Zijn er nog nederlanders hier?

This forum is for languages besides English and Finnish. This forum is not moderated so if you have problems in this board, we can't help you.
Agent Orange
Member
Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Wed Oct 27, 2004 2:30 am

Nu heb ik weer eens verdomd pech.

Ik kreeg vrijdag een nare steek in m'n rechterzij, ter hoogte van m'n nier. Gezien ik al langer last heb van m'n rug op die plek, vreesde ik dus voor een zelfde kwaal. Zondag was het ineens weg, echter, om de een of andere reden (ik vemoed een combinatie van kou en verkeerd liggen) doet m'n schouder nu heel erg pijn als gevolg van en verstijfde spier. Nu is dat vervelend, maar het erge is, dat het tot aan m'n linkerdij toe trekt, waardoor ik toch wel erg kortademig ben als ik me fiks moet inspannen (was niet erg fijn toen ik maandag door die storm moest fietsen voor de krant).

Ben er maandag voor naar de dokter geweest en heb wat ontstekingsremmers gekregen. Tevens smeer ik de zere plek met Midalgan in, dus ik hoop dat ik hier weer zo snel mogelijk van verlost ben... :(

Moet vanmidag naar de psycholoog voor verdere behandeling van m'n fobie, dus ik ben benieuwd wat dat zal gaan voorstellen...

cu
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Fri Oct 29, 2004 4:52 pm

Nou gaat wel lekker met je hè?
Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat, want het lijkt me geen pretje om op die manier de kranten te doen.

Ik ga vanavond naar Arie & Sylvester (cabaret). Ben vorig jaar ook geweest en heb echt he-le-maal blaauw gelegen. Ben benieuwd of ze vanavond ook weer zo goed zijn.

Sterkte, ik spreek je later nog.

S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Fri Oct 29, 2004 6:03 pm

Het gaat alweer een stuk beter, m'n schouder is nog een beetje stijf, maar ik heb tenminste minder moeite met ademen dan begin deze week.

Heb woensdag Rhapsody's nieuwste album gehaald, maar ben minder onder de indruk dan ik was toen ik Power Of The Dragonflame kocht. Een aantal nummers zijn wel aardig, maar toch ligt SOEL2 minder lekker in het gehoor dan ik had verwacht. Ik heb hem pas twee keer helemaal beluisterd, dus ik kan nog van mening veranderen.
Nu ja, mocht ik het niks vinden is er nog geen man overboord, heb wel meer bands gezien die wel eens slechte albums uitbrengen, maar daarna weer beter terugkomen.

Ik ben ook van plan het nieuwe Rammstein album te kopen, ben ook erg grote fan van hun.
Voorts heb ik nog bands als Kreator en Destruction op m'n verlanglijsteje staan, dus ik kan voorlopig nog vooruit met wat ik wil proberen.

Dus je houd van cabaret, eh? Ben daarzelf ook niet echt vies van, moest toch maar eens een cabaretvoorstelling bijwonen.

Laat me weten wat je ervan vondt.

AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Sat Oct 30, 2004 11:59 am

Gister was weer echt helemaal te gek. Djeez, wat hebben die gasten een humor zeg. Af en toe erg grof, dat wel. Ze zetten bijvoorbeeld 2 oudjes op de eerste rij good te kakken. En er kwam een man in een rolstoel iets te laat en die moest het ook flink bezuren.

Je zit bij Arie en Silvester ook nooit helemaal veilig, zeker niet als je op de eerste rijen zit. Wij zaten op rij 5, maar gelukkig helemaal aan de zijkant.
Er stond in de aankomst hal een playstation apparaat, met op het beeld een plaatje van "Arie & Silvester: The Game". Zag er heel echt en aanlokkelijk uit, maar ik vertrouwde het toch niet. Bleek dus ook een cameraatje in te zitten en als je op de starrknop drukte dan werd je nat gespoten. Toen we in de zaal kwamen stond er een groot scherm met rechtstreekse beelden :lol: Later hadden ze een lelijkste man verkiezing en hadden ze dus een paar foto's met dat apparaat gemaakt van een paar mannen die natuurlijk op dat moment weer flink de lul waren.
Kortom: een aanrader.

