Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm
Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by RD* » Fri May 23, 2003 9:14 pm

[/quote]
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri May 23, 2003 9:53 pm

RD* wrote:

Kyllä mä Malva hokasin että tahallas teit, olihan siinä lainaukses väärinkirjotettu...mutta se sopi veetutusketjun teemaan, joten siitähän sitten puujalan veistin... :evilgrin:
Öh, lainauksessa, missä kumman lainauksessa? ???
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by RD* » Sat May 24, 2003 8:58 am

Malys wrote:
Öh, lainauksessa, missä kumman lainauksessa? ???
Ai katos vain, se olikin ylemmässä viestissä...
Anteeksi, minä lienen ihan sekasin.

Ja koska on vitutusketju, saan varmaan myös sanoa, että se mikä miun pääni sekoittaa, kaiken lisäksi UNOHTI mut eilen...siis mä ajattele enää paljon mitään muuta, ja tämä unohtaa et meidän piti tavata, unohtaa soittaa mulle ettei pääsekään...kukaan koskaan oo ihan vielä tämmöstä mullekkaan tehnyt :buh:
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Sat May 24, 2003 10:23 am

-Intti vituttaa...Onneks enää 48 aamua jäljellä(tilanne lauantaina 24.5.)

Siinähän ne vitutukset olikin
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Venus
Member
Posts:269
Joined:Wed Oct 16, 2002 1:33 pm

Re: Vitutusketju

Post by Venus » Sat May 24, 2003 8:05 pm

Pesistä kaksoistunti, voi mikä unelma se oliskaan, mutta kun ensimmäisen kerran pääsin juoksentelemaan kentälle nii en edes ykköspesällä asti ollu ku vasemman jalan etureisi revähti ja vielä ihan kunnolla! Pakko oli kuitenkin pelata ku en missään nimessä olis jättäny väliin vuoden ainoita pesistunteja, joita olin oottanu syksystä asti. Sitten vaihtu puolet ja koululla on nii vittumaisia räpylöitä että eihän ne pysy käsissä ja pallo on ku tiiliskivi (oikeesti on!!) jysähti sitten suoraan ranteeseen ja sehän turpos ihan mukavasti ja sattu niin vitusti! Jatkoin silti peliä.. Liikkatuntien jälkeen oikeessa lonkassa alko tuntumaan ikävästi. Lonkkavaiva mulla on ollu pienestä asti kun äitillä on, mummolla on.. tänä aamunahan se vasta raukeskin! Kävellessä tuntuu kerrassaa ihanalta! Mutta estäiskö nää mua juoksentelemasta sateessa ? ;)
My my my i yi woo..
M M M My Sharona, M M M My Sharona !!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat May 24, 2003 8:57 pm

Honestly, kuka odottaa syksystä asti pesäpallopelejä..?? :err:

Sitäpaitsi kaikki asiat, jotka tuossa mainitsit ovat ihan faktoja.. Ensinnäkin paikat todella revähtävät, kun pitää seisoa kentällä ensin tunti ja sitten yhtäkkiä kirmaista sprintti..

(tosimies ei venyttele)

Koulun räpylät ovat ala-arvoisia, omaakaan en osta, kun en pelaa lajia kuin koulussa.. (harvoin sielläkään)
Joka kerta sattuu, jos pallo ei osu täsmälleen pussiin.. ja se mainittu loukkaantumisvaara on suuri keskittymisen herpaannuttua..
Typerä peli, mikään ihme että sopivat tuloksia etukäteen..

Pallon lyömisessä on jotain hohtoa, mutta vaisua on sekin.. Pesäpallo oli kyllä kouluaikojeni surkeimpia muistoja.. :(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

needled
Sr. Member
Posts:389
Joined:Tue Jan 21, 2003 5:34 pm

Re: Vitutusketju

Post by needled » Sat May 24, 2003 10:27 pm

EDIT: Vähän ohi aiheen, mutta tässä nyt tulee vielä mikä tällä hetkellä vituttaa: huominen, kun minulla on synttärit. Eihän siinä muuten mitään muutakun tulee tädit ja mummut kylään niin se on vähän...öh.... :D
Last edited by needled on Sat May 24, 2003 7:30 pm, edited 1 time in total.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat May 24, 2003 10:51 pm

