Zijn er nog nederlanders hier?

This forum is for languages besides English and Finnish. This forum is not moderated so if you have problems in this board, we can't help you.
User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:
Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Sun Oct 02, 2005 7:11 pm

Inderdaad, niet mijn muziek. De stem van die zangeres staat me al niet aan om over de muziek maar niet te spreken...

Nu ja, ik had dat wel verwacht, dus teleurgesteld ben ik niet echt.

Ik heb andere bands waar ik nog wat van wil hebben. Ik wil o.a. Fear Factory's nieuwe album (Transggression) hebben en dat van Destruction (Inventor Of Evil).

Eind van de maand krijgen we de eerste van 2 Sodom-DVD's, dus ik heb aardig wat om naar uit te kijken. =)

Spreek je later
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Mon Oct 03, 2005 12:59 pm

Agent Orange wrote:Inderdaad, niet mijn muziek. De stem van die zangeres staat me al niet aan om over de muziek maar niet te spreken...
Nou nou, je hoeft niet zo kritisch te zijn :wink:
Ha ha, ik verwachte het al, wilde je het toch even laten zien. Ik begin je smaak aardig door te krijgen.

Ik wil zelf de DVD van Pain of Salvation - Be. Maar da's ook totaal jou muziek niet. Die vraag ik nog wel voor m'n verjaardag.

Ga weer aan het werk, spreek je later weer.

Gr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Mon Oct 03, 2005 9:23 pm

Kritisch? Zo ben ik nou eenmaal, krijg je als je perfectionistisch bent, wen er maar aan. =P

Ach, ieder z'n meug, zolang het maar verkoopt, niet? :wink:

Wow, wat veel nieuws toch weer...

Spreek je later wel weer
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sun Oct 09, 2005 11:03 am

Hee perfectionist :D

Gister bijna de hele dag bezig geweest om via internet een fotoalbum te maken. Wat een werk zeg. Zo'n 240 foto's op 100 pagina's. We hebben het via Myphotofun.nl gedaan, die kwam bij een recentie goed uit de bus. Ik vind het wel heel spannend, het kost in totaal zo'n 110euro. Pff, hierna proberen de uitgaves weet wat terug te brengen, het houd een keer op.

Afgelopen vrijdag naar Het schip geweest, een cabaretvoorstelling met Silvester (van Arie), de twee van Schudden en Onno Innemee (als het je wat zegt). Er werd niet in gesproken, maar het was toch helemaal te volgen. Het ging over een schipbreukeling die word opgepikt door een walvisvaarder. Het blijkt dat de schipbreukeling een Greanpeace activist is. Hilarisch.

Komende donderdag naar Royal Hunt, erg veel zin in, het is alweer effe geleden dat ik naar een concert ben geweest.

Spreek je later weer.
Groet
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Thu Oct 13, 2005 5:51 pm

Op de dag van m'n vorige post werd de tour van RH afgelast. De hoofdsponsor zou zich teruggetrokken hebben.
Ik baal echt als een stekker. Zit al tijden op die gasten te wachten en dan lassen ze die tour af.
F*cking kl*te zooi :x

Sorry ben een beetje pissed.

Gr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Sat Oct 15, 2005 2:51 pm

Spiderman wrote:Op de dag van m'n vorige post werd de tour van RH afgelast. De hoofdsponsor zou zich teruggetrokken hebben.
Ik baal echt als een stekker. Zit al tijden op die gasten te wachten en dan lassen ze die tour af.
F*cking kl*te zooi :x

Sorry ben een beetje pissed.

Gr
S
Ik lees dat soort berichten wel vaker, kan me voorstellen dat dat ergerlijk is als je de band lang niet meer heb zien spelen.

Ik zou vandaag met m'n oom naar de film gaan. De voorstelling was gepland op half zeven, maar na zessen kwam hij nog niet om me te halen voor de film (hij woont in dezelfde straat als ik). Blijkt dat hij ergens heen moest en dus niet mee kon gaan.

Ik ben dus alleen naar The 40-Year-Old Virgin geweest, maar echt plezier had ik niet.

Allereerst zaten er vervelende tienrs achter me te fluisteren en me zodanig te irriteren, dat het moeilijk was om m'n zelfbeheersing te bewaren.

