Zijn er nog nederlanders hier?

This forum is for languages besides English and Finnish. This forum is not moderated so if you have problems in this board, we can't help you.
User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:
Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Fri Dec 02, 2005 9:40 pm

Hm, de productie is een stuk beter dan die van de nummers die ik laatst hoorde, nu komt de band iets beter uit de verf.

Echter, echt onder de indruk ben ik nog steeds niet. In het eerste nummer vond ik het storend dat de gitaar ineens onderbroken werd voor een of ander electronisch deuntje (of wta het ook moet voorstellen) vlak voor het refrein. Ik ben gek op snelle nummers, maar dit haalde voor mij een beetje de kracht van het nummer eruit.

In ieder geval klinkt jullie zangeres veel beter op deze demo, hoewel ik haar nog steeds niet helemaal perfect vind zingen. Ik mis gevoel in haar manier van zingen, alsof ze de passie die zingen haar zou moeten geven niet kan vinden. Ik denk dat als zij met wat meer gevoel ging zingen, die laatste twee nummers al wat beter zullen klinken.

Als jullie nu de muziek nog een beetje bijschaven, denk ik dat jullie al een eind verder komen.

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sat Dec 03, 2005 4:37 pm

Ben het eigenlijk wel met AO eens en zou daar aan toe willen voegen dat de uitspraak van de zangeres ook niet zo goed is.
Maar gewoon blijven oefenen, je zal zien dat het steeds beter wordt.

Heb een leuke verjaardag gehad, ondanks dat Niet Schieten is uitgesteld. Dat shows worden geannuleerd ben ik inmiddels wel gewend. We hebben nu lekker met vrienden uitgebreid gegeten, erg gezellig. Gister een rustig feestje, 7 mensen op bezoek. Scheelt weer een hoop geren :) .

Ik heb een weekendje Emmen gekregen met een workshop dierenfotografie. Daar heb ik nu al zin in, maar moet wel tot 10 feb. wachten.

Ik ga straks nog effe op je forum kijken AO.

Spreek je later.

Gr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sat Dec 03, 2005 4:51 pm

South of Heaven ziet er goed uit AO, misschien wordt ik binnenkort ook wel lid.

Succes er mee!!

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Tue Dec 27, 2005 3:55 am

Sorry voor het oponthoud, had niet veel zin om wat te posten terwijl ik toch weinig te melden heb...

Gezien jij mij vaak op bands wijs, heb ik nu wat tips voor jou:

Methedras: thrash metal met een tintje death metal. www.methedras.it (4 nummers te downloaden)

Aneurysm: thrash metal, gecombineerd met stijlen zoals o.a. death, power en industrial metal. www.aneurysm.it (alle 8 nummers van hun laatste CD zijn te downloaden)

Trans-Siberian Orchestra: Savatage met symphonisch orkest, maakt rock-opera's met kerstthema's en bewerkt klassiekers als Beethoven's Vijfde Symphonie. www.trans-siberian.com (geen nummers te downloaden, wel vie RealPlayer te beluisteren, o.a. een aantal nummers van hun laaste CD en twee videos)

Kerst eindigde rot voor mij, werd met een knallende koppijn wakker. Bleek dat mijn verwarming (die altijd in m'n kamer staat mocht ik het daar koud krijgen) aan stond. Die hitte was dus meer dan ik kon verdragen. Nu ja, misschein dat een goie nachtrust me er bovenop helpt.

AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Tue Dec 27, 2005 12:07 pm

Ah, dat geeft niet. Ik had zelf ook niet veel te melden en ook niet zo'n zin, aangezien ik toch weer wat te lang ben door gegaan met werken en dus enigzins overspannen heb thuis gezeten. Het gaat inmiddels beter en heb vorige week alweer halve dagen gewerkt, deze week lekker vrij met m'n meissie.

Thnx voor de tips. Ik zal later vandaag Matherdras en Aneurysm (aparte naam zeg) checken. Trans-Siberian Orchestra is inderdaad een goeie. Heb drie kerst cd's van hen gedraaid afgelopen dagen, we vinden het hier alle twee goed :D
Heb je deze al gezien van TSO: http://www.unf-unf.de/show939.html
Echt heel cool!

Hoop dat het beter gaat met je hoofdpijn.

Spreek je later weer.

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Tue Dec 27, 2005 7:35 pm

Ik heb die lichtshow al een maand geleden gezien (toen nog niet bekend was dat dit echt was), da's hoe ik op TSO gekomen ben. Ik ben van plan eens te proberen aan hun CD's te komen.

Hier is een wat betere versie: http://media.putfile.com/lights_fixed (is dit jaar opgenomen). Alleen jammer dat die vent die dit heeft gemaakt ermee moest ophouden, situatie rond zijn huis werd te gevaarlijk.

