Onko aika ajamassa Stratovariuksen ohi?

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
SilverTongue
Jr. Member
Posts:47
Joined:Sun Jun 20, 2004 11:20 pm
Re: Onko aika ajamassa Stratovariuksen ohi?

Post by SilverTongue » Thu Aug 19, 2004 9:17 pm

Raven wrote:Näköjään viestien taso on laskenut aika huimasti siihen verrattuna kun viimeksi kävin täällä...
Olen täysin samaa mieltä. Olisin miellellään ollut täällä asiallisesti keskustelemassa, mutta kun noita postauksia lukee niin ei oikein iske tämä foorumi enää.
Into battle we ride, with Gods by our side..

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Onko aika ajamassa Stratovariuksen ohi?

Post by stratowiruz » Thu Aug 19, 2004 10:04 pm

Jokainen voi itse vaikuttaa, mitä täällä luetaan... koska jos itse kirjoittaa "fiksulla" tavalla - mitä se sitten ikinä onkaan - niin ehkä muut alkavat seuraamaan sitä? Toisaalta, se ei tule ikänä tapahtumaan koska aina mahtuu joukkoon muutama tahvo. Ja jos täällä ei teidän mielestänne ole fiksua keskustelua, miksi sitten asiasta valitatte edes? Luokaa sellaista keskustelua joka mielestänne on järkevää ja hankkikaa elämä. Jolla lähinnä tarkoitan sitä, että ette ota kaikesta hernettä nenää jos toinen sanoo sitä taikka tätä. Saa olla erimieltä asioista, joka myös usein suositeltavaa. Tapa jolla ilmaista, se onkin hankalampi... ja en, en ole itse sen parempi tahi huonompi kuin muut!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Onko aika ajamassa Stratovariuksen ohi?

Post by Figaro1 » Fri Aug 20, 2004 11:18 am

stratowiruz wrote:Jokainen voi itse vaikuttaa, mitä täällä luetaan... koska jos itse kirjoittaa "fiksulla" tavalla - mitä se sitten ikinä onkaan - niin ehkä muut alkavat seuraamaan sitä? Toisaalta, se ei tule ikänä tapahtumaan koska aina mahtuu joukkoon muutama tahvo. Ja jos täällä ei teidän mielestänne ole fiksua keskustelua, miksi sitten asiasta valitatte edes?
Ja miksi ylipäänsä käytte täällä? Ok, kyllä minunkin mielestäni tällä forumilla on turhia ja erittäin turhia aiheita ja käyttäjiä(Goofy ainakin voisi jo saada lopulliset bannit tänne) mutta yleisilme tällä forumilla on kuitenkin paljon parempi kuin mitä voisi olla. Tänne tulee sopivasti viestejä päivittäin ja ne jopa jaksaa lukea läpi. Inhoan sellaisia forumeja joihin tulee päivässä 300 viestiä joist 290 on tyyliin "I agree", ":)" tai "you idiot" Onneksi tämä forumi(siis ainakin suomi-puoli, enkkupuolta en tuon takia edes lue) on säästynyt vastaavalta.
stratowiruz wrote: Luokaa sellaista keskustelua joka mielestänne on järkevää ja hankkikaa elämä. Jolla lähinnä tarkoitan sitä, että ette ota kaikesta hernettä nenää jos toinen sanoo sitä taikka tätä. Saa olla erimieltä asioista, joka myös usein suositeltavaa. Tapa jolla ilmaista, se onkin hankalampi... ja en, en ole itse sen parempi tahi huonompi kuin muut!
Niinpä. Jos tämä forumi ei mitään tarjoa, ei täällä ole pakko olla(Goofy voisi esim. valita jonkun toisen forumin trollauksensa maaliksi). Ja nyt kun Stratowiruz kissan pöydälle nosti, niin itsekin olen huomannut tässä forumissa sellaista henkeä että "omien mielipiteiden esittäminen on varsin suotavaa kunhan ne ovat samat kuin meillä muillakin". Itse yritän eri mieltä ollessani ilmaista asian kohteliaasti mutta esim. Ninon tapauksessa en siihen ole pystynyt koska miehen koko olemus pisti minut ärsyyntymään aivan totaalisesti.

Ja Foreverin minulle suunnattua "aivojen jakeluviestiä" en ole aikaisemmin viitsinyt kommentoida mutta nyt sen teen. Tietääkseni kaikkien ihmisten anatomia käsittää myös aivot mutta eri asia on sitten osaako niitä käyttää. Ainakaan Forever ei näytä viestinsä pohjalta hallitsevan sen enempää käytöstapoja kuin aivojenkaan käyttöä

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Onko aika ajamassa Stratovariuksen ohi?

