Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm
Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Fri Sep 12, 2003 10:04 pm

Katja wrote:
Piiuska wrote:
Meijän koulussa nimittäin menee sillä tavalla että JOS joku jätkä alkaisikin tutustumaan minuun, ja olisi kiinnostunut, sen kaverit painostaisivat sitä niin paljon että se pistäisi välit poikki. Se on jotain semmosta että "no huhhuh, ajattele nyt, hevari, herrajestas, häpeäisit, et sinä tuommosesta tykkää"!! :buh:
no huhhhuh...eipä ole täällä kyllä tollasta (tiä sitten nuorempien keskuudessa), mutta eipä ole minua ainakaan koskaan kukaan jättäny musiikkimakuni perusteella...vaikka on ollu joskus niin radikaalia eroavaisuutta musiikkimaussa, mutta aina on tultu toimeen...noh mutta TOIVON todella että sie nyt löytäsit jostakin sellasen lutusen ja ihanan hevaripojun tai yleensäkki jonku kuka ei sinua ainakaan häpeäis...toi kyllä kuulostaa niin sairaan lapselliselta etä oikein hävettää nuiden ihmisten puolesta ketkä edes nuin viittii miettiä.... :buh:
Heha, no jospa minä vielä semmoisen löydän;) Sinä sitten 10vuoden päästä jonkun komistuksen kanssa olet naimisissa.. Ja kaikki on kateellisia..;)

On tämä Iisalmi muutenkin vähän sairas kaupunki! Huume, tupakka ja alkoholi ongelma on täällä hirmusen suuri. Tiedän viidennellä luokalla olevia tyttöjä jotka on melkeinpä riippuvaisia alkoholista. Se juominen on täällä päin muotia. :(
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Fri Sep 12, 2003 10:09 pm

Piiuska wrote:

Heha, no jospa minä vielä semmoisen löydän;) Sinä sitten 10vuoden päästä jonkun komistuksen kanssa olet naimisissa.. Ja kaikki on kateellisia..;)

On tämä Iisalmi muutenkin vähän sairas kaupunki! Huume, tupakka ja alkoholi ongelma on täällä hirmusen suuri. Tiedän viidennellä luokalla olevia tyttöjä jotka on melkeinpä riippuvaisia alkoholista. Se juominen on täällä päin muotia. :(
:lol: no jos nyt eka edes löytäsin miehen kuka kestää minua vähänkään kauemmin...tai ylleesäkki miehen niin sitten ois jo asiat hyvin;)sitten vain pitäis löytää mies (ahh joku komistus hope so) kuka uskaltautuis minun kanssa naimisiin.....:lol: taitaa jäähä haaveeksi..toivottavasti ei kylläkään ihan vain haaveiluksi jää :eyes

no hei alkoholista ja tupakasta...se näyttää olevan ongelma ja "muoti-ilmiö" penikoiden keskuudessa olit missä päin suomea tahansa....minäki tiiän hyvinki paljon ihan ala-aste ikäsiä ketkä joka viikonloppu ryyppäilevät ja polttavat tupakkaa ihan innoissaan..ja nuorissa suomen tulevaisuus :eyes
Image

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Sep 12, 2003 10:28 pm

Jabi: Silmäpeliä vaan kehiin, kuten sanottu. :) Kyllä se siitä sitten lähtee..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Fri Sep 12, 2003 11:29 pm

Näin meillä. Cheers.
Last edited by Jabi on Sat Sep 13, 2003 4:21 am, edited 1 time in total.
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat Sep 13, 2003 8:58 am

Jabi on mun idoli.. =P
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Sat Sep 13, 2003 9:56 am

StratoPummi wrote:
Jabi on mun idoli.. =P
Älä viitti. =P
OMG, they fired Jari! Bastards!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sat Sep 13, 2003 10:06 am

No oho! Oon muuten ottanu huomioon, että hevarit on paljon ystävällisempiä ja asiallisempia ihmisiä kun monet muut.. Mutta silti kukaan ei luota pitkähiuksiseen mustissa kulkevaan ihmiseen ensinäkemällä ainakaan! :buh:
Niin, kävelin yhesti Citymarketissa reppu selässä. Vartia tuli mulle sanomaan että "vieppä tuo reppus heti pois täältä kaupan alueelta"! Minä katoin sitä silleen että "no huhhuh, ei tuon vertaa voi luottaa".. Minulle ei siis tulis mieleenkään varastaa sieltä mitään! Eikä varmasti olis ihan kaikille huomauttanu repusta!! >=(
Live for now, like there's no tomorrow.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Sep 13, 2003 10:55 am

Kumma, minulle ei olla loppujen lopuksi pahemmin tultu mitään sanomaan, vaikka liikun suunnilleen jatkuvasti mustat kuteet päällä.. On kyselty pariin otteeseen että oonko saatananpalvoja ja kerran baarissa mulle hihkaistiin "hevari!", kun tukkaani heilautin.. Taidan olla sen verran normaalin näköinen ja käytän mustan lisäksi punaisia paitoja välillä..

