalin liput Tampereen Ratinan konserttiin näyttävät olevan 35-45e. Konsertti myytiin lähes samantien loppuun.
Siinä sinulle "mielenkiintoisia kysymyksiä". Oliko vielä jotain muuta mikä mieltäsi painaa?
Itse en ainakaan kokenut kysymyksiäsi mielenkiintoiseksi. Ne eivät anna vastauksia lainkaan tai riittävästi, koskien.... sanotaanko, vaikka että seuraavaa levyä.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Wed Mar 24, 2004 3:45 pm

Oikeudenkäyti Sanctuary Records/Noise vs. Timo Tolkki (Stratovarius) haiskahtaa erittäin epäilyttävältä. Joko sellaista ei ole koskaan ollutkaan viitaten muutamiin Timo Tolkin lauseisiin tai, jos tulee niin Timo Tolkki tulee häviämään sen. Sanctuary/Noise ei ole niin tyhmä, että tekee 3 milj. euron sopimuksen ilman mitään ehtoja.
Last edited by Stratosfear on Wed Mar 24, 2004 1:54 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Figaro1 » Wed Mar 24, 2004 3:46 pm

Situation analyzis: Hopeless

En mä jaksa sun kanssa rueta väittelemään. Sun puheita mä vaan en aio uskoa ollenkaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Eini » Wed Mar 24, 2004 9:34 pm

"Kotipelto, Jens ja Jörg lähtevät. Olen melko varma asiasta". Pieni lainaus kirjoituksesta jonka Stratosfear kirjoitti marraskuun lopulla. Pientä ristiriitaa havaittavissa... Ja samantyylisiä kirjoituksia on lisääkin...
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Wed Mar 24, 2004 10:55 pm

Eini wrote:
"Kotipelto, Jens ja Jörg lähtevät. Olen melko varma asiasta". Pieni lainaus kirjoituksesta jonka Stratosfear kirjoitti marraskuun lopulla. Pientä ristiriitaa havaittavissa... Ja samantyylisiä kirjoituksia on lisääkin...
Aika pitkä aika on marraskuusta tähän. Tilanteet voivat muuttua ja alkuhämmennyksessä sitä uskoo lähes kaikkea sokeasti.

ploughman
Member
Posts:251
Joined:Wed Dec 03, 2003 10:22 pm

Re: Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by ploughman » Wed Mar 24, 2004 11:55 pm

Voihan olla, että Tolkki pistää bändin pillit pussiin ja julkaisee pari kokoelmaa ja liven?
Last edited by ploughman on Wed Mar 24, 2004 9:59 pm, edited 1 time in total.

James Hetfield
Jr. Member
Posts:8
Joined:Fri Nov 21, 2003 1:00 pm
Contact:

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by James Hetfield » Wed Mar 24, 2004 11:58 pm

asiallinen oli tuo tolkin kommentti. katsotaan nyt vain että mitä tulevan pitää...

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Curry » Thu Mar 25, 2004 10:45 am

Stratosfear wrote:
Eppunormaalin liput Tampereen Ratinan konserttiin näyttävät olevan 35-45e. Konsertti myytiin lähes samantien loppuun.
Tavastia, Ratinan Stadion... What's the difference? :D
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Thu Mar 25, 2004 11:14 am

ploughman wrote:
Voihan olla, että Tolkki pistää bändin pillit pussiin ja julkaisee pari kokoelmaa ja liven?
Luulempa, että ei tule onnistumaan. Aivan varmasti levytyssopimuksessa on määritelty kuinka monta studiolevyä Stratovariuksen pitää julkaista ja minkälaisin ehdoin.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Thu Mar 25, 2004 11:19 am

Curry wrote:
Stratosfear wrote:
Eppunormaalin liput Tampereen Ratinan konserttiin näyttävät olevan 35-45e. Konsertti myytiin lähes samantien loppuun.
Tavastia, Ratinan Stadion... What's the difference? :D
Juu, mutta Eppunormaalin pyynnöt konserteista ovat kansainvälistä tasoa.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Figaro1 » Thu Mar 25, 2004 12:16 pm

Kaksi direct quotea Timon suusta kuultuna:

"Stratovarius tekee enää kahden tai maksimissaa kolmen levyn sopimuksen, sen jälkeen homma on ohi"

(puukotuksen jälkeen): "Voi olla hyvinkin että tämä(Stratovarius)oli tässä. En halua samanlaista kohtaloa kuin John Lennon"

Ja mahdollisesti tulossa olevien levyjen sisältöön ei lafka puutu. Tolkki itse sanoi että ne voivat sisältää vaikka humppaa.

Ja Stratosfear voi pikku hiljaa lopettaa sen olemattomien kysymystensä mainostamisen. Jos et niitä kysymyksiäsi kehtaa esittää niin älä sitten puhu niistä muutenkaan.

Onko kuu juustoa? Ovatko unkarin kansalaiset oikeasti sukua suomalaisille? Onko Somaliassa taateleita? Mene ja tiedä
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Stratosfear » Thu Mar 25, 2004 1:10 pm

Minä en usko mitä Timo Tolkki puhuu. Timo Tolkki on jo tällä foorumilla ainakin kerran jäänyt selkeästä valehtelusta kiinni.
Last edited by Stratosfear on Thu Mar 25, 2004 11:11 am, edited 1 time in total.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Statement 9.3.2004. Tolkilta selkeää asiaa!

Post by Figaro1 » Fri Mar 26, 2004 12:00 am

Niin olen minäkin...

Ja jos et usko mitä Timo Tolkki puhuu, niin ainoa oikea vaihtoehtohan on itse kehittää sinun puheiden kaltaista paskaa ja sitten sanoa että näin se varmaan menee. Ja(nimim. 5:s IV B menossa) voit itse kokeilla kuinka helppoa on puhua asiaa jos olet nauttinut aineita jotka tunnetusti muuttavat harkintakykyä jne.

Ja kerrohan vielä mistä Timo valehteli ja miten? Minä olen valehdellut hänelle että olen Paavo Lipponen ja hän valehteli takaisin että hän tietää minun olevan Paavo Lipponen koska molempien postit tulivat samasta IP:stä. On se vaan metkaa että niin moni ihminen voi käyttää kiinteällä IP:llä varustettua konetta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked