Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
King of Loss
Sr. Member
Posts:1130
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:31 pm
Vitutusketju

Post by King of Loss » Mon May 19, 2003 12:33 pm

Mikäli olet turhautunut, elämä potkii päähän tai tilapäisesti ottaa jokin asia todella päähän eli suoranaisesti vituttaa, niin ei hätää avaudu siitä täällä.

Jos minä voisin aloittaa avautumisen:

Pääsiäisen aikaan kerrostaloni ullakko paloi ja sen mukana kaukalopallovarusteeni. Ja oliko vakuutusta? Ei. Muutenkin kivat fiilikset oli palata lomareissulta kun kämpässä haisi savulta ja ystävälliset palomiehet olivat tulleet kirveellä ovesta sisään.

Keväällä ostamani syntsat sanoivat vasta työsuhteensa irti. Ilman mitään ennakkovaroitusta ne eivät enää viikonloppureissusta palattuani käynnistyneetkään. Toivottavasti on olemassa firmoja, jotka korjaavat syntsia.

Verokarhu päätti sitten ilahduttaa rahassa kylpevää opiskelijaa sadan euron mätkyillä. Enhän minä ole edes tienannut niin paljoa :buh:

Niin ja kesätöistä ei ole tietoakaan. Toisaalta saapahan lomailla ensi kertaa kolmeen vuoteen kesällä.
"Women never let you have a bite of ham. They always make you sit down for spinach."

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon May 19, 2003 1:11 pm

Edit: Niin, ja kesätöistäjään ei ole tietoa, saati syksyn asunnosta, kun tässä loppuu vuokrasopimus, eikä sopimusta voi irtisanoa kesäksi, joten menee iso summa rahaa hukkaan.
Last edited by Malys on Mon May 19, 2003 10:15 am, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon May 19, 2003 1:49 pm

-No koulujuttuja. Pitäisi lukea viiden aineen kokeisiin. Joistain ainesta olen ihan pihalla ja venäjästä en tajua yhtään mitään. Nyt pitäisi lukea filosofiaa, mutta mie vihaan sitä ainetta, eikä se juuri korota motivaatiota :eyes.
-Miun koskee mahaan ja päähän ja on nuha. Sitten on vielä huonot sukat jalassa ja sääretkin ajelematta :D!
-Joo ja koeviikon jälkeisenä ensimmäisenä vapaapäivänä olis hiustenleikkaus kello 9.00 aamulla :buh:.
-Kevätjuhlissa lauletaan pikkukuoron kanssa Kesäillan valssi, mutta mie en osaa sitä. Sekin pitää opetella. Plus tietysti normaalin kuoron laulut.

Mutta ihan kiva päivä kuitekin on ollut :).

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon May 19, 2003 1:56 pm

alkoipa muuten aurinko paistaa, kahdenpäivän vesisateen jälkeen.. vahvistetaan syy päivänpaisteeseen tuossa yllä..
Last edited by StratoPummi on Mon May 19, 2003 12:43 pm, edited 1 time in total.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Mon May 19, 2003 2:05 pm

Nojoo, koeviikko on sitten se toinen asia ja tietysti se, että liikunnalla pelataan pesäpalloa, jossa minä olen tietysti siepparina (<---Ei hyvä juttu). 8)
Last edited by Mormegil on Mon May 19, 2003 11:06 am, edited 1 time in total.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 19, 2003 2:06 pm

heh mikä topicci:)
noh okeih ihan ekkana vituttaa huomenna alkava koeviikko, kouluhommissa motivaatio miinuksen puolella mutta pitäisi lukea...
seuraavana ei ehkä vituta mutta ahdistaa ku ntietää että parin viiokn päästä seittämät-kaheksat lakkiaiset eikä keksi yhtään mitä kullekkin ostaisi ja millä...eli rahatilannekkin vituttaa kaiken lisäksi..
ja eipä se yhtään vähempää vituta etteiät ihmiset kerro mitä oikeasti ajattelevat, mikään ei ole sen vituttavampaa kuin arvella ja epäillä että mitä ihminen ajattelee jostain asiasta/ihmisestä....elikkä epätietoisuus taas muutaman asian/henkilön osalta vituttaa ja rankasti :eyes huh...saipa paasattua...lisääkin varmasti on mutta tuosa päällimmäiset mitkä mieleen tulivat....okei toi sae vielä pistää vituttamaan...
Image

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 19, 2003 2:20 pm

No ei pahaa ellei jotain hyvääkin: mun maksa ei posahda vielä pitkään aikaan, leukosyytit oli normaalit, kaikki oli normaalia, olen terve. :)
Last edited by Malva on Mon May 19, 2003 11:23 am, edited 1 time in total.

