Karmila, puolesta ja vastaan.

Muusikot ja muusikoidenalut voivat täällä keskustella kaikesta musiikintekemiseen liittyvästä. Toki myös muutkin ovat tervetulleita mutta keskusteluaiheiden pitäisi täällä jollain tasolla liittyä musiikintekemiseen.
Jumala
Jr. Member
Posts:5
Joined:Thu Jan 20, 2005 10:58 pm
Contact:
Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Jumala » Sun Jan 30, 2005 8:45 am

Ei ole olemassa Absoluuttista Paskuutta, sillä kukaan ihminen ei kykene määrittelemään Absoluuttia. Vain minä pystyn määrittelemään Absoluutin, koska olen Absoluutti ja olen luonut Maailmankaikkeuden.
Figaro ykkösen (olen luonut myös narsismin) Karmilaan ja Laurenteeseen kohdistamat hyökkäykset ovat selkeä todiste siitä, että asiassa ei itse asiassa ole kysymys paskoista soundeista, vaan Figaro ykkösen omasta ongelmasta, joka on hänen oman päänsä sisällä.
Hän vain etsii kohteita jolle raivota, koska itse voi niin pahoin sisäisesti.
Kun hän raivoaa Karmilalle tai Laurenteelle, hän itseasiassa raivoaa itselleen, eikä hyväksy itseään.
Perustavalla tasolla, hän haluaa ainoastaan ja vain, niinkuin te ihmiset kaikki haluatte, tulla hyväksytyksi. Mutta hän ei tiedosta itsessään piilevää raivoa ja sen takia kohdistaa sen vääriin kohteisiin.
Internet forumi on metallilaatikko cyberavaruudessa jossa ihmiset kirjoittavat vokaaleja ja konsonantteja eri järjestyksessä. Ei sitä tarvitse ottaa niin vakavasti. Menkää vaikka kävelylle ulos ja nauttikaa luonnosta tai tehkää jotain luovaa. Joskus myös juovaa (kyllä, olen luonut myös viinan ja erityisesti olen ylpeä luodessani salmiakkikossun alkuräjähdyksessä 15 Miljardia vuotta sitten).
Pointtini tässä on ennekaikkea se, että tähän maailmaan mahtuu erilaisia ääniä, jotka joidenkin mielestä ovat paskoja ja toisten mielestä loistavia.
Kumpikaan väittämä ei ole totta, koska sitä ei absoluuttisesti voi todistaa niin kauan kuin on kyse ihmisestä aisteineen ja tunteineen.
Vengeance is mine

Turbonorsu
Sr. Member
Posts:406
Joined:Thu Dec 19, 2002 1:26 pm

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Turbonorsu » Sun Jan 30, 2005 1:00 pm

No niin, tulihan tähän keskusteluun lopultakin edes yksi fiksu mielipide...

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by NightMare82 » Sun Jan 30, 2005 1:47 pm

Ei ole enää mitään lisättävää keskusteluun, kuin että tämä "Jumalan" kirjoittelu tänne foorumille, on viimeistään todiste Stratovariuksen musiikiin yliluonnollisesta hyvyydestä. :lol: :shock:

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Figaro1 » Mon Jan 31, 2005 12:03 pm

En ala korjailemaan Jumalan minusta kirjoittamia asioita mutta tämä topic on minun puolestani ns. tässä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by StratoPummi » Thu Feb 03, 2005 10:18 am

:D Tragikoomista, että tuo luultavasti ON oikea jumala. :lol:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Figaro1 » Thu Feb 03, 2005 6:23 pm

Karmila varmaan luulee olevansa Jumala, ja sen perusteella nickinsäkin valitsi. Jos hän todella tuntee minunkin tavat noin hyvin kun antoi ymmärtää, suosittelen miksaajan sijasta psykiatrin uraa. Saattaisi tulla parempaa jälkeä potilaidenkin mielestä.