Ik ga straks naar het zwembad, want m'n kleine nicht mag afzwemmen.

Goed te horen dat het weer beter met je gaat, houden zo zou ik zeggen.

groet
S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Mon Nov 01, 2004 10:50 pm

Hm, klinkt interessant, misschien dat ik het zelf eens probeer als ik wat meer te besteden heb.

Heb zaterdag Rammstein's nieuwste album gekocht en vindt die best wel goed. Ik denk dat ik wacht to Anthrax met hun volgende CD komt: The Better Of Two Evils, bevat nummers, geschreven onder hun oude zanger, gezongen door hun nieuwe. Sommige nummers staan hoog op mijn favorieten lijstje, dus dat belooft wat

M'n schouder is nu weer zoals 'ie altijd is, dus de medicijnen hebben gelukkig geholpen.

Ik heb voor de rest niet echt veel te melden, wou eigenlijk alleen effe wat van me laten horen.

Hoe is het trouwnes afgelopen met je nichtje, heeft ze haar zwemdiploma (of -brevet, weet ik veel waar ze voor afzwom) gehaald?

Later
AO
Last edited by Agent Orange on Tue Nov 02, 2004 10:35 pm, edited 1 time in total.

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Tue Nov 02, 2004 8:14 pm

M'n nichtje heeft d'r A-diploma gehaald (ze is 6). Ze was zo'n beetje de kleinste die er tussen zat. Iedereen was trouwens geslaagd. Wel leuk om te zien al die kleine hummeltjes. Vooral als ze duiken. ha ha, heel grappig gezicht is dat.

Wat zijn voor jouw eigenlijk klasiekers qua muziek? Ben benieuwd of er nog dc's tussen zitten die ik ken of moet kennen.

Voor mij zijn de echte toppers van toen:

- Iron Maiden - Somewhere in Time
- Metallica - Black album (samen met maiden m'n eerste echte metalalbums)
- Ozzy Osbourne - No more tears
- Guns n' Roses - Appetite for destruction
- U2 - Joshua Tree
- Joe Jackson - Live 1980-1986
- Royal Hunt (Nog niet zo heel oud)
- Powermad - Absolute power (heb 4 jaar naar die cd gezocht)
- Spandau Ballet - Through the barricades ( :oops: )

Ik heb Ayreon er maar even buiten gelaten, want dat topt natuurlijk alles :wink:

Spreek je,
S

Edit: Ik vergat nog Alan Parsons project the noemen Eye in the sky, gigantische topper.

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Tue Nov 02, 2004 10:29 pm

Eye In The Sky komt me bekend voor, ik heb een CD met SF-tracks waar dat nummer op staat (Joost mag weten waar ik die heb gelaten :p)

Gefeliciteerd met je nichtje, fijn te horen dat ze geslaagd is. :)

Ik ben niet zo erg goed bekend met veel albums van klassieke bands, maar bands, waarmee ik bekend ben, zal ik opnoemen:
- Anthrax - Spreading The Disease (Gung-Ho is hun beste nummer ooit met hun oude zanger, Joe Belladonna; is tevens het album geweest wat me - zo'n 7 jaar geleden - met metal kennis heeft doen maken en was ook het eerste metalalbum wat ik ooit kocht)
- Metallica - Master Of Puppets (Black Album was goed, maar MOP is beter)
- Slayer - Reign In Blood (beste thrash-album ooit!)
- Sodom - Agent Orange (op bovengenoemd album na beste thrashplaat)

Ik zal later een lijst maken met favoriete albums van nieuwere bands.

