Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 10:15 pm

Frantic Eyes wrote:Enpä sanoisi.
Sulta ei kukaan kysynytkään. ;)

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Mon May 26, 2003 10:18 pm

Jes, sain ensimmäisen kärpäsen huoneeseen! :D En tiedä miksi se ei vituta, kuten yleensä..

Täh? :err:
Aya!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 10:22 pm

*Elina* wrote:
Voi kiitos luvasta :). Muuten en olisi varmasti uskaltanutkaan sanoa mitään...
Öö... Se olikin enemmänkin pyyntö, että vastaat kans, koska halusin että vastaat.
*Elina* wrote:Saa toki huomauttaa. Mutta sekin kun voi tehdä eri tavoilla. Aluksi huomautit D.:lle melko asiallisesti off-topicista. Noh, sitten joku sanoi sinulle, että älkää aloittako riitaa (huom. mitä ei minun mielestä ollut tapahtumassa) niin sie sanoit, että
Mutta en yhtään ihmettele että oli D joka käänsi väärille urille. Samalla lailla se teki vapaapaini topikissa ku alkoi ihmettelemään kuolemaa... Jokainenhan joskus vetää offtopikiksi mutta on se väärin että TAHALLAAN.
Niin, koska se oli fakta. Ja tällä nimenomaan tarkoitin tuon tyylistä offtopikin kääntämistä. Ja sen tyylin olen tässä jo selittänyt, ettei siitä enempää.
*Elina* wrote:Miun mielestä tuo kommentti on aika syyttävä, ja heti D:tä vastaan hyökkäävä, vaikka eihän se ollut edes D, joka sanoi siitä tappelun aloittamisesta.
Sen ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä.
*Elina* wrote:Mutta pitäkää riitanne. Tapelkaa nyt oikein kunnolla! Ai anteeksi ,ettehän te tappele, ettekä riitele.
No esim tästä ei koskaan olisi mitään riitaa tullutkaan ellei eräs tyyppi olisi ollut huonolla tuulella(ehkä?) ja reagoinut liian herkästi. Koska se tässä tapahtui. Minä en riitele Dn kanssa, pikemminkin se on sitä että mulla menee hermot sen kanssa ja sanon siitä. Riitelyä olisi semmoinen että toinenkin sanoisi joskus kunnolla vastaan.
*Elina* wrote:Kaikki keskustelut ovat todella asiallista keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa :eyes.
:eyes Minä en ikinä ole tällaista väittänyt. Joskus on, joskus ei. Esim menkka-asiassa olin ihan ok, jos kukaan muistaa.
*Elina* wrote:Ja myönnän: ei ole miun asia nämä teidän välinne, mutta tunginpa nyt kuononi tähänkin asiaan.
Siitä nyt ei voi syyttää ketään että joskus kaikki tunkee nokkansa joka asiaan. Sävyä vain voisi joskus miettiä, enkä tarkoita nyt sua...
*Elina* wrote:Ihan ennen kun kukaan ehtii sanomaan, että "vittuakos tämä sinulle kuuluu".
Perkeleen hyvää yötä.
En sanoisi niin. Koska kyllähän se kuuluu, ihan kaikille. Ja saa sitä turpaansa aukoa mullekin, jos minä teen jotain tyhmää, sanokaa vain, mutta uskokaa etten voi sietää Dtä, yritän olla kommentoimatta ja huomaamatta, mutta aina ei kykene. Olisi kiva kun joskus joku voisi edes yrittää ajatella myös muiden kantilta...

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 10:27 pm

Haven wrote:
Jes, sain ensimmäisen kärpäsen huoneeseen! :D En tiedä miksi se ei vituta, kuten yleensä..
Jos se on baarikärpänen? ;) Itse sain tänään verkon ikkunaan, että voi kesällä tuulettaakin. Inhoan ja ällöän ötököitä...

