Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am
Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun May 25, 2003 9:21 pm

StratoPummi wrote:
Ok, ymmärrän D mainitsi sukulaisensa ja topikin luonteen huomioon-ottaen positiivisella tavalla -> väärin, koska sen pitäisi vituttaa, kun ne tulevat kylään.. :eyes
No ei se haitannu. Vaan se että se ihmetteli että miksei ihmiset välitä sukulaisista tai muuta paskaa. Ok aihe, mutta alottakoon oman aiheen.
StratoPummi wrote:Juu'u, selvästikin vituttaa kun caps-lock:ki saa kyytiä.. Vähemmän harmia olisi silti tullut jos olisit istunut käsiesi päällä ja kironnut D:n ihan omissa oloissasi alimpaan helvettiin..
CapsLock oli päällä ihan vaan siksi että painotin, enkä jaksanut kirjoittaa koodia. Ja mä kiroan Dtä niin paljon muutenkin, että joskus on pakko huomauttaa.
StratoPummi wrote:Mistä tiedät että D teki sen tahallaan..?
Lue sen posti. Se siellä lopussa selvästi kysyy että miksi.... jotain. Niin, eli on se tahallista. Niinkuin se aiemmin väitti että se vain ihmettelee, ei siihen ole pakko vastata niin se se vasta typerää on koska tämähän on keskustelufoorumi, jossa nimenomaan keskustellaan toisten posteista/mielipiteistä/jaetaan omia jne. Eli aloittakoon oman aiheen jos siitä haluaa keskustella.
StratoPummi wrote:Virheitä sattuu ja topikit yleensäkin menevät väärille raiteille.. En nimittäin usko että kukaan muuttaisi TAHALLAAN vitutus-topikin sukulaiskeskusteluksi ja vielä provosoisi muita vastailemaan siihen.. Mieti miten absurdilta se kuulostaa..
Mutta näin se juuri teki. Tosin sana provosoi ei sovi Dhen, se tuskin edes sitä osaa. Mutta kumminkin. Se teki niin.
StratoPummi wrote:Kumpi aloittaa tappelun, se joka lyö ensin vai se joka lyö takaisin..?

:eyes
Se, joka lyö ja se joka lyö takaisin. Tappeluun kumminkin tarvitaan aina kaksi. Mä en kumminkaan aloittanut mitään koska te veditte kilarit ihan liian helposta. Samalla tavalla needled kilahti mulle tuolla toisessa topikissa mutta ei kukaan siihen puuttunu. Eli taitaa olla myös niin että te liioittelette tätä asiaa. Lukekaa se mun posti jossa huomautan ja vastatkaa sitten tähän: hyökkäänkö Dn kimppuun?

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun May 25, 2003 9:22 pm

Destrarius wrote:
Itse asiassa voi olla aika antoisaakin viettää synttäreitä sukulaisten kanssa. Mie yleensä vietän synttäreitä kahtena päivänä joista toinen on omistettu sukulaisille ja toinen sitten kavereille. Koskaan en ole oikeastaan päässyt synttäreitä viettämään oikeana päivänä joten miksikäs ei sitten kahtena päivänä...
Mie nautin kun saa olla tekemisissä sukulaisten kanssa - varsinkin nyt kun parit, vanhemmat serkut on alkaneet saamaan lapsia niin riemua riittää(lapset on aivan ihania :D ). En oikein ymmärrä tätä nykyajan asennetta joka "kannustaa" katkomaan siteet ja yhteydet sukuun - mie en pystyisi elämään rauhassa jos ei yhteydet sukuun olisi näinkin hyvät.

:eyes
Ja tähän vielä quotoin ko postin, joka siis voisi olla jopa oman aiheensa, koska ei liity mitenkään mihinkään ainakaan tässä topikissa.