Ik vond de film zelf was ook niet zo goed, dus dit was 3 keer niks.

Heb met m'n oom nu afgesproken dit in de toekomst iets beter te regelen, maar hij was ergens blij dat ; ie het gemist had...

Dat was mijn fijne dag voor vandaag, hoe was de jouwe?
AO

coen
Jr. Member
Posts:7
Joined:Thu Oct 20, 2005 2:02 pm
Location:Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by coen » Thu Oct 20, 2005 2:05 pm

Hallo, ik ben ook een Nederlander, enne ik ga 6 november naar het HofTerLo concert, want ik woon aan de grens met belgië. 8)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Fri Oct 21, 2005 2:38 pm

Je bedoelt 5 november, Coen. ;)

6 November spelen ze in 013 te Tilburg, want daar ga ik heen, tesamen met een vriend.

Alleen vervelend dat ik uiterlijk 23:00 weg moet, zodat ik de trein niet mis, hopelijk zijn ze dan klaar met spelen...

coen
Jr. Member
Posts:7
Joined:Thu Oct 20, 2005 2:02 pm
Location:Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by coen » Sun Oct 23, 2005 3:16 pm

wacht, ik bedoel 6 nov. in 013. maar ik had al kaartjes gereserveerd voor het hofterloo concert, maar nu blijkt dat ik op die datum moet optreden met mijn band overflow-error. Dus heb ik die reservatie geannuleerd en snel kaartjes gekocht voor 013. Kijk ook maar eens op mijn site: www.overflow-error.nl, bij muziek kun je onze oude demo downloaden, we hebben een nieuwe, maar we weten nog niet of we die ook op internet gaan zetten.

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Mon Oct 24, 2005 11:55 pm

Er zit een komma in je link en werkt dus niet als je erop klikt (kreeg een foutmelding).

Met de muziek zit het wel goed, is voor verbetering vatbaar, maar juliie zijn nog niet zo lang bezig, dus dat zit wel snor denk ik. =)

Ecther, de zang klinkt me niet prettig in de oren. De stem komt mij erg monotoon over en ik vind hem ook niet erg bij de muziek passen. Sterker nog, groot was m'n verbazing toen ik las dat het een meid is die zingt, gezien ik dat niet uit de zang kon opmaken.

Hoe dan ook, ik zal eens kijken of ik anderen naar die nummers kan laten luisteren, eens zien wat meer 'professionele' luisteraars te zeggen hebben. Ik hou je op de hoogte.

Enne, als je 6 november naar 013 gaat kunnen we misschien ergens afpsreken, zou leuk zijn.

gr.,
Mike (AO)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sat Oct 29, 2005 7:33 pm

Agent Orange wrote:
Ik lees dat soort berichten wel vaker, kan me voorstellen dat dat ergerlijk is als je de band lang niet meer heb zien spelen.

Ik zou vandaag met m'n oom naar de film gaan. De voorstelling was gepland op half zeven, maar na zessen kwam hij nog niet om me te halen voor de film (hij woont in dezelfde straat als ik). Blijkt dat hij ergens heen moest en dus niet mee kon gaan.

Ik ben dus alleen naar The 40-Year-Old Virgin geweest, maar echt plezier had ik niet.

Allereerst zaten er vervelende tienrs achter me te fluisteren en me zodanig te irriteren, dat het moeilijk was om m'n zelfbeheersing te bewaren.

Ik vond de film zelf was ook niet zo goed, dus dit was 3 keer niks.

Heb met m'n oom nu afgesproken dit in de toekomst iets beter te regelen, maar hij was ergens blij dat ; ie het gemist had...

Dat was mijn fijne dag voor vandaag, hoe was de jouwe?
AO
Sorry, tis alweer een tijdje geleden. Nogal druk geweest de laatste tijd en dan vooral met werken, badminton en allerlei afspraken.

Zit nu alleen thuis, m'n vrouw is met haar zus naar de film, dus kan ik effe bijkomen met een glaasje wijn. :D

Vorige week de cd van Stream of Passion binnen gekregen. Jij vindt natuurlijk niks, maar ik ben erg onder de indruk. Alhoewel ik niet erg van bands met een zangeres hou, vind ik dit wel erg goed. Ik heb de dualdisc versie gekocht, zo'n cd en dvd in één. Op de dvd staat ook nog een 5.1 versie van het hele album, cool.

