Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm
Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Sat Jan 17, 2004 9:12 pm

Hmmm. Alkoholiongelma vituttaa. Oikeastaan se rupesi vasta vituttamaan kun olin muutaman päivän selvinpäin, todellisuus iski päin naamaa ja tajusin sen ongelman. Rupesin snadisti friikkailemaan kun yhtäkkiä pitikin totutella olemaan pitkiä jaksoja selvinpäin. Pitkä jakso: yli 5 päivää. Onneksi tännä menin vanhempieni luokse yöksi, mulle tarjottiin olutta, valkkaria ja punkkua. What can I say? I love my parents!!! >=(
One by one we all give in.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Curry » Sun Jan 18, 2004 8:22 pm

Rantanen wrote:
Hmmm. Alkoholiongelma vituttaa. Oikeastaan se rupesi vasta vituttamaan kun olin muutaman päivän selvinpäin, todellisuus iski päin naamaa ja tajusin sen ongelman. Rupesin snadisti friikkailemaan kun yhtäkkiä pitikin totutella olemaan pitkiä jaksoja selvinpäin. Pitkä jakso: yli 5 päivää. Onneksi tännä menin vanhempieni luokse yöksi, mulle tarjottiin olutta, valkkaria ja punkkua. What can I say? I love my parents!!! >=(
:D Rennosti vaan...

Ite aattelin viettää vähän pidennetyn tipattoman tammikuun, seuraavat lärvit vasta penkkareissa ja abiristeilyllä.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Tue Jan 20, 2004 9:10 pm

Joo, minä menen nukkumaan.. :err:
Last edited by Piiuska on Tue Jan 20, 2004 7:11 pm, edited 1 time in total.
Live for now, like there's no tomorrow.

JSM
Member
Posts:159
Joined:Sun Feb 16, 2003 3:23 pm
Location:Graveyard City Turku

Re: Vitutusketju

Post by JSM » Tue Jan 20, 2004 11:25 pm

Viimeaikoina on tapahtunut kaikenlaista enemmän tai vähemmän vituttavaa ja muutenkin ei asiat oikeen ole menneet putkeen. Porukkaa näyttää viimeaikoina vituttaneen aika lailla ja hyvyysketjuun postaillaan harvakseltaan. Tuntuu kuin olis aika paskamainen vuosi tulossa. :buh:
this is not music
and we're not a band
we're five middlefingers
in a motherfuckin' hand

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Moikko » Wed Jan 21, 2004 11:05 am

Töissä kiire...ottaa päähän, sapettaa, harmittaa :evilgrin: >=(

StratoJulle
Member
Posts:79
Joined:Sat Apr 19, 2003 3:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by StratoJulle » Thu Jan 22, 2004 7:27 pm

Oikein "mukava" asia tapahtui keskellä koulupäivää,
yhdeksäsluokkalaiset pojat olivat muka niin "hauskoja"
(tässä tapauksessa voisi sanoa,että aivottomia),
että tuikkasivat yhden koulumme vessoista palamaan. >=(
Todella mukavaa oli kiiruhtaa ulos -15 asteen pakkaseen,ja katsella,kun palokunta saapui. Onneksi ei sentään koko koulu syttynyt tuleen .
Vilken av misslyckad,
skölder nere
och svärdet uppe,
som tagit sin
väg eller han
som får gräva gravar?

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Laaka » Thu Jan 22, 2004 10:14 pm

StratoJulle wrote:
Oikein "mukava" asia tapahtui keskellä koulupäivää,
yhdeksäsluokkalaiset pojat olivat muka niin "hauskoja"
(tässä tapauksessa voisi sanoa,että aivottomia),
että tuikkasivat yhden koulumme vessoista palamaan. >=(
Todella mukavaa oli kiiruhtaa ulos -15 asteen pakkaseen,ja katsella,kun palokunta saapui. Onneksi ei sentään koko koulu syttynyt tuleen .
Meidän koulussa kävi tuossa ennen joulua melkein samoin. Jotkut ysit sytyttivät kemianluokan roskiksen palamaan. :err: :D ihan hetken mielijohteesta. Onneksi palo ei ehtinyt levitä kaappeihin, joissa oli kaiken maailman rikkihapot. :evilgrin:

thejanne84
Member
Posts:115
Joined:Fri Dec 12, 2003 1:59 pm

Re: Vitutusketju

Post by thejanne84 » Fri Jan 23, 2004 9:26 am

Vituttaa vituttaa....Prkl!!
Last edited by thejanne84 on Fri Jan 23, 2004 7:31 am, edited 1 time in total.

janivarius
Member
Posts:92
Joined:Wed Jul 23, 2003 9:00 am

Re: Vitutusketju

Post by janivarius » Fri Jan 23, 2004 9:36 am

Kannattas ehkä levätä ;) . Nii ne ainaki meidän kunnan terveyskeskuksessa sanoo, oli vaiva sitten mikä hyvänsä =P
Ikinä ei oo asiat niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla pahentaa!

