Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:
Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Mon Nov 24, 2003 3:53 pm

Eihän riemu luonnollisesti minulta loppunut; nyt sain huomata, että vain toinen koneen kaiuttimista toimii. Argh! >=(

Realism
Member
Posts:212
Joined:Sat Nov 08, 2003 10:08 pm

Re: Vitutusketju

Post by Realism » Mon Nov 24, 2003 6:50 pm

Meidän kone se vaan putputtaa Pappa-Tunturin tyyliin, että kyllä se mikrolaitteisto on täälläkin tuhoutumassa. Eilen meni kuulokkeet paskaksi, johto meni katki. Eihän ne ollu kuin 20 euron kuulokkeet, mutta kyllä niittenkin soisi enemmän kuin kuukauden toimivan. Mun upea Photo REALISM Canon BJC-4300 vetelee viimeisiään.

Vituttaa tällaiset tusinapaskat. Onhan tässä ihan kohtalaisesti tehoja, mutta antakaas kun kerron niin auttaasta firmasta nimeltä Fintek, josta kone haettiin. Tai no, kiteytetään kolmeen sanaan koko firma ja tuotteet:

VITTU MITÄ PASKAA!

Kiitos...
Ee saatana...

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Nov 24, 2003 6:58 pm

Halukkaita tekemään huominen venäjänkoe...?
Voi kettu,kun mie en pääse sitä läpi!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Mon Nov 24, 2003 7:37 pm

Oisko jollain tarjota työtä? Sitä kun ei tuppaa löytymään, ei sitten millään...
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Blackbird
Member
Posts:275
Joined:Wed Dec 11, 2002 6:56 pm

Re: Vitutusketju

Post by Blackbird » Mon Nov 24, 2003 8:27 pm

mua vituttaa nyt tällä hetkellä nuo hajoamispuheet... :buh: vaikka bändi ei varsinaisesti hajoa, mutta jos esim.kotipelto lähtee bändistä niin sitten rupeaa kyrsimään.. ja oikeen urakalla! :evilgrin:
Imagination is the one weapon in the war against reality.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Mon Nov 24, 2003 9:19 pm

Joku taitaa olla tulossa kipeäksi juuri pahimmoilleen koeviikolla. Arvatkaas kahdesti vituttaako....
This is the Arockalypse!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Nov 24, 2003 9:24 pm

Mä oon kirjoittanut koko päivän koneella, klo 8 asti. Alkaa tuntua käsissä aika helvetin pahalta. Kolme tuntia oli koulun takia, loput kun oon yrittänyt säätää esitelmääni valmiiksi. Huomiseksi olisi hyvä saada, mutta en saa, ei kestä kädet. Pakko tehdä huomenna loppuun. Omaa tyhmyyttäni panikoin sitä nyt sitten tässä. Olisin voinut tehdä kuukausi sitten valmiiksi.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Nov 24, 2003 10:44 pm

Oisko jollain tarjota työtä? Sitä kun ei tuppaa löytymään, ei sitten millään...
Kyllä mie voisin siulle jotain pientä kehittää. Vaikka siivousta, silittämistä, pyykkäämistä,koiran vahtimista... Niin joo, palkkavaatimuksiahan sinulla ei ollutkaan, joten tervetuloa meille :).

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Nov 25, 2003 7:34 am

Ja mua vituttaa tää topikki ku ihmiset ruikuttaa täällä nyt joka asiasta.

Ei millään pahalla, mut tää on vitutustopikki ja jopas teitä vituttaa pienet asiat (aina joskus). Toki täällä on semmosiakin että oikeasti ymmärtää, mutta suurimmaksi osaksi tää on kyllä valitustopik enkä tajua miksi ihmisten pitää saada valittaa. Tai tajuan mutta minusta se on kyllä typerää. >=(

Varsinkin kun toisia vituttaa oikeasti.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by ozzie » Tue Nov 25, 2003 8:27 am

Nyt sinäkin ruikutit.. ;)

Pitää kai laittaa oma topicci kokovartalovitutukselle. Tätä voi sitten käyttää ns. pikkutarpeeseen. :eyes
Näinhän se on...