Ik was van de week bezig om een dvd'tje te maken met foto's voor familie in Tsjechië. Ik had voor de vakantie al m'n foto's gebackupt van april t/m augustus. Blijkt dat ik de dvd niet meer kan lezen, ze staan ook niet meer op de harde schijf. Ben dus 4,5 Gb aan foto's kwijt. Behoorlijk frustrerend kan ik wel zeggen. :(

Heb net nog naar de muziek van Coen geluisterd (welkom trouwens), klonk niet heel goed, maar dat kwam denk ik meer door het geluid dan de muziek. Zit wel wat in, maar het moet er nog uitkomen. Succes in ieder geval.

Lullig van die film trouwens. Tis al niet leuk om alleen te gaan en als dan de film slecht is en nog eens extra verpest wordt door tieners, grrrrr.

Ben vorige week trouwens naar een rockopera van Kayak geweest. Ook niet jouw muziek, maar ik heb super genoten. Prachtig. Heb echt weer zin om naar een concert te gaan.
Strato en Hammerfall zou leuk zijn, als het zaterdag was had ik zeker gegaan. Ik heb het echter zo druk op m'n werk dat ik het echt niet kan maken.
Ken je Hammerfall trouwens? Best een aardige band.

Spreek je later nog.

Groet
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Sat Oct 29, 2005 9:24 pm

Hammerfall is mij totaal onbekend, heb een beetje wat samples beluisterd en klonk wel aardig. Zal wel zien of ze live zo goed zijn dat ze me kunnen imponeren. Gebeurde destijds met Symphony X (waarvan ik nog nooit had gehoord), dus niet geheel onmogelijk. =)

Enige probleem wat ik met 6 november heb is dat de laaste trein naar Den Haag om half twaalf vetrtrekt. Goeie kans dat ik het concert vroegtijdig moet verlaten... >_<

coen
Jr. Member
Posts:7
Joined:Thu Oct 20, 2005 2:02 pm
Location:Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by coen » Sun Oct 30, 2005 12:49 pm

ja, de zang is nogal raar op die demo, dat komt ook vooral omdat we toen de zang 2 keer over elkaar hadden opgenomen, en toen kregen we een vreemd effect, maar op de nieuwe demo is dat niet meer, maar we weten nog steeds niet of die ook op onze site komt.

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sun Oct 30, 2005 1:15 pm

Agent Orange wrote:Hammerfall is mij totaal onbekend, heb een beetje wat samples beluisterd en klonk wel aardig. Zal wel zien of ze live zo goed zijn dat ze me kunnen imponeren. Gebeurde destijds met Symphony X (waarvan ik nog nooit had gehoord), dus niet geheel onmogelijk. =)

Enige probleem wat ik met 6 november heb is dat de laaste trein naar Den Haag om half twaalf vetrtrekt. Goeie kans dat ik het concert vroegtijdig moet verlaten... >_<
Vooral de zanger (Russel Allen) is erg goed van Symphony X, vooral life (heb 'm op de Star One tour gezien)
Tis inderdaad balen als je vroegtijdig weg moet gaan, lang leve het openbaar vervoer :x Ben blij dat ik een auto heb.
coen wrote:ja, de zang is nogal raar op die demo, dat komt ook vooral omdat we toen de zang 2 keer over elkaar hadden opgenomen, en toen kregen we een vreemd effect, maar op de nieuwe demo is dat niet meer, maar we weten nog steeds niet of die ook op onze site komt.
Gewoon doen, waarom niet?

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Mon Oct 31, 2005 1:13 am

coen wrote:ja, de zang is nogal raar op die demo, dat komt ook vooral omdat we toen de zang 2 keer over elkaar hadden opgenomen, en toen kregen we een vreemd effect, maar op de nieuwe demo is dat niet meer, maar we weten nog steeds niet of die ook op onze site komt.
Ik zou zeggen, wat belet jullie ertoe om het te doen?

Misschien dat alls dan beter uit de verf komt.

