Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland
Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue Dec 09, 2003 8:33 pm

J_Crane,

Otan osaa, voin kuvitella miltä tuntuu.

Itseä ottaa aivoon tällä hetkellä kaksi asiaa. Se ei työtä ei ole vieläkään löytynyt, vaikka hakemuksia olen lähettänyt kaksinumeroisia määriä eri puolille. Ilmeisesti työtilanne Suomessa on äärettömän kehno.

Toinen mikä ottaa aivoon on se että ei saa v***u nukuttua kunnolla vaikka mitä tekisi. Eilen uni tuli joskus 1.30 ja tänään heräsin 7.50 hiestä märkänä ja nousin pystyyn. En voi ymmärtää mikä siinä on kun sentään kävelen päivässä tunnin reippaasti, tuuletan kämppää ja huolehdin vielä syömisestäkin ennen sänkyyn menoa. Mietin tässä että se on varmaan alitajuinen stressi töistä joka heijastuu yöuneen. Purkamaton energia se ei voi olla, syyksi riittänee tuo tunnin päivittäinen kävely. Nytkin olin lenkillä ja on hyvä olo mutta olen varma että sänkyyn mennessä ei sitten enää nukutakaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Tue Dec 09, 2003 11:17 pm

Figaro1,

mulla ihan sama homma ton nukkumisen kanssa.Huoli töistä ei kyllä mua paina,koska olen töissä,mutta silti ei meinaa uni tulla silmään.Eilenkin(ma)oli tiukat futisharkat ja aattelin,että nyt saa nukuttua yöllä.Kuinkas kävikään:Taisin nukahtaa siinä viiden-kuuden maissa!
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Phantom
Member
Posts:58
Joined:Wed Feb 26, 2003 8:46 am

Re: Vitutusketju

Post by Phantom » Wed Dec 10, 2003 9:51 am

Vettä. lunta,vettä,lunta... vois se talvi jo tulla tai olla tulematta sitten ollenkaan!!! >=(

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Vitutusketju

Post by Misty » Wed Dec 10, 2003 3:24 pm

Tuosta unettomuudesta... Itsekin kärsin siitä aikoinaan. Silloin huomasin, että kaikkein parasta on se, että asialla ei stressaa, vaan jos ei uni tule, niin nousee sängystä tekemään jotain eikä jää pyörimään paniikissa sänkyyn. Jostain luin, että mitä vähemmän koko nukkumiselle uhraa ajatustakaan, sitä paremmin nukkuu.
~Still waters run deep~

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Wed Dec 10, 2003 3:27 pm

Misty wrote:
Tuosta unettomuudesta... Itsekin kärsin siitä aikoinaan. Silloin huomasin, että kaikkein parasta on se, että asialla ei stressaa, vaan jos ei uni tule, niin nousee sängystä tekemään jotain eikä jää pyörimään paniikissa sänkyyn. Jostain luin, että mitä vähemmän koko nukkumiselle uhraa ajatustakaan, sitä paremmin nukkuu.
Aivan, sitä kelloon vilkuilua kannattaa välttää aina viimeiseen asti.. :eyes
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed Dec 10, 2003 4:06 pm

Nyt on sanottava että kiitos vinkeistä, olette varmasti oikeassa. Eilinen yö meni yllättävänkin hyvin, nukahdin tietääkseni joskus 00.10 aikaan ja nousin tänään ylös oikeasti levänneen oloisena 9.10. Toivottavasti ensi yö on samanlainen.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Wed Dec 10, 2003 6:45 pm

Tylsä viikko. Ja lumetkin sulavat maasta samantien sadettuaan. Ei Joulu ole mitään ilman lunta.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Wed Dec 10, 2003 7:29 pm

Oon ihan rakastunu ja kamala ikävä ja toinen vaan bilestää ja vaikka se haluaa mut mukaan en pääse ku ei ole ketään kaveria jelppimässä. Eikä tää muuten olis iso juttu, mutta kun ois nyt mahdollisuus näyttää niille epäilijöillekin että antais meidän olla jo rauhassa juoruilta.

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Wed Dec 10, 2003 7:39 pm

Ketuttaa kun olen kipeänä ja sen seurauksena on painosta lähtenyt kolme isolla vaivalla hankittua kiloa joten enää en voi "kehuskella" painavani yli 70 kiloa. Ja olo on ihan totaalisen kamala ja ääntä ei lähde laisinkaan ja sitten mie ilmeisesti olin tartuttanut vahingossa tämän hemmetin taudin siihen ihastukseeni ja nyt se on kovassa kuumeessa ja mie epäilen ettei se taida selvitä sinne miun perjantaina oleville pikkujouluille...ja mie kun aloin jo saamaan hiukkasen kontaktia tyyppiin... :(