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sat Jan 24, 2004 12:53 pm

Enpähän seurustele enää. Helvetin vikatikki...ei olisi koskaan pitänyt edes yrittää. Mie en koskaan ole tajunnut miehiä ja taitaa olla joku luonnon laki että siinä vaan satuttaa itsensä kerta kerran jälkeen pahemmin jos niiden kanssa on tekemisissä. Pitäisi mennä luostariin ettei tarvitsisi aina saada tällaisia potkuja elämältä päähänsä. Se luostari ei kai ole edes kovin huono vaihtoehto...eniten miusta taitaisi siellä ollakkin hyötyä kun ikinä varmasti tule kenellekään kelpaamaan. >=(

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sat Jan 24, 2004 1:05 pm

Se on väärin, kun kokee jotain aivan uskomatonta onnnea seurustelun aikana, mutta sitten kun se loppuu, se "kipeä aika" on kaksi kertaa pidempi kun se onni,. Mulla se ainakin menee aina niin.
:buh:
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat Jan 24, 2004 1:11 pm

Edit - Eli tarkoitin, että kyllä niitä jätkiä tulee sinulla olemaan vielä useita.. :)
Last edited by StratoPummi on Sat Jan 24, 2004 11:12 am, edited 1 time in total.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Sat Jan 24, 2004 2:14 pm

JSM wrote:
Viimeaikoina on tapahtunut kaikenlaista enemmän tai vähemmän vituttavaa ja muutenkin ei asiat oikeen ole menneet putkeen. Porukkaa näyttää viimeaikoina vituttaneen aika lailla ja hyvyysketjuun postaillaan harvakseltaan. Tuntuu kuin olis aika paskamainen vuosi tulossa. :buh:
No sitä se elämä kai on. Enemmän huonoa kuin hyvää. Pitäisi vaan osata iloita pienistäkin hyvistä asioista eikä takertua liikaa niihin huonoihin.

Viime yönä juttelin puolisentoista tuntia kaverin kanssa... Uhkasi tappaa itsensä. :( Sain ilmeisesti puhuttua järkeä... ei nyt ainakaan toistaiseksi sitä tehnyt... :err:
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sat Jan 24, 2004 5:39 pm

[/quote]

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sat Jan 24, 2004 6:17 pm

Firewolf, kuulosta niiiin tutulta :buh:
Live for now, like there's no tomorrow.

Mikko666
Sr. Member
Posts:1298
Joined:Tue Apr 16, 2002 10:38 am
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mikko666 » Sat Jan 24, 2004 6:30 pm

Pistelin eilen yhtä äijää turpiin, ja sakot odottaa..perkele. :) Enkä kyllä koske kaljaan vähään aikaan.
Ritual slaughter
Fill up the chalice
With the essence of your life
Liquid strengths
Trapped in your veins
I crave your blood
You must die!

Huliisi
Member
Posts:298
Joined:Wed Mar 12, 2003 9:01 pm
Location:Paska Kaupunni

Re: Vitutusketju

Post by Huliisi » Sun Jan 25, 2004 10:00 am

Pepsi loppu.
Released from the rotten thoughts
No more pain
No more gods

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun Jan 25, 2004 11:01 am

Ex meni kihloihin. Sen muijan kanssa jonka kanssa mua petti.

En ymmärrä miksi, mutta se vituttaa. Kuka tahansa muu kuin se muija...

StratoAnkka
Member
Posts:133
Joined:Wed Aug 06, 2003 6:33 pm
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoAnkka » Sun Jan 25, 2004 11:22 am

Huliisi wrote:
Pepsi loppu.
Multa loppu musta Jaffa... :(
-False Messiah-

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sun Jan 25, 2004 1:03 pm

Ja täältä loppu Smirnoff. :|
Aya!

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Sun Jan 25, 2004 5:00 pm

Mutta onneksi jääkaapissa on Karjalaa :D
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Sun Jan 25, 2004 5:56 pm

Miten paljo posteja pitää kirjoittaa ennenkuin voi itse luoda uuden topicin? Viimeksi kun yritin postata, siinä luki että koska olen niin uusi täällä, minun pitää odottaa aika pitkään kunnes saan taas laittaa viestejä. Naurettavaa! Eihän tuolla tahdilla pääse koskaan luomaan uusia topicceja, jos siinä siis on joku kriteeri, että pitää olla niin ja niin monta postia. >=( :( :~( >=(
One by one we all give in.