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Mon Oct 31, 2005 11:13 am

Hai AO,

IN het voorprogramma van Royal Hunt zou Secret Sphere en Raintime optreden. Ik heb deze bands inmiddels gecheckt en moet eerlijk zeggen dat ze me zeer aanstaan. Misschien ook iets voor jou?

http://www.secretsphere.com/
http://www.raintime.com/

Groet
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Wed Nov 02, 2005 1:21 am

Goed, eens zien wat we hebben...

Secret Sphere - Klinkt aardig, maar niet echt overtuigend. Sommige teksten staan me niet helemaal aan en de muziek zelf is goed, maar ik heb beter gehoord.

Raintime - Deze band klinkt veel beter dan bovengenoemde. Vlotte muziek, zang is ok en ik denk dat het qua teksten ook wel aardig is. Met recht een aanrader.

Ben tevens zo vrij geweest eens te kijken wat Royal Hunt voor band is en moet eerlijk zeggen dat dit toch behoor,ijk interessant klinkt. Heb elke sample geluisterd en geeneen die ik echt slecht vond. Deze band hou ik ook in de gaten.

Bedankt voor de tip. =)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sat Nov 05, 2005 4:12 pm

Kijk 's, toch weer eens een goeie tip gegeven :D

Beste album van Royal Hunt vind ik Fear. John West is op die plaat helemaal top.

De albums van daarvoor met DC Cooper zijn trouwens ook erg goed.

Veel plezier morgen met Stratovarius, je laat wel effe weten hoe het was hè? Ik moet toch via jou daar een beetje van genieten.

Vanavond een feestje van m'n zus die is 12,5 jaar getrouwd, mag de foto's maken. Hoop dat het een beetje gaat lukken.

Spreek je later weer.

Gr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Wed Nov 09, 2005 12:43 am

Daar ben ik dan ook weer, ik was dit gedeelte dus echt helemaal vergeten. :oops: :oops: :oops:
Lang geleden dat ik hier geweest ben zag ik, dus ik praat jullie even bij.
Ten eerste ben ik afgelopen zondag naar het concert geweest en heb heel erg genoten. Ik vond beide bands goed spelen. Ik ging ook voor Hammerfall (daar heb ik drie albums van) maar de hoofdmoot was voor mij wel Strato. Ik moet mijn naam ook eer aan doen toch? :)

Ik had een fotopas aangevraagd voor mijn website en die kreeg ik via de distributie maatschappij maar ik moest wel gewoon mijn kaartje kopen dus had ik dat ook gedaan voor mij en mijn dochter. Maar ik had ook een interview met Hammerfall en via die kanalen werd ik ook op de gastenlijst gezet. En toen kon mijn geluk al helemaal niet meer op en kreeg ik van Lieve Timo K. voor mij en Danielle twee aftershow passen. Geweldig!! Ik heb in geen jaren meer zo'n fijne dag gehad als zondag.

Toen we aankwamen rond de klok van iets voor vieren, hebben we even voor de deur gestaan. Er stonden toen nog maar hooguit tien mensen. Ik belde de tourmanager en zei dat ik al eerder dan de bedoeling aanwezig wsa en hij beloofde me eerst iemand van Hammerfall te zoeken voor het interview en zou hij me komen halen. Dat was al na 5 minuten. Ik liep met hem mee en had met Magnus Rosen een interview wat heel leuk en relaxed verliep. Ik moet het nog gaan uitwerken deze dagen. Pff kost me wel heel veel tijd. Maar verder met mijn verhaal.
Na het interview ben ik nog een tijdje blijven zitten en vroeg aan Anders of hij of iemand anders bezwaar had als ik even bleef hangen en mijn broodje kon op eten. Om zes uur precies ben ik naar buiten gegaan omdat onze passen bij de kassa klaar lagen en heb ik ook nog eens mijn kaartje kunnen verkopen voor 17,50 dus ik had iig wat geld terug en degene die mijn kaartje over kocht was toch 5 euro goedkoper uit.
Hij blij en ik blij.

Mijn dochter en twee vriendinnen van mij stonden vooraan en ik ben in de fotopit gaan staan waar ik tijdens Shakra de enige fotograaf was. Niemand vond ze belangrijk genoeg om te fotograferen. Nou ik wel hoor. Ik ben wel van de extra promotie voor een bandje. :lol:

Van Hammerfall en Strato dus onwijs genoten. Na beide bands na drie nummers aan de zijkant gaan staan. Geweldig. Timo K. blijft een goeie gitarist.

