ei, vaan kenties olet kuullut vain osan totuutta. Mutta enhän minäkään tiedä muutakuin sen mitä on kerrottu.Figaro1 wrote: Eli minulle ei siis vieläkään ole kerrottu totuutta, vaan kahdesta eri suusta eri tavoin että Markus puhui roskaa

ei, vaan kenties olet kuullut vain osan totuutta. Mutta enhän minäkään tiedä muutakuin sen mitä on kerrottu.Figaro1 wrote: Eli minulle ei siis vieläkään ole kerrottu totuutta, vaan kahdesta eri suusta eri tavoin että Markus puhui roskaa
Tiedän kyllä kuka tulee miksaamaan ko. bändin tulevan levyn. Hän on pohjoisesta ja kovasti ammattilaistunut musiikin tekemisessä. Ja Karmilan kökkösoundien välttäminen oli yksi syy miksi häntä ei käytetty kuten ei nytkään käytetä. Bändi ei ollut tyytyväinen Karmilan roiskaisuihin, vaikka hänenkin kanssaan on työskennellyt.Pentelesh wrote:et yhtän ajatellut, että se "paluun tekevä suomalainen bändi" voisi haluta toisen miksaajan levylleen, koska Karmilaa käyttää nykyään niin moni ja soundit juuri kuulostava samoilta joka levyltä.
Ei, en tarkoita Amorphista. Ja tuo kirjoittamasi soundijuttuhan on vain mielipiteesi, ei fakta. Mutta minulla ei ole lupaa antaa mitään tietoja paluun tekevästä bändistä, joten pidän suuni kiinni ensimmäistä lausetta lukuunottamatta. Mikä muuten on se "parempi soundi" jota "Amot halusivat välttää"?SirJuzzi wrote: Jos Amorphista tarkoitat, niin Hiilemsaa niitä kai taas miksaa, right? Rehellinen mielipiteeni on, että Karmila on saanut ruuvailtua Amojen levyille selvästi kuunneltavimmat soundit. Far from the Sunin puurosoundista en pidä pätkääkään. Kumma homma, jos parempia soundeja halutaan välttää. Hiilesmaa on miksannut muutaman levyn kuulostamaan todella hyvältä, mutta FFtS ei lukeudu näihin.
Miltä sinusta tuntuisi jos minä sanoisin sinulle että sinä se et sitten tiedä mistään mitään, sillä perusteella että olen nähnyt sinut pari kertaa kännissä Tavastialla? Aivan, nyt alat ymmärtääSirJuzzi wrote: Ja minulla palaa kohta sulakkeet kun et lakkaa huomauttelemasta Ninolle, vaikkei hän ole kirjoitellut tänne mitään asiatonta pitkään aikaan. Ja asiattomuudesta hänen kirjoituksissaan aiemmin voidaan olla montaa mieltä, varsinkin kun vertaa siihen mitä itse olet kirjoittanut.
Minulle on aivan yksi hailee lukeeko Nino tekstiäni vai ei, kunhan pitää suunsa kiinni. Ja jos teksteistäni tosiaan henkii läpi se että en tiedä mistään mitään, niin sanonpa puolestani että Sinun teksteistä henkii läpi sellainen asenne että Sinä tiedät tasan kaiken tasan kaikesta. Ja samaa voi sanoa hra Laurennesta.SirJuzzi wrote: Luuletko, ettei Nino ole lukenut kirjoituksiasi tällä laudalla? Niiden perusteella voisin itsekin toisinaan väittää, ettet tiedä mistään mitään.
Saat toki anteeksi. Bändi jota tarkoitan ei ole todellakaan Amorphis mutta kuten Stratosfearinkin tietojen kohdalla, minä en saa kertoa sen enempää tiedostani kuin sen lähteestäkään. Katselkaa vain metalliskenen tapahtumiaSirJuzzi wrote: Ja mikäli kyseessä EI olekaan Amorphis (joka suorastaan hyppäsi riviesi väliltä silmilleni), päättelin väärin ja haukuin kuusta siitä, että se on koivu. Aika harkitsematonta minulta. Anteeksipyyntöni.