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Mon May 26, 2003 8:07 am

Miten niin ei liity? Miua vaan sattuu ihan helvetisti vituttamaan se nykyajan suhtautuminen sukuun ja sukulaisiin. Se että se ei siusta vaikuta sellaiselle asialle jonka kuuluisi vituttaa ihmisiä, ei vielä tarkoita sitä ettei se jostakusta toisesta sellaiselle vaikuttaisi.
Ja nyt vituttaa hiertymä kantapäässä.

:eyes

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 8:25 am

Destrarius wrote:
Miten niin ei liity? Miua vaan sattuu ihan helvetisti vituttamaan se nykyajan suhtautuminen sukuun ja sukulaisiin. Se että se ei siusta vaikuta sellaiselle asialle jonka kuuluisi vituttaa ihmisiä, ei vielä tarkoita sitä ettei se jostakusta toisesta sellaiselle vaikuttaisi.
Nyt kyllä olet niiin.... AAARGH! Missä vaiheessa minä hyvä ihminen sanoin, etteikö asia voisi vituttaa? Aivan, en missään. No niin, ja nyt; missä kohdin arvon neiti sanoi, että sua vituttaa? Aivan totta, et missään. Ja jos vituttaa niin sano ensin että vituttaa ja perustele sitten. Nyt sinä liirumlaarumkakkaa jauhoit ensin ja sitten sinä vain ihmettelit.

:buh: [minun nimimerkkini kun vastaan Dlle]

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 9:26 am

Haven wrote:
NYT JUMALAUTA TE LAITATTE TOISENNE IGNOREEN!

Sua Malva näköjään vituttaa KAIKKI mitä D sanoo, joten älä edes lue niitä! Ei tästä tule mitään että te joka topikissa aloitatte tällasen. Ja älä nyt ala sanomaan että sinä et aloittanut! Ole fiksumpi ja lopeta se..

>=( [Minun nimimerkkini sinulle]
Kuinka niin kaikki? En minä kaikkeen sen ulosantiin kommentoi. Itseasiassa hyvin vähään. Mutta kun ei se itsekään tajunnu niin kai saan osoittaa sille, että edes yrittäisi tajuta?

Nyt SINÄ ylireagoit ja ihan vitusti. Laita sinä minut sitten ignoreen.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Vitutusketju

Post by Janne » Mon May 26, 2003 10:08 am


User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 26, 2003 10:11 am

toi oli paha:lol: oli pojalla huono päivä :D
Image

ShadowOfSouls
Member
Posts:278
Joined:Sun Jan 19, 2003 1:49 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by ShadowOfSouls » Mon May 26, 2003 11:09 am

täälläpä porukkaa vituttaa ja kunnolla :)
Find the cold darkness within.
Embrace the void.
Death is only an illusion.
Life is even less.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 11:34 am

ShadowOfSouls wrote:
täälläpä porukkaa vituttaa ja kunnolla :)
Se on se aika vuodesta. 8)

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Mon May 26, 2003 1:04 pm

:lol: :lol: Ruotsinkoe meni päin vaginoita, mutta tuo vähän piristi. :D

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon May 26, 2003 1:52 pm

ShadowOfSouls wrote:
täälläpä porukkaa vituttaa ja kunnolla :)
Elämä ilman vitutusta on kuin järvi ilman vettä, eli tyhjää täynnä =P (kerrassaan loiiiiiiiiistava vertauskuva.)

Hih, puoli vuotta pimeänä (keskitalvella asunnossa oli AIKA hämärää..) ollut kattolamppu ei ollut hajalla, himmentimen sulake oli vain palanut ja kannattavuuden ja hinnoittelun tenttikin saattoi mennä läpi \\m/ Vielä neljä koetta jäljellä, joista yksi ruotsi :buh:
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Mon May 26, 2003 1:59 pm

Pitääkö tänne kirjoittaa että vituttaa? Tämähän on vitutustopic joten kyllä ihmisten voisi olettaa ymmärtävän että jos tänne jotain kirjoittaa niin se vituttaa. :buh: Miksi kaiken pitää olla niin hankalaa? :buh:

:eyes

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Misty » Mon May 26, 2003 2:32 pm