Mutta... Käyttänyt ilmeisesti tietokonetta, oikea ranne ja kämmen jumissa, totaalisesti, sattuu kun sormia liikuttaa.. :( Enkä usko että mä tänään tapaan edes ketään... Pessimisti iskee taas.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Padme
Sr. Member
Posts:1058
Joined:Mon Jun 09, 2003 1:18 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Padme » Sat Sep 13, 2003 3:23 pm

Jabi wrote:
StratoPummi wrote:
Jabi on mun idoli.. =P
Älä viitti. =P
tuletko hakkaamaan kaikki jätkät jotka vittuilee minulle siitä, että isäni on demari? (älkää koskaan hankkiko demari-laulaja isää ;) )
In the name of Jens, `yks bisse´ and holy SPAM. ;)

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Sat Sep 13, 2003 4:30 pm

Tuore tyttöystäväni(parin viikkoa tapailtu)lähtee huomenna kaheks kuukaudeks matkoille(kuukaus Vietnamissa ja kuukaus Australiassa)!
Ei oikeen ota tunteista selvää,että jääkö sitä ikävä vai ei.Niin,ja jatkuuko meidän juttu kun se tulee takasin.Itse pidän kyllä silmäni auki muiden naisten suhteen.On kuitenkin niin tuore juttu,että ei sitä viitti kahta kuukautta odottaa ilman mitään meininkiä vastakkaiseen sukupuoleen :) Vaikka helvetin kaunis ja mukava onkin....
Mitä mieltä ootte,etenkin naiset,että toiminko nyt väärin tässä tilanteessa jos vähän olisikin vipinää muiden kanssa?
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat Sep 13, 2003 4:33 pm

MetalWarrior: Aijai, paha paikka.. :err: Ehkä teidän olisi pitänyt keskustella asiasta enemmän.. Eihän se ole kivaa, jos sinä odotat kiltisti kaksi kuukautta kotona ja typykkä kokee tilanteen toisin heilaten monien sällien kanssa..

Vuoden klishéé: "tee niinkuin sydän käskee"

;)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Sun Sep 14, 2003 11:39 pm

No joo,ei me paljoo puhuttu siitä.Mä vaan sanoin sille et hyvää matkaa ja katotaan mikä on tilanne kun tuut sieltä...Pikkasen nyt kuitenkin jäi haikee fiilis *huoh*
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Nokikana
Member
Posts:228
Joined:Thu Mar 06, 2003 4:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nokikana » Mon Sep 15, 2003 12:00 am

Onpa vittumaista. Kouluun on pakko mennä. Kaikki menee muutenkin päin vittua.... :( Päätä särkee.
...ja se ruukkukasvi.

Legolas
Jr. Member
Posts:10
Joined:Mon Sep 08, 2003 7:00 am

Re: Vitutusketju

Post by Legolas » Mon Sep 15, 2003 9:40 am

Mulla on kans asiaa vitutusketjuun. Oon laitoxes ollu yli vuoden
( koulukodis ), en saa polttaa röökii, flunssa iski just viikonloppuun, enkä päässy lomille tänä viiikonloppuna. Käsivarresta on menny kiertäjälihas paskax ja siihen sattuu ihan sikana!!! Eiköhän tossa oo jotain... :evilgrin:

Legolas
Jr. Member
Posts:10
Joined:Mon Sep 08, 2003 7:00 am

Re: Vitutusketju

Post by Legolas » Mon Sep 15, 2003 9:41 am

Mulla on kans asiaa vitutusketjuun. Oon laitoxes ollu yli vuoden
( koulukodis ), en saa polttaa röökii, flunssa iski just viikonloppuun, enkä päässy lomille tänä viiikonloppuna. Käsivarresta on menny kiertäjälihas paskax ja siihen sattuu ihan sikana!!! Eiköhän tossa oo jotain... :evilgrin:

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon Sep 15, 2003 11:46 am

Kiertäjälihas vaikuttaa nähtävästi myös siihen moneen kertaan viestit tulevat eräälle stratofoorumille.. :eyes
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Phantom
Member
Posts:58
Joined:Wed Feb 26, 2003 8:46 am

Re: Vitutusketju

Post by Phantom » Mon Sep 15, 2003 11:57 am

Edelleen vituttaa SM-Liiga tuomareiden Helsinkiläisten joukkueiden suosiminen... Se on vielä niin saatanan läpinäkyvää suosimista >=(

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Vitutusketju

Post by Mare » Mon Sep 15, 2003 2:01 pm

StratoPummi wrote:
Kiertäjälihas vaikuttaa nähtävästi myös siihen moneen kertaan viestit tulevat eräälle stratofoorumille.. :eyes
On täällä kuule aika monella muullakin tullut noita tuplaviestejä, ei kukaan ole seppä syntyessään..

Mutta aiheeseen. Vituttaa kun on vasen silmä kipeänä >=(
This is the Arockalypse!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon Sep 15, 2003 2:05 pm

Mare wrote:

On täällä kuule aika monella muullakin tullut noita tuplaviestejä, ei kukaan ole seppä syntyessään..

