Tolkki kotiutunut

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm
Re: Re: Tolkki kotiutunut

Post by Raven » Tue May 04, 2004 9:22 pm

Gallowspole wrote:
Mä en taas nää tolkissa muuta ku positiivista :D jokainen tekee virheitä ja virheistä opitaan, mut silti Tolkki on tuonut paljon omaan elämääni ainakin..
Olen kanssasi aivan samoilla linjoilla. Jos musiikista puhutaan, niin mun mielestä Tolkki ei yhtään huonoa levyä ole väsännyt... Niin Straton kuin hänen soolotuotannostaan olen tullut hemmetin hyvälle mielelle.

Ja pakko sanoa... Olisi se mahdollinen Katriinan kanssakin tehty levy ollut hyvä. Varmasti. =P :D :) ;)
...Tell me why
No heart to cry
Hang me high...

Nightwish - Romanticide

IceTear1
Sr. Member
Posts:311
Joined:Mon Mar 04, 2002 1:17 pm
Contact:

Re: Tolkki kotiutunut

Post by IceTear1 » Tue May 04, 2004 10:36 pm

Viimein sellainen lausunto, jota olisin jo odottanut joululta. Itse ollut tuota mieltä kokoajan.
Make the best out of your dreams...

fingercutter
Jr. Member
Posts:4
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:52 pm

Re: Tolkki kotiutunut

Post by fingercutter » Wed May 05, 2004 1:19 am

Ehkäpä Tolkki (+muut) haluaa opettaa meille, että kaikkea mitä missäkin kerrotaan ei aina kannata ihan absoluuttisesti uskoa, ja näyttää kuinka helposti ihmisiä voidaan vetää höplästä! :eyes Ja samalla Strato saa tositosi paljon julkisuutta, kuten myös Kotipelto, jonka sooloalbumin julkaisu on ajoitettu aika hyvin...
Että "miettikääpä sitä".

Tämä nyt vaan on tämmöstä spekulointia, johon mulla on täysi oikeus, eikä kenenkään tarvii vetään siitä hernettä sierameen!!!
>=( :D Ehkä nämä asiat selviää joskus, ehkä ei koskaan...

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Tolkki kotiutunut

Post by ElDiablo » Wed May 05, 2004 5:18 pm

Hienoa, että Timo on kotiutunut. Mutta minusta olisi harvinaisen hölmöä pistää pillit pussiin jos ei alkuperäiset jäsenet takaisin kelkkaan lähde. Toki Jörg saattaisi jopa tulla takaisin lausuntojensa sävyn puolesta, mutta Kotipelto on ainakin varsin kylmästi puhunut Straton keikoistakin. Joten miksi ei jatkaa eri laulajalla? Jos MissK on kerran valittu jo ajat sitten, osaa laulaa uudet biisit pysyy kasassa jne? Ja hyvät rahatkin käärittäisiin jatkon myötä?

Jos tämä suht naivi ajattelu "Oikeasta Stratovariuksesta" on totta, niin bändi olisi pitänyt kuopata jo ennen ekaa levyä, tai Ikosen ja Lassilan lähdettyä tai Kotipellon ja Jörgin lähdettyä, mutta näin ei käynyt. Tässä vaiheessa tämmöinen toiminta ei kuulosta yhtään järkevältä, oli diagnoosi mitä tahansa.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Tolkki kotiutunut

Post by hevi_man » Wed May 05, 2004 5:37 pm

Niinhän tuo on, hyvä juttu.
Led by the reaper I walk in the night...

thejanne84
Member
Posts:115
Joined:Fri Dec 12, 2003 1:59 pm

Re: Re: Tolkki kotiutunut

Post by thejanne84 » Wed May 05, 2004 6:15 pm

Tolkki on vitun jees!
Last edited by thejanne84 on Wed May 05, 2004 3:20 pm, edited 1 time in total.