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Thu Nov 04, 2004 9:58 pm

Dat zijn vaak de albums die klasiekers voor je worden: de eerste die je hoorde.
Ik ben met je eens dat Master of Puppets beter is dan de Black album. Dat geldt ook voor Ride the lightning en Kill 'm all. Maar de Black album was de eerste, dus vandaar.
Ik vind het altijd moeilijk te bepalen in welke categorie een bepaalde band geplaatst moet worden. Maar zover ik weet vind ik trashmetal vaak wel goed. Hangt een beetje van de zang af.
Sommige cd's van Testament vind ik bijvoorbeeld top, maar het album The gathering, was echt een drama, omdat de zanger het nodig vond om constant grunt te laten horen.

Zal eens op internet naar Anthrax en Slayer zoeken, zijn toch wel bekende namen, maar ken ze eigenlijk niet. Volgens mij was Slayer een paar jaar geleden op Ozzfest, maar kan me niet meer herrineren of ik het goed vond.

Ben benieuwd naar je lijstje trouwens.

Spreek je.
S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Fri Nov 05, 2004 9:14 pm

Slayer is een graag geziene gast op Ozzfest en hebben pas nog opgetreden in Ahoy' (waar ik niet bij was, wegens gebrek aan geld. Was trouwens vlug uitverkocht ook). Is trouwens een van de weinige metalbands die weer in de oorspronkelijke bezetting speelt, gezien drummer Dave Lombardo weer terug is waar 'ie hoort na 10 jaar.

Anthrax was dit jaar nog op Graspop (België) en ik meen dat ze daarna nog in Tivoli (Utrecht) hebben opgetreden. Zeker de moeite waard om eens te horen, alhoewel hun albums voor 1991 anders klinken dan na 1991, gezien ze toen van zanger (en ook een beetje in stijl) veranderden.
Heb Testament daar ook gezien, klonk niet slecht.

Ik had je een lijstje beloofd met de beste albums van bands na 1990 (of in ieder geval dateert het beste album van na 1990).

- Fear Factory - Demanufacture
- Pantera - Far Beyond Driven (band bestaat inmiddels niet meer, jammer genoeg)
- Rammstein - Mutter
- Noisy Act Of Protest (N.A.O.P. - lokale band) - Hard To Deny
en natuurlijk
- Rhapsody - Power of the Dragonflame
- Stratovarius - Visions

Heb voor de rest enkele CD's van bands, dus kan daar niet echt een oordeel over vellen.
Waardig te noemen zijn:
- Symphony X, die hebben vorig jaar nog met Strato opgetreden. Heb The Odyssee, hun meest recente album en vind tdie wel goed.
- Iced Earth (hoewel ik meen dat dat eigenlijk al een vrij oude band is)

Mocht je zelf nog meer tips hebben, hoor ik dat natuurlijk graag.

AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Sun Nov 07, 2004 7:47 pm

Hee daar,

Something wicked this way comes van Iced earth vind ik erg goed. Heb The glorious burden van internet gehaald, omdat ik er nog niet zo zeker van was, nog te weinig gehoord om een echte mening te vormen. Tot nu toe klinkt ie wel aardig.

The odyssee is wel okee, het titelnummer vind ik het beste. Tis me iets te veel in de trant van Dream Theater. Het probleem van dit soort bands is dat ze geweldige zangers hebben en top muziekanten, maar dat iets te veel willen showen. Te veel gefriemel op die gitaren e.d. Het maakt me vaak zenuwachtig en ik kan niet aan de muziek zelf wennen.
Wilde zelf eigenlijk ook nog naar dat concert, maar kreeg niemand mee en het was me te ver om alleen te gaan. Beetje saaie reis.

