Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society
Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Jabi » Tue Mar 02, 2004 11:21 am

Sami112 wrote:
Mistä te vedätte yhteyksiä tohon Simpsonien hahmoon? Ton hahmon nimi on kuitenkin Dr. Nick Riviera.
Olin juovuksissa ja sain jonkun väärän assosiaation. Anteeksi. :buh:
OMG, they fired Jari! Bastards!

a_Sniper
Member
Posts:124
Joined:Sat Oct 25, 2003 8:20 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by a_Sniper » Tue Mar 02, 2004 11:42 am

Siis sairasta... :( En yhtään ihmettelis jos Tolkki päättäis lopettaa stratovariuksen parissa.. mitä seuraavaks tapahtuis jos keikka olisi?

arar
Jr. Member
Posts:3
Joined:Tue Feb 24, 2004 7:46 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by arar » Tue Mar 02, 2004 12:10 pm

Last edited by arar on Tue Mar 02, 2004 10:13 am, edited 1 time in total.

jyrkky
Jr. Member
Posts:15
Joined:Thu Feb 12, 2004 8:16 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by jyrkky » Tue Mar 02, 2004 12:43 pm

äsh, ja heti kakkos sivulla
Last edited by jyrkky on Tue Mar 02, 2004 10:45 am, edited 1 time in total.
Älä ota elämää turhan vakavasti - et kuitenkaan selviä siitä hengissä.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Mare » Tue Mar 02, 2004 12:50 pm

..Ja uutiset muuttuu vaan entistä kummallisimmaksi.... :err:

Kauheaa mikäli tuo on totta.
This is the Arockalypse!

Fallen One
Jr. Member
Posts:30
Joined:Mon Feb 23, 2004 6:15 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Fallen One » Tue Mar 02, 2004 1:18 pm

:pissed5: Pitäis huolen omista asiositaa eikä hakkais muita SAATANA!!!
Last edited by Fallen One on Wed Mar 03, 2004 7:06 am, edited 1 time in total.
Ennemmin rajusti mettään ku arasti paskaan! Vai mitä!?

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by hevi_man » Tue Mar 02, 2004 2:53 pm

Onneks ei käyny kuitenkaan pahemmin.En yhtää ihmettele jos Stratovarius lopettaisi nyt.
Last edited by hevi_man on Tue Mar 02, 2004 1:17 pm, edited 1 time in total.
Led by the reaper I walk in the night...

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Misty » Tue Mar 02, 2004 3:10 pm

Kamala juttu, ei voi muuta sanoa. :(
Toivottavasti saavat tekijän kiinni. Paranemisia!
~Still waters run deep~

Teclis
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jul 05, 2003 8:39 pm

Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Teclis » Tue Mar 02, 2004 3:11 pm

mice wrote:
Salettiin huijausta.
no vittu oliskin.. :buh: >=(
Image

Teclis
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jul 05, 2003 8:39 pm

Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Teclis » Tue Mar 02, 2004 3:13 pm

hevi_man wrote:
Voi vittu.Eikö jollain ihmisillä ole aivoja ollenkaan.:pissed:
no vittu ei oo, tää todistaa sen..:pissed:
Image

Rappion Apostoli
Jr. Member
Posts:17
Joined:Tue Mar 02, 2004 3:16 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Rappion Apostoli » Tue Mar 02, 2004 3:32 pm

Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä teille syötetään. Eikö tuollaiselta mieheltä voi uskoa mitä vaan temppuja? Mies itse etukäteen haukkuu Kotipellon treenihaluttomuudesta, ja sitten itse pilaa keikan olemalla umpikännissä Jeesus-paidassaan, piruksi meikattuna. Jee jee... :evilgrin:
Last edited by Rappion Apostoli on Tue Mar 02, 2004 1:44 pm, edited 1 time in total.