Na het concert naar de hal gelopen en omdat ik toch in gezelschap was van twee dames (de 1 zou me naar huis terug rijden en de ander bleef logeren) probeerde ik ook voor hun ter plekke een bandje te regelen. En dat lukte! De blije gezichten van die meiden vergeet ik ook nooit meer.
Zeker van Paula uit Friesland. Zij volgt Stratovarius al langer dan ik.
Ik pas sinds 2000.

En backstage gekomen, werden we ontvangen door alle heren. Timo K zat verscholen achter zijn laptop. Geef hem geen ongelijk als vier van die dames de kleedkamer binnen komen hahaha.

Ik heb een goed gesprek gehad met Timo T. En even een leuk gesprek met Jorg over drummen. (mijn zoon drumt ook) :wink:

We hebben een uur of wat daar gehangen, kregen wat te drinken van Jorg. En heb ik een foto's mogen nemen. Het resultaat is ook hiervan op de site te zien. Maar wat een mannen zijn die broertjes Johansson toch zeg. Ik heb in geen tijden meer zo gelachen.

Ga eerst maar de foto's bekijken die ik backstage heb genomen want daarna kan ik er pas op in gaan, anders is het verhaal niet leuk meer.

Het was leuk heel erg leuk en voor mij is een wens om in de fotopit bij strato te staan voor mijn website en om wat uitgebreider te praten met ze, maar ik wil nog zoveel vragen aan ze. De tijd is gewoon te kort.
Stuk voor stuk zulke lieve mensen, en ook petje af voor de mensen van 013. Ik heb in het verleden al goeie contacten met 013 gehad. Super.

Jullie hebben even wat te lezen gehad, maar ik hoor jullie graag snel.

Oh ja, en mijn website staat als het goed is in mijn profiel, maar voor de zekerheid is hier de url: http://www.stratovana.nl

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Wed Nov 09, 2005 12:45 am

Spiderman wrote:Kijk 's, toch weer eens een goeie tip gegeven :D

Beste album van Royal Hunt vind ik Fear. John West is op die plaat helemaal top.

De albums van daarvoor met DC Cooper zijn trouwens ook erg goed.

Veel plezier morgen met Stratovarius, je laat wel effe weten hoe het was hè? Ik moet toch via jou daar een beetje van genieten.

Vanavond een feestje van m'n zus die is 12,5 jaar getrouwd, mag de foto's maken. Hoop dat het een beetje gaat lukken.

Spreek je later weer.

Gr
S
Ik run sinds april dit jaar de Nederlandse Fanclub van Royal Hunt. www.royalhunt.nl Zou het leuk vinden als je je ook in ons gezelschap voegt van het forum. gewoon de url met /forum erachter.

Hoop je snel te zien daar .. :wink:

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Wed Nov 09, 2005 2:53 am

Verslag van zondag 6 november.

M'n vriend en ik kwamen rond 19:20 binnen. Shakra was bezig aan de laatste twee nummers (die trouwens best niet slecht klonken).

20 minuten later (19:50): Hammerfall.

Ik was nog niet bekend met deze band, maar was erg onder de indruk. Moest me maar eens meer verdiepen in deze band...

Hammerfall speelde een uur en een kwartier en na nog eens 35 minuten wachten (21:40) was het Strato's beurt om zich te laten horen.

Of het nu kwam door de sfeer van het laatste album of dat er toch nog iets in de band is dat niet helemaal lekker zit weet ik niet, maar ik vond ze twee jaar geleden toch iets beter. Goeie nummers natuurlijk en uitstekend speelwerk, maar toch miste ik iets...

Setlist:
Maniac Dance
Speed Of Light
Against The Wind
Twilight Symphony
Fight!!!!
-----------------------
Bas solo
-----------------------
Father time
Kiss of Judas
Eagleheart
Forever
Destiny
==========
United
Hunting High And Low
Black Diamond

Weet niet 100% zeker of de volgorde klopt, maar deze nummers waren van de partij.

Was erg onder de indruk van Lauri Porra's bassolo.

Al met al een geslaagde avond, en zeker voor herhaling vatbaar.