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Tue Nov 25, 2003 9:43 am

krhm.. Eihän niitä kaikkien ruikutuksia välttämättä tarvitse lukea...

Minä pidin meidän luokalle äsken liikuntatunnin, mutta kukaan ei oikeen osannut arvostaa sitä.. En minä itse pyytänyt päästä opettamaan ja yritin kyllä parhaani, mutta ei kun kaikki vaan sanoo ne huonot puolet koko asiasta. Miksi aina pitää vähätellä? Ärr...
Don't ask who's to blame, I don't know.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Tue Nov 25, 2003 9:52 am

Malva wrote:
Ja mua vituttaa tää topikki ku ihmiset ruikuttaa täällä nyt joka asiasta.
Ja mua vituttaa foorumipoliisit. Image

Ei vaan, ihmiset jotka kitisevät aina, mutteivät tee mitään laittaakseen asioitaan kuntoon, ovat ajoittain tosi rasittavia. (Kuten esimerkiksi--minä?!?!?) =P
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Nov 25, 2003 10:16 am

ozzie wrote:
Nyt sinäkin ruikutit.. ;)
En ruikuttanut. Se olisi ollut ruikustusta jos olisin sanonut sen kun se eka kerran mieleeni juolahti. Tämä on jo pitkään kyllä ollu mielessä ja vitutukseksi se muuttui vasta tänään ku näitä lueskelin.

Kumma että ihmisillä on tarve kertoa pienemmästäkin. "Voi ku vituttaa, multa katkes kynsi!!!"

Mikä se minä tai kukaan muukaan on päättämään sitä että mikä saa vituttaa ja mikä ei, mutta silti... Kun vertaa täällä näitä mitä kukanenkin on sanonut, on täällä semmosia tapavalittajia liikkeellä aika paljon...

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Nov 25, 2003 10:17 am

Cinda wrote:
krhm.. Eihän niitä kaikkien ruikutuksia välttämättä tarvitse lukea...
Ai ei? Mistähän mä tiedän mitä kannattaa lukea ja mitä ei? Täällä kumminkin joillakin on oikeastikin joskus vitutus ja murheita ja haluan silloin olla paikalla tukena jos vaan voin...

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Nov 25, 2003 10:22 am

Jabi wrote:Ja mua vituttaa foorumipoliisit. Image

Ei vaan, ihmiset jotka kitisevät aina, mutteivät tee mitään laittaakseen asioitaan kuntoon, ovat ajoittain tosi rasittavia. (Kuten esimerkiksi--minä?!?!?) =P
Mä otin tämän puheeksi juuri sen takia että TEEN asialle jotain. Muuta kun ei oikein voi tehdä, meillä kun EI OLE modea joka hoitaisi tehtävänsä. Ainakaan en ole huomannut. Taitaa Straton rahat mennä hukkaan mikäli ne sille palkkaa maksaa. EI PAHALLA. Foorumipoliiseja on pakko olla, ne helpottaa laudan meininkiä.

Pyydän vain vähän miettimään että onko se vain spammia ku tähän topikkiin kirjoitatte vai haluatteko sympatiaa vai mitä?!

En minä halua sormella ketään osoittaa ja mukavaa sakkiahan täällä on, mutta tämä ruikutustopikiksi muuttunut vitutustopikki... Huhhuh. :( Ja kuka se meinas vielä aloittaa oman topikin masentuneille?! Sehän tästä puuttuis, ihan kuin ei muutenkin jo rypisi siinä omassa paskassa (eli masennuksessa) vaan sit pitäis ruikuttaa muillekin...

Eihän tossa muuten mitään, mutta kun tämä tekee laudasta hiukka negatiivisen. :/

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Tue Nov 25, 2003 10:41 am

Malva wrote:
Pyydän vain vähän miettimään että onko se vain spammia ku tähän topikkiin kirjoitatte vai haluatteko sympatiaa vai mitä?!
Monen kohdalla kyse on spammista, uskoisin. Just the purest form of shit. ;) En miä ainakaan halua sympatiaa hajonneesta tietokoneestani, sympatia kuuluu mieluummin läheisensä menettäneille, jätetyille, petetyille yms.
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Tue Nov 25, 2003 10:43 am

Se on siis spammia jos haluaa purkaa vitutustaan johonkin, mutta ei välttämättä tarvitse siihen minkäänlaista vastausta tai sympatiaa?
Minulla se ainakin helpottaa oloa kun tiedän jonkun edes käyvän lukemassa mikä asia minua vaivaa jne.
Ja onhan niitä joitain turhia valituksen aiheita, kuten tuo minun edellinen..
Mutta usein se nyt vaan sattuu helpottamaan kun saa mainita asiasta.