Yksi vitutuksen aika on takana, sain kämpän siivottua.. Mutta huomenna pitäisi käydä yhtä asuntoa katsomassa tuossa tien toisella puolella. Alkaa kohta tulla paniikki etten löydäkään uutta asuntoa, muutankin tästä pois jo kuukauden päästä ja minä EN halua oppilasasuntoihin. Jos ei Torniosta löydy, niin se on etsittävä kämppä sitten Kemistä..
Last edited by Malys on Sat May 24, 2003 7:52 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

needled
Sr. Member
Posts:389
Joined:Tue Jan 21, 2003 5:34 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by needled » Sat May 24, 2003 10:59 pm

Malys wrote:
Kannattaa lopettaa juhliminen, niin ei tule ketään käymään =P
Nimenomaan ei kannata, ainakaan rahallisesti. ;) :D

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Hatebreeder86 » Sat May 24, 2003 11:29 pm

hehee needled samana päivänä ollaa sitte synnytty :D paljos teikällä vuosia? mua vituttaa se etten taaskaan saa yhtää lahjaa... pitää vaa jotaki käyä ite itelle ostaan.
I`m kissing the shadows you surround me with,
to feel my pain vanishing away from me.
Your touching the shadows I`m surrounding
you with,
so together in pease we shall be.

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Sun May 25, 2003 12:28 am

En oo minäkään juhlinut sitten ala-asteen, suku lähetti joskus rahaa tai tuli kahville tjsp. Viime vuosina ei sitäkään...-ttu jonseivät ees lakkiaisiin tuo rahnaa niin minen koko sukua tunnusta :D
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

needled
Sr. Member
Posts:389
Joined:Tue Jan 21, 2003 5:34 pm

Re: Vitutusketju

Post by needled » Sun May 25, 2003 9:38 am

Luultavasti tämä on viimeinen vuosi kun pidän synttäreitä, ensi vuonna pääsee jo kesätöihin niin ei rahasta tule olemaan puutetta :D . Serkku piti synttäreitä siihen asti kunnes täytti 18, se kyllä jo liikaa.
Last edited by needled on Sun May 25, 2003 6:39 am, edited 1 time in total.

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Sun May 25, 2003 10:44 am

Miten niin liikaa? Mie ainakin meinaan kutsua sukua syntymäpäivänäni käymään niin pitkään kun vaan saan ne tulemaan - sukua on aina mukava tavata ja ei sitä koskaan tiedä milloin joku niistäkin ihmisistä heittää henkensä(tai itse). Sukulaiset on ihania. =P

:eyes

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Sun May 25, 2003 10:52 am

Minä taisin viimeksi pitää synttäreitä neljännellä. Kyllä muutamat sukulaiset silti tulevat kahville ja tuomaan minulle pikkuisen käteistä. :eyes Ehkä seuraavan kerran sitten kun täytän 50. =P

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun May 25, 2003 11:14 am

Kuka nyt sukulaisia synttäreille kutsuu? Eikös se ole enemmän että kavereiden kanssa juhlitaan...? :eyes Ainakin tietyn iän jälkeen, ei kai sitä enää mummon polvella istuta. :lol:

Minä juhlin joka vuosi, koska ihmisen täytyy juhlia ettei kyllästyisi samanlaiseen arkeen. :) Hyvien kavereiden kanssa bileet vietetään.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sun May 25, 2003 12:14 pm

Kahtena edellisenä vuotena mie olen viettänyt synttäreitäni riparilla :D! Ekaksi olin omalla leirillä, sitten seuraavana kesänä olin isosena. Tänä kesänä synttärit sattuu viikkoa juhannuksen jälkeen. Voipi olla, ettei tee mieli lähteä bilestämään. Toisaalta... B&B-viikko alkaa samana päivänä :eyes...

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Sun May 25, 2003 12:36 pm

Itse asiassa voi olla aika antoisaakin viettää synttäreitä sukulaisten kanssa. Mie yleensä vietän synttäreitä kahtena päivänä joista toinen on omistettu sukulaisille ja toinen sitten kavereille. Koskaan en ole oikeastaan päässyt synttäreitä viettämään oikeana päivänä joten miksikäs ei sitten kahtena päivänä...
Mie nautin kun saa olla tekemisissä sukulaisten kanssa - varsinkin nyt kun parit, vanhemmat serkut on alkaneet saamaan lapsia niin riemua riittää(lapset on aivan ihania :D ). En oikein ymmärrä tätä nykyajan asennetta joka "kannustaa" katkomaan siteet ja yhteydet sukuun - mie en pystyisi elämään rauhassa jos ei yhteydet sukuun olisi näinkin hyvät.