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Re: Re: Tolkki kotiutunut

Post by ElDiablo » Wed May 05, 2004 6:35 pm

ElDiablo wrote:
Jos tämä suht naivi ajattelu "Oikeasta Stratovariuksesta" on totta, niin bändi olisi pitänyt kuopata jo ennen ekaa levyä, tai Ikosen ja Lassilan lähdettyä tai Kotipellon ja Jörgin lähdettyä, mutta näin ei käynyt. Tässä vaiheessa tämmöinen toiminta ei kuulosta yhtään järkevältä, oli diagnoosi mitä tahansa.
thejanne84 wrote:
Älä ny viitti. Milläköhän kokoonpanolla Stratovarius tuli tunnetuksi ? Siitä minun mielestäni tässä on kyse. Ainakaan Miss K:n laulamana Stratovarius ei olisi ollut Stratovarius minulle, sanokaa te muut mitä sanotte.
Mikä bändi otti laulajakseen MissK:n ja uutena rumpalinakin käväisi nimellisesti Andreas Johansson?

Millä kokoonpanolla Helloween tuli kuuluisaksi? Tahi Senteced, Nightwish, Amorphis, Megadeth?

Jos heti oltaisiin pistetty pillit pussiin olisi se kuulostanu vähän paremmalta, kuten jo totesin.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki kotiutunut

Post by Figaro1 » Wed May 05, 2004 7:07 pm

Quoting El Diablo: "Millä kokoonpanolla Helloween tuli kuuluisaksi? Tahi Senteced, Nightwish, Amorphis, Megadeth?"

Helloween Kisken kanssa, Sentenced Jarwan kanssa. Sen sijaan en ymmärrä kolmea jälkimmäistä bändiä ollenkaan. Nightwishissä Sami on ainoa joka vaihtui, Amorphiksessa säveltäjät Esa ja Tomi ovat olleet koko ajan messissä ja Megadeathissakaan tuskin oli kyse Gar Samuelssonin ja sen eronneen kitaristin(en muista nimeä)bändissä olosta
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

thejanne84
Member
Posts:115
Joined:Fri Dec 12, 2003 1:59 pm

Re: Tolkki kotiutunut

Post by thejanne84 » Wed May 05, 2004 7:21 pm

Nightwishissähän vaihtui joku vähemmän asioista vastannut soittajapoju. Turusen tai Holopaisen lähtiessä Nightwish ei olisi Nightwish.
Last edited by thejanne84 on Wed May 05, 2004 4:31 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki kotiutunut

Post by Figaro1 » Wed May 05, 2004 8:31 pm

*kalja näyttää tuovan rohkeutta*

Ja en voi sitten kerta kaikkiaan tajuta siten miten jostain h-vetin bändistä/sen jäsenestä tehdään joku "ikoni" joka kaatuu heti kun yksi jäsen vaihtuu/bändi lopettaa, ja sen jälkeen ruetaan sylkemään sen ikonin päälle. Luulisi näillä "pikkusieluilla" olevan tärkeämpiäkin murheita!
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

thejanne84
Member
Posts:115
Joined:Fri Dec 12, 2003 1:59 pm

Re: Re: Tolkki kotiutunut

Post by thejanne84 » Wed May 05, 2004 9:03 pm

Figaro1 wrote:
*kalja näyttää tuovan rohkeutta*
Näköjään. Mutta eikös sinun pitänyt juoda vain 1-2 kaljaa kerrallaan? Niin väitit tuolla toisella topicilla.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki kotiutunut

Post by Figaro1 » Wed May 05, 2004 9:42 pm

Mitäs se määrä tähän kuuluu? :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

thejanne84
Member
Posts:115
Joined:Fri Dec 12, 2003 1:59 pm

Re: Tolkki kotiutunut

Post by thejanne84 » Wed May 05, 2004 9:51 pm

Mutta joo, yhet sille. *kippis*
Last edited by thejanne84 on Wed May 05, 2004 6:52 pm, edited 1 time in total.

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Re: Tolkki kotiutunut

Post by ElDiablo » Thu May 06, 2004 1:20 am

thejanne84 wrote:
Eipä nykyinen Helloween enää olekaan Helloween.
Kummasti vain käyttävät sitä nimeä, ihan niin kuin Stratovarius on käyttänyt samaa nimeä levytyshistoriansa aikana.
thejanne84 wrote:
Dave Mustaine = Megadeth
Timo Tolkki = Stratovarius
thejanne84 wrote:
Mä en ole kokenut Amorphikselle enkä Sentencedille mitään kokoonpanoa ykköskokoonpanoksi.
Pasi ja Jan Rechberger (vaikka nykyään onkin takaisin bändissä) ja Sentecedillä Jarva.

