Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland
Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by jufoso » Thu Mar 25, 2004 9:05 pm

Niin että tietääkö kukaan sellasta bändiä kuin Heavenly?
Täällläpäin biisit soi aina kun koneella oon. Ja jos joku on kuullut biisejä tai jotain sinne päin, niin kertokaa ihmeessä mielipiteitä!
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Sleeper7135 » Thu Mar 25, 2004 9:22 pm

Jotain sampleja joskus kuulin ja suoraan sanottuna huonoja oli. Eihän ne näytteet totuutta kerro mutta en kyllä rahojani tuon bändin suuntaan ole heittelemässä.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
cliff
Sr. Member
Posts:3362
Joined:Fri Apr 19, 2002 10:38 pm
Location:Tampere

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by cliff » Thu Mar 25, 2004 9:23 pm

jufoso wrote:
Niin että tietääkö kukaan sellasta bändiä kuin Heavenly?
(sorry if I speak english but it is much easier for me. hope you can understand english.
Heavenly is considered as a mix between these bands : Angra / Stratovarius / Gamma Ray / Helloween / Freedom Call / Rhapsody

I guess Fairyland (french band) could be an alternative.
it's really close to Rhapsody. their first album is really good.
Personally i would recommand you the band "Manigance". I am not sure it's the same kind of music as Heavenly, but personally i love Heavenly, and i really love Manigance. It's also a french band, with, as a surprised, a singing in french.
Manigance are really popular in Japan. take this as a demonstration of quality :)

I hope i could help.

And sorry again for the english...
<b>This is wrong</b>

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Piiuska » Thu Mar 25, 2004 9:27 pm

Juuh, Heavenly on tosi hyvä bändi.
Mulla on se niiden toinen albumi, ja uusimmalta olen kuullut muutamia biisejä. Kiitokset Cliffille siitä, että uusinta olen kuullut :)
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
cliff
Sr. Member
Posts:3362
Joined:Fri Apr 19, 2002 10:38 pm
Location:Tampere

Re: Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by cliff » Thu Mar 25, 2004 9:32 pm

Piiuska wrote:
Kiitokset Cliffille siitä, että uusinta olen kuullut :)
Ole hyvä... sä öt minun ystäväni ;)
<b>This is wrong</b>

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Figaro1 » Thu Mar 25, 2004 10:33 pm

Vaikka power onkin jees, en tykkää. Liian tuhnuiset soundit, ja korvaan särähtävä laulaja.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by jufoso » Thu Mar 25, 2004 10:53 pm

No prob cliff!
I understood that perfectly.
Thanks for your opinion!

Hyviä mielipiteitä. Musta taas, Figaro, laulajan ääni on todella hieno. Mutta jokaisen korva kuulee se omalla korvallaan.
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Figaro1 » Thu Mar 25, 2004 11:21 pm

Voi tosin olla että tuhnuinen miksaus on myös laulajan kohtalo joten ehkä livenä toimisi paremmin. Jos soundit olisivat "kiilotetummat" ja sitten kuuntelisin enemmän laulajaa voisin tykätä mutta tähän asti ei kyllä ole avautunut.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Faxon
Member
Posts:116
Joined:Tue Oct 15, 2002 11:15 am

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Faxon » Fri Mar 26, 2004 11:52 am

Joo, onhan se tuttu. Loistavaa poweria!! Levyhyllystä löytyy Dust to Dust ja Sign Of The Winner.
Perhana mitkä sävärit!

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by jufoso » Fri Mar 26, 2004 7:03 pm

Faxon wrote:
Joo, onhan se tuttu. Loistavaa poweria!! Levyhyllystä löytyy Dust to Dust ja Sign Of The Winner.
Mistähän muuten mahtaa levyjä löytyä?
Ite oon kyl ettiny mut ei vielä ainakaa oo löytyny.
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

Venus
Member
Posts:269
Joined:Wed Oct 16, 2002 1:33 pm

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Venus » Fri Mar 26, 2004 8:39 pm

Välillä menee kyllä liian poweriks, mutta muuten ihan jees. Tämä uusin varsinkin kuullostaa oikein mukavalta..muutama kipale omalla koneellkin löytyy.. :)
My my my i yi woo..
M M M My Sharona, M M M My Sharona !!