Russel Allen van Symphony X heb ik wel live zien optreden in 2002 bij het concert van Star One. Dat was een project van Arjen Lucassen met Russel Allen, Dan Swanö (ex-Edge of Sanity, Nightingale), Damian Wilson (ex-Threshold), Floor Jansen (After Forever)en Robert Soeterboek (Ayreon). Ze zijn daarmee live op de buhne gegaan (met veel succes) alleen Dan Swanö was er niet bij.
Voor jou is Star One ook een enorme aanrader trouwens. Tenminste dat denk ik.

Spreek je nog
S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Mon Nov 08, 2004 2:39 am

Ieder z'n eigen ding, ik vind Dream Theater geen moer aan, maar vind Symphony X wel interessant.
Kostte me trouwens een tijd voordat ik aan The Odyssee gewend was, vond hem niks toen ik kort na dat Strato-concert had gekocht en wou hem bijna aan een vriend verkopen, ware het niet dat 'ie hem uiteindelijk gewoon had gekopieerd. Na een tijdje wende ik aan het geluid en vind hem nu steengoed.
Wat kan een smaak toch sterk verschillen binnen een jaar tijd. =p

Something Wicked This Way Comes lijkt me ook wel interssant, vind Melancholy een ijzersterk nummer en gezien iedereen op Graspop dat nummer luidkeels meebrulde, neem ik aan dat meeste anderen dat ook viden! XD

Genoeg materiaal om obver na te denken zou ik zeggen.

Heb trouwens vandaag Fahrenheit 911 op DVD gezien. Ben zelf erg geïnteresseerd in de achtergrond van de Amerikaanse verkiezingen van 2000 en heb een erg uitgesproken (vaak negatieve) mening over hoe Amerika met zijn eigen burgers en de rest van de wereld omgaat.

Michael Moore's docufilm gaf mij een goede indruk van wat een vreselijke vriendjespolitiek destijds is bedreven om Bush aan de macht te krijgen, nog meer dan ik al wist! Geen wonder dat zoveel Amerikanen hun land ontvluchten!

Goed, ik ga m'n bed maar eens in, ik spreek je later wel weer.

AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Mon Nov 08, 2004 9:38 pm

Dus ten tijde van zo'n verkiezingsronde in US kun je lekker gepist raken op dat stelletje daar waarschijnlijk.

Heb net naar Slayer geluisterd (Reign In Blood) Lekkere snell plaat zeg. Denk dat ik 'm nog maar eens een paar keer langs laat komen, Alhoewel ik nog wel een beetje moet wennen.

Moet nu weer gaan, spreek je binnenkort weer.
S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Tue Nov 09, 2004 4:50 am

Laten we zeggen dat Bush' overwinning my niet erg goed doet. :)

En ik moest ook enigszins wennen aan Reign In Blood, kostte me maanden voordat ik hem uit m'n hoofd kende, had gewoon moeite de snelheid bij te houden. En dat was met wel meer albums zo. Je went er wel aan. :)

Goed, ik ga m'n bed maar eens in heb het weer veel te laat gemaakt.

cu,
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Thu Nov 11, 2004 9:05 pm

Noem je dat laat? Je kan het eerder vroeg noemen. 3 uurtjes later moest ik alweer opstaan :wink:

Morgen nog 4 uurtjes werken (met een vergadering bij een klant) en dan is het weer weekend. Yeeha.
Heb zaterdag een soort vrijgezellenfeest. We gaan naar het London Calling festival in Paradiso (Amsterdam). Iets met beginnende gitaarbands ofzo. We zijn maar met z'n vieren, maar het wordt vast gezellig en we worden zeker dronken. :D

Heb jij nog wat leuks gepland?

Moet weer aan de surprise, dus spreek je later weer.