Destrarius wrote:
Pitääkö tänne kirjoittaa että vituttaa? Tämähän on vitutustopic joten kyllä ihmisten voisi olettaa ymmärtävän että jos tänne jotain kirjoittaa niin se vituttaa. :buh: Miksi kaiken pitää olla niin hankalaa? :buh:

:eyes
Täh? Kirjoitithan itsekin ja monta kertaa tuolla aiemmissa posteissasi. Mutta kyllä kaikesta saa hankalaa jos oikein haluaa...
~Still waters run deep~

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 2:33 pm

Ahaa, eli D kun sanoo että siitä on ihanaa nähdä sukulaisia, niin oikeasti se vituttaa?!

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Mon May 26, 2003 3:56 pm

Se että miusta on ihanaa nähdä sukulaisia on perustelu sille miksi miua vituttaa se ettäsukulaisuuden arvostus on laskenut kuin lehmät häntä. Ymmärsivätkö kaikki nyt mitä mie tarkoitin? En yksinkertaisesti ymmärrä miksi pitää oikein tarkoituksella vittuilla...onko tämä taas niitä juttuja että kun itsellä on paha mieli niin kaikilla muillakin pitää olla?

:eyes

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon May 26, 2003 4:12 pm

Destrarius wrote:
Se että miusta on ihanaa nähdä sukulaisia on perustelu sille miksi miua vituttaa se ettäsukulaisuuden arvostus on laskenut kuin lehmät häntä.
no olisit maininnut siitä viestissäsi, etkä vaan jättänyt sen arvailun varaan.. Tyyliin: minua vituttaa, kun sukulaisuuden arvostus on laskenut ihmisten keskuudessa.. (ja sitten minusta on ihanaa - plaa plaa pälä pälä.. :eyes sitten mitään häslinkiä ei olisi ainakaan pitänyt syntyä.. Eikö olekin pienestä kiinni..?
Ymmärsivätkö kaikki nyt mitä mie tarkoitin?
kyllä
En yksinkertaisesti ymmärrä miksi pitää oikein tarkoituksella vittuilla...
No minä tavallaan ymmärrän.. mutta tässä topikissa on ideana olla vittuuntunut jostakin..
onko tämä taas niitä juttuja että kun itsellä on paha mieli niin kaikilla muillakin pitää olla?
:eyes

on.. :)

Sitten on-topikkiin:

Mua vituttaa pahasti, kun töissä risasi koneet taas puolet päivästä ja olen ihan puhki.. ei perkele voi hommat mennä enemmin perseelleen yhdellä paperikoneella.. >=( Nyt meni koko päivän paistanut aurinko sitte pilveen, juuri kun piti mennä ulos rentoutumaan.. Tuleekin kovaa kuin grand canyonissa..

>=(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 4:38 pm

:lol: Voi että kun sitä yritetään olla niin fiksuja. Nyt sen sanon: paha olo aiheutuu korkeintaan sinusta.
Last edited by Malva on Mon May 26, 2003 1:39 pm, edited 1 time in total.

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Mon May 26, 2003 4:54 pm

No kumma juttu että miun paha olo johtuu taas siusta että kaiketi ollaan sitten tasoissa.
Sori vaan jos oli epäselvää tekstiä mutta jos ihmisellä päätä särkee, niskat on jumissa, korvissa soi sen helkutin Thunderstonen esiintymisen jäljiltä(pitikin mennä sinne eturiviin...olisi edes tiennyt siitä esiintymisestä etukäteen niin olisi varannut mukaan korvatulpat...tää surina saa miut hermoromahduksen partaalle...) ja suunnilleen jokaista muutakin kohtaa kehosta kolottaa niin tarkkaavaisuus ei ole sieltä kaikkein parhaimmasta päästä.
Ja kyllä - tässäkin on paljon vitutuksen aiheita jos joku ei sitä vielä tajunnut...