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Sun Jan 25, 2004 6:00 pm

Rantanen wrote:
Miten paljo posteja pitää kirjoittaa ennenkuin voi itse luoda uuden topicin? Viimeksi kun yritin postata, siinä luki että koska olen niin uusi täällä, minun pitää odottaa aika pitkään kunnes saan taas laittaa viestejä. Naurettavaa! Eihän tuolla tahdilla pääse koskaan luomaan uusia topicceja, jos siinä siis on joku kriteeri, että pitää olla niin ja niin monta postia. >=( :( :~( >=(
Raja on 50 postia... :)
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Sun Jan 25, 2004 6:17 pm

Zeke89 wrote:
Rantanen wrote:
Miten paljo posteja pitää kirjoittaa ennenkuin voi itse luoda uuden topicin? Viimeksi kun yritin postata, siinä luki että koska olen niin uusi täällä, minun pitää odottaa aika pitkään kunnes saan taas laittaa viestejä. Naurettavaa! Eihän tuolla tahdilla pääse koskaan luomaan uusia topicceja, jos siinä siis on joku kriteeri, että pitää olla niin ja niin monta postia. >=( :( :~( >=(
Raja on 50 postia... :)
Kiitos tiedosta Zeke...pitänee siis postailla ahkerasti että pääsee joskus luomaan jonkun legendaarisen eikä lainkaan turhamaisen topicin. 8)
One by one we all give in.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon Jan 26, 2004 9:14 pm

jeah kirjotukset tätä nykyä pistää vituttaan..tuntuu että mitä enemmän lasken sitä tyhmempi olen...jostain syystä olo on että ei opi yhtään ku laskee pikemminki se viiminenki tieto päästä katoaa...noh toivottavasti tuo on vain tunne eikä se tositilanne... :eyes
Image

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Vitutusketju

Post by Warrior » Mon Jan 26, 2004 9:44 pm

"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Laaka » Mon Jan 26, 2004 10:24 pm

Voi vittu! kesällä meni Marc Vivian Foe nyt tämä, vuosi sitten Oliver Khan nielaisi kielensä..onneksi ei kuollu.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon Jan 26, 2004 11:56 pm

Mua vituttaa se että kaverit on selitelly mun asioita mun poikaystävälle mun selän takana ja kertoneet näin ollen vain oman kantansa ja antaneet musta ihan paskan ja täysin väärän kuvan sille miehelle, josta mun sydän tykkää ja jolle en halua muuta kuin hyvää....

Vituttaapi ihan tosissaan. >=(

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Wed Jan 28, 2004 1:26 pm

Nyt kun olen 26 ja risat, olen jotenkin kai tavallaan herännyt. Olen ensimmäistä kertaa elämässäni ruvennut pysähtymään ja miettimään mitä haluan elämältäni. Ennen olen vain sännännyt edestakaisin ja puuhannut kaikkea hyödytöntä. Nyt olen kai saanut vähän kiinni asioista. En tiedä. Ajattelen niin paljon koko ajan. Olen tullut paljon, paljon realistisemmaksi, en ole sama jätkä kuin vielä kaksi vuotta sitten.Olen miettinyt että ryhtyisin opiskelemaan jotain. Välillä tulee fiilis, että haluaisin olla opettaja. Haluaisin olla sellainen melko leppoisa, kiinnostava ja huumorintajuinen opettaja.

Nyt olen siinä pisteessä että on pakko oman mielenterveyden kannalta tehdä päätöksiä ja liikahtaa johonkin suuntaan. Aikaa ei ole enää rajattomasti. En halua olla katkera varhais-keski-ikäinen mies joka ei löytänyt elämälleen muuta sisältöä kuin alkoholismin. Olen fyysisesti huippukunnossa, pää vaan tuppaa hajoilemaan tämän tästä. Välillä pelottaa kaikki vitusti. Muutenkin nykyajassa ei tunnu olevan mitään järkeä. Onko elämässä mitään järkeä? Tarkoittaako mikään oikeastaan mitään? Elämän perustarkoitushan on vain löytää kumppani, laittaa siitin emättimeen ja lisääntyä, syömisen, paskantamisen ja nukkumisen ohella. Kaupunkielämä on jokseenkin luonnotonta. Pääseehän autolla paikasta paikkaan nopeasti mutta usein autot ja muut peltihäkkyrät oikeasti vituttavat minua. Haluaisin vanhempana muuttaa maaseudulle, kuunnella linnunlaulua, hakata halkoja, kirjoittaa vaikka kirjan, puuhata kaikenlaisia juttuja omalla tontilla. Elämäntilanteeni on siis jokseenkin vittumainen. Asiat voisivat olla huonomminkin. En sairasta mitään, minulla on hyvät välit vanhempiini, katto pään päällä, "tästä asti aikaa, muutama lantti mammonaa, mielin määrin kahvii ja tupakkaa". 8)
One by one we all give in.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Wed Jan 28, 2004 9:36 pm

Rantanen wrote:
Välillä pelottaa kaikki vitusti. Muutenkin nykyajassa ei tunnu olevan mitään järkeä.
I hear ya...

Olen sitä joskus miettinyt, että olisin mieluummin halunnut syntyä 20-30, tai ehkä vain kymmenenkin vuotta aikaisemmin, että olisin ehtinyt elää hiukan paremmassa maailmassa jonkin aikaa.

Juuri nyt vituttaa, kun hankitut taidot tuppaavat unohtumaan niin nopeasti. Yritin kirjoittaa pitkää englanninkielistä tekstiä, mutta en tahtonut löytää sanoja enkä muistaa, miten niitä pitkiä lauseita taas rakennettiinkaan kieliopillisesti oikein.
OMG, they fired Jari! Bastards!

Locked