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Zeke89 » Fri Mar 26, 2004 9:21 pm

Olen kuullut bändistä, ja bändin joitakin sampleja mutta ei oikein iske...
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Metal Messenger
Jr. Member
Posts:49
Joined:Sat Dec 28, 2002 11:49 pm

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Metal Messenger » Fri Mar 26, 2004 9:29 pm

Omistan yhtyeen kaikki kolme levyä ja olen nähnyt yhtyeen livenä.Keikka oli todella hyvä.Levyjä saa monista levykaupoista ja anttiloista ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.Parasta metallia mitä Ranskasta saa. :evilgrin:
Pardon fucking me,who the fuking fuck is jesus.I`m the motherfuking new messiah.For the fucking world. Hah hah haa! Edguy - New age messiah.

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Strato4ever » Fri Mar 26, 2004 11:14 pm

Poltettuna löytyy Sign of the Winner tuolta jostakin. Muistaakseni ihan ok bändi, enempää en ole jaksanut tutustua.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by SirJuzzi » Sat Mar 27, 2004 11:59 am

Koitin joskus tutustua bändiin, kun oli powermetal vielä se ykkösjuttu. Vaan ei kolahtanut silloinkaan. Nykyään tuskin sitäkään vähää.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by NightOwl » Sat Mar 27, 2004 12:30 pm

Bändillä on niin typerä nimi, että ei paljon kiinnostanut tutustua silloin kun ensimmäisen kerran luin mokoman bändin olemassaolosta. Mutta kai ne ennakkoluulot voisi unohtaa ja tutustua...
Great Power gives me a freakin' headache.

Jack the Jester
Member
Posts:54
Joined:Mon Dec 02, 2002 10:10 am

Re: Re: Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Jack the Jester » Sat Mar 27, 2004 4:34 pm

jufoso wrote:
Faxon wrote:
Joo, onhan se tuttu. Loistavaa poweria!! Levyhyllystä löytyy Dust to Dust ja Sign Of The Winner.
Mistähän muuten mahtaa levyjä löytyä?
Ite oon kyl ettiny mut ei vielä ainakaa oo löytyny.
Missäpäin oikein asustelet, kyllä nimittäin Heavenlyn levyjä löytyy helposti myös pääkaupunkiseudun ulkopuolelta... tai ainakin Porista...

Bändin tuorein levy (eli Dust to Dust) on nimenomaan kokonaisuutena
yksi parhaista hevilevyistä mitä olen koskaan kuullut... en kerta kaikkiaan keksi tarpeeksi ylistäviä sanoja joilla ko. lättyä kuvailisin... aivan uskomattoman hienoja ja monitasoisia biisejä... Myös kakkoslevy Sign of the Winner on hyvä

Jos siis pidät powerista niin älä missaa Heavenlyä, nimittäin kyllä siinä tapauksessa mahtaa harmittaa sitten kun makaa mullan alla...
\"Elämä on kallis,
se maksaa ihmisen hengen...\"

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Pentelesh » Sat Mar 27, 2004 4:50 pm

Lainatakseni Edguyta, niin "Pardon Fucking Me!" Ne te jotka olette kuulleet vain pari samplea ja niiden perusteella alatte arvostelemaan, niin aika köyhällä pohjalla olette. Jos sample on ajoitettu aikavälille 1.30-2.15 niin kuinka moni tietää mitä biisissä/biiseissä tapahtuu muuna aikoina, ties vaikka Heavenlyn biiseissä olisikin niitten sampleaikojen ulkopuolella pelkkää blastbeattiä.

Mutta Dust To Dustin omistan sekä debyytin Coming From The Sky, ja molemmat ovat kyllä omistamisen arvosia, hienoja laulu stemmoja, makeita kitara-kuvioita/sooloja sekä 1000w antavia hevi ralleja. Suositellaan oikein lämpimästi.

User avatar
Faxon
Member
Posts:116
Joined:Tue Oct 15, 2002 11:15 am

Re: Re: Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Faxon » Sun Mar 28, 2004 11:57 am

jufoso wrote:
Faxon wrote:
Joo, onhan se tuttu. Loistavaa poweria!! Levyhyllystä löytyy Dust to Dust ja Sign Of The Winner.
Mistähän muuten mahtaa levyjä löytyä?
Ite oon kyl ettiny mut ei vielä ainakaa oo löytyny.
Nuo levyt olen luultavasti ostanut Saksasta, mistä muutenkin ostan suurimman osan levyistäni.
Perhana mitkä sävärit!