Saint Reaper
Jr. Member
Posts:9
Joined:Tue Mar 02, 2004 3:25 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Saint Reaper » Tue Mar 02, 2004 3:44 pm

Aika ikävää :( Mikähän on se todellinen syy tohon tekoon??? Toivottavasti syyllinen jää kiinni ja pikaista paranemista Timolle ja keep going!!!
Hovimestari on aina Syyllinen!!!

sonatavarius112
Member
Posts:98
Joined:Fri Jan 02, 2004 5:51 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by sonatavarius112 » Tue Mar 02, 2004 3:47 pm

Aika melkoinen ensimmäinen postaus! :D
Joo, mutta eihän tässä mitään hauskaa ole. Tuo voi hyvinkin olla totta. Oikeesti, mun sanat ei riitä kuvailemaan mun nykyistä mielialaa. Mä oon aivan sekaisin siitä mitä on oikeen meneillään... :errrr:
...like the million lightnings...

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Sir. Decadence » Tue Mar 02, 2004 4:05 pm

Rappion Apostoli wrote:
Jos hyökkäys on tullut takaapäin, ja lyönnit ovat osuneet vasempaan käteen, on iskijän täytynyt olla vasenkätinen. Ja sitten kun Tolkki on kääntynyt lyöjää kohti, niin nyrkiniskutkin ovat tulleet vasemmalle puolelle, tällöinhän iskijän on täytynyt olla oikeakätinen!
Tuo ei todista mitään.
Iskijä on voinut aluksi iskeä veitsellä vasempaan käteen ja sitten kun Tolkki on kääntynyt hän ei ole voinutkaan iskeä vasemmalla kädellä, koska veitsi on siinä.
Hänen on täytynyt lyödä nopeasti oikealla (vaikka onkin vasuri) ja poistua paikalta.
Ja miksihän luet signatureani?

Stratofortress
Member
Posts:271
Joined:Thu May 30, 2002 7:25 pm

Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Stratofortress » Tue Mar 02, 2004 4:07 pm

Silkkaa kusetusta. Tää juttu haisee ja pahasti. Katsokaapa niitä kuvia siellä Soneraplazassa. Jos nyrkillä on lyöty silmäkulmaan niin, että poski vähän punottaa, niin miksi koko silmä pitää muurata umpeen sellaisella tökeröllä siteellä? Lavastusta koko kuva, varsinkin kun siinä toisessa kuvassa sitä lappua ei silmän edessä ole!
Ei välttämättä.
Käsittääkseni "haavakuva" on otettu sairaalassa ennen toimenpiteitä ja "laastarikuva" hotellissa.
Jos silmään&silmäkulmaan lyödään nyrkillä, niin veri leviää lyöntipaikan ympäristöön ja alueesta saattaa tulla paljon laajempi kun miltä ensin näyttää.
Silmäkin saattaa tulla ihan punaiseksi sisäisen verenvuodon vuoksi.
Vittu mitä salaliittoteorioita!! Ja ihan tuon kertoaksesi piti rekisteröityä tänne >=(

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by ozzie » Tue Mar 02, 2004 4:11 pm

Apostoli, emmehän me tiedä onko tuokaan totuus?

Yhtä kaikki tämä homma on menossa tosi outoon suuntaan. Nyrkkitappeluita, paskapostia, tappouhkauksia, hakkerointia, kabbalah -juttuja ja vielä puukotus... Ja onko tosiaan mistään noista jutuista vielä yhtään todenperäistä versiota tullut julkisuuteen?

Oli miten oli, musiikki alkaa jäädä taka-alalle tuollaisen freakshown jyrätessä. :buh:
Näinhän se on...

Rappion Apostoli
Jr. Member
Posts:17
Joined:Tue Mar 02, 2004 3:16 pm

Re: Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Rappion Apostoli » Tue Mar 02, 2004 4:13 pm

Last edited by Rappion Apostoli on Tue Mar 02, 2004 2:21 pm, edited 1 time in total.