Nokikana
Member
Posts:228
Joined:Thu Mar 06, 2003 4:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nokikana » Mon May 19, 2003 2:28 pm

Koulu vituttaa, etenkin matematiikka. :) Ja matkiminen vituttaa.
...ja se ruukkukasvi.

IceTear1
Sr. Member
Posts:311
Joined:Mon Mar 04, 2002 1:17 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by IceTear1 » Mon May 19, 2003 2:35 pm

Koulu: Pitäisi lukea 4 kirjaa ensi tiistain kouluttaja koulutus tenttiin samalla kun tekee 8 h työpäiviä.

Raha: rahatilanne aina opiskelijalla huono, eikä parannusta luvassa koska koko kesä menee ns. palkattomassa työharjoittelussa.

Uni: Ei ehdi nukkumaan tarpeeksi, koska on liikaa kaikkea mitä pitää saada tehdyksi.
Make the best out of your dreams...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon May 19, 2003 2:37 pm

Mormegil wrote:

ja tietysti se, että liikunnalla pelataan pesäpalloa, jossa minä olen tietysti siepparina (<---Ei hyvä juttu). 8)
Toi on yksi pahimpia kyllä.. Mä protestoin joka kerta sopupallon pelaamista.. Onneksi ne kouluajat on ohitse jo.. Se "yksi lyö, yhdeksän juo limpparia ja miettii sopivaa lopputulosta" -peli on kaiken lisäksi vaarallista näin amatöörien keskuudessa.. Kerran erehdyt katselemaan misuja kentällä, niin jo murphyn-laki astuu voimaan ja pallo tulee munille.. :buh: :red:

jännä että pakkoruotsista valitetaan, kun tämmöisiä lajejakin joutui kouluissa pelaamaan..
Ja suomen kansallispeli vielä..

:buh:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 19, 2003 2:38 pm

Pesäpallo on paras laji mitä ikinä. :D Että kun pääsis taas pelaamaan...!!!

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Vitutusketju

Post by Helu » Mon May 19, 2003 2:49 pm

Hyvä topikki, aina löytyy jotain valitettavaa :)
Väsyttää ja yritän tappaa aikaa. Vielä 13 minuuttia työpäivää jäljellä. Onneksi. Ja nälkäkin jo vähän vaivaa..
:eyes

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon May 19, 2003 2:52 pm

Malva wrote:
Pesäpallo on paras laji mitä ikinä. :D Että kun pääsis taas pelaamaan...!!!
Onhan se tytöillä helppoa, kun ei tarvita kentälläkään kuin sieppari..

:D :D <--- Sovinisti..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon May 19, 2003 2:54 pm

Edit: Ja minä en tykkää pesäpallosta, minä en osu siihen palloon enää kuin tuurilla, mutta kun osun, se lähtee ja lujaa =P Kentällä ei puolestaan käsi kestä kovin montaa heittoa enkä minä uskalla koppeja ottaa, joskus saanut pallosta päähän aina välillä, kivaa :eyes
Last edited by Malys on Mon May 19, 2003 11:56 am, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

emppu
Member
Posts:268
Joined:Fri Nov 22, 2002 8:44 am
Location:Iisalmi

Re: Vitutusketju

Post by emppu » Mon May 19, 2003 3:29 pm

Vajaa viikko aikaa tehä kolme projektia koulussa... eikä asiaa auta yhtään se että teinix hyppii silimille. >=(
Jätä se tänään tekemättä minkä huomenna voit teettää toisella!

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Mon May 19, 2003 3:29 pm

Tapaaminen tytön kanssa = ajelua ympäriinsä, vieläpä kahen sen kaverin kanssa. Siis tätäkö nuoret tosiaan harrastaa? Leffaan, syömään, vaikka helevetti kävelyllekin mieluummin...siis mä ajan mielelläni, mutta kylällä rinkiä...mitä vitun ideaa...
Enkä siksikuudenneksi ees tiedä haluaako tää tyttö tosiaan mun kanssani olla...ymmärtääkö kukaan naisia?

Kawa ollut viikkoja jotain viisi korjattavana, mutta osat eivät ole edes vielä tulleet, eli ei mitään hajua koska pääsen taas ajamaan...

Secret Spheren levy julkastiin tänään mutta onko missään lähiseudun levykaupassa? Ja vitut...