Tässä nyt juuri taistellaankin sitä ykköskokoonpano illuusiota vastaan.
thejanne84 wrote:
Nightwishissähän vaihtui joku vähemmän asioista vastannut soittajapoju. Turusen tai Holopaisen lähtiessä Nightwish ei olisi Nightwish.
Niin kuinkas paljon materiaalia Jörg ja Kotipelto kirjoittivat Stratovariukselle?

Ei tässä mitään henkilökohtaista, kuten jo sanoinkin, niin taistelen vain tuota OikeaKokoonpano(tm) illuusiota vastaan.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

User avatar
Wishmaster
Sr. Member
Posts:410
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:01 pm

Re: Re: Re: Tolkki kotiutunut

Post by Wishmaster » Thu May 06, 2004 5:21 am

ElDiablo wrote:
Ei tässä mitään henkilökohtaista, kuten jo sanoinkin, niin taistelen vain tuota OikeaKokoonpano(tm) illuusiota vastaan.
Eiköhän se kuitenkin ole Tolkin oma asia mikä hänen mielestään on tämä "OikeaKokoonpano"? Tolkkihan ne biisitkin on tehnyt. Enkä edes nää tässä mitään illuusiota. Kuten Tolkki kirjoitti: "I felt what many Stratovarius fans must have felt about the turmoil and changes in the band they love. And finally I saw it clearly. Stratovarius is Timo Kotipelto, Jens Johansson, Jörg Michael, Jari Kainulainen and Timo Tolkki."
Think 3 times before you wish.

thejanne84
Member
Posts:115
Joined:Fri Dec 12, 2003 1:59 pm

Re: Re: Re: Tolkki kotiutunut

Post by thejanne84 » Thu May 06, 2004 8:43 am

Turha mun tätä on inttää. Mä ajattelen näin ja sä noin. Sä olisit halunnut kuulla Miss K:ta Stratossa, minä taas ehdottomasti en. Ei mulla henkilönä sinua eikä häntä vastaan mitään ole. Mä vaan sanon kun mun sisältäni kumpuaa ääni että ei vittu, there's something wrong with the picture.
Last edited by thejanne84 on Thu May 06, 2004 6:35 am, edited 1 time in total.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki kotiutunut

Post by Figaro1 » Thu May 06, 2004 11:25 am

the janne84 wrote:
Mutta se ei tarkoita sitä että nykyinen Helloween olisi Helloween. Kyllähän Iommikin piti kiinni loppuun asti Black Sabbath -nimestä, mutta vitut se mitään Sabbathia oli Ozzyn lähdön jälkeen.

Mielestäni asia on edelleenkin tasan niin että niin kauan kun bändin säveltämisestä huolehtiva jäsen siinä bändissä pysyy, on nimeä turha vaihtaa. Esim. Straton ja Sabbathin kohdalla olisi nimen vaihto täysin turhaa, koska Tolkki on edelleen Stratoissa ja Iommi Sabbathissa


the janne84 wrote:
Väärin. Stratovarius = Tolkki + Kotipelto

Miksi Kotipelto? Siksikö että hän kirjoitti 3-4 biisiä bändille? Vai siksi että hän laulaa suurimmalla osasta levyjä?


thejanne84 wrote:
Vaikka Tolkki on säveltäjä, jäisi Stratovarius aika tyngäksi ilman laulajaa, joka nyt minulle on Kotipelto. Laulaja on se tekijä bändissä, mihin kiinnitetään eniten huomiota, joten jonkun muun pudottaminen ei ole niin tarkaisevaa.

Tuossa olet mielestäni oikeassa mutta kun tilanne kuitenkin nyt sattuu olemaan Stratossa se että se on enempi vähempi Tolkin Bändi niin mielestäni laulajan voi vielä vaihtaakin tässä tapauksessa. Aivan samoin minun mielestäni Bruce Dickinson ei ole Iron Maiden.

thejanne84 wrote:
Mutta se ei tarkoita sitä että nykyinen Helloween olisi Helloween. Kyllähän Iommikin piti kiinni loppuun asti Black Sabbath -nimestä, mutta vitut se mitään Sabbathia oli Ozzyn lähdön jälkeen.