S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Mon Nov 15, 2004 12:23 am

Ik ga volgende week naar The Incredibles, van wat ik gezien en gehoord heb, moet dit een leuke film wezen. Moet alleen niet vergeten disndag kaartjes te halen... ^^;;

Dit weekend was voor mij erg saai, heb weer eens een lekke fietsband, dus ik moet er een nieuwe in laten zetten. Voorts heb ik vandeweek ook m'n muis deels om zeep geholpen, de inkermuisknop is kapot, dus ik moet de functies van de kapotte knop met het toetsenbord doen. Heb inmiddels een nieuwe muis gekocht, dus die moet ik morgen maar eens testen.

cu,
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Tue Nov 16, 2004 9:34 pm

Pfff, effetjes de tijd om wat te schrijven.

Ben bijna elke avond wel weg of bezig. Superdruk op m'n werk, dus als ik effe de tijd heb geniet ik er ook maar effe van.

Ben van het weekend dus lekker dronken geweest. Had de kater al op de terugweg vanuit Amsterdam te pakken. Voordeel was dat ik zondagochtend toen ik wakker werd nergens meer last van had. Het was wel gezellig, ondanks dat we maar met z'n 3en waren. London calling festival was best wel leuk eigenlijk. Een aantal bandjes gezien die best aardig waren. Voor maar 12,50 niet verkeerd natuurlijk.

Laat effe weten wat je van The incredibles vond, ben benieuwd.

Spreek je
S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Thu Nov 18, 2004 2:00 am

Had gehoopt deze week naar The Incredibles te gaan. Blijkt dat de Engelse versie volgende week pas gaat draaien, dus moet ik NOG een week wachten, de Nederlandse versie draait al, maar ik ben al sinds jaar en dag op Nederlands gesproken animatiefilms uitgekeken.

Voor de rest weinig nieuws, m'n leven is nog even saai als altijd.

Wou alleen effe wat laten horen.

AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Sun Nov 21, 2004 1:15 pm

De engelse versies zijn inderdaad veel beter. Ik kijk ook altijd naar de engels talige. Nou ja laat me het dan komende week maar weten hoe die is. Hij lijkt me echt mega grappig, ik heb wat voorstukjes gezien.

Zo, vandaag een relaxte dag! Effe helemaal niks! Mijn vrouw is de deur uit, zij heeft een competitiewedstrijd badminton, dus die is niet voor 3en thuis.
Ga een beetje aan m'n surprise werken en genieten van m'n aankopen van gister op de mega platen en cd beurs in Urecht. Heb daar 3 cd's gekocht. Silent Force - Worlds Apart (DC Cooper ex-Royal Hunt geweldige stem) Feinstein - Third Wish (John West nu van Royal Hunt, nog beter stem dan Cooper).
Maar het belangrijkste daar was natuurlijk de signeersessie van Arjen Lucassen. Heb Ayreon - Actual Fantasy revisited gekocht en laten signeren. Dit album is van 1996, maar nu heeft hij zo'n beetje alle instrumenten opnieuw inespeeld en dat doet het album erg goed. Op het origineel word drumcomputer gebruikt e.d.
Ook zit er een bonus dvd bij met het hele album in 5.1 dolby digital WOW! :omg:
Ook nog een videoclip in 5.1 en het originele album.
Na de signeersessie was er een acoustische sessie met een basspeler en zanger (Robert Zoeterbroek), dat was ook wel heel leuk.

Nog even een tip voor je trouwens. Ik heb nu een paar keer naar Slayer geluisterd (doet het goed bij m'n fitnesstrainingen :mrgreen: ), maar ik denk dat je het laatste album van Death Angel (The art of dying) ook wel eens heel goed zou kunnen vinden. Of ken je die al?

Al eens wat van Ayreon geprobeerd? Of ben ik nu te opdringerig :wink:

Spreek je later weer
S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Sun Nov 21, 2004 8:17 pm

Ben min of meer bekend met Death Angel, heb ze op Graspop zien spelen en was zwaar onder de indruk, heb nog nooit een metalband met zo'n passie zien spelen, absoluut de topact van het hele festival!
Heb daar menig andere bands gezien die ik wel eens wil proberen: Destruction, Iced Earth, e.a.