:eyes

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun May 25, 2003 1:59 pm

Mää sain uuden kämpän, mää sain uuden kämpän! Loistavaa! Nyt on yksi vitutuksen ja paniikin aihe jälleen ohi. Muuttomatkaa kertyy huimat 20-30 metriä =P Kannatti mennä katsomaan heti kun vuokraaja oli tullut asunnolle ja kannatti olla tupakoimaton, kaksi valttikorttia \\m/ Ai että, nyt kelpaa lähteä huoletta kesälomalle (tenttiviikkoa ei lasketa) :D Ja aikaakin meni 2 tuntia, sisältäen esittelyn, alle tunnin odottelu (niitten piti soittaa vasta illalla), avaimen saamisen ja vuokrasopimuksen laatimisen.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sun May 25, 2003 3:41 pm

Taitaapi tulla sukulais-kokous tännekin (ehkä viimeistä kertaa), nimittäin päättäjäiset.. =P

syntymäpäiviä en ole juhlinut kuuteen vuoteen.. :eyes
Voi perkele pitäis mennä ostaa 137 eurolla boolitarvikkeita.. :err: :eek:

se on tili-sen-siliän-tien tyhjä.. :D
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Sun May 25, 2003 4:02 pm

Onneksi olkoon Malys!! :)
(w00, mnä kirrotin iha ite nimen oikke!!)

Des> mummielestä tää suvusta eroominen on ihan luonnollista käyttäytymistä, siis levitetään geeniperimää sinne sun tänne, paitti omaan sukuun...toki nykyaikana on kieltämättä "buumi" meneillään. Itellä se on vain sitä, etten kerta kaikkiaan viihdy toisen puolen sukua kanssa...mummielestä kun ovat tyhmiä... :D
Toinen puoli on ihan jees ja samalla aaltopituudella, mutta ne taas asuvat vähän missä milloinkin eikä sitä yhteyttä tuu pidettyä...
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sun May 25, 2003 4:24 pm

StratoPummi wrote:
Taitaapi tulla sukulais-kokous tännekin (ehkä viimeistä kertaa), nimittäin päättäjäiset.. =P

syntymäpäiviä en ole juhlinut kuuteen vuoteen.. :eyes
Voi perkele pitäis mennä ostaa 137 eurolla boolitarvikkeita.. :err: :eek:

se on tili-sen-siliän-tien tyhjä.. :D
No mutta pidä sitten ihmeessä synttärit;) Minä ainakin saan paaaljon rahaa synttäreillä ja sen takia minä niitä pidän:) (Älkää kertoko minun sukulaisille.. Sitten ne ei tuo rahaa ens kerralla;))
Live for now, like there's no tomorrow.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun May 25, 2003 4:53 pm

RD* wrote:
Onneksi olkoon Malys!! :)
(w00, mnä kirrotin iha ite nimen oikke!!)
Kiitos! :) Nyt on kyllä erittäin tyytyväinen olo, ei voi muuta sanoa. Korvasi sitä ärtymystä mikä oli kun joskus kahdeksalta aamulla paloautot menivät pillit soiden tuosta vierestä ohi.. :buh: Minun vapaapäivänä!
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun May 25, 2003 5:06 pm

Jospa D vaikka perustais oman topikin sukulaisilleen, kun aina pitää olla lisäämässä epäolennaista omiin posteihinsa... :buh:

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sun May 25, 2003 5:27 pm

Onnea Malysin uuteen kotiin :).

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Dethroned » Sun May 25, 2003 5:34 pm

StratoPummi wrote:
RD* wrote:

Deathhorny?!? :D :D :D
Kuolemakiimainen.. :lol:
Kuten sanoin, sopii kuin herne nokkaan :) Horny 'til Death! :D :D

No ni, se vitutus, tosin myöhäinen:

Forssan autokeitaalle oli 4 tunnin odotus aamuyöllä 3-7, kun bussin tuulilasinpyyhkijät eivät toiminu ja yrittävät korjata. Koko aikana ei bussista poistuttu. Perkele.
Image

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sun May 25, 2003 6:11 pm

Piiuska wrote:
StratoPummi wrote:
syntymäpäiviä en ole juhlinut kuuteen vuoteen.. :eyes
No mutta pidä sitten ihmeessä synttärit;) Minä ainakin saan paaaljon rahaa synttäreillä ja sen takia minä niitä pidän:)
Ota huomioon että ikä on aikamoinen raja. Se on eri jos jos toinen on 12 ja pitää synttäreitä (sillon vielä kuuluukin), mutta ei yli kaksikymppinen "voi" pitää synttäreitä. :eyes :err:
Aya!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun May 25, 2003 7:45 pm

Tulihan selväksi?
Last edited by Malva on Sun May 25, 2003 4:47 pm, edited 1 time in total.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sun May 25, 2003 8:20 pm

Malva wrote:

Voi jumalauta! Kyse ei ollut Dn postista vaan siitä että tämä on VITUTUSTOPIK eikä SUKULAISETTOPIK.