Oli/on se, eri laulajalla vaan.

thejanne84 wrote:
Ja huonosti taistellaan. Paskoja levyjähän ne ovat vääntäneet Sentenced ja Amorphis.

Niin, paskojahan ne tosiaankin ovat, ei siitä pääse mihinkään. Sinäkin olet kusipää kun sanoit noin.

thejanne84 wrote:
Hohhoijaa. Mä väittäisin että kotipelto on silti hieman tärkeämpi elementti Stratovariukselle kuin joku jonka korvaamista varmaan osa faneista ei edes ikinä huomannut. Puhun nyt siis siitä Nightwishin pojusta.

No siinä olen samaa mieltä että joku Sami nyt oli sen vaisun persoonan ja soittimensa takia helppo korvata. Kotipelto ei kuitenkaan ole Straton johtava elementti, vaikka taasen ymmärränkin miksi noin ajattelet.


thejanne84 wrote:
Okei, ei se mitään. Sulle siis mikä tahansa bändi voi toimia ihan millä tahansa kokoonpanolla ja säilyttää nimensä.
Mulle se taas ei ole yks ja sama. Mulle laulajan vaihtuminen merkitsee joissain tapauksissa, joissain ei. Ei tämä ole niin mustavalkoista, että sama pätee kaikkien bändien kohdalla. Joissakin laulajan muutos ei haittaa. Otetaan esimerkkinä Anthrax, joka vaihtoi monen hyvän levyn jälkeen laulajaa Belladonnasta Bushiksi. Ja paljon paremman laulajan ottivatkin.
Tämä Stratovariuksen tapaus taaskuuluu niihin, joissa laulajan vaihtuminen merkitsee. Kotipelto on huippulaulaja ja bändin kulmakivi. Sinänsä mä olisin kyllä pitänyt Stratovariusta Stratovariuksena, jos Tolkki olisi itse alkanut taas laulamaan.

Tästä olen siis eri mieltä. Kuten jo sanoin, niin kauan kun mies joka tekee 96 % biiseistä pysyy bändissä jonka on itse perustanut ei nimen vaihdossa ole mitään järkeä

thejanne84 wrote:
Turha mun tätä on inttää. Mä ajattelen näin ja sä noin. Sä olisit halunnut kuulla Miss K:ta Stratossa, minä taas ehdottomasti en. Ei mulla henkilönä sinua eikä häntä vastaan mitään ole. Mä vaan sanon kun mun sisältäni kumpuaa ääni että ei vittu, there's something wrong with the picture.

Sitten jätät ostamatta ne mahdollisesti tulevat levyt joilla MissK esiintyy ja diggailet vanhempia levyjä kaikessa rauhassa, simple as that
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Tolkki kotiutunut

Post by Gallowspole » Thu May 06, 2004 11:45 am

the janne84 wrote:
Väärin. Stratovarius = Tolkki + Kotipelto

Tosta olen samaa mieltä, vaikka tolkki on bändin johtohahmo, strato tuli tunnetuks kuitenki vasta kun kotipelto astui kehiin.

Ja olen silti samaa mieltä tuosta että joku projektikin miss koon kanssa ois ihan hyvä.. sais kuulla vähän millainen hän ois ollu. Eipä tuo silleen kiinnosta, mutta silti. Ketään ei voi tuomita ilman kuulemista.
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

Invinoveritas
Member
Posts:123
Joined:Mon Jan 19, 2004 5:29 pm

Re: Tolkki kotiutunut

Post by Invinoveritas » Thu May 06, 2004 1:06 pm

Eh, makuasiasta sen enemmän välittämättä, "Tästä olen siis eri mieltä. Kuten jo sanoin, niin kauan kun mies joka tekee 96 % biiseistä pysyy bändissä jonka on itse perustanut ei nimen vaihdossa ole mitään järkeä" ja "Stratovarius perustettiin vuonna 1984 kolmen soittajan toimesta. Nuo soittajat olivat Rumpalivokalisti Tuomo Lassila, Basisti John Vihervä ja Kitaristi Staffan Stråhlman." eivät oikeen osu...
In the morning, don't say you love me, cause I'll only...