En kyllä taas tiedä oliko tuossa jotain ideaa, mutta ehkä joku saa siitä jotain selvää..
Don't ask who's to blame, I don't know.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Tue Nov 25, 2003 10:59 am

Cindaa lainatakseni: En kyllä taas tiedä oliko tuossa jotain ideaa, mutta ehkä joku saa siitä jotain selvää. :D
Last edited by Jabi on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Strato4ever » Tue Nov 25, 2003 11:48 am

Matikka on jees. Tajuan kaikki asiat täydellisesti jne. Ja koekaan ei ole ylihuomenna. Jippii.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Tue Nov 25, 2003 12:56 pm

Strato4ever wrote:
Matikka on jees. Tajuan kaikki asiat täydellisesti jne. Ja koekaan ei ole ylihuomenna. Jippii.
:lol:

Joko mä olen vain väsynyt tai sitten tuo oli oikeasti päivän paras.

Menin tänään koulun vessaan paskalle. Paperi ei ollut loppunut. Minun ei tarvinnut uhrata sukkia. Minulle ei ole käynyt noin koskaan aikaisemmin. Minä olen hyvä oppimaan virheistäni.
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Tue Nov 25, 2003 1:46 pm

Taasko sulle Jabi kävi sama..?? :red:

:lol:

Anteeksi.. :lol: :lol:

Yritän aina välttää vieraassa paikassa paskomista.. ;)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Tue Nov 25, 2003 3:24 pm

No anteeksi vain. Minä olen ainakin valittanut täällä ihan turhasta,kas kun en tiennyt, että tämä on vain äärimmäisille elämän ruhjomille. Mie kun olen käsittänyt,että sana "vitutus" voi käsittää sekä suurta, että pientä ja tänne saa purkaa kaiken. En minäkään halua mitään sympatiaa tyyliin "voi voi Elina,kun et nyt ymmärrä tuota Itä-Preussin tilannetta vuotta 1864."
Toki on äärimmäisen harmillista, kun joillain on oikeitakin ongelmia ja heitä kyllä ymmärrän. Älkää nyt käsittäkö tätä postia vittuiluksi.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Tue Nov 25, 2003 4:02 pm

Posti toi tänään jotain kivaa. Kolmen kuukauden nettilaskut ja asennusmaksu yhdessä mällissä. 210 euroa. AAAAAAH!
Play the violent strings of my symphony.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Nov 25, 2003 8:46 pm

Jabi wrote:
Monen kohdalla kyse on spammista, uskoisin. Just the purest form of shit. ;) En miä ainakaan halua sympatiaa hajonneesta tietokoneestani, sympatia kuuluu mieluummin läheisensä menettäneille, jätetyille, petetyille yms.
Niinpä. Ja spammaaminen on yleensäottaen kiellettyä joka paikassa...

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Nov 25, 2003 8:49 pm

Cinda wrote:
Se on siis spammia jos haluaa purkaa vitutustaan johonkin, mutta ei välttämättä tarvitse siihen minkäänlaista vastausta tai sympatiaa?
Jippii, taas yks joka tahallaan vääristelee. Sanoinko minä noin? En.
Cinda wrote:Minulla se ainakin helpottaa oloa kun tiedän jonkun edes käyvän lukemassa mikä asia minua vaivaa jne.
Ja onhan niitä joitain turhia valituksen aiheita, kuten tuo minun edellinen..
Mutta usein se nyt vaan sattuu helpottamaan kun saa mainita asiasta.
Mutta onpahan vain aika naurettavaa välillä lukea siitä kun kynsi katkes ja toinen kertoo samalla että kirjotukset ei menny läpi. Tajuatko?
Cinda wrote:En kyllä taas tiedä oliko tuossa jotain ideaa, mutta ehkä joku saa siitä jotain selvää..
Ideaa toki, mutta silti voisi olla semmonen sensuuri ettei ihan siitä että meikkivoide loppu, raportoitas tänne...