Post by Hatebreeder86 » Sun Aug 22, 2004 6:54 pm

Raven wrote:Näköjään viestien taso on laskenut aika huimasti siihen verrattuna kun viimeksi kävin täällä... Eli jatkan hiljaiseloani. Olisi luullut, että koulujen alkaminen olisi karsinut näitä "tiättexte niinku hei et Nightwish on niinku hei ainaki tsiljoona x better ku Strato. Ja se tarja on nii ihq"

Jatkoja.
Jäämme kaipaamaan. :cry:

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Onko aika ajamassa Stratovariuksen ohi?

Post by Raven » Tue Aug 24, 2004 1:03 pm

[/quote]

Jäämme kaipaamaan. :cry:[/quote]

En mä nyt sua hylkää... :twisted:

duccis
Jr. Member
Posts:1
Joined:Fri Sep 17, 2004 8:10 am
Location:Finland

Re: Onko aika ajamassa Stratovariuksen ohi?

Post by duccis » Fri Sep 17, 2004 8:31 am

Kissboy Wrote:
Onhan Nightwishin musiikissa hienoa kuunnella mahtipontista oopperatyylistä hevimättöä, mutta joku raja: Once-levyllä on tietääkseni yli sata ulkopuolista soittajaa/laulajaa, mm.55-henkinen London Session Orchestra. Stratovariuksen musiikki on ollut parin aikaisemman levyn ajan erittäin loistavaa, mutta en erityisemmin pidä Elementseistä. Niiden kappaleista on yritetty tehdä liian mahtipontisia ja sen todistaa muunmuassa kotipellon ajoittaiset hapen loppumisesta kertovat äänen muuttumiset. Kuitenkin niin kauan kuin minussa henki pihisee on olemassa ainakin yksi ihminen joka viettää aikaansa siellä divarien pimeimmissä nurkissa etsien stratovariuksen levyjä! Strato ei koskaan kuole!
No jos noitten bändien viime aikaisia myyntilukuja kattoo niin niitten perusteella on stratovarius jo kuopattu ja kyllä on tuo nightwishin musa tullut siitä mitä se alkuun oli varsinkin kun marco tuli bändin basistiksi on musiikki noussut uutenn ulottuvuuteen 8)
beware the age of darkness !

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Onko aika ajamassa Stratovariuksen ohi?

Post by Figaro1 » Fri Sep 17, 2004 7:41 pm

duccis wrote: No jos noitten bändien viime aikaisia myyntilukuja kattoo niin niitten perusteella on stratovarius jo kuopattu ja kyllä on tuo nightwishin musa tullut siitä mitä se alkuun oli varsinkin kun marco tuli bändin basistiksi on musiikki noussut uutenn ulottuvuuteen 8)
Ikävä tosiasia on se että Stratovarius ei tosiaan nauti samanlaista levysuosiota Suomessa kuin NW. Itse Nightwishiä alusta asti diggaileena voin todeta että vaikka uudet levyt(eivät pelkästään Marcon takia, todellakaan)ovat kyllä parhaita, niin jopa debyytiksi AFF on aivan ällistyttävän hyvää jälkeä. Ennenkuin minua syytetään siitä että "niin, Fright Nightin ja AFF:n välillä olikin vain se 8 vuotta" niin sanon että tämä on varsin hyvin tiedossani.

Mutta selvää on että levy-yhtiiöille "floppi" on suoraan sidottu myytyjen levyjen määrään. Jos bändin debyyttiin satsataan 100 euroa siitä saadaan 100 000 euroa tuloja, on tilanne aika loistava. Jos taas käy niin että jo ennestään miljoonia myynneeseen bändiin luotetaan, ja satsataan levyyn 200 000 euroa, ja levy myy 100 kpl on aika varmaa että yhteistyö loppuu levylafkan ja bändin välillä
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Onko aika ajamassa Stratovariuksen ohi?

Post by Stratosfear » Sun Sep 19, 2004 1:30 pm

duccis wrote:No jos noitten bändien viime aikaisia myyntilukuja kattoo niin niitten perusteella on stratovarius jo kuopattu
Dyecrest sai kenkää Noise Recordsilta. Yhden levyn ehtivät julkaista, kun johtaja vaihtui levy-yhtiössä ja uudet tuulet alkoivat puhaltaa. Uusi johtaja aloitti siivouksen roosterissa ja heikoiten myyvät yhtyeet saavat kenkäät. Dragonforce kuulema kanssa saamassa kenkää. Gamma Ray ja Stratovarius ovat sen verran isoja yhtyeitä, että niiden asema lienee turvattu. Juttua uusimmassa Soundissa.

Locked