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: Re: Re: Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by jufoso » Tue Mar 30, 2004 8:15 pm

Jack the Jester wrote:
Missäpäin oikein asustelet, kyllä nimittäin Heavenlyn levyjä löytyy helposti myös pääkaupunkiseudun ulkopuolelta... tai ainakin Porista...

Bändin tuorein levy (eli Dust to Dust) on nimenomaan kokonaisuutena
yksi parhaista hevilevyistä mitä olen koskaan kuullut... en kerta kaikkiaan keksi tarpeeksi ylistäviä sanoja joilla ko. lättyä kuvailisin... aivan uskomattoman hienoja ja monitasoisia biisejä... Myös kakkoslevy Sign of the Winner on hyvä

Jos siis pidät powerista niin älä missaa Heavenlyä, nimittäin kyllä siinä tapauksessa mahtaa harmittaa sitten kun makaa mullan alla...
Juu no Lahdessahan sitä asustellaan, mutta en oo kyl käyny ettimässä kun anttilasta, mutta sieltä en löytänyt. Pitää siis sisukkaasti vaan jatkaa ettimistä.

Ja en todellakaan ole missaamassa bändiä, vaan yritän just saada ton Dust to Dustin keinolla millä hyvänsä käsiini. Onhan mulla koneellakin muutamia biisejä, mutta enempi kuitenkin kannatan aitoja levyjä.
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

Jack the Jester
Member
Posts:54
Joined:Mon Dec 02, 2002 10:10 am

Re: Re: Re: Re: Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Jack the Jester » Wed Mar 31, 2004 6:36 pm

jufoso wrote:
Jack the Jester wrote:
Missäpäin oikein asustelet, kyllä nimittäin Heavenlyn levyjä löytyy helposti myös pääkaupunkiseudun ulkopuolelta... tai ainakin Porista...

Bändin tuorein levy (eli Dust to Dust) on nimenomaan kokonaisuutena
yksi parhaista hevilevyistä mitä olen koskaan kuullut... en kerta kaikkiaan keksi tarpeeksi ylistäviä sanoja joilla ko. lättyä kuvailisin... aivan uskomattoman hienoja ja monitasoisia biisejä... Myös kakkoslevy Sign of the Winner on hyvä

Jos siis pidät powerista niin älä missaa Heavenlyä, nimittäin kyllä siinä tapauksessa mahtaa harmittaa sitten kun makaa mullan alla...
Juu no Lahdessahan sitä asustellaan, mutta en oo kyl käyny ettimässä kun anttilasta, mutta sieltä en löytänyt. Pitää siis sisukkaasti vaan jatkaa ettimistä.

Ja en todellakaan ole missaamassa bändiä, vaan yritän just saada ton Dust to Dustin keinolla millä hyvänsä käsiini. Onhan mulla koneellakin muutamia biisejä, mutta enempi kuitenkin kannatan aitoja levyjä.
No niitä mistään Anttilasta löydäkään, esimerkin vuoksi voin mainita että täällä Porissa on kolme levykauppaa enkä ole löytänyt Heavenlyn levyjä kuin yhdestä niistä... ei niitä Suomessa mitenkään liikaa ole jaossa...
\"Elämä on kallis,
se maksaa ihmisen hengen...\"

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by jufoso » Thu Apr 01, 2004 1:00 pm

Pitää vaan tarmokkaasti vielä ettiä, ja jos en löydä niin kyllähän sen aina netistä voi tilata.
Last edited by jufoso on Thu Apr 01, 2004 10:01 am, edited 1 time in total.
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Stratoflier » Fri Apr 30, 2004 10:16 am

No eka levy ei iske!!! Se on tuhnuinen... Mutta uusi levy rocks!
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by ElDiablo » Fri Apr 30, 2004 2:30 pm

Kaksi ekaa levyä on ollut hyllyssä ties kuinka kauan. Kai tuo kolmaskin pitäisi joskus käydä noukkimassa pois.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

Infnity
Member
Posts:83
Joined:Wed Nov 26, 2003 2:41 pm
Location:Helsinki

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Infnity » Fri May 07, 2004 4:34 pm

Itselläni on kaksi ekaa levyä ja kolmas pitäis ostaa.
Kerran olen nähnyt Heavenlyn livenä (Edguyn lämppärinä) ja vaikka setti oli lyhyt niin kyllä potki perseelle. ;)