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Re: Re: Tolkki kotiutunut

Post by Stratosfear » Thu May 06, 2004 2:26 pm

thejanne84 wrote:
ElDiablo wrote:
Timo Tolkki = Stratovarius
Väärin. Stratovarius = Tolkki + Kotipelto

Vaikka Tolkki on säveltäjä, jäisi Stratovarius aika tyngäksi ilman laulajaa, joka nyt minulle on Kotipelto. Laulaja on se tekijä bändissä, mihin kiinnitetään eniten huomiota, joten jonkun muun pudottaminen ei ole niin tarkaisevaa.
ElDiablo wrote:
Niin kuinkas paljon materiaalia Jörg ja Kotipelto kirjoittivat Stratovariukselle?
Hohhoijaa. Mä väittäisin että kotipelto on silti hieman tärkeämpi elementti Stratovariukselle kuin joku jonka korvaamista varmaan osa faneista ei edes ikinä huomannut. Puhun nyt siis siitä Nightwishin pojusta.
Olen muuttanut mielipidettäni. Stratovariusta ei voi koskaan olla ilman Timo Tolkkia. Timo Tolkki on yhtyeen pitkäikäisin jäsen, säveltää yksin lähes kaiken materiaalin, vastaa suurimmaksi osaksi levyjen sisällöstä ja johtanut (toimimalla aikaisemmin yhtyeen managerina) lähes yksin Stratovariuksen siihen pisteeseen, kuin missä se nyt on yms... Stratovarius tulee loppun asti olemaan Timo Tolkin projekti, jossa Tolkki tulee aina sanomaan viimeisen sanan. Ilman Timo Tolkin sinnikkyyttä Stratovarius olisi hajonnut jo kauan aikaa sitten.

Niin Timo Kotipelto sekä Jorg Michael, kuin Jens Johanssonkin on korvattavissa, mutta ainoastaan todella hyvillä soittajilla/laulajilla. Yksikään naisrumpali ei voi korvata Jorg Michaelia. Miss K ei voi korvata Timo Kotipeltoa. Joku Oliver Hartmann voisi jopa jo toimiakkin Stratovariuksessa Timo Kotipellon korvaaja. Miss K ei ikinä.

classic
Member
Posts:221
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:23 pm

Re: Tolkki kotiutunut

Post by classic » Thu May 06, 2004 3:24 pm

Vaikka Tolkki onkin bändin kapellimestari ja pomo, niin varmaan hänenkin on kuunneltava jatkossa lisää mitä muilla on sanottavana, mikäli bändi nyt vielä herää uudelleen eloon vanhalla kokoonpanolla. Ja hyväksyttävä levyille muiden biisejä. Eikä sen nyt luulisi olevan mikään hirveä myönnytys joka tarkoittaa musiikillisen tason laskemista, koska Kotipelloltakin on kuitenkin ihan hyviä biisejä tullut. Mainittakoon Reasons, joka kyllä hakkaa aika monet Elementsien kappaleista mielestäni.

Kyse on lähinnä Tolkin omista periaatteista.. ehkä niistä voi antaa vähän periksi näiden tapahtumien jälkeen, luulisin. Ja ainahan voi tehdä levyjä, joissa on paljon biisejä.. ei ole pakko tehdä 9 kappaleen levyjä. Ainakin joskus voisi siihen tehdä poikkeuksen. Silloin mukaan pääsisi kaikkien kappaleita ja kaikki olisivat tyytyväisiä. Mikä varmasti on tärkeintä bändissä, hyvä henki. Turha alkaa kinastella tällaisten lopulta aika pienien asioiden kanssa.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki kotiutunut

Post by Figaro1 » Thu May 06, 2004 3:56 pm

Stratosfearilta tulikin vaihteeksi postaus josta olen 100 % samaa mieltä.