Hoofdpijn is weer weg, gewoon een kwestie van goed uitslapen. :)

Ik meld me later wel weer.

AO

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Wed Dec 28, 2005 9:31 pm

Image

Image

nog wat foto's van 4 december in Berlijn

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sun Jan 01, 2006 8:00 pm

Gelukkig nieuw jaar allemaal. Maak er wat van!!

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Mon Jan 02, 2006 3:29 am

Jullie ook een gelukkig nieuwjaar! En dat we maar zoveel mogelijk concerten mogen gaan zien dit jaar :)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Fri Jan 27, 2006 5:36 pm

Hi,

Tis alweer effe geleden, maarja niet zo veel te vertellen eigenlijk.

Gister naar Stream of Passion geweest in Amstelveen. Had een fotopas geregeld en m'n camera vol geschoten.
Bij deze een foto van elk bandlid.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Thu Feb 02, 2006 1:48 pm

Hoi, ben vanmorgen terug gekomen uit het ziekenhuis na een week erin te hebben gelegen. Ik had het daar geen dag langer uitgehouden. Wat ben ik bij dat ik weer kan forummen etc. Dit bevorderd alleen maar mijn herstel. :)

Wat een gave concertfoto's Spider. Ik ga 16 februari naar Stream of Passion in Zoetermeer en heb ook daar een fotopass voor.
Ik hoop dat ik in staat ben om dan ca. twee uur/anderhalf uur op mijn benen te staan en anders regel ik een kruk :lol: :lol: en ga midden voor het podium zitten hihi.

Ga je daar ook heen?

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Fri Feb 03, 2006 7:44 pm

Toch niks ernstig hoop ik? Snel beter worden hoor, SoP was helemaal te gek.

Ik ben de 16e ook in Zoetermeer, Spidervrouw gaat ook mee :D Heb ik ook weer een fotopass.

Gister naar Kamelot geweest, GEWELDIG!

Hier nog een paar foto's:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Fri Feb 03, 2006 11:14 pm

Mijn baarmoeder is verwijderd :cry: Had geen keus er waren verdachte cellen gevonden na een operatie in oktober vorig jaar.



Wat een supergave foto's zeg! Watvoor camera gebruik je?

Ik hoop dat ik me goed genoeg voel dat ik kan rijden, ik beslis pas op de dag (middag ofzo) zelf of ik het wel of niet aan kan.

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sat Feb 04, 2006 12:29 pm

Djeez, da's niet zomaar wat zeg. :( Sterkte.

Ik gebruik een canon 350D en ik had een 50mm f1.8 lens erop zitten.

Ik hoop dat je naar het concert gaat, zeer de moeite waard.

S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

Frieso
Jr. Member
Posts:2
Joined:Wed Feb 08, 2006 9:44 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Frieso » Wed Feb 08, 2006 9:46 am

Mogguh :D

Een nieuwe nederlandse Stratovarius fan meld zich maar eens :)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Thu Feb 09, 2006 4:14 pm

Hai Frieso,

Welkom op dit topic.
Nog meer bands behalve Strato, waar je fan van bent?

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

Frieso
Jr. Member
Posts:2
Joined:Wed Feb 08, 2006 9:44 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Frieso » Mon Feb 13, 2006 1:59 pm

Zeker weten :D

Stratovarius
Dream Theater
Apocalyptica
Iron Maiden
Metallica (niet alles)
Sonata Arctica

Voor de rest hebben Hammerfall en Judas Priest ook wel goede nummers

en de laatste week zijn der een paar nieuwe favorieten bijgekomen..
Marillion
Fish
Mob Rules
Aragorn
White Lion

Maar ben dus echt van het hele prog/symfo rock gebeuren :)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Mon Feb 13, 2006 3:33 pm

Als je echt van Prog houdt, moet je Ayreon is proberen, maar als fan van Dream Theater ken je dat waarschijnlijk al, omdat James op het laatste album meewerkte.
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Mon Feb 13, 2006 8:29 pm

En mag ik dan ook de band promoten waar ik de fanclub van doe?

hihihi

Royal Hunt
http://www.royalhunt.nl of http://www.royalhunt.nl/forum
:)

Zoals het er nu naar uit ziet kan ik wel naar Zoetermeer. Ik wordt opgehaald en weer thuisgebracht. En ik maak dan alleen maar foto's tijdens de eerste drie nummers ipv het hele concert, en ik moet op zoek naar een stoel. Ik kan niet de hele avond blijven staan. Maar ik ga absoluut!

Dus mocht je een klein vrouwtje zien met een camera die ook nog eens op een stoel/kruk zit dan ben ik het! :)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Tue Feb 14, 2006 8:38 am

stratovana wrote:Maar ik ga absoluut!