Stratofortress
Member
Posts:271
Joined:Thu May 30, 2002 7:25 pm

Re: Re: Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Stratofortress » Tue Mar 02, 2004 4:20 pm

Rappion Apostoli wrote:
Tuo ei todista mitään.
Iskijä on voinut aluksi iskeä veitsellä vasempaan käteen ja sitten kun Tolkki on kääntynyt hän ei ole voinutkaan iskeä vasemmalla kädellä, koska veitsi on siinä.
Hänen on täytynyt lyödä nopeasti oikealla (vaikka onkin vasuri) ja poistua paikalta.
Heh... Juuri tuollaista kommenttia jo odotinkin joltain neropatilta. Veitsen vaihtaa kädestä toiseen sekunnin murto-osassa. Ja saisiko "väärällä kädellä" yhden kerran nopeasti huitaistua sellaisia "jälkiä" kuin Timolla oli? Teatraalisesti vielä melkein koko ukko kääreissä kuin muumio konsanaan... Ja kumma kun Jens ei kommentoi mitään tapahtuneesta. Ehkä ei halua valehdella.

Jos miehellä olisi todella ollut tappoaikeet, kuten Timo väittää, hän _tuskin_ olisi pari kertaa pistänyt pikku pintanaarmuja käsivarteen. Ei sellaisiin kukaan kuole. Enkä edes usko, että mitään on edes tapahtunut. Silkkaa fantasiaa. Omien aivojen käyttö on sallittua.
"pikku pintanaarmuja", right...
Jossain luki, että mies yritti iskeä kolmennen kerran ja viiltää kurkkuun kun Tolkki kääntyi, mutta Tolkki sai kätensä eteen, jolloin mies iski oikealla nyrkillään silmäkulmaan.
Haavakuvassa käsi kiiltää sillä tavalla, että luulen, että siihen on lääkäri ruiskuttanut puudutusainetta, joka myös muodostaa kalvon haavojen ympärille ennen tikkien ompelemista. Isäni on lääkäri, joten tiedän mistä puhun.

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by hevi_man » Tue Mar 02, 2004 4:20 pm

No arvaa olisiko äijä jääny aika nopeesti kiinni kun siinä oli Jens vieressä.
Jollakulla ihmisellä voi molemmat kädet olla yhtä vahvoja.Minun faijakin osaa kirjottaa vasemmalla kädellä vaikka on oikea kätinen.
Led by the reaper I walk in the night...

Rappion Apostoli
Jr. Member
Posts:17
Joined:Tue Mar 02, 2004 3:16 pm

Re: Re: Re: Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Rappion Apostoli » Tue Mar 02, 2004 4:25 pm

"pikku pintanaarmuja", right...
Jossain luki, että mies yritti iskeä kolmennen kerran ja viiltää kurkkuun kun Tolkki kääntyi, mutta Tolkki sai kätensä eteen, jolloin mies iski oikealla nyrkillään silmäkulmaan.
Haavakuvassa käsi kiiltää sillä tavalla, että luulen, että siihen on lääkäri ruiskuttanut puudutusainetta, joka myös muodostaa kalvon haavojen ympärille ennen tikkien ompelemista. Isäni on lääkäri, joten tiedän mistä puhun.
"Jossain luki"... Niin missä? Etkö tiedä että jutut paisuvat edetessään? Pitääkö kaikkea lukemaansa uskoa? Huom! Isäsi on lääkäri, et sinä. Eikä isäsi ammatti ei kuulu asiaan millään tavalla. Mutta kerrohan toki lisää mielenkiintoisesta suvustasi, kun kerran vauhtiin pääsit!