Kaks muuta piti oikein hakea, ajattele muuta kuin tyttöä. Ajattelenkohan mä vain tän liian vaikeesti? Rokit soimaan :buh:
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Mon May 19, 2003 3:52 pm

Rahaa ei ole eikä sitä paljoa tule, ja autukoulun toinen vaihe pitäis käydä ja etenkin rahottaa jollain. Kesä tulee eikä rahaa ole yhtään. Ja sitten pitäis mahdollisesti vielä koittaa saada joku asunnontynkä Tampereelta. Argh.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon May 19, 2003 4:05 pm

Ai niin.. Ettette ihan masennu:

- Hymyilkää, sillä huomenna kaikki on vielä huonommin.. :eyes

- Tavaroiden särkyminen on suoraan verrannollinen niitten arvoon

-
1. Voittaa ei voi
2. Tasoihin ei voi päästä
3. Peliä ei voi edes jättää kesken

-
1. Kapitalismi perustuu oletukseen, että voittaminen on mahdollista
2. Sosialismi perustuu oletukseen, että tasoihin voi päästä
3. Mystiikka perustuu oletukseen, että pelin voi jättää kesken

- Se toinen jono liikkuu aina nopeammin

- Etsivä löytää, mutta vasta sieltä mistä hän viimeksi katsoo

- Selibaatti ei ole periytyvä ominaisuus

- Riippumatta siitä, mihin suuntaan ajetaan, joudutaan aina polkemaan ylämäkeen ja vastatuuleen

- Kaikki mikä alkaa lupaavasti, päättyy huonosti.
Kaikki mikä alkaa huonosti, päättyy katastrofaalisesti.

- Riippumatta siitä, mikä menee pieleen, vikaa ei heti päälle päin huomaa

- Kun virhe on huomattu ja korjattu, ilmenee, että se ei ollutkaan virhe

- Kun korjaus on todettu virheeksi, sen peruminen osoittautuu mahdottomaksi

- Aina on olemassa helpompikin tapa

- Älykkyyden summa tietyllä planeetalla on vakio, mutta väkiluku kasvaa jatkuvasti

- Jos sinulla on hyvä fiilis, älä murehdi. Kyllä se ohi menee


:eyes
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Mon May 19, 2003 4:33 pm

Noh, lohduttaudun sillä, että tällä viikolla on elämäni viimeinen liikuntatunti, kakkoselle ei nimittäin oikein kiihottanut sitä valita. ;)
Last edited by Mormegil on Mon May 19, 2003 1:34 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Mon May 19, 2003 4:36 pm

Loistava topic! :D

*Mua vituttaa se, että tänään matiikantunnilla raavin päänahkani verille. Älkää kysykö miten, yhtäkkiä vaan huomasin että päästä tuli verta.

*Mulla on ollut oikeassa jalassa hermovaurio viime marras-joulukuusta asti enkä ole voinut kertaakaan sen ongelman ilmestyttyä tällä juosta. Lääkäreissä olen käynyt Oulua myöten ja niin monesti etten ees jaksa muistaa, ja tää oikeesti pistää vituttamaan. Länskässäkään (siis Länsi-Pohjan keskussairaala, mikäli joku ei tiennyt) kukaan osaa tehdä millekään mitään. Että voihan iso Vittu.

*Äikästä pitäs tehä semmoset 20-30 tehtävää tän viikon aikana. Ne kyllä annettiin jo tän jakson alussa ja sanottiin että tehkääs pikkuhiljaa.. Arvatkaas kuka muisti ne vasta toissapäivänä? Minä. Ja sekin vituttaa.

*Vituttaa myös tää ainainen päänsärky. Ja se että palelee ihan kauheasti.

Eiköhän tuo riitä vähäksi aikaa. Huhhuh ko helpotti =P
This is the Arockalypse!

Mikko666
Sr. Member
Posts:1298
Joined:Tue Apr 16, 2002 10:38 am
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mikko666 » Mon May 19, 2003 5:17 pm

Mua vituttaa kun piti pistää tämä viimeinen kurssi vituksi ottamalla liikaa poissoloja. Nyt pitää ahertaa näitä PERKELE*N lisätehtäviä!!
Ritual slaughter
Fill up the chalice
With the essence of your life
Liquid strengths
Trapped in your veins
I crave your blood
You must die!

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Mon May 19, 2003 5:47 pm

Vituttaa meidän koulun kurssinvalinta systeemit. Kurssitarjotin on perseestä revitty, ihmiset on jaettu ryhmiin ja pakotetaan menemään tietyssä järjestyksessä valitsemaan kursseja, mie satuin oleman sen listan loppu päässä -> en saanut lähellekkään kaikkia tarvitsemiani kursseja(tosin sellaisia kyllä joita ei ole pakko käydä enkä kyllä haluaisikaan). Ekassakin jaksossa on neljä ensimmäistä johtonumeroa täysin auki kun kaikki kurssit oli täynnä mukaan lukematta sellaisia kursseja joille en voinut mennä kuten pitkän matikan kurssi 14...
Ei auttanut yhtään että jouduin istumaan reippaasti päälle kaksi tuntia siellä tekemässä sitä lukujärjestystä. Pakko käydä neljään vuoteen kun meidän koulun päättäjät möhlineet kaiken. Sitten on vielä sellaisia ihastuttavia jaksoja joissa on esim kaksi ruotsin kurssia samassa jaksossa päällekkäin.
Nyt pitää ihan stressin purkamisen vuoksi mennä katsomaan idän soturit(siinä on muuten yksi erittäin hupaisa sarja...ja se Nie Fong on NIIN suloinen ilmestys... :D )

:eyes

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Mon May 19, 2003 5:53 pm

Minullakin oli muuten viime jaksossa kaksi matikkaa ja olipahan vielä molempien kaksoistunnit samana päivänä. :red:
Last edited by Mormegil on Mon May 19, 2003 2:55 pm, edited 1 time in total.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 19, 2003 6:07 pm

StratoPummi wrote:
Onhan se tytöillä helppoa, kun ei tarvita kentälläkään kuin sieppari..

