Lauri Porra & ESE

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Locked
User avatar
Mysteriet
Jr. Member
Posts:42
Joined:Sat Nov 10, 2007 6:38 pm
Location:Finland
Contact:
Lauri Porra & ESE

Post by Mysteriet » Wed Mar 18, 2009 11:43 am

Pistän tämän Stratoketjuun, kun onhan täällä Kuorosotakin.

Lauri Porra esiintyy Emma Salokoski Ensemblen videolla:
http://www.youtube.com/watch?v=Ysz0MJcSwLY

Onko täällä muita, joilla musamaku yltää jazzin puolelle? 8) Mä oon tykänny kaikista ESE:n & Laurin projekteista toistaiseksi. Sopii eri mielentilaan kuin metalli.
"Every sixty seconds you spend upset is a minute of happiness you'll never get back."

User avatar
exe knight
Sr. Member
Posts:2551
Joined:Sat Jun 24, 2006 1:04 pm
Location:the whitefish river (siikajoki)

Re: Lauri Porra & ESE

Post by exe knight » Thu Mar 19, 2009 10:57 am

Täytynee tarkistaa kun ehtii, ei ole erityisemmin mitään jazzia vastaan.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Lauri Porra & ESE

Post by tosise8 » Thu Mar 19, 2009 3:55 pm

Joo siis varsinkin Emma Salokoski Ensamble ja Quintensense sytyttää tosi paljon. Varsinkin ESE:n tokauusin levy on kyllä täydellistä meininkiä pokeri-iltaan tai pussailutreffeille.
tosise8 eli Aleksi Erola.

User avatar
Mysteriet
Jr. Member
Posts:42
Joined:Sat Nov 10, 2007 6:38 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Lauri Porra & ESE

Post by Mysteriet » Fri Apr 10, 2009 11:15 am

tosise8 wrote:Joo siis varsinkin Emma Salokoski Ensamble ja Quintensense sytyttää tosi paljon. Varsinkin ESE:n tokauusin levy on kyllä täydellistä meininkiä pokeri-iltaan tai pussailutreffeille.
No, miten kukakin tykkää kuunnella. :) Mulla tulee kuunneltua ESE:a usein ennen nukkumaanmenoa. Molemmat levyt ovat loistavia, mutta ehkä kuitenkin Kaksi mannerta vie pitkässä juoksussa voiton. Quintessencea olen myös jonkin verran kuunnellut eikä siinäkään mitään vikaa ole.

Näin ESE:n livenä viime syksynä ja täytyy sanoa, että oli yksi parhaista näkemistäni livekeikoista ikinä. Harmi vaan että juuri sillä keikalla oli varabasisti käytössä. :?
"Every sixty seconds you spend upset is a minute of happiness you'll never get back."

Locked