:eyes

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon May 26, 2003 4:59 pm

Lopettakaa tuo nyt jumalauta! Jooko? Älkääkä aloittako sitä "nomutkutuoaloitti"-vinkumista. Alkaa varmaan kaikkia pikkuhiljaa VITUTTAMAAN tuo teidän riitely. Onko nyt vitutuksen syy varmasti sanottu tarpeeksi selvästi...?
Ja mitä tulee niihin uuden topiccien aloittamiseen, niin mitäpä jos vaikka perustaisitte ihan ikioman tappelutopicin?! Riitelisitte sitten ihan kaikesta maan ja taivaan välillä, takertuisitte joka ikiseen pikku sanaan ja varoisitte, että ette varmasti olisi samaa mieltä YHTÄÄN MISTÄÄN. Toisten ei sitten tartteis nähdä sitä ollenkaan, jos ei halua.

On-topic:
-Huomenna matikankoe. Tosin se on viimeinen koe koko vuonna :).
-Ötökät. Niitä on jo ihan liikaa. Äskenkin yritin lukea matikkaa ja ottaa arskaa katolla, niin eikös siinä kävellyt jos minkäkinlaista önniäistä :err:

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 26, 2003 5:07 pm

noh ihan topicin aiheeseen liittyen..mistä johtuu ettei mikään päivä voi mennä täydellisesti..siis AINA varmasti on yksi asia mikä vituttaa päivän aikana...ei koko aikaa mutta ihan hetkellisestikkin...on se kumma sinällään, eikö päivää vois elää ilman vitutusta :eyes noh mikäs tänään minua vituttas...hiestorian koe meni taas ihan penkin alle...ehkä johtu vähäsestä lukemisesta mutta noh se nyt kuiteski pisti vituttaan...
Image

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon May 26, 2003 6:33 pm

Kylölä voi olla päiviä ilman vitutusta :)! Miulla ainakin useitakin on ollut... En tiedä olenko sitten jotenkin tavallisesta poikkeava :eyes.

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Mon May 26, 2003 7:01 pm

:eyes
Last edited by Destrarius on Mon May 26, 2003 4:02 pm, edited 1 time in total.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 7:05 pm

Destrarius wrote:Sori vaan jos oli epäselvää tekstiä mutta jos ihmisellä päätä särkee, niskat on jumissa, korvissa soi sen helkutin Thunderstonen esiintymisen jäljiltä(pitikin mennä sinne eturiviin...olisi edes tiennyt siitä esiintymisestä etukäteen niin olisi varannut mukaan korvatulpat...tää surina saa miut hermoromahduksen partaalle...) ja suunnilleen jokaista muutakin kohtaa kehosta kolottaa niin tarkkaavaisuus ei ole sieltä kaikkein parhaimmasta päästä.
Ei kannata sitten semmosessa olotilassa kirjoitella.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Mon May 26, 2003 7:09 pm

Helevetin raskasta osaa olla välillä elää saman katon alla 13-vuotiaan kehitysvammaisen pikkuveljen kanssa. Tämä päivä ja eilinen ollut pelkkää tappelua ja suurin osa vapaa-ajasta mennyt äijän pitämiseen pois pahanteosta. >=( Aika loppu tässä alkaa olla jos ei poika vitun äkkiä rupea rauhoittumaan, mutta onneksi tuli toi Sweden Rock Festival -lippu sentään tänään postissa. :D
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 7:10 pm