:D :D <--- Sovinisti..
Et sitten olekaan vielä sattunut mun kuulan eteen. Jos joskus miitti pykätään, niin otan mailan mukaan, pistän sut sieppariksi niin katsotaan. ;)

Siis sinä yksin kentällä. Kauanko menee ennen ku löydät mun kuulan? :D

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 19, 2003 6:10 pm

Destrarius wrote:Sitten on vielä sellaisia ihastuttavia jaksoja joissa on esim kaksi ruotsin kurssia samassa jaksossa päällekkäin.
Fakta: kun on jotain ainetta 2 kurssia, eli tuplamäärä tunteja, oppii asiat paljon paremmin kuin että jos olisi vain se esim 3 tuntia.

Nimim kokemusta on ja järkikin sen kertoo. ;)

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Mon May 19, 2003 6:24 pm

Ei minulla vaan. Kun oli ne kaksi kurssia matikkaa, niin kokeisiin lukiessa ei sitten muistanut kummastakaan paljon paskaakaan, ellei sitten ruotsi ole eri asia. Läpi kyllä pääsin molemmista jonkin mustan noituuden vaikutuksesta. :err:

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 19, 2003 6:46 pm

Mormegil wrote:
Ei minulla vaan. Kun oli ne kaksi kurssia matikkaa, niin kokeisiin lukiessa ei sitten muistanut kummastakaan paljon paskaakaan, ellei sitten ruotsi ole eri asia. Läpi kyllä pääsin molemmista jonkin mustan noituuden vaikutuksesta. :err:
Hassua. Kun sen nimenomaan pitäisi auttaa, koska keskittyminen lisääntyy kun käy esim 6 tuntia viikossa sen 3 sijasta. Ehkä oot vaan nukkunu? ;) Tai no, ihmisethän on erilaisia, mutta mulla on auttanu ja niin on monella muullakin.

Myös se, mimmonen ope on, vaikuttaa...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon May 19, 2003 6:48 pm

Malva wrote:


Siis sinä yksin kentällä. Kauanko menee ennen ku löydät mun kuulan? :D
riippuu vähän minne sen piilotat.. :D :D

ps. se on ihan pesäpallo vaan.. ;)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Mon May 19, 2003 7:20 pm

Ei ihan turhaan mietityttänyt tytön mielenliikkeet..hetki sitten pisti viestin, jonka mukaan mussa ei oo mitään vikaa, mutta eiköhän oltais vain ystäviä... :err:
Tämä tästä päivästä enää puuttuikin...
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Pirpana
Jr. Member
Posts:43
Joined:Fri Apr 18, 2003 8:00 pm

Re: Vitutusketju

Post by Pirpana » Mon May 19, 2003 7:46 pm

Ai että vituttaako..? No kyllä! >=(

Viime perjantaina kuulin, että pitäis vissiin ruveta ettimään uutta työpaikkaa n. vuoden sisään, ellen sitten saa siirtoa firman sisällä... Vievät meidän työt Portugaliin, jossa palkka on vain kolmanneksen meidän palkasta. Eli toisaalta ymmärrän firman periaatteen, mutta vituttaa se silti!

Toinen asia, joka jurppii jatkuvasti, on aamuheräämiset... Ei se helevetti soikoon ole ihmisen aika herätä ennen sian pierua (lue= 4.30)! Ja kun iltaisin ei väsytä, kun on niin valosaa ja naapurit möykkää... huoh

Ja niistä naapureista vielä sen verran, että olisko liikaa vaadittu, että se ovi suljettais silleen rauhallisesti, eikä paiskomalla niin, että meillä ikkunat helisee ja taulut tippuu seiniltä (ja tämä on totta!)... Ja yläkerrassa asuu joku perhanan harrastelija puuseppä, tai mikä lie, joka porailee ja naputtelee lähes joka ilta jopa ns. hiljaisuuden jälkeenkin... yritä siinä sitten saada lapsi nukkumaan :eyes

Jaahas, eiköhän se ollut tässä tällä kertaa, palailen aiheeseen, kun muistan kaikki muut vitutuksen aiheet...

Locked