Ok, ymmärrän D mainitsi sukulaisensa ja topikin luonteen huomioon-ottaen positiivisella tavalla -> väärin, koska sen pitäisi vituttaa, kun ne tulevat kylään.. :eyes
Ohimennen voi mainita muttei keskustelua tartte vetää kokonaan väärille urille IHMETTELEMÄLLÄ --> herättämällä keskustelua. :buh: Ja tämähän on VITUTUSTOPIK ja mua VITUTTAA että tässä topikissa jutellaan SUKULAISISTA. >=(
Juu'u, selvästikin vituttaa kun caps-lock:ki saa kyytiä.. Vähemmän harmia olisi silti tullut jos olisit istunut käsiesi päällä ja kironnut D:n ihan omissa oloissasi alimpaan helvettiin..
Mutta en yhtään ihmettele että oli D joka käänsi väärille urille. Samalla lailla se teki vapaapaini topikissa ku alkoi ihmettelemään kuolemaa... Jokainenhan joskus vetää offtopikiksi mutta on se väärin että TAHALLAAN.
Mistä tiedät että D teki sen tahallaan..? Virheitä sattuu ja topikit yleensäkin menevät väärille raiteille.. En nimittäin usko että kukaan muuttaisi TAHALLAAN vitutus-topikin sukulaiskeskusteluksi ja vielä provosoisi muita vastailemaan siihen.. Mieti miten absurdilta se kuulostaa..
Niin että MÄ EN LOPETA MITÄÄN KUN EN OLE MITÄÄN ALOITTANUTKAAN.
Kumpi aloittaa tappelun, se joka lyö ensin vai se joka lyö takaisin..?

:eyes
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sun May 25, 2003 8:41 pm

Malva wrote:
Mutta en yhtään ihmettele että oli D joka käänsi väärille urille. Samalla lailla se teki vapaapaini topikissa ku alkoi ihmettelemään kuolemaa... Jokainenhan joskus vetää offtopikiksi mutta on se väärin että TAHALLAAN.
Sä sitten et ole koskaan kääntänyt topikkia väärinpäin? Nyt on kyse siitä että sä otat koko ajan D:n kynsiesi väliin! Ei siinä mitään jos oisit vaan hiukan huomauttanut, mutta "raivoat" ihan täysillä, juuri sen takia että se oli Destrarius!
Ja sopiiko että et edes vilkaise, saatikka kommentoi enää D:n viestejä, ok?
Aya!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun May 25, 2003 9:15 pm

Haven wrote:Sä sitten et ole koskaan kääntänyt topikkia väärinpäin?
Offtopikkia olen toki harrastanut, kun keskustelu luontevasti sinne päin siirtyy. Mutta esimerkiksi vitutustopikki, jossa jotakuta vituttaa ku on synttärit, ja joku toinen sanoo synttäreistä että eiku ne on kivoja, tämä on vielä ok offtopikki, mutta semmonen että aletaan ihmettelemään että miksi ihmiset ei nykyään enää nauti sukulaisten seurasta, niin SE on ärsyttävää. Eli en ole kääntänyt ihan nurin ja jos joskus vuonna paavo olen sen tehnyt, olen siitä myös eroon päässyt. Minä ajattelen myös topikin aloittajaa...
Haven wrote:Nyt on kyse siitä että sä otat koko ajan D:n kynsiesi väliin! Ei siinä mitään jos oisit vaan hiukan huomauttanut, mutta "raivoat" ihan täysillä, juuri sen takia että se oli Destrarius!
Öö... Nyt kanssa vastaat. Raivosinko minä siinä postissa jossa huomautin? En. Minä raivosin tuossa postissa jossa vastasin tuohon minuun kohdistuvaan vittuiluun.
Haven wrote:Ja sopiiko että et edes vilkaise, saatikka kommentoi enää D:n viestejä, ok?
Johan olen sanonut että yritän. Enkä kommentoikaan, mutta jos se aloittaa ihan täysin offtopikin niin saan kai huomauttaa? Koska silloin haittaa koko juttu, kun muutkin vetää keskustelun ihan harakoille. Kyllä mun puolesta sukulaisista saa jauhaa, mutta ei tässä topikissa.

Kerrohan nyt mitä tein väärin siinä minun postauksessani josta sinä kilahdit? :eyes

Locked