Mua vituttaa ampiaiset ja muut pistiäiset. Kuolisivatpa sukupuuttoon.... :~(

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Haven » Mon May 26, 2003 10:33 pm

Malva wrote:
No esim tästä ei koskaan olisi mitään riitaa tullutkaan ellei eräs tyyppi olisi ollut huonolla tuulella(ehkä?) ja reagoinut liian herkästi. Koska se tässä tapahtui. Minä en riitele Dn kanssa, pikemminkin se on sitä että mulla menee hermot sen kanssa ja sanon siitä. Riitelyä olisi semmoinen että toinenkin sanoisi joskus kunnolla vastaan.
Sano suoraan vaan, mun nimi sieltä kohta kuitenkin tulee! :eyes
Mutta hei, ihan ystävän vinkkinä. Älä kommentoi enää D:n posteihin, okei? ;)
Malva wrote:
Jos se on baarikärpänen? ;) Itse sain tänään verkon ikkunaan, että voi kesällä tuulettaakin. Inhoan ja ällöän ötököitä...

Mua vituttaa ampiaiset ja muut pistiäiset. Kuolisivatpa sukupuuttoon.... :~(
Diih, sehän voi tosiaan olla joku baarikärpänen! :D Taitaa tuoda jotain ennusmerkkejä, kenties..

Ei niitä voi tappaa sukupuuttoon! Kenet sä sitten liiskaat kun niitä ei enää ole? Minut? =P
Aya!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 10:39 pm

Haven wrote:
Mutta hei, ihan ystävän vinkkinä. Älä kommentoi enää D:n posteihin, okei? ;)
Mä olen jo 10000 kertaa sanonu(no,ehken ihan, mutta melkein), että yritän olla huomaamatta koko tyyppiä. Aina se ei vain onnistu. Yritys on kumminkin kova.
Haven wrote:Ei niitä voi tappaa sukupuuttoon! Kenet sä sitten liiskaat kun niitä ei enää ole? Minut? =P
En mä niitä liiskaa, juoksen karkuun! Mä en oo liiskannu ku muurahaisia, ja niitähän maailmassa riittää. :D Joten älä murehdi. =P

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Haven » Mon May 26, 2003 10:43 pm

Malva wrote:
Mä olen jo 10000 kertaa sanonu(no,ehken ihan, mutta melkein), että yritän olla huomaamatta koko tyyppiä. Aina se ei vain onnistu. Yritys on kumminkin kova.
Yritä kovemmin! Try! Try! Try! Try! Try! Try! You got my point? :D
Malva wrote:
En mä niitä liiskaa, juoksen karkuun! Mä en oo liiskannu ku muurahaisia, ja niitähän maailmassa riittää. :D Joten älä murehdi. =P
Eihän sitä tiiä jos sä liiskaat ne muurhaiset sukupuuttoon (hommaa kyllä riittää)! =P Mä olen kyllä varuillani, jos satut erehtymään ja luulemaan mua vaikka muurahaiseksi.. perhana.
Aya!

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Mon May 26, 2003 10:43 pm

Vittu! Päätä särkee...no lisää simaa.. Huomenna olis duunihaastattelu..kele, ei saa nukuttua ku jännittää.
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Mon May 26, 2003 10:46 pm

Sami, mä taidan tietää suomalaisen keinon miten pääsee jännityksestä! Voi olla että ehkä jotenkin mahdollisesti tiedät sen jo, mutta kuitenkin, lyhyt sana:
Alkoholi! :D

Okei, alan jo liikaa spammimaan, joten nyt sänkyyyyyyn! Öitä, koko maailma.
Aya!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 26, 2003 10:46 pm

Sami, tsemppiä sulle sinne haastikseen! Vinkki miten saat nukuttua: nypi kulmakarvoja. Se käy niin helvetin kipeää, että silmät alkaa vuotaa vettä, muurautuu umpeen ja sit saa nukuttua. :err:
Last edited by Malva on Mon May 26, 2003 7:47 pm, edited 1 time in total.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Haven » Mon May 26, 2003 10:51 pm

Malva wrote:
Ääääääääääääääääääääääääääääääääääkkkk!!!!!! Ko ko a jaaaaaan...... Mä olen luuseri. :~( Nyt sekin vituttaa...
Noh noh, älä nyt sentään noin vakavasti ota. Jos nyt yhtään helpottaa, niin täällä päässä on toinen! ;)
Malva wrote:
Tuskassa sitten mitataan miehen mitta. :D
No mä en nyt kovin pitkä ole. :D Joten et sitten liiskaa mua..