Dus mocht je een klein vrouwtje zien met een camera die ook nog eens op een stoel/kruk zit dan ben ik het! :)
:banana1:

Te gek. Wie weet zien we elkaar. Ik ben degene met een ITEC shirt en maak waarschijnlijk een pas met m'n spider avater erop. Ik ben trouwens ook die lange vergezeld met een klein vrouwtje.

Veel plezier in ieder geval.

En Royal Hunt is inderdaad een goeie tip Frieso.

Greetz
Image
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

coen
Jr. Member
Posts:7
Joined:Thu Oct 20, 2005 2:02 pm
Location:Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by coen » Thu Feb 16, 2006 3:59 pm

hier is ik ook nog es...........ik was zaterdag naar het AXXIS/HELLOWEEN concert in HofTerLoo geweest....'t was echt heeeeel goed.....is hier misschien nog iemand naartoe geweest?

en heb ik jullie al verteld da m'n band ( www.overflow-error.nl ) in 013 (tilburg) MEZZ (Breda) moet spelen over een paar weken? :D

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Thu Feb 16, 2006 4:10 pm

Nee, ik ben uit de running voor even. Ik kan helaas ook vannavond niet naar het concert. Ik mag niet en ik neem het risico ook niet.

Ik heb jullie website bekeken Coen. Ik hou jullie site zeker in de gaten en mochten jullie na eind maart ergens in de buurt van Rotturdam spelen dan moet je me dat even pm'en of emailen. stratovana@hotmail.com

Spiderman, ik wens je heel veel plezier vannavond, en ik wil een compleet verslag van je horen incl. foto's.

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sat Feb 18, 2006 3:26 pm

Jeetje, da's effe balen zeg. Ik had nog wel naar je uitgekeken, maar kon je nergens herkennen. Dat je niet geweest bent verklaart een hoop.

Het liefst zou ik natuurlijk zeggen dat er niks aan was en dat je niks gemist hebt, maar dan zou ik liegen.

Het concert was echt heel gaaf. Het geluid was over het algemeen goed, maar hier en daar hoorde ik wel even een naar geluidje door het gitaarspel.
Ook ging op een gegeven moment het brandalarm af, blijkbaar was de rook van het podium backstage gekomen. Dat was wel ff irritant, qua geluid, maar ook weet je niet of er echt iets aan de hand was.

Damian Wilson was vooraf heel cool. Lekkere rustige nummers, die hij heerlijk aan elkaar praatte met veel humor. Als afsluiter speelde hij Satisfaction van de Stones, waar het hele publiek lekker mee kon zingen (wat niet helemaal soepel ging). Jolanda (Arjen's vrouw) zong ook nog een groot deel van de nummers mee.

SoP was echt heel strak. Ze klinken life veel harder dan op de CD, wat ik persoonlijk erg prettig vond. De meeste nummers die van Ayreon werden gespeeld, waren erg goed. Alleen Pain van THE is ff wennen, omdat je toch de stem van Devin Townsend mist.
Als afluiter werden Castle Hall en Into the Black Hole gespeeld, waarbij Damian weer het podium op kwam, vooral bij Into the Black Hole met Damian krijg ik altijd kippevel.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Hopelijk zien we elkaar nog eens op een ander concert.

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Sat Feb 18, 2006 11:32 pm

Jeetje, wat een supergave foto's. Complimenten en vooral foto nr 1 van de drummer, volop het drumstel in beeld. Ik vrees dat ik je dat niet had nagedaan met mijn simpele Fuji S5500.

En als ik naar die foto kijk met het publiek had ik dat ook absoluut niet getrokken. Ik ben blij dat ik het advies van de arts van het ziekenhuis heb opgevolgd. Hoe graag ik ook had gewilt want ik zou ook nog een goeie vriend (hij is een van de crewleden bij Ajren) weer eens zien, en ook een goeie vriendin uit Amsterdam zou daar zijn. en een oude bekende Robby Valentine (heb zijn fanclub gedaan van 1995, tot 1997) zou eventueel ook daar zijn had ie tegen me gezegd.

Ik ben blij dat je enorm genoten hebt, en ik hoop zeker dat we elkaar gauw bij een ander concert zien.

Wat zijn jouw concertplannen?

Die van mij zijn heel misschien After Forever op 3 maart in de Boerderij in Zoetermeer
En anders wordt mijn eerste concert pas 28 april in Plato in Helmond Sonata Arctica.

Heb vandaag twee VIP passen toegezegd gekregen voor Pestpop in Wieze in de octoberhallen 29 april.
Ook met Sonata Arctica, Epica, Jon Olivia's Pain en Doro.

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Tue Feb 21, 2006 8:32 am

THnx voor het compliment, ben zelf ook erg tevreden.