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Nov 25, 2003 8:52 pm

Jabi wrote:
Tulkintakysymys tämäkin. Itse en yhdistä termiin "spam" tai "paskanjauhanta" aina välttämättä mitään negatiivista. Monta kertaa puhun itsestänikin, että "spammaan ja jauhan paskaa laudoilla" vaikka kirjoittaisin (aina välillä) asiaakin.
Minusta taas spammaaminen on turhaa sillä nehän on roskaposteja joilla ei ole mitään virkaa edes olla olemassa. No, enpä jaksa sinulle sen kummemmin selittää koska tiedän että tajuat mitä ajan takaa, kunhan yrität löytää muita näkökantoja.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Nov 25, 2003 8:54 pm

*Elina* wrote:
No anteeksi vain. Minä olen ainakin valittanut täällä ihan turhasta,kas kun en tiennyt, että tämä on vain äärimmäisille elämän ruhjomille. Mie kun olen käsittänyt,että sana "vitutus" voi käsittää sekä suurta, että pientä ja tänne saa purkaa kaiken. En minäkään halua mitään sympatiaa tyyliin "voi voi Elina,kun et nyt ymmärrä tuota Itä-Preussin tilannetta vuotta 1864."
Toki on äärimmäisen harmillista, kun joillain on oikeitakin ongelmia ja heitä kyllä ymmärrän. Älkää nyt käsittäkö tätä postia vittuiluksi.
Tätä minäkin ajoin takaa. Kyllähän ne pienetkin vitutuksen aiheet vituttaa mutta rajansa kumminkin kaikella. Ei ihan kaikesta kannata vittuuntua ja sitten tänne siitä kertoa, kun kumminkin joillakin on ehkä vähän suurempia vitutuksen aiheita... Sekin vain on jotenkin kornia että joillakin on joka toinen päivä UUSI vitutuksen aihe... :eyes

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Tue Nov 25, 2003 9:14 pm

Perkele, olin maanantain pois koulusta tämän köhän takia. Tänään, tiistaina, olin kyllä koulussa juuri ja juuri. Tuntuu että vaan pahenee.. Siis se mikä tässä eniten vituttaa on se, että minun pitäs lähtee NewYourkiin perjantaina yöllä. Jos olen tässä kunnossa niin... :~( :~(
Mutta perkele, kyllä minun täytyy parantua!
Live for now, like there's no tomorrow.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Tue Nov 25, 2003 9:19 pm

Malva wrote:
Minusta taas spammaaminen on turhaa sillä nehän on roskaposteja joilla ei ole mitään virkaa edes olla olemassa.
Ei pahalla, mutta sinullakin on lähes 3500 postia, ja muistaakseni olit yksi aktiivisista osallistujista edesmenneeseen yay-ketjuun, joka oli käytännössä katsoen spämmiketju. =P

Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä kanssasi, ettei tähän ketjuun kannattaisi ihan niitä kynsien katkeamisia tms. välttämättä raportoida.
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Nov 25, 2003 10:26 pm

Jabi wrote:
Ei pahalla, mutta sinullakin on lähes 3500 postia, ja muistaakseni olit yksi aktiivisista osallistujista edesmenneeseen yay-ketjuun, joka oli käytännössä katsoen spämmiketju. =P
Katsos uudestaan, en ollut. Ja aika moni voi todistaa että suurin osa posteistani on tullut juuri kinaamisen, väittelyiden ym kautta. :D Mä kun harvemmin edes kerron mitä levyjä viimeksi olen ostanut, tai että mitä milloinkin kuuntelen... Ja olen ollut laudalla yli vuoden (eikö?) joten on tässä ehtinyt kasvaakin...
Jabi wrote:Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä kanssasi, ettei tähän ketjuun kannattaisi ihan niitä kynsien katkeamisia tms. välttämättä raportoida.
:) Niinpä.

Locked