Ja mikä ihme toi ohje oli? Mun ohje voi sentään tehota siihen jännitykseen, mutta työpaikka taitaa jäädä saamatta! :D
Aya!

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Mon May 26, 2003 10:52 pm

Malva: :err: taidan kuitenkin juoda pari yömyssyä :D Onneksi on simaa... *vappumeininki, vaikka vappu oli ja meni* Daiga Daiga Duu =P
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Mon May 26, 2003 10:57 pm

Nyt alkoi ukkostamaan JESSS!!! Sentään jotain positiivista tässäkin illassa :D:D:D Glada Vappen! eiku siis Glada toukokuun loppu..nih
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Tue May 27, 2003 6:52 am

Ukkonen on ihan kiva juttu mutta se sade ei. Miun huone sattuu sijaitsemaan tän talon nurkassa ja siinä nurkassahan on tietenkin ränni ja kun se vesi tulee sitä ränniä alas ja osuu siihen rännin "pohjaan" niin se päästää aivan sietämätöntä ääntä joka kuuluu ihan selvästi vielä seuraavaankin huoneeseen ja miun sänky on vielä siinä nurkassa missä se rännikin on kun ei muuanne mahtunut joten ei saanut taaskaan yöllä nukuttua ja nyt pitäisi raahautua äikänkokeeseen ja on niska kipeänä ja turhauttaa kun pitää raahautua sinne kokeeseen johon muuten en ole lukenut tippaakaan(enhän mie vaan ole laiskistumassa). Tosin ne äikän kokeet on aina ihan sikahelppoja joten eiköhän siitä selvitä vartissa...mikä taas vituttaa kun vartin takia pitää raahautua koululle... Ei ole miun päivä... :buh:

:eyes

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Tue May 27, 2003 7:30 am

Malva: Okei, nyt selkis. Ei jaksa enää kiistellä :).
Minua nyt kyllä kovasti harmittaa, että en voinutkaan laittaa tänään hametta päälle :D! On niin kylmä...
Ja sitten olisi tuossa kohta ne matikankokeet :err:. ei se kyllä vituta, läpi pitäisi mennä.
Byyhyy! Miksei meillä ollut ukkosta?! Oli vain se hiostava ilma. Prkl...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue May 27, 2003 10:31 am

Tänään suomen tentti, pitää laatia joku liikekirje, ei tiedä vielä että onko se reklamaatio, tarjous, tilaus jne.. Yöllä ei saanut sateen takia oikein nukuttua, _hirveä_ ropina ja kohina ja vielä niskat ovat jumissa. Ja minusta tuntuu että olen mennyt unohtamaan jotain erittäin tärkeää..

Mutta aurinko paistaa, tosin kova tuuli tuolla :(
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Tue May 27, 2003 7:47 pm

Jee, pääsin kirjastoon duuniin :D
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Tue May 27, 2003 8:44 pm

Sitten aiheeseen. Vituttaa kun on selkä niin 8%&#?6)&/¤:n kipeänä :buh: Ja sekin pistää vituttamaan kun mulla on aina kylmä.
Last edited by Mare on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
This is the Arockalypse!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Tue May 27, 2003 8:49 pm

Minua taas vituttaa niiin paljon kun mulla on ihan pirun kuuma. Mutta muu se ei taida vituttaakkaan tällä hetkellä... Paitsi se, että tuskaan on ihan vitun pitkä aika...
Mare, mene kahtomaan joitain Tobin kuvia ja kato onko enää sen jälkeen kylmä.. Minuun se ainakin tepsii... :D :)
Live for now, like there's no tomorrow.