Het was inderdaad erg druk, helemaal uitverkocht en dat kon je merken. Wat dat betreft is het denk ik verstandig geweest dat je niet gegaan bent.

Ben afgelopen zaterdag ook nog in de Biebob geweest. Een end rijden, maar zeer de moeite waard. Heb alle bandleden ontmoet en nog even kort gesproken met Lori de gitariste. Zij gaf me ook nog een compliment voor de foto's die ik had gemaakt. Daar ook nog een aantal Ayreon forumleden ontmoet om het feest compleet te maken.

Ik heb op dit moment alleen Metallica in de planning staan wat betreft de concerten. Ben dit jaar al wel veel geweest. Al 4 concerten tegenover 0 vorig jaar.

Spreek je weer.

Gr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Sun Mar 05, 2006 1:25 am

Goh, alweer 3 maanden ofzo geleden dat ik hier voor 't laast geweest ben. Krijg je ervan als je weinig te melden hebt.

Ik geloof dat ik iedereen zelfs een fijn 2006 'verschuldigd' ben O_o. Nu ja,m bij deze.

Interessante foto's Spidey, goeie kwaliteit. :)

Persoonlijke mededelingen:
- Heb aangeschaft de dubbel -DVD van Sodom - Lords Of Depravity pt. 1. Voor een fan van deze band een aanrader van de hoogste klasse - en voor de niet-fans nog steeds een goede manier om meer met de band vertrouwd te raken. Enig nadeel is dat 'ie in Duits is, maar met Engelse ondertiteling is al veel eruit te halen. :)

- Heb een kaartje voor Dragonforce/Sabaton van maandag a.s. Heb beide bands kort na nieuwjaar ontdekt en toevallig toeren ze tezamen, dus voor nog geen €15,= sla ik twee vliegen in een klap. :)

- Tevens een kaartje voor Metallica van 8 juni a.s weten te bemachtigen, een vriend van me tipte me en ga dus ook met hem erheen.

- Destruction komt in Septmeber naar NL, weet nog niet of ik op een van de 3 datums ga. Zal waarschijnlijk naar Haarlem gaan, da's het dichbtstbij voor me, ervan uitgaande dat ik erheen ga.

- Sodom's nieuwe album komt op 21 april uit, reken maar dat ik die aan mijn collectie toevoeg zodra ik hem kan krijgen.

- Muziekforum South of Heaven gaat uitbreiden met een nieuw forum en een complete site. Uiteraard blijf ik daar voolopig als moderator actief.

Druk jaartje dus voor me.

Dat was het weer voor vandaag, kom later wel weer effe hier om de hoek kijken.

AO

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Sun Mar 05, 2006 4:34 pm

Ik kom me aanmelden op het forum :)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Wed Mar 08, 2006 12:11 am

Heb genoten van m'n avondje uit gisteren, hoewel ik meer onder de indruk was van Sabaton dan van Dragonforce. Dragonforce probeerde mij te hard om imposant te zijn, terwijl Sabaton heel nuchter en spontaner overkwam.

In ieder geval, het was een geslaagd concert van beide bands, dus mij hoor je voor de rest niet echt klagen. :)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Thu Mar 09, 2006 8:12 pm

Ha die AO,

Goed je weer eens langs te zien komen. Ik dacht al waar zit ie nou. :wink:

Ik ga zelf ook naar Metallica, echter zit ik ergens op de tribune. Ik kon via via kaartjes daarvoor krijgen. Ik dacht dat ook dat ze goedkoper zouden zijn, maarja dat was dus niet zo :(
Ben bang dat ze zullen tegenvallen na de geweldige concertreeks van Stream of Passion.

Zal eens kijken of Sodom ook iets voor mij is.

Don't be a stranger.

Seeya
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Thu Mar 09, 2006 10:15 pm

Ja, ik heb zelf ook een tribune plaats, dus erg veel zal ik wel niet meekrijgen van het concert en ik weet niet of het concert zelf ook iets zal zijn, maar het is tot nu toe m'n enige kans om Metallica 's live te zien (iets wat ik al heel lang wil), dus deze kans greep ik met beide handen.

Mocht je Sodom willen proberen, raad ik Agent Orange en Persecution Mania aan, met M-16 als eervolle vermelding, dat zijn albums die voor veel mensen de beste zijn.

Het is over het algemeen wel een band waar je of van houdt of totaal niet van onder de indruk bent. Sodom is de grootste van de Duitse 3 van thrash metalbands (met Destruction en Kreator op plaats 2 en 3), maar niet echt de meest geliefde in metalland (waarschijnlijk omdat ze meerdere malen drastisch aan hun geluid hebben gesleuteld met niet altijd even goede resultaten).

Goed, ik zal weer 's wat vaker langskomen hier. Drie maanden afwezigheid is toch iets teveel, zelfs voor mij. ;)

AO

Post Reply