Anteeksi sanojeni syöminen, mutta oli pakko ;)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Lucifer
Jr. Member
Posts:2
Joined:Wed Jan 26, 2005 10:44 am
Contact:

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Lucifer » Sat Feb 05, 2005 2:26 pm

Figaro1, minä käsken sinua tulemaan heti kotiin! Tehtäväsi maan päällä perskärpäsenä ärsyttämässä hyväntahtoisia ihmisiä, on ohi. Kun lähetin sinut täältä helvetistä ihmisten joukkoon, luotin sinuun koska olet Helvetin yksi suosituimpia olentoja, anoppi-ohjelman juontajan kanssa, ja uskoin että onnistut tehtävässäsi edes välttävästi. Se, että olet esiintynyt henkilönä joka edes vähän tietäisi jotain studiotyöskentelystä tai yleensäkin mistään mikä liittyy musiikkin, ei ole vakuuttanut ketään. Myöskin epätoivoiset yritelmät ärsyttää, on ammuttu alas ennekuin ne ovat edes osuneet kohteeseen kunnolla. Häpeän sinua ja jos et nyt heti palaa takaisin tänne, missä hiilihangot ovat kuumia ja Tommi Läntisen musiikki pauhaa 24h, seuraava komennukseni sinulle tulee olemaan: 100 vuotta Laurenteen ja Karmilan (joka on itseasiassa Jumala) studioassistenttina.
I love human beings

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Figaro1 » Sat Feb 05, 2005 2:44 pm

Ole sinä Saatana hiljaa :D
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
julkimo
Member
Posts:97
Joined:Tue Jun 29, 2004 3:50 pm

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by julkimo » Sun Feb 06, 2005 8:06 pm

Yleensä karmila tekee ihan hyvää jälkeä mutta elements pt. 1 ja 2:ssa on soundit sellasia että ääni kuulostaa niinku se tulis jonku metalliputken läpi.... Kotipellon hyvä ääni kuulostaa ihan kummaliselta niissä.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by StratoPummi » Sun Feb 06, 2005 11:07 pm

No, eipä Karmila nyt aivan tyylitajutonkaan voi olla. Hän on kuitenkin vetäissyt Kotiteollisuuden Satu Peikoista-biisiin aika törkeän hyvän kitarasoolon. Se ny mitää meinaa jos hynyne itkee sitä kuunnellessaa ( :D ), mutta meinasi meikäläiselläki simmut kostua.

Jos Figaro kiusaa liikaa, niin ura voisi aueta skittapuolelta. :lol:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Figaro1 » Fri Feb 11, 2005 12:21 pm

julkimo wrote:Yleensä karmila tekee ihan hyvää jälkeä mutta elements pt. 1 ja 2:ssa on soundit sellasia että ääni kuulostaa niinku se tulis jonku metalliputken läpi.... Kotipellon hyvä ääni kuulostaa ihan kummaliselta niissä.
Sanooko "Efekti" sinulle mitään?

Ja edelleenkään minua ei ota miehessä aivoon mikään muu kuin se että kaikki hänen miksauksensa ovat kuin hampurilaiset Mäkkärissä:

Kaikissa on keskenään jotain eroa mutta samat raaka-aineet kaikissa kuitenkin on. Kuunnelkaa ihan huviksenne For My Painin Fallen ja sen perään Diablon Eternium. Sen jälkeen voitte kuunnella Hiilesmaan miksaamat 69 eyesin Devilsin ja Amorphiksen Far From The Sunin.
Jos voitte oikeasti väittää että ensinmainitut kuullostavat keskenään aivan yhtä erilaisilta kuin kaksi viimeksi mainittua, lupaan syödä kenkäni valkosipulin kera.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Stratosfear » Fri Feb 11, 2005 11:51 pm

Figaro1 wrote:En ala korjailemaan Jumalan minusta kirjoittamia asioita

Jumalan sanaan on syytä uskoa.
Figaro1 wrote:mutta tämä topic on minun puolestani ns. tässä.
Ilmeisesti ei kuitenkaan ole ns. tässä, koska puhetta tuntuu edelleen riittävän tähän topiciin?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Figaro1 » Sat Feb 12, 2005 10:44 am

Stratosfear wrote:
Jumalan sanaan on syytä uskoa.
Ei ainakaan tässä tapauksessa
Stratosfear wrote:
Ilmeisesti ei kuitenkaan ole ns. tässä, koska puhetta tuntuu edelleen riittävän tähän topiciin?
Tähän topiciin riittää puhetta aina kun siltä tuntuu. Sinäkin paasaat jatkuvasti tuohon v-maiseen tyyliisi siitä kuinka Sinä tiedät kaiken etkä voi silti mitään sanoa kun se ei kuulu hyviin tapoihin jne.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

TimoTolkki
Sr. Member
Posts:859
Joined:Fri Jul 12, 2002 9:51 pm

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by TimoTolkki » Fri Feb 18, 2005 4:26 am

Eiköhän se ole ihan hyvä, että on niin paljon erilaisia soundeja maailmassa.
Karmila on työllistetty ja kiireinen mies, joka ainakin meille on tehnyt hienoa soundia.
Miksaan itse tulevan Stratolevyn ja soundeista näyttää muodostuvan kyllä huomattavan erilaiset.