Nee, ik heb nog geen Ayreon geprobeerd, zal wel een keer komen, maar ik moet daarvoor naar de binnenstad van Den Haag en ik heb daar niet altijd zin in. ;)
Ik zal de naam wel in de gaten houden, zodra ik er wat van heb gehoord, laat it het wel weten.

Ik zit nu met telkens meer verlangen naar The Incredibles uit te kijken, zie telkens meer reviews en bijna alle zijn positief. Nu ja, dinsdag ga ik de kaartjes dan toch echt halen, heb ik tenminste nog IETS te doen het komend weekend, want vandaag en gisteren was dodelijk saai. :(

Laterrr
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Thu Dec 02, 2004 7:59 pm

Hee daar,

Sorry voor m'n late reactie. Weinig tijd en een modem die dwars ligt is de reden. Had van het weekend op eens geen verbinding meer. Toen weer heel effe wel, maar voor dat ik op dit forum zat lag ie d'r al weer uit. Het aansluitsnoertje blijkt iets van een los contactje te hebben. Ik mag du sbijna niet bewegen, want als ik dat snoertje raak is het waarschijnlijk weer gedaan. Zal binnenkort maar 's een nieuw stekkertje plaatsen, hopen dat het dan weer goed gaat.

Gister uit eten geweest vanwege mijn verjaardag en morgen een feestje. Zaterdag en zondag sinterklaasviering (surprise is af en gelukt). Dus kortom weer veel gezelligheid. Heb morgen maar een vrije dag genomen, heb ik nog wat rust.

Nog naar de Incredibles geweest? Ik heb ze op het moment op m'n bureaublad staan, lijkt me heel leuk.

Verder nog spannende dingen, of nog steeds dat saaie leven? :wink:

Spreek je
S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Fri Jan 21, 2005 11:40 am

Sorry voor m'n lange afwezigheid, maar m'n computer is naar de filistijnen en ik gebruik m'n oom z'n PC voorlopig.

Twee maanden geleden kreeg ik een virus en kort daarna begaf m';n moederbord het. Ik heb een nieuwe PC nu, maar ik wacht op iemand die m'n internet instellingen in orde kan maken, dat zou morgen zijn, maar ik wacht nog op bevestiging.

Als ik terug ben vertel ik meer, heb nu te weinig tijd.

The Incredibles wa goed, heb echt genoten.

Oh, and gefeliciteerd met je verjaardag, ook al is het bijna twee maanden over tijd. XD

CU

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Sat Jan 22, 2005 12:48 pm

Hai,

Ik vermoede al zoiets. Had na een paar weken je forum van de PPG opgezocht en las daar van je problemen. Ik zag ook dat 1 van de leden niet meer wist met wie die over metal moest praten. Ik kwam bijna in de verleiding om me aan te melden en dat deel van je over te nemen, maarja wat heb ik op dat forum te zoeken als ik nog nooit er naar gekeken heb. :wink:

Ik hoor binnenkort wel weer meer van je.

Greetz
Spider

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Sun Jan 23, 2005 12:00 am

M'n internet is in orde, dus ik kan weer online komen wanneer het me uitkomt.

Gelukkig dat ik een goeie nieuwjaarsfooi van m'n krantenwijk heb opgehaald: bijna 500 euro! M'n PC kostte 399 euro, dus dat kon nog net, gelukkig dat m'n toetsenbord, muis en monitor van m'n oude PC het nog gewoon doen, hoef ik die voorlopig niet te vervangen.

Goed, ik spreek je later weer, zodra ik alles weer optimaal heb runnen.

cu,
AO

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Tue Jan 25, 2005 10:54 am

Ik ben kennelijk geboren voor pech, want m'n kabelmodem heeft het begeven, dus kan ik weer niet online komen wanneer ik wil. Hopelijk volstaat een telefoontje naar m'n provider...

