Heb gister net al het benodigde hout gehaald, een vriendin van ons kan het via een computer gestuurde freesbank uitzagen. Ik heb dus een ontwerp gemaakt op de computer in 3D en de benodigde tekeningen opgestuurd.
Het ziet er heel cool uit (vind ik), ik moet hier en daar nog wat bijschaven, maar dat komt zeker goed.
We hebben gekozen voor 2 wanden licht creme en 2 rood, geen patroon alleen een klein werkje erin.
Dit zijn de 3D ontwerpen:
In het echt wordt het mooier hoor, qua kleuren en zo
En er komt natuurlijk een bodem in het bedje
Als het klaar is zal ik zeker fotos maken en posten.
Verder verloopt de zwangerschap zeer voorspoedig, Madelon heeft een aardige buik en regelmatig voelen we wat bewegen

Ze heeft alleen veel last van brandend maagzuur en af en toe een beetje rugpijn. Verder gaat alles in de laagste versnelling en dat vergeet ik wel 's. dan loop ik al weer verderop en komt ze achter me aan geschuiveld
Maar ze kan op me rekenen hoor, ik pak en til alles voor d'r, wat dat betreft ben ik gewoon haar slaafje

Ik vind het leuk.
Vooral 's avonds als ik de kleine vertel wat we allemaal die dag hebben gedaan. Daarna een een melodietje uit een teddybeer (eigenlijk een dino) afgeloten met een akoestisch nummer van Ayreon (meestal "Dreamtime" :banana1: )
Zo te zien heb jij het druk gehad afgelopen weekend. Wel leuk dat je kinderen ook wel van "onze" muziek houden.
Is het de moeite waard om me aan te melden bij myspace? Ik ken het eigenlijk niet.
Hoe dat werkt met de achtergrond weet ik trouwens ook niet.
Ik ga nu weer eens wat hout in de grond zetten, moet ook gebeuren
Groetjes
Cees
ps, dit zijn onze belangrijste knuffels tot nu toe:
Dina:
Dina en Dinie:
Arie:
Diederik:
(heb een fotoshoot gedaan

)