En gelukkig waren ze door dit tijdschema (Hammerfall stopte 10 minuten eerder dan wat ik eerder las) om 23:05 klaar, dus konden we de laatste trein terug nog pakken, anders hadden we de trein van 0:00 genomen en op Rotterdam over moeten stappen....

BlackMollie
Jr. Member
Posts:11
Joined:Thu Nov 10, 2005 9:30 pm
Location:Planeth Hell
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by BlackMollie » Thu Nov 10, 2005 9:44 pm

jaja nog een nederlandse stratofan :lol:

ik ben ook de 6de naar het concert geweest natuurlijk (A) ennuh, aardig wat foto's gemaakt (lees 500 foto's) dus dat was een werkje maar het is me gelukt alles door te zoeken en te bekijken, resultaat:

http://photobucket.com/albums/c309/blac ... atovarius/

hef fun ;)
ennuh, dit is mn eerste post op het gehele forum :P en ik hoop dat ik het een tijdje vol ga houwe haha

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Thu Nov 10, 2005 9:49 pm

En ja hoor, daar is ze dan. Ik dacht al waar blijft ze? hahaha lol :D :D

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Sat Nov 12, 2005 1:29 am

BlackMollie wrote:jaja nog een nederlandse stratofan :lol:

ik ben ook de 6de naar het concert geweest natuurlijk (A) ennuh, aardig wat foto's gemaakt (lees 500 foto's) dus dat was een werkje maar het is me gelukt alles door te zoeken en te bekijken, resultaat:

http://photobucket.com/albums/c309/blac ... atovarius/

hef fun ;)
ennuh, dit is mn eerste post op het gehele forum :P en ik hoop dat ik het een tijdje vol ga houwe haha
Is Kotipelto toevallig het door jou meest aanbeden bandlid? ;)

Ach, ieder z'n meug, nietwaar? Welkom in ieder geval, BlackMollie. =)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sun Nov 13, 2005 11:19 am

Wow, wat een leesvoer ineens. Wel goed te horen dat het een goeie avond is geweest. Ik hoop dat ze volgende keer wat meer bij mij in de buurt komen of in het weekend spelen.

@AO: Ik had wel verwacht dat Hammerfall enigzins bij je in de smaak zou vallen. Ik heb zelf 1 album, Renegade. Toch weer eens op zoek naar andere cd's.

@Stratovana: Leuk om je verhaal te lezen, dat moet toch wel heel leuk zijn om ze in het echt te ontmoeten en spreken. Voor wat betreft RH: Ik wist wel dat er een Nederlandse Fanclub was, maar ben eigenlijk nooit op zoek geweest naar de site. Ik had een berichtje op het RH forum (waardeloos forum trouwens) gelezen van jullie.

@BlackMollie: Gave foto's zeg, ze zijn echt knap geschoten. Wat voor camera heb je gebruikt? Persoonlijk denk ik alleen dat er iets te veel foto's op staan. Als foto's op elkaar lijken kun je denk ik het beste alleen de mooiste plaatsen, nu verslapt de aandacht van degene die aan het kijken is. Maar dat is slechts mijn nederige mening :wink:

Spreek jullie later weer.

Greetz
S

[edit] Sorry trouwens dat ik zo laat reageer, maar heb de afgelopen week continu overgewerkt en nu pas tijd om eens thuis achter de comuter te zitten.
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Mon Nov 14, 2005 10:32 pm

Ben ik ook weer :)

Ik heb ook teveel foto's op mijn site staan die teveel op elkaar lijken hoor! Ik moet eens goed alles gaan ordenen.

Maar ik mag in de herhaling. Ik ga 4 december naar Berlijn. Patrick en ik staan op de gastenlijst en mijn fotopas is geregeld. Het is een roteind rijden, maar ik wil deze kans absoluut niet voorbij laten gaan en ik probeer nog een interview met de band te regelen omdat dit dan de laatste show is van de Europese tour. Daarna gaan ze naar Japan als ik het goed heb.