Nino Laurenne
Jr. Member
Posts:27
Joined:Sat Dec 14, 2002 9:39 am
Location:Basement
Contact:

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Nino Laurenne » Fri Feb 18, 2005 8:22 am

TimoTolkki wrote:Eiköhän se ole ihan hyvä, että on niin paljon erilaisia soundeja maailmassa.
Karmila on työllistetty ja kiireinen mies, joka ainakin meille on tehnyt hienoa soundia.
Miksaan itse tulevan Stratolevyn ja soundeista näyttää muodostuvan kyllä huomattavan erilaiset.
Eiköhän se ole ihan hyvä, että on niin paljon erilaisia soundeja maailmassa.
Karmila on työllistetty ja kiireinen mies, joka ainakin meille on tehnyt hienoa soundia.
Miksasin itse tulevan Thunderlevyn ja soundeista muodostui kyllä huomattavan erilaiset. :D

Timo kuule, eiköhän rakenneta oikein sellainen vähän helevetin hieno studio jossa on kaikki viimeisen päälle? Sinne sitten kaikki joilla on selvä käsitys siitä minkälaista soundia haluaa, voi tulla ihan itse vääntämään namikat haluamiinsa asentoihin. Ei tarvitse kiistellä forumeilla onko sitä yläpäätä kikissä tarpeeksi vai ei :wink:

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by ozzie » Fri Feb 18, 2005 9:06 am

Järjestäkää ennemmin semmoinen "miksaajien syksyn sävel" -kilpailu, jonne jokainen miksaamisen jalon taidon hallitseva saa miksata oman versionsa yhdestä ennalta sovitusta (aiemmin julkaisemattomasta) kappaleesta.

Sitten kansan kaikkikuuleva korvakalusto (onx näissä jotain eroo, oikeesti hei?) voi päättää kuka on Suomen paras miksaaja. Ja siihen ei ole Jumalallakaan enää valitusoikeutta. :wink:
Näinhän se on...

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Figaro1 » Fri Feb 18, 2005 10:03 am

Timo ja Nino,

Hyviä pointteja molemmilta. Minä en siis edelleenkään ole sanonut Mikon miksauksia "paskaksi" vaan olen ainoastaan ollut närkästynyt siitä että kaikki kuullostavat *Enemmän tai Vähemmän SamanKaltaisilta"
verrattuna muutaman muun tunnetun nappulanvääntelijän tekeleisiin.
Ninon idea studiosta jossa kaikki voivat itse tehdä soundinsa on todella hyvä jos Figgeltä kysytään.

Suomen Parhaan Miksaajan määrittely onkin sitten aikalailla mahdotonta ;) Jos nyt ajattelee että Maailman Paras Elokuva 5 kertaa peräkkäin on Citizen Kane ja minä+tusina tuttujani pitävät sitä yhtenä huonoimmista mitä ovat nähneet, voi päätellä mitä tarkoitan.

Ja uskon kyllä ihan täysin sen miten äänittäjän rooli + bändin käyttämät kamat vaikuttavat soundiin. Northerin uusin levy ja Amorphiksen Am Universum ovat Karmila-mixejä mutta soundit aivan erilaiset keskenään.
Erityiskiitos Ninolle asiallisesta postauksesta *ei vittuilua*
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

ploughman
Member
Posts:251
Joined:Wed Dec 03, 2003 10:22 pm

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by ploughman » Fri Feb 18, 2005 10:15 am

Figaro1 wrote:Timo ja Nino,
Hyviä pointteja molemmilta. Minä en siis edelleenkään ole sanonut Mikon miksauksia "paskaksi" vaan olen ainoastaan ollut närkästynyt siitä että kaikki kuullostavat *Enemmän tai Vähemmän SamanKaltaisilta"
verrattuna muutaman muun tunnetun nappulanvääntelijän tekeleisiin.
Ninon idea studiosta jossa kaikki voivat itse tehdä soundinsa on todella hyvä jos Figgeltä kysytään.
:lol:
No etpä kai.