On muuten v-tun metkaa että minä en saa haukkua Mikkoa koska hän on "rautainen ammattilainen" mutta Sinä saat haukkua Hiilen tuotokset koska tahansa, eikö? Paskakäsi Karmila voi minun puolestani miksata levyn mutta toivon että Hiili sen tekee. Ja näin uskonkin.SirJuzzi wrote: ...Ja toivotaan nyt sitten, että joko Hiilesmaa miksaa Amorphiksen tulevalle levylle paremmat soundit kuin edelliselle, tai vaihtoehtoisesti Karmila tekisi taas työn.![]()
Tästä ei todellakaan ole kyse.Singing Bird wrote: Hämmästyttävä vesseli tämä Figarol. Pastillina palstoilla pyörii, aina samoilla asioilla. Onko menestyksen kaipuusi todella niin valtaisaa, että ilman jääminen saa sinut takertumaan menestyneempien helmanliepeisiin? Ettet vaan kuuluisi niihin kiusallisiin perskärpäsiin, jotka tuntevat saavansa viipaleen onnea ja menestystäkin, kunhan vaan sitkeästi räpistelevät menestyjän rotsin takahalkion seutuvilla.
Niin no. Kolmen bändin kanssa minulla on vieraslista sopimus kaikille Helsingin keikoille ja varmaan itsekin ymmärrät että sitä ei saa vaan roikkumalla rotsinliepeessä. Se miksi olen kunnian saanut on minun asiani. Vastoin parempaa tietoasi pidä turpasi tukossa. Siihen vaaditaan kuitenkin muuta kuin foorumillä rääpimistäSinging Bird wrote: Tunnetko itsesi heidän kamukseen? Tuntuuko, että elät ikäänkuin samaa elämää heidän kanssaan? Vaikka vain rääpimällä lärviäsi foorumeilla, ja muutamia onnekkaampia ja lahjakkaampia arvostellen tunnet tasavertaisuutta heidän suhteensa.
En kuulu niihin. Olen tehnyt ihan töitäkin statukseni eteen. Jos et usko niin se ei ole minun ongelmani.Singing Bird wrote: Oletko niitä perskärpäsiä, jotka keikkapaikoilla moikkaavat mielellään sitä "surkeata paskiaistakin?" Saahan edes jonkinlaisia kicksejä? Vai mitä?
Aivan. Ja perskärpäsille tuskin annetaan mitään lifetime-vieraslistaoikeuksia kuten minulle.Singing Bird wrote: Bändit kyllä tuntevat ja erottavat todelliset fanit perskärpäsistä.
C'mon faija älä viitti ny olla tollanen! Risti vaan yrittää olla kaikkien kaa ja sillai.Jumala wrote:Risto Johannes Illi. Minä käsken sinua vaikenemaan.
Mikko Karmila on minun valitsemani hyvän soundin
lähettiläs maan päällä ja hän istuu minun oikealla puolellani
ja on tuleva tuomitsemaan kaikkia asiattomia paskakommentteja.
Lue Raamattua, minun sanaani, niin löydät totuuden.
Ilmestyskirjassa on kirjoitettu, että suuren soundin tekijä saapuu
keskuuteemme. Hän on jo saapunut ja hänen nimensä on
Mikko Karmila.
Jeesus wrote:C'mon faija älä viitti ny olla tollanen! Risti vaan yrittää olla kaikkien kaa ja sillai.Jumala wrote:Risto Johannes Illi. Minä käsken sinua vaikenemaan.
Mikko Karmila on minun valitsemani hyvän soundin
lähettiläs maan päällä ja hän istuu minun oikealla puolellani
ja on tuleva tuomitsemaan kaikkia asiattomia paskakommentteja.
Lue Raamattua, minun sanaani, niin löydät totuuden.
Ilmestyskirjassa on kirjoitettu, että suuren soundin tekijä saapuu
keskuuteemme. Hän on jo saapunut ja hänen nimensä on
Mikko Karmila.
Olen kaiken takana, koska olen luonut maailmankaikkeuden.SirJuzzi wrote:Kymppi päättelystä, jos et oikeasti edes arvaa kuka mahtaisi olla Jumala-nimimerkin takana.
Tsot tsot...Mikko on täällä alhaalla minun kanssa. Ihan tässä vieressäni.Figaro1 wrote:No mutta, Karmilan Mikkokos se sieltä yläilmoista kirjoittelee?
Olet totta vie oikeassa tuossa viimeisessä lausessasi.
Jep, varsin erikoinen levy yhden kuuntelun perusteella. Ja se bonus CD erityisesti. Ei se mitään! :)SirJuzzi wrote:Kuunnelkaa Spock's Beardin Octane. -- Musiikki ei toki ole metallia, mutta ei mitään softrockiakaan.