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Vitutusketju

Post by Misty » Sat Dec 13, 2003 2:37 pm

Vituttaa tämän foorumin tila. Varsinkin tuon Stratovariuskeskustelun. Ei tänne kohta viitsi tulla edes lukemaan juttuja saati sitten kirjoittelemaan. Aiemmin niin mukavasta ja nimenomaan asiallisesta foorumista on yhtäkkiä tullut tenavien temmellyskenttä. Enkä nyt tarkoita kaikkia nuorimpia, joista osa on todella fiksua porukkaa. Kaikki pitempään täällä pyörineet varmaan ymmärtävät mitä tarkoitan...
~Still waters run deep~

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sat Dec 13, 2003 7:09 pm

Tiedetään. Itsekin olen tuon saman pistänyt merkille. Asiaan luultavasti auttaisivat asialliset moderaattorit koska taso on ollut laskussa siitä asti kun entiset työnsä hoitavat modet vaihdettiin tähän uuteen jonka en ole nähnyt kovin useasti täällä käyvän. Jotenkin tulee sellainen tunne että käyköhän se uusi tyyppi täällä edes kerran kuussa katsomassa mitä täällä touhutaan? Ei tietenkään pahalla kenellekään mutta asialle saisi kyllä todellakin tehdä jotakin.

Lisäksi vielä ketuttaa kun kone temppuilee koko ajan mikä alkaa olla erittäin turhauttavaa. :buh:

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sat Dec 13, 2003 8:09 pm

Voi niitä aikoja kun minä olin ollut täällä vasta vähän aikaa! Foorumilla oli aivan mahtavaa, kaikki ihmiset oli niiiin ihania!
Nyt monet niistä vanhoista jäsenistä käy täällä todella harvoin.. Ikävöin niitä aikoja..
Ihan kun tällä foorumillakaan ei olisi väliä kun bändillä menee huonsti. Silloin kun tiedettiiin vain, että jotkut saatta lähteä Stratosta, sivut ei toiminut ollenkaan. :err: Kummaa.
Live for now, like there's no tomorrow.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Sun Dec 14, 2003 5:22 am

Foorumin tila tosiaan vituttaa. Eipä viitsi nykyään paljoa postailla, kun spedeilyn määrä on aivan uskomaton.

Eikös jostakusta järkevästä ja asiallisesta vakiokirjoittajasta voitaisi leipoa moderaattori? Mitenkähän se käytännössä onnistuisi?
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
Moony
Sr. Member
Posts:2073
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:55 am
Location:Finland

Re: Vitutusketju

Post by Moony » Sun Dec 14, 2003 11:01 am

Jabi wrote: Eikös jostakusta järkevästä ja asiallisesta vakiokirjoittajasta voitaisi leipoa moderaattori? Mitenkähän se käytännössä onnistuisi?
Ei ne moderaattoritkaan ihan vielä riitä, jos admin(it) käy paikalla kerran kuukaudessa..

www.stratovarius.com/forum/viewtopic.ph ... e=1#164823
You know where you are? You're in the jungle, baby. You're gonna DIE!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sun Dec 14, 2003 11:53 am

Tuolla englannin puolella se mode jälleen käväisi.. :D "halleluja, I saw him"

Uhkasi muuten vaihtaa Browneyedgirlin nimen.. Browneyed- :D hehe.. :lol: ei pysty kirjoittamaan..

Lukitsi jopa yhden topikinkin.. Jos tämä tästä lähtisi käyntiin taas.. :) Kovasananen se mode ainakin on.. :err:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sun Dec 14, 2003 12:34 pm

Vjituttaa tosiaan.

Moony, ehkä moderaattorit eivät pystyneet paljoa tekemään (siis te), mutta ainakin oli sellainen olo että täällä on joku joka valvoo. Sen jälkeen, kun teiltä otettiin ne pois, on tämä spämmääminen ja turha keskustelu päässyt valloilleen.
Aya!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sun Dec 14, 2003 12:46 pm

"Jos tämä tästä lähtisi käyntiin taas"..

Joo, kyllähän tämä, mutta saisivat nuo moderaattorit tulla tänne Suomeenkin. Lukevatkohan edes tuota Strato-keskustelua..?
Live for now, like there's no tomorrow.

jörggi
Sr. Member
Posts:452
Joined:Wed Nov 20, 2002 4:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by jörggi » Sun Dec 14, 2003 1:06 pm

5 päivää sairaana :(

alkaa jo tympimään tämä homma

HALUAA TULLA TERVEEKS =P
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Vitutusketju

Post by Mare » Sun Dec 14, 2003 3:24 pm

jörggi wrote:
5 päivää sairaana :(
Onko sullakin tämä influenssavirus..? Meinaan että mä olen ollut koko viikon kans kipeänä. Kuumetta pitelee, järisyttävä nuha ja niin kova yskä että välillä tuntuu että sisuskalutkin lentää yskiessä pihalle. :err:

Noh. Koitahan parantua. :)
This is the Arockalypse!

jörggi
Sr. Member
Posts:452
Joined:Wed Nov 20, 2002 4:13 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by jörggi » Sun Dec 14, 2003 3:47 pm

Mare wrote:
jörggi wrote:
5 päivää sairaana :(
Onko sullakin tämä influenssavirus..? Meinaan että mä olen ollut koko viikon kans kipeänä. Kuumetta pitelee, järisyttävä nuha ja niin kova yskä että välillä tuntuu että sisuskalutkin lentää yskiessä pihalle. :err:

Noh. Koitahan parantua. :)
kyl tää mul näköjään on :(

koko perheen tää näköjään kiertää ja mää oon nyt se viiminen

kiitoksia :) parhaani teen parantumisen suhteen
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sun Dec 14, 2003 5:28 pm

Mare oletkos käynyt lääkärillä tuon yskän takia kun kuulostaa sille että siullekin olisi iskenyt joku tulehdus tuonne kurkkuun(miulle iski tuon influenssa viruksen jälkitautina)... Kannattaa käydä lääkärillä näyttäytymässä että saa lääkkeet jos oikeasti on tulehdus.