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Thu Jan 27, 2005 5:37 pm

Ok, ik heb een nieuw kabelmodem en naar het eruit ziet doet alles het weer. Hopelijk blijft het nu zo.

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Fri Jan 28, 2005 8:27 pm

Hee, blij dat je weer terug bent. Tsjee, een nieuwe kabelmodem, wat een mazzel. :wink: Ik las laatst iets over mensen met pech en mensen met mazzel. Het schijnt dat je geluk inderdaad enigzins kunt afdwingen. Een manier daarvan is dingen positief bekijken i.p.v. negatief. Ik moest daar effe aan denken toen je jezelf een geboren pechvogel noemde. Als je het dus positief moet bekijken heb je dus mooi maar een nieuwe computer en modem. Ik heb het de laatste tijd ook geprobeerd, maar mog steeds niet de loterij gewonnen :?

Hoe is het verder? Tijd geleden alweer.

Ik zou 10 december naar de Incredibles gaan. M'n meissie had kaartjes voor een diner en film gekregen van een vriendin van haar. We moesten de kaartje in een kroeg ophalen rond 17:30. Toen we binnen kwamen, zag ik opeens allemaal collega's zitten. Bleek dat ik daar naartoe was gelokt voor een surpriseparty, omdat ik 12,5 jaar in dienst was in december. :shock: Da's echt bizar, als je het niet verwacht. In eerste instantie had ik het niet eens door en was eigenlijk effe gepist omdat ik dacht dat ze zonder mij de kroeg in waren gedoken. :roll:
Het was wel heel gezellig, met een aantal ex-collega's zelfs.

Wat vond je trouwens van het bericht dat de Strato weer samenwerkt? Ik ben benieuwd naar het nieuwe album. Hoop persoonlijk dat het een beetje in de richting is van Infinte en Elements Pt.1. Maar daar zijn de meningen nogal over verdeeld geloof ik.

Spreek je later.

S.

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Sat Jan 29, 2005 11:52 am

Positief blijven is iets wat mij niet echt ligt. Ik probeer het wel, maar zie dingen meestal van een wat depressievere kant.
Hoe dan ook, alles werkt nu naar behoren en ik hoop dat dit voorlopig het laatste probleem is waar ik mee te kampen heb.

Dat Stratovarius gewoon weer op de oude voet verder gaat is tot nu toe het beste nieuws in dit nieuwe jaar. Ik had het zonde gevonden als ze voorgoed uit elkaar hadden gegaan en daarmee de band hadden moeten opdoeken.
Dit is dus hoe je een conflict moet oplossen: met veel praten en schikken, niet met kogels of wat voor gevaarlijk spul dan ook.
Een heleboel wereldleiders kunnen hier een voorbeeld aan nemen, zou flink in de oorlogsschade schelen. :p

Kreeg van een vriend in de VS een pakketje CD's opgestuurd: Green Day - American Idiot, Green Jelly - 333, Iron Maiden - Dance Of Death, Number of the Beast en Best of the Beast en nog een radioconcert van AC/DC.
Enig probleem was dat BOTB niet de CD is die ik had moeten krijgen, maar meer leek op een verzameling nummers die hij goed vond, ook al ontkent hij dat.
Maar, de andere 5 CD's zijn kwalitatief en inhoudelijk goed, dus ik heb nog niets te mopperen.

Goed, ik ga eens wat bands beluisteren, voor zover de desbetreffende sites me dat toelaten, misschien dat ik nog wat interessants vind.
BTW, heb nu twee nummers van Ayreon gezien (Loser en Stranger Witihin), de eerste vond ik goed, de tweede niet, dus ik weet nog niet echt wat ik nu van deze band vindt.

cu
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Sun Jan 30, 2005 12:25 pm

Wat dat betreft denken we wel een beetje hetzelfde. Ben meestal een pessimist, terwijl m'n vrouw juist wat optimistischer is. Als je negatief denkt, kan het achteraf alleen maar meevallen.