Omasta mielestäni Ben Sotton ääni on uskomattoman upea ja kuuluu kolmen parhaimpaan kärkeen Kotipellon ja Sammetin jälkeen.
I don't know what time is made to be
If it is a friend or enemy or does it only run
Run to set and end
Secrets of a crazy dream or just a bad
Reality, I don't know

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Figaro1 » Fri May 07, 2004 5:59 pm

Menee off-topiciksi mutta kai se nyt saa vähän mennäkin:

On paljon bändejä jotka soittavat levyllä aivan loistavasti ja eivät toimi livenä ollenkaan. Sitten on aivan päinvastaisia bändejä myös.

Olen kuullut myös uudempia Heavenlyn levyjä ja ei kyllä iskeneet yhtään enempää kuin SOTW jonka myin pois aikoja sitten.

Olen muuten myös itse omalta kohdaltani huomannut että levyn soundi vaikuttaa aikalailla siihen jaksaako sitä kuunnella vai ei. Jos soundi on "ärsyttävä", esim. virveli miksattu liian tiukaksi tai vastaavasti rummut kuullostavat pahvilaatikoilta, ei levyjä jaksa kuunnella vaikka musiikki "toimisikin"
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: Re: Keskustelua mielipiteiden jakajasta, eli Destinystä

Post by Skelethos » Fri May 07, 2004 10:11 pm

Sign Of The Winner tarttui kuudella eurolla mukaan Anttilan alelaatikosta. Aluksi kuulosti (ja näytti kansia myöten) kakkosluokan Gamma Ray -kopiolta, mutta ajan kanssa olen alkanut pitää levystä aina vaan enemmän. Suosikkibiisini levyltä lienee Still Believe ...jos kiinnostaa. Voisi kai nuo muutkin levyt joskus hankkia ellei olisi tsbiljoonan muun bändin levyjä ostettavana.

Administrator
Administrator
Posts:54
Joined:Sat Jul 20, 2002 9:43 am

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Administrator » Wed Aug 04, 2004 10:10 pm

Itse kyllä kuulun myös Heavenly uuden levyn Dust to Dust faneihin. Ja sehän parani vanhetessaan. Ei kovin moni levy nykypäivänä enää toimi niin. Toinen loistava esimerkki levystä, joka paranee kuuntelu kuuntelulta on Nightwishin Once.

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Onko kenellekään Heavenly tuttu?

Post by Raven » Thu Aug 05, 2004 6:47 am

Itseltäni löytyy tuo Dust to Dust levyhyllystä, ja kuten joku sanoi niin kyseessä on meikäläisenkin mielestä sellainen levy joka "aukeaa" useamman kuuntelukerran jälkeen. En tiedä olenko ainoa, mutta itselläni tuli paikkapaikoin levystä mieleen metalliooppera Avantasia, ainoastaan sillä erotuksella, että tältä levyltä löytyy ainoastaan yksi laulaja.

Laulaja Ben Sottosta sen verran, että kyseessähän todellakin on aivan vitun kova laulaja. Ainoa asia mikä paikkapaikoin levyllä itseäni ärsyttää on se, että Sotto joissain kohdissa yrittää "väkisin" vetää liian korkealta... Vaikka miehellä olisi rekisteriä laulaa matalampaakin helvetin hyvin...

User avatar
black39
Jr. Member
Posts:14
Joined:Thu Dec 23, 2004 5:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Heavenlyn uus poppoo

Post by black39 » Wed Nov 09, 2005 1:42 pm

Niihän se sit kävi et vuosi sit heavenlyn porukka hajos.
Ensimmäinen ivideopätkä uudella jäsenistöllä on ladattavissa, heavenlyn kotisivuilta.

Kuuntelin maladaptivea, sitä bändiä minkä perustivat Fred leclerc, max pilo ja PE Pelisson. Heavenlyhän hajos juuri musikillisiin erimiellisyyksiin. Ja kyl huomaa ku kuuntelee Fredin laulua ja muutenki musiikkityyli on aivan eri mitä Heavenlyn aikoihin.

http://www.maladaptive.net/uk/home.htm

Ei kyl muhun iskeny, nyt vaan ootellaan uutta heavenlyn levyä. Tai demo tais i tulla ensin..
!HEAVENLY METAL!

Locked