Haukuit myös kyseisen herran henkilönä suoraan alimpaan helvettiin.

Onko Figaro-merkin takana Paavo Väyrynen?...samanluokan takinkääntäjiä.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Figaro1 » Fri Feb 18, 2005 10:52 am

ploughman wrote:
No etpä kai.

Haukuit myös kyseisen herran henkilönä suoraan alimpaan helvettiin.
Se "Karmila voi Palaa Helvetin Tulessa" Juttuni oli vain väännös siitä että mies itse rekisteröityy Jumalana tänne ja puhuu ties mitä siitä miten hänet on valittu Hyvän Soundin Lähettilääksi jne.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Jumala
Jr. Member
Posts:5
Joined:Thu Jan 20, 2005 10:58 pm
Contact:

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Jumala » Fri Feb 18, 2005 7:26 pm

Viimeksi nauroin näin paljon kun anopin tissit jäi mankelin väliin!!!!!!!!!!!!
Vengeance is mine

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Figaro1 » Fri Feb 18, 2005 7:42 pm

Minä ainakaan en näe mitään hauskaa siinä että Mikko itse rekisteröityy laudalle ja puhuu itsensä Karmila-persoonassa aivan kuin olisi joku toinen.
Ja mitään hauskaa en näe myöskään siinä mitä Mikosta kirjoitin. Ehkä se tämän narsisti-Karmilan mielestä on hauskaa mutta minusta ei. Faktahan kuitenkin on se että Jumala-nickin takaa löytyy juuri tämän topicin kohde vaikka hän ei sitä itse myönnäkään. Ja jos hän vain nauraa kuin heikkopäinen niin siinähän nauraa. Minulle on naurettu niin paljon viimeisen 16 vuoden aikana että yksi paskantärkeä miksaaja ei paljoa paina.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by SirJuzzi » Sat Feb 19, 2005 1:23 pm

Kyllä tämä aika huvittavaa on minustakin. :lol:

Figaro, jos ostaisit numeroa-paria isomman pipon, niin voisi tapahtua sellainenkin ihme että sinulle ei naurettaisi.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Figaro1 » Sat Feb 19, 2005 8:58 pm

SirJuzzi wrote:Kyllä tämä aika huvittavaa on minustakin. :lol:

Figaro, jos ostaisit numeroa-paria isomman pipon, niin voisi tapahtua sellainenkin ihme että sinulle ei naurettaisi.
Onhan tämä ihan hauskaa jollain kierolla tavalla. Mulla on välillä pipo tosiaan turhan kireällä.

Törmäsin muuten Ninoon eilen Tavastialla. Terveiset hänelle :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

zac
Jr. Member
Posts:11
Joined:Sat Sep 18, 2004 4:22 pm

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by zac » Sun Feb 20, 2005 12:07 pm

Pitäisköhän tulla sinne teidän uudelle studiolle miksaan seuraava Tarot plätty Karmilan kaa, heh?
Pysyis soundit niinku kohillaan.
Saku
ps. Nino, se Machine Menin hilipati pitäis olla sulla heti viikon alussa.
www.wingsofdarkness.net

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Figaro1 » Tue Feb 22, 2005 8:43 pm

Zac,

Kuten nyt ainakin Esa on minulle sanonut, on äänittäjän rooli paljon suurempi kuin miksaajan ;)

Bodomin Follow the Reaper levy on äänitetty ja miksattu Abyss Studiossa Peter "Hypocrisy" Tägtgrenin toimesta ja levyn kannessa lukee "final treatment by Mikko Karmila". Eli ilmeisesti levyn soundit ovat olleet sitten alunperin "niin päin seiniä" että tämä Hyvän Soundin Lähettiläs on laitettu "hoitamaan" ne "kuntoon".

Jos Karmila omaisi vähemmän itsekkään asenteen ja tekisi toisistaan poikkeavia soundeja eri levyille, en aukoisi päätäni hänestä ollenkaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by SirJuzzi » Wed Feb 23, 2005 2:26 am

Bodomin jätkät sanoivat itse Follow the Reaperiin liittyvissä haastatteluissa etteivät olleet lainkaan tyytyväisiä alkuperäiseen miksaukseen, joten levy annettiin Karmilan käsittelyyn.

Muistelisin lukeneeni myös, että Amorphis teki Am Universumin kanssa saman tempun (vai oliko se Tuonela? en ole aivan varma). Alkuperäinen miksaus oli kuulemma "keskiäänipaskaa" vailla kummempia bassoja ja diskantteja. Olisiko ollut Rauta-aika -kirja, jossa tuo juttu oltiin kerrottu.