Wat betreft die gedachten over het oplossen van conflicten, daar heb je helemaal gelijk in. Het lijkt echter of het steeds minder met woorden wordt opgelost tegenwoordig :(

Dance of Death is best goed, maar ik vond de vorige van maiden Brave new world eigenlijk beter. Waarom weet ik eigenlijk niet. De DVD Rock in Rio is trouwens ook een topper!

Als je de twee nummers hebt van Ayreon hebt gezien, neem ik aan dat je de video's bedoeld. Loser is inderdaad een goed nummer, alhoewel ik het origineel beter vind. De video is namelijk de "Star One"versie. Star One is een ander project dan Ayreon en eigenlijk denk ik dat je Star One misschien wel goed zou vinden, meer recht voor z'n raap dan de Ayreon cd's. Ayreon is meer prog/rockopera. De Ayreon cd die jou misschien het meest zou liggen is Flight of the Migrator. Op http://www.ayreon.com/discography/album.php?album_id=5 kun je kijken wie er allemaal op die plaat staan. TK en Bruce Dickinson zijn toch wel interresant.

Spreek je later weer, ik ga straks naar Ajax tegen ADO. Is kijken of er nog spreekkoren komen.

gr
S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Mon Jan 31, 2005 1:16 am

Ik dacht dat ADO het zonder publiek moest stellen gisteren? Nu ja, een 0-0 score tegen Ajax vindt ik toch wel een goeie prestatie, vooral omdat ze uit speelden en ADO al geen beste reputatie heeft (waar andere clubs ook schuldig aan zijn, maar daar hoor je niemand over).

Ik zal later wel kijken wat ik van Ayreon vindt, ben een beetje wezen kijken op de sites van Kreator and Destruction.
Heb me nooit gerealiseerd dat Duitsland een stel waanzinnige bands heeft (gezien ik al fan van Sodom was, wat tezamen met deze twee zo'n beetje de top-drie van beste - of misschien gewoon populairste - bands daar zijn).

Betreffende negativiteit kan ik je wel gelijk geven: als je te optimistisch bent, gaat het meestal vaak mis, terwijl als je pessimistisch bent je dat (voor het gevoel) wat minder hebt.
Het kan natuurlijk ook tegen je werken, het kan het gevoel van depressiviteit en negativiteit alleen maar versterken. Ik zie dat als reden waarom veel mensen zichzelf van kant maken, ze zien geen heil meer in de dingen die ze doen.

Ik zal wel zien wat de toekomst mij brengt, voorlopig ben ik er nog.

cu later,
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Sun Feb 06, 2005 11:07 am

Hè hè, eindelijk weer eens een momentje om te replyen. Heb het de laatste tijd zo gigantisch druk. Op m'n werk heb ik elke week een planning van wat ik af moet hebben en dat betekent veel overwerk. Afgelopen vrijdag ben ik dan eindelijk door de planning gegaan. Ach, dan krijgen ze hun spullen maar wat later. Ik ga me er niet druk om maken. Daarnaast begint deze week een nieuwe competitieronde badminton en aangezien ik competitieleider ben van onze vereniging, had ik het daar afgelopen week ook nog eens erg druk mee. Uitnodigingen en schema's maken enzo.

Gister een reisje geboekt naar de Canarische eilanden, we gaan over 3 weken daar naartoe. Ik heb het dan nog steeds druk, maar ik moet er gewoon effe tussenuit. Ik zie wel hoe het loopt.

Betreffende ADO had je gelijk trouwens, was het zelf effe vergeten. Het was toch een Kl*te wedstrijd.
Vanmiddag ga ik naar Ajax-Twente, hopelijk brengt dat wat beter voetbal.

Spreek je later nog,
S

NP Type O negative - October Rust (Een D.Load is kijken of ik het wat vind)

Post Reply