Stratofortress
Member
Posts:271
Joined:Thu May 30, 2002 7:25 pm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Stratofortress » Tue Mar 02, 2004 4:31 pm

Rappion Apostoli wrote:
"pikku pintanaarmuja", right...
Jossain luki, että mies yritti iskeä kolmennen kerran ja viiltää kurkkuun kun Tolkki kääntyi, mutta Tolkki sai kätensä eteen, jolloin mies iski oikealla nyrkillään silmäkulmaan.
Haavakuvassa käsi kiiltää sillä tavalla, että luulen, että siihen on lääkäri ruiskuttanut puudutusainetta, joka myös muodostaa kalvon haavojen ympärille ennen tikkien ompelemista. Isäni on lääkäri, joten tiedän mistä puhun.
"Jossain luki"... Niin missä? Etkö tiedä että jutut paisuvat edetessään? Pitääkö kaikkea lukemaansa uskoa? Huom! Isäsi on lääkäri, et sinä. Eikä isäsi ammatti ei kuulu asiaan millään tavalla. Mutta kerrohan toki lisää mielenkiintoisesta suvustasi, kun kerran vauhtiin pääsit!
Isäni on lääkäri ja luki juuri postisi ja diagnoisoi sinut selkeäksi paranoidksi.
Ei se tarkoita sitä, että tämä juttu on feikkiä, jos sinä olet paranoidi. Kuvat näyttävät minun mielestäni aivan täysin aidoilta.

dwarflander
Member
Posts:193
Joined:Thu Jan 09, 2003 5:25 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by dwarflander » Tue Mar 02, 2004 4:41 pm

just joo, niistä kuvista sen verran että lukiko jossain kuvatekstissä että ne laastarikuvat oli otettu lääkärissäkäynnin jälkeen? Mie luulen että Jens/joku on yrittäny vähän paikkailla ettei ukko vuoda kuiviin ennen lekuriin pääsyä. Ja ne verisemmät kuvat on tietenkin varsinaisesti otettu poliisia/vakuutusyhtiötä varten. Että jos sen kusipään saa joskus vastuuseen niin ei heti sen takia tarvi Tolkin matkustaa Epsanjaan asti vaan voi näyttää kuvia todisteena. Mä en ymmärrä miksei voida sen vertaa osoittaa empatiaa että odotetaan virallisia tiedotteita asiasta ennenkuin leimataan tämäkin asia feikiksi >=(
Pimeys, tästä eteenpäin olet minulle valoa.
(André Gide)

Rappion Apostoli
Jr. Member
Posts:17
Joined:Tue Mar 02, 2004 3:16 pm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Rappion Apostoli » Tue Mar 02, 2004 4:50 pm

Isäni on lääkäri ja luki juuri postisi ja diagnoisoi sinut selkeäksi paranoidksi.
Ei se tarkoita sitä, että tämä juttu on feikkiä, jos sinä olet paranoidi. Kuvat näyttävät minun mielestäni aivan täysin aidoilta.
Heh... Omaa ajattelukykyään käyttävä ihminen leimataan heti jonkun harrastelijapsykologin ja konitohtorin toimesta paranoidiksi.

Timo tuntuu olevan sinulle kovinkin rakas, kun uskot kaikki hänen juttunsa ja suhtaudut niihin täysin kritiikittömästi. Ja sitten heti mollaat ihmisiä, jotka vähänkään epäilevät Timon tempausten todenperäisyyttä. Tuollainen sokea idolin ihannointi ja puolustelu yleensä loppuu murrosiän jälkeen. Sinulla lienee jäänyt se päälle? Ihminen se Timokin vain on, ei jumala.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Sir. Decadence » Tue Mar 02, 2004 4:54 pm

Jep.
Ei heti ruveta tuomitsemaan.
Ja jotenkin minulle jäi sellainen mielikuva, että Jens oli juuri kuvaillut tuota hyökkääjää.
Eli ei hän ihan suu supussa ole jutusta ollut, näin muuten kylläkin.
Mutta odotetaan nyt sentään, kaikki on mahdollista kunnes toisin todistetaan.
Ja miksihän luet signatureani?

Rappion Apostoli
Jr. Member
Posts:17
Joined:Tue Mar 02, 2004 3:16 pm

Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Rappion Apostoli » Tue Mar 02, 2004 4:57 pm

Kohta te suivaantuneet fanaattiset Tolkki-fanit varmaan tulette ja puukotatte minutkin.
Last edited by Rappion Apostoli on Tue Mar 02, 2004 2:59 pm, edited 1 time in total.