*Elina* wrote:
Lopettakaa tuo nyt jumalauta! Jooko? Älkääkä aloittako sitä "nomutkutuoaloitti"-vinkumista.
Ikävä kyllä mä en ole edes mitään aloittanut. En tappele, yritän vain selittää että tajuttais mitä ajan takaa, kun se ei ole aiemmin selvinny.
*Elina* wrote:Alkaa varmaan kaikkia pikkuhiljaa VITUTTAMAAN tuo teidän riitely.
Uskon. Luuletko että postailen ihan teidän KIUSAKSI?
*Elina* wrote:Onko nyt vitutuksen syy varmasti sanottu tarpeeksi selvästi...?
Lässytilää, älä itsekään aloita. Jos D postasi epäselvästi, se ei tarkoita ettenkö ymmärtäisi kun joku sanoo sen selvästi.
*Elina* wrote:Ja mitä tulee niihin uuden topiccien aloittamiseen, niin mitäpä jos vaikka perustaisitte ihan ikioman tappelutopicin?!
Mä en vieläkään kyllä RIITELE. Ja olen toki yrittänyt sitä YKSITYISVIESTEILLÄ tajuta, mutta ei onnistunut.
*Elina* wrote:Riitelisitte sitten ihan kaikesta maan ja taivaan välillä, takertuisitte joka ikiseen pikku sanaan ja varoisitte, että ette varmasti olisi samaa mieltä YHTÄÄN MISTÄÄN.
Miksi ihmeessä? Olenko tarttunut joka sanaan? Onko D? Ja toki voin olla Dn kanssa samaa mieltä, ei tässä ole kyse siitä. En ihan niin lapsellinen ole. Äläkä sinä oleta jos et tiedä, koska todennäköisesti oletat päin helvettiä.
*Elina* wrote:Toisten ei sitten tartteis nähdä sitä ollenkaan, jos ei halua.
Tässä topikissa ei ole tapeltu. Minä vain huomautin offtopikista. Miksen minä saa jos muut saa? Ja tähän voit nyt vastata.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Mon May 26, 2003 7:26 pm

Malva wrote:
Olenko tarttunut joka sanaan? Onko D? En ihan niin lapsellinen ole.
Kyllä. Ei. Oletpas.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 8:13 pm

Mormegil wrote:
Kyllä. Ei. Oletpas.
Olet väärässä.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 8:15 pm

Ja on se kumma. Mä olen ollut monin verroin ilkeämpikin ja jauhanut vielä typerimmistä asioista, mutta nyt kun valitin offtopikista, mikä on sallittua, kaikki yhtäkkiä hermostuu ja vittuuntuu.

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Re: Vitutusketju

Post by Warrior » Mon May 26, 2003 9:32 pm

Malva wrote:
Ja on se kumma. Mä olen ollut monin verroin ilkeämpikin ja jauhanut vielä typerimmistä asioista, mutta nyt kun valitin offtopikista, mikä on sallittua, kaikki yhtäkkiä hermostuu ja vittuuntuu.
Noh. Vitutusketjuhan on tän topikin nimi. :)
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon May 26, 2003 9:45 pm

Voi kiitos luvasta :). Muuten en olisi varmasti uskaltanutkaan sanoa mitään...
Saa toki huomauttaa. Mutta sekin kun voi tehdä eri tavoilla. Aluksi huomautit D.:lle melko asiallisesti off-topicista. Noh, sitten joku sanoi sinulle, että älkää aloittako riitaa (huom. mitä ei minun mielestä ollut tapahtumassa) niin sie sanoit, että
Mutta en yhtään ihmettele että oli D joka käänsi väärille urille. Samalla lailla se teki vapaapaini topikissa ku alkoi ihmettelemään kuolemaa... Jokainenhan joskus vetää offtopikiksi mutta on se väärin että TAHALLAAN. Miun mielestä tuo kommentti on aika syyttävä, ja heti D:tä vastaan hyökkäävä, vaikka eihän se ollut edes D, joka sanoi siitä tappelun aloittamisesta.
Mutta pitäkää riitanne. Tapelkaa nyt oikein kunnolla! Ai anteeksi ,ettehän te tappele, ettekä riitele. Kaikki keskustelut ovat todella asiallista keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa :eyes.
Ja myönnän: ei ole miun asia nämä teidän välinne, mutta tunginpa nyt kuononi tähänkin asiaan. Ihan ennen kun kukaan ehtii sanomaan, että "vittuakos tämä sinulle kuuluu".
Perkeleen hyvää yötä.

Locked