BlackMollie
Jr. Member
Posts:11
Joined:Thu Nov 10, 2005 9:30 pm
Location:Planeth Hell
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by BlackMollie » Mon Nov 14, 2005 11:20 pm

Agent Orange wrote:
BlackMollie wrote:jaja nog een nederlandse stratofan :lol:

ik ben ook de 6de naar het concert geweest natuurlijk (A) ennuh, aardig wat foto's gemaakt (lees 500 foto's) dus dat was een werkje maar het is me gelukt alles door te zoeken en te bekijken, resultaat:

http://photobucket.com/albums/c309/blac ... atovarius/

hef fun ;)
ennuh, dit is mn eerste post op het gehele forum :P en ik hoop dat ik het een tijdje vol ga houwe haha
Is Kotipelto toevallig het door jou meest aanbeden bandlid? ;)

Ach, ieder z'n meug, nietwaar? Welkom in ieder geval, BlackMollie. =)
mjah vin hem nou niet slecht om naar te kijken(zacht gezegt) :P ik heb 1 foto gemaakt en daar smelt ik werkelijk helemaal bij weg :oops: die oogjes :luv2: mjah ik ben en blijf een vrouw he :P
Image
maar hij was ook het makkelijkst en het best te fotograferen (meeste emotie en expressie, vind ik fijn om te fotograferen ;))

ik heb een canon powershotS2IS en ben dr behoorlijk blij mee :D (ben nog niet toe aan een durespiegelreflex, dus dit is wel een mooie camera om goed mee te beginnen vind ik zelf :D)
en ik moet ook ff kijken hoe en wat qua foto's hoor, maar heb ondertussen weer een nieuwe site http://blackmollie.miasma.nl en ben daar nu bezig de boel in te richten, en moet gewoon ff kijken welke foto's ik er op kan plaatsen en welke ik eraf moet halen, tis nog allemaal maar mijn begin in de fotografie, dus ben op dit moment nog zo trots op alle goeie foto's dat het zo moeilijk is goeie foto's eraf te gooien zegmaar ;)

bedankt trouwens voor het welkom en alles :P

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Tue Nov 29, 2005 10:07 pm

Hi,

Te lang niet hier geweest.
Druk druk druk, zullen we maar zeggen. Vooral op het werk staat de snaar al een te lange tijd te strak gespannen. Daar moet ik mee oppassen, omdat ik al eens een lichte burnout heb meegemaakt, 2 jaar geleden.

Maargoed, donderdag jarig en dan gaan we lekker uit eten en naar cabaret, Niet Schieten. Met vrienden.
Vrijdag een feestje dus.

Heb al een tijdje kaarten binnen voor het concert van Kamelot in De Boerderij op 2 feb. Mooi begin van het nieuwe jaar 2x Stream of Passion en Kamelot er tussen door.

Iemand de nieuwe Rammstein al gehoord? Vind 'm zelf wel goed ondanks de magere recentie in de Aardschok.

Spreek jullie binnenkort weer. Zal proberen vaker te komen (maar dat kan een valse belofte zijn :oops: )

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Tue Nov 29, 2005 10:46 pm

Wees zeker maar voorzichtihjg, heb zelf ook de nare gevolgen van lichte burn-out meegemaakt. Het heeft uiteindelijk m'n baan gekost, omdat ze meer van me vroegen dan ik ze kon geven.

Ben trouwens zelf ook niet echt vaak meer aanwezig hier, vooral niet omdat ik sinds een maand moderator op een muziek forum ben (http://warmusic.proboards21.com/) en ik het daar behoorlijk naar m'n zin heb. :)

Ik moet de nieuwe Rammstein zelf nog hebben, maar heb m'n prioriteiten effe ergens anders liggen. Zo heb ik sinds zaterdag Destruction's Inventor of Evil in huis en zijn er andere albums die ik nog wil hebben. Sinds dat m'n kat ziek werd en m'n fiets tot 3 keer toe gemaakt moest worden heb ik geen degelijk album meer kunnen kopen, terwijl m'n verlanglijst steeds groter word naarmate ik meer bands ontdek. =/

Nou ja, daar kom ik wel uit, we zien wel wat 2006 me brengt. =)

Hoe dan ook, veel plezier op dat feest en ik spreek je later wel weer.

AO

coen
Jr. Member
Posts:7
Joined:Thu Oct 20, 2005 2:02 pm
Location:Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by coen » Wed Nov 30, 2005 10:41 pm

hier ben ik ook weer, de show in 013 was natuurlijk heel goed, enne ondertussen hebben we ook de nieuwere demo op onze site gezet! je kan hem downloaden op www.overflow-error.nl

Post Reply