Mutta aiheeseen. Vituttaa kun on vasen silmä kipeänä >=(
Aattelin vaan kun ei ollut ensimmäinen kerta.. Malyskin jo taisi asiasta kyseiselle henkilölle huomauttaa.. :eyes

Ihan miten vaan, En minä pahalla.. :)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Mare » Mon Sep 15, 2003 2:07 pm

StratoPummi wrote:
Aattelin vaan kun ei ollut ensimmäinen kerta.. Malyskin jo taisi asiasta kyseiselle henkilölle huomauttaa.. :eyes
Eipä taida foorumilta sellaista käyttäjää löytyä kenelle ei olisi huomautettu milloin mistäkin ;)
Ihan miten vaan, En minä pahalla.. :)
Kyllä mä sen tiesin, oli vaan pakko huomauttaa =P
This is the Arockalypse!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon Sep 15, 2003 2:13 pm

Mare wrote:

Eipä taida foorumilta sellaista käyttäjää löytyä kenelle ei olisi huomautettu milloin mistäkin ;)
*tähän se punasteleva hymiö jota stratofoorumi ei jostain käsittämättömästä syystä tue*
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Sep 15, 2003 2:15 pm

Mä kuolen tänne tunnille. Jalat on tunnottomat suunnilleen, 45 minsaa vielä jäljellä.. Puoli yhdestä asti istunut koko ajan. Mulla ei ole mitään hajua mistä opettaja puhunut, MEKiä ollaan ilmeisesti käsitelty.. No löytyy opettajan kirjoittamista muistiinpanoista tiedot. Kunhan joskus saan tulostettua ne.
Last edited by Malys on Mon Sep 15, 2003 11:16 am, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Mon Sep 15, 2003 7:43 pm

Postissa tulee pelkkiä laskuja.
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon Sep 15, 2003 9:08 pm

[edit] 1000 postaus sit tänne näköjään :D
Last edited by Katja on Mon Sep 15, 2003 6:13 pm, edited 1 time in total.
Image

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Hatebreeder86 » Mon Sep 15, 2003 9:23 pm

Mare wrote:

Eipä taida foorumilta sellaista käyttäjää löytyä kenelle ei olisi huomautettu milloin mistäkin ;)
Hmm... :D no eldiablolla meni kerran hermot, en muita tapauksia muista.
I`m kissing the shadows you surround me with,
to feel my pain vanishing away from me.
Your touching the shadows I`m surrounding
you with,
so together in pease we shall be.

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nightwarrior » Mon Sep 15, 2003 9:25 pm

Vituttaa, kun pitää lähteä takaisin kasarmille. No ei oikeastaan niin hirveästi ota päähän, mutta mielelläni minä olisin vielä pari päivää kotona ollut...ja nukkunut pitkään aamuisin :)
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Re: Vitutusketju

Post by Warrior » Mon Sep 15, 2003 10:35 pm

Nightwarrior wrote:
Vituttaa, kun pitää lähteä takaisin kasarmille. No ei oikeastaan niin hirveästi ota päähän, mutta mielelläni minä olisin vielä pari päivää kotona ollut...ja nukkunut pitkään aamuisin :)
Olen yrittänyt olla sanomatta tätä täällä kenellekään intissä olevalle koska en ole halunnut loukata ketään, mutta pakottava tarve sai minut nyt sille tuulelle, että en voi olla sanomatta tätä: AAMUJA!

;) =P
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Tue Sep 16, 2003 12:16 pm

Mua vituttaa/hävettää viime lauantaiöinen.Olin niin tuubassa etten löytänyt avaimia joten soitin alakerran naapurin summeria klo 4 aikaan(asun siis kerrostalossa).Sehän oli tietenkin pirun vihainen.Se lähti sitte hakemaan vara-avainta.Sillä aikaa tämä järjen jättiläinen oli löytänytkin avaimet takin taskustaan ja mennyt kotiin.Naapuri tuli sitten soittaa ovikelloa että "jaahas,löysit sitten avaimes prkl".
Joka tapauksessa,jäin sille 10 euroa velkaa kun se lähti hakee vara-avainta.Nyt pitäis kohta mennä sen luo antaa se raha ja pyytää anteeks....Ei vittu kun ei viittis mennä mut ei voi mitn!
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

IzMo
Jr. Member
Posts:49
Joined:Wed Aug 27, 2003 8:09 am

Re: Vitutusketju

Post by IzMo » Tue Sep 16, 2003 12:21 pm

tänään alkaa tupakkalakko (taitaa kyllä yritykseks jäädä), se vituttaa mutta oishan tuosta mukava päästä eroon. Ja toinen asia mikä vituttaa on tää saakelin poskiontelotulehdus :(
Life is a waterfall,
We're one in the river,
And one again after the fall.

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Vitutusketju

Post by Helu » Tue Sep 16, 2003 12:42 pm

Ei jaksais olla koulussa, 2 seuraavaa tuntia on kirjanpidon perusteita (ketä kiinnostaa??) :eyes

Locked