Esa_Dreamtale
Member
Posts:68
Joined:Fri Jul 04, 2003 2:46 pm

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Esa_Dreamtale » Wed Feb 23, 2005 4:30 pm

Figaro1 wrote:
Kuten nyt ainakin Esa on minulle sanonut, on äänittäjän rooli paljon suurempi kuin miksaajan ;)
Taisin sanoa, että äänittäjän rooli on yhtä tärkeä kuin miksaajan... Vaikea on huippumiksaajankaan saada paskasti äänitetystä kamasta inhimillisen kuuloista. Melko helposti paska miksaaja tosin pilaa loistavasti äänitetyn kaman.

Nimimerkillä,
En enää ikinä äänitä krapulassa

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by Figaro1 » Wed Feb 23, 2005 4:55 pm

Esa,

Joo, lainasin sinua hieman väärin, mutta pointti on tosiaan se mitä juuri sanoit.

SirJuzzi,

Minun Follow the Reaperissa lukee "mixed at Abyss Studios" eikä miksaajan nimeä lue missään. En kuitenkaan usko että Karmila olisi miksannut levyn Ruotsissa enkä sitä että levy olisi ensin miksattu siellä ja sitten uudestaan Suomessa Karmilan toimesta siitä mainitsematta.

Mutta aivan selvästi Mikon kohdalla pätee se että mitä enemmän hän paneutuu johonkin bändiin, sitä "parempaa" jälkeä tulee aikaiseksi. Kotiteollisuuden uusimmilla, kuten myös Tarotin uusimmalla ja Nightwishin Oncella on aivan "ei-Mikkomaiset" soundit ja veikkaan että tämä johtuu vain käytetyn ajan määrästä ja siitä että Mikko on tykännyt kaikista bändeistä ja halunnut tehdä parasta jälkeä. Dan Tigerstedt(legendaarinen äänittäjä, uralla yli 500 äänitystä) sanoi itse(vaikka samalla sitä valittelikin)että hyvin usein se miten paljon tykkää itse työstettävästä musiikista vaikuttaa siihen miltä lopputulos kuullostaa.

Eternal Tears of Sorrown tuleva levy tehdään näillä näkymin Kemissä TicoTicolla Ahti Kortelaisen kanssa. Odottelen innolla miten paljon soundi eroaa aikaisemmista jotka Karmila on miksannut. Veikkaan että havaittavissa *on* eroavaisuutta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by stratowiruz » Wed Feb 23, 2005 9:06 pm

Figaro1 wrote:Minun Follow the Reaperissa lukee "mixed at Abyss Studios" eikä miksaajan nimeä lue missään.
Onko sinulla digipak vai "tavallinen" versio siitä levystä? Nimittäin digipak versiossa oli kyllä informatiiviset tiedot, että levy nauhoitetty sekä miksattu Ruotissa ja myös osittain Suomessa tyyliin: mixed by Tägtgren, additional treatment by Karmila. Muistan itsekin, vaikka myin pois digipak version kerran aikaa sitten jo. - Ja lopuksi, kyllä voisit hiljalleen jo hieman rauhoittaa mieltäsi Karmilan suhteen, koska jos kerta miestä käytetään "hyväksi" eri äänitteiden teossa, niin tarkoittaa se sitä: häneen ollaan tyytyväisiä. Toki aina ei voi mielyttää kaikkia ja kaikkea, kuten itsekin olet varsin selkeästi tuonut ilmi moneen kertaan. Puurot ja vellit myös sekaisin pahasti välillä! Peace.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Karmila, puolesta ja vastaan.

Post by SirJuzzi » Thu Feb 24, 2005 12:18 am

Figaro1 wrote:Kotiteollisuuden uusimmilla, kuten myös Tarotin uusimmalla ja Nightwishin Oncella on aivan "ei-Mikkomaiset" soundit
Ai jaa? Kyllä ne on aika selvästi tunnistettavissa Karmilan miksaamiksi. Mitä nyt vaan sattuvat olemaan hyvän kuuloisia, "kaikesta huolimatta".

Mutta however, saattaa olla että kiinnität eri asioihin soundissa huomiota kuin minä, joten saat ne kuulostamaan "ei-Mikkomaisilta".

Locked