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by hevi_man » Tue Mar 02, 2004 4:57 pm

Ajattalitko tehdä täällä foorumilla muutakin ku epäillä Stratovariusta ja haukkua Tolkkia julkisuuden kipeäksi paskaksi??
Led by the reaper I walk in the night...

Rappion Apostoli
Jr. Member
Posts:17
Joined:Tue Mar 02, 2004 3:16 pm

Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Rappion Apostoli » Tue Mar 02, 2004 5:03 pm

hevi_man wrote:
Ajattalitko tehdä täällä foorumilla muutakin ku epäillä Stratovariusta ja haukkua Tolkkia julkisuuden kipeäksi paskaksi??
Voitko täsmentää, millä sanoilla olen Tolkkia haukkunut? Minuahan tässä on ehditty jo haukkumaan vaikka miksi, ja eräs TT on useampaankin kertaan haistattanut pitkät kaikille orkesterinsa kotisivuilla. Minä sentään pysyn asiallisella linjalla kielenkäytön suhteen, kuten Kotipeltokin. Pisteet Jarille, Jörgille ja Kotipellolle. Paljon ovat saaneet kestää, ja silti osaavat käyttäytyä sekä lavalla että sen ulkopuolella.

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Raven » Tue Mar 02, 2004 5:59 pm

hevi_man wrote:
Ajattalitko tehdä täällä foorumilla muutakin ku epäillä Stratovariusta ja haukkua Tolkkia julkisuuden kipeäksi paskaksi??
Itse en hauku Tolkkia paskaksi, mutta julkisuudessa on Stratoteatteri pyörinyt aika kiitettävästi... Voisi melkein väittää, että syksyllä ei ole ollut viikkoa ilman skandaalia...

Kuinkakohan monta juttua Stratoista tai Tolkista on tehty näihin Ilta- alkuisiin roskalehtiin syksyn aikana. Varmasti enemmän kuin Matti Nykäsestä tai Saijasta ja Upista. Jossain vastauksessaan Tolkki itsekin vastasi tiedusteluun, miksi hänestä oli juttu seiskassa, että "Any publicity is good publicity"... Siinä näkökulmaa.
...Tell me why
No heart to cry
Hang me high...

Nightwish - Romanticide

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Jaakko » Tue Mar 02, 2004 6:21 pm

Vai niin. Ei tässä muuta tiedä sanoa kun että perkele on homma huipussaan. Odotellaanpa asiallisia tietoja ennen kuin aletaan koko maailmaa kaatamaan tällä metelillä, jookos? Turha spekulointi, huhujen keksiminen ja levittäminen ynnä muut helvettiin ja samaten ylitunteikkaat reaktiot uutisiin joiden todenperäisyys on toistaiseksi epävarmaa.

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Re: Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by hevi_man » Tue Mar 02, 2004 6:24 pm

Rappion Apostoli wrote:
hevi_man wrote:
Ajattalitko tehdä täällä foorumilla muutakin ku epäillä Stratovariusta ja haukkua Tolkkia julkisuuden kipeäksi paskaksi??
Voitko täsmentää, millä sanoilla olen Tolkkia haukkunut? Minuahan tässä on ehditty jo haukkumaan vaikka miksi, ja eräs TT on useampaankin kertaan haistattanut pitkät kaikille orkesterinsa kotisivuilla. Minä sentään pysyn asiallisella linjalla kielenkäytön suhteen, kuten Kotipeltokin. Pisteet Jarille, Jörgille ja Kotipellolle. Paljon ovat saaneet kestää, ja silti osaavat käyttäytyä sekä lavalla että sen ulkopuolella.
Et oo varmaan tietone kaikista tän foorumin tapahtumista ton perusteella.
Et ole suoranaisesti haukkunut, mutta oon saanu vahvasti sellasen vaikutelman.
Led by the reaper I walk in the night...

Locked