Miua vituttaa kun itselläni on tulehdus joka on levinnyt kurkunpäästä alaspäin oikeaan keuhkoputkeen. ja veikatkaa voiko tällä kurkulla laulaa muutamaan viikkoon...hyvä että enää ääntä lähtee - harmittaa etten suostunut lähtemään lääkärille aikaisemmin. :buh:

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sun Dec 14, 2003 5:36 pm

Jabi wrote:
Eikös jostakusta järkevästä ja asiallisesta vakiokirjoittajasta voitaisi leipoa moderaattori? Mitenkähän se käytännössä onnistuisi?
Mie ainakin kannatan ideaa. Eikä tämän "Vakiokirjoittajan" tarvitsisi edes olla sellainen joka kirjoittaisi vakituisesti tänne mutta kunhan olisi sellainen joka kävisi edes hoitamassa hommansa ja lukemassa postit. Täältä foorumilta löytyisi kyllä useitakin sellaisia ihmisiä jotka hoitaisivat homman oikein mainiosti(nimiä mainitsematta tietenkin).

jörggi
Sr. Member
Posts:452
Joined:Wed Nov 20, 2002 4:13 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by jörggi » Sun Dec 14, 2003 5:41 pm

Jabi wrote:
Eikös jostakusta järkevästä ja asiallisesta vakiokirjoittajasta voitaisi leipoa moderaattori? Mitenkähän se käytännössä onnistuisi?
kannatan
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Vitutusketju

Post by Mare » Sun Dec 14, 2003 5:52 pm

EDIT: Koitahan Firewolf saada itsesi kuntoon!
Last edited by Mare on Sun Dec 14, 2003 3:54 pm, edited 1 time in total.
This is the Arockalypse!

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sun Dec 14, 2003 5:56 pm

Tsemppiä kaikille kipeille, koittakaa jaksaa! Se ei kivaa ole..
Mussa on jotain vialla, kaikki muut on olleet kipeenä, mutta mulla ees flunssaa. Voi prkl. Kohta iskee TAAS kaikki taudit samaan aikaan..
Aya!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun Dec 14, 2003 8:56 pm

Heh, kukaan ei varmaan ole samaa mieltä kanssani, mutta mä voisin olla ihan ok mode, taino, ainakin osaisin pitää tätä hommaa kurissa. Oonhan tosiaan jo Sonatankin foorumilla. Ehkä oon liian kärkäs kertomaan oman mielipiteeni, mutta enpä mä enää sonatallakaan oo sitä kertonu koska eihän mode voi ihan kaikkee... ;)

Mulla olis myös sen verran kyllä luppoaikaakin.

Mutta taidan olla ainoa joka on tätä mieltä :D

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sun Dec 14, 2003 9:47 pm

Kyllähän Malva varmaan ihan asiallinen olisi modena(ainakin tätä nykyä) tosin luulen että aika kärkäs kuitenkin(tämäkin ketju varmasti olisi tainnut saada lukon aikoja sitten... =P ).
Last edited by The Firewolf on Sun Dec 14, 2003 7:48 pm, edited 1 time in total.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun Dec 14, 2003 11:03 pm

The Firewolf wrote:
Kyllähän Malva varmaan ihan asiallinen olisi modena(ainakin tätä nykyä) tosin luulen että aika kärkäs kuitenkin(tämäkin ketju varmasti olisi tainnut saada lukon aikoja sitten... =P )
Heh, kiitti. :) Ja ei, en olis sulkenu koska tää on aikamoinen henkireikä aika monelle vaikkakin täällä välillä kyllä nillitetään IMO niiiiiiiin turhista asioista että. =P

-StratoVaris-
Sr. Member
Posts:375
Joined:Tue Apr 01, 2003 2:40 pm

Re: Vitutusketju

Post by -StratoVaris- » Mon Dec 15, 2003 12:16 am

Minä ainakin uskon että Malva olisi hyvä mode :)
Nyt tuuli kuiskaa hiljaa että pimeys kylmää tuo, taakse jäävät...

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Dethroned » Mon Dec 15, 2003 12:20 am

Vihaan talvea. Aina niin pirun kylmä ja tietysti sen takia pitää saada flunssa. Sitten yritetään nukkua nokka tukossa, samalla kun melkein tukehtuu omaan räkäänsä. Vihaan talvea.
Image

Locked