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Tue May 27, 2003 8:55 pm

Miua vituttaa se että isäpappa tekee parhaansa estääkseen miua lähtemästä tuskaan...kuulemma liian kallista ja mie kuulemma eksyisin sinne ja plaa, plaa, plaaa... Onhan se tietysti kallista jos joutuu asumaan yhdenhengen huoneessa mutta onkohan tässä muutakaan vaihtoehtoa? Ei ole sitten sellaista kaveriakaan sinne lähdössä että voisi samaan huoneeseen majottua...ette usko kuinka vituttaa...mie saan tehdä niskalimassa töitä täällä kotona että saan tuo hemmetin kitupiikin maksamaan sen matkan kustannuksista edes osan. >=(

:eyes

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Tue May 27, 2003 8:58 pm

Dest, tiiän tasan miltä sinusta tuntuu. Mulla óli vähän aikaa sitten noin epätoivonen tilanne, älä anna periksi, kyllä sinä sinne vielä pääset!!
Live for now, like there's no tomorrow.

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Tue May 27, 2003 9:02 pm

Ei kyse olekkaan siitä ettenkö sinne pääsisi vaan siitä että mie saan paiskia hirveät määrät töitä vielä senkin lisäksi että olisi kolme kurssia suoritettavana loppuun tämän kesän aikana ja ne ottaa oman aikansa ja jossain välissä pitäisi muuttaakkin ja nuo vanhukset vaatii kirjallisia laskelmia niistä asumiskulujen arvioista ja tuhat muutakin asiaa jotka painaa päälle...eikö kesän kuulunutkaan olla loma-aikaa? Pitäisi vielä jostakin löytää aikaa ropettamiseen, kuntoiluun ja ennen kaikkea bändille. :~(

:eyes

Nokikana
Member
Posts:228
Joined:Thu Mar 06, 2003 4:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nokikana » Tue May 27, 2003 9:03 pm

Kaikki vituttaa! Mutsi ei päästä mihinkään kun luulee, että dokaan itseni sairaalakuntoon... :~(
...ja se ruukkukasvi.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Tue May 27, 2003 9:29 pm

kaikki vituttaa! Mutsi ei päästä mihinkään kun tietää, että dokaan itseni sairaalakuntoon.. :~(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Tue May 27, 2003 9:42 pm

Kaikki vituttaa! Mutsi ei päästä mihinkään kun tietää, että dokaan itseni hengiltä.. :~(

( Osa tästä pitää paikkansa.. :D )
Aya!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue May 27, 2003 10:00 pm

Yläkerrassa on bileet, musiikki täysillä, helvetin kova jumputus kuuluu tänne. Ja joskus sellaista rysähtelyä että seinä natisee. Yritä täällä lukea tenttiin tai nukkua. Tulee Levi mieleen kolme viikkoa sitten, prkl.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Vitutusketju

Post by Mare » Tue May 27, 2003 10:03 pm

Malys wrote:
musiikki täysillä, helvetin kova jumputus kuuluu tänne.
Tulee elävästi mieleen meidän "rakas" naapurinpoikamme.... Tsiisus, sekin saattaa keskellä yötä alkaa huudattamaan rämä-autonsa stereoita niin että mun huoneen ikkunat helisee :err: Eikä tietenkään vituta, varsinkaan jos seuraavana aamuna sattuu olemaan koulua *huokaus*

Nyt kun tuli puheeksi, vituttaa myös tuo naapuri.
This is the Arockalypse!

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Tue May 27, 2003 10:08 pm

Mare, ai sua vituttaa teidän naapurit, meillä taas toisinpäin. :D Me vitutetaan meidän naapureita (150m), jonka takia saatiin häädöt talosta. Pjerkele..

Malys, sähän voisit ilmottaa jollekin, että sitä ääntä hiukan hiljennettäisiin. Esim. talonmies tjt. Jos nyt asut kerrostalossa, niin eikös siellä jokin raja ole siinä soittamisessa..?

Ja tämä ei kuulu tänne, päinvastoin!
MULLA ALKO KESÄLOMA, HÄHÄÄ! I HOPE YOU ALL SUFFER IN THE SCHOOL! MUAHAHAAAA! :lol:
Aya!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Tue May 27, 2003 10:11 pm

perkl..
Last edited by StratoPummi on Tue May 27, 2003 7:13 pm, edited 1 time in total.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Wed May 28, 2003 9:10 am

Vituttaa ankarasti se, että minulla on tiistai-torstai vapaana koeviikon takia, eikä tilannetta suinkaan paranna se, että sain eilen kitaraani uudet kielet. =P

Locked