Ja tipan tippaa Tolkille vittuilematta voin sanoa että jos tilanne on ilmeisesti tosiaan ollut se että muut saavat sanoa toki mielipiteensä mutta eivät lopullista sanaa mistään(näin Kotipelto sanoi) niin tottakai se sapettaa, joitain enemmän, joitain vähemmän. Ehkä Kotipelto ei ole Tolkin mielestä sopiva biisintekijä Stratolle ja sanoihan Tolkki jo kertaalleen että paras vain hyväksyä että hän tekee Straton biisit. Minun puolestani hän saa biisit tehdä mutta ei sitten tarvitse ihmetellä jos Kotipelto haluaa sooloilla


Esim. Metallicassa Kirkin nimi mainitaan muistaakseni noin 6.ssa biisissä(Metallica on levyttänyt noin kymmenkertaisen määrän biisejä) ja hän(eli siis Kirk)on itse ollut sitä mieltä että James/Lars tekevät parempia biisejä. Siitäkin bändistä on tullut sellainen kuva että James&Lars ovat diktaattoreita mutta(vaikka tilanne ei varmasti ole sama Stratoillakaan)eivät he levyttäessä seiso Kirkin takana sanoen "en mä sun käskenyt noin soittaa".

Ja Metallican jätkät sanoivat että ilman ulkopuolista tuottaa ei esim. Black Albumista olisi tullut yhtään mitään. Tavallaan saattaisi olla tervettä vaihtelua Stratoillekin palkata joku täysin ulkopuolinen mies studioon tuottamaan levyä
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Tolkki kotiutunut

Post by VariuS » Thu May 06, 2004 6:31 pm

Stratosfear, Tolkin opetuslapsien (=foorumilaisten) Epäilevä Tuomas..
Etkö osaa/halua olla iloinen, että Tolkilla menee paremmin ja Stratolla voisi olla vielä tulevaisuus?
Järki käteen munan sijaan.

Lord of the Wastelan
Jr. Member
Posts:38
Joined:Tue Jan 07, 2003 4:48 pm

Re: Tolkki kotiutunut

Post by Lord of the Wastelan » Thu May 06, 2004 7:56 pm

Tosiaan erittäin mukava kuulla että Tolkki on taas päässyt elämään kiinni. Ja itse ainakin arvostan tuota lopettamispäätöstä, että ei ruveta enää tekemään musiikkia Stratovarius-nimellä kun tosiaan Stratovarius on Koti, Tolkki, Jens, Jörg ja Jari. Hyvästit miss. K:lle, sinä vain et Stratoon koskaan olisi sopinutkaan anteeksi nyt vaan, hyvä näin. Musiikki ei kuole koskaan ja Tolkki on ihan selvästi kunnon jätkä! Muistellaan hyvällä.

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Tolkki kotiutunut

Post by Stratoflier » Fri May 07, 2004 7:49 am

No joo....Kai se on sitten niin....Mutta eikös se Tolkki vielä kerran aikonut saada Kotipeltoa takas bändiin. Katotaan nyt että mitä siitä tulee...
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Tolkki kotiutunut

Post by Stratosfear » Fri May 07, 2004 8:39 am

Syinä olivat itsemurha-ajatukset sekä krooninen masennus.[/quote]
Last edited by Stratosfear on Fri May 07, 2004 5:41 am, edited 1 time in total.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Tolkki kotiutunut

Post by Stratosfear » Fri May 07, 2004 9:35 am

VariuS wrote:
Etkö osaa/halua olla iloinen, että Tolkilla menee paremmin
Voisi varmaan monella muuttua suhtautuminen Timo Tolkkia kohtaan, jos selviäisikin, että Timo Tolkki ja muut ovat huijanneet ihmisiä. Itselläni se muuttuisi mitenkään.
VariuS wrote:
ja Stratolla voisi olla vielä tulevaisuus?

Seuraava levy tulee ja sillä laulaa Timo Kotipelto.
VariuS wrote:
Järki käteen munan sijaan.
Sano sama Timo Tolkkille[link].

Mielenkiintoinen yksityiskohta WebmasterStratovarius[link]. Pitää varmaan edelleen paikkansa?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki kotiutunut

Post by Figaro1 » Fri May 07, 2004 10:52 am

Last edited by Figaro1 on Fri May 07, 2004 8:19 am, edited 1 time in total.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Tolkki kotiutunut

Post by Stratosfear » Fri May 07, 2004 11:43 am

Figaro1 wrote:
Figaro vastaa: Kuten sanoin, JOS komma homma OLISI teatteria, en taatusti enää kunnioittaisi bändiä ja Tolkkia
Miksi? On sitä ennenkin nähty muusikoiden puhuvan aivan muuta, kuin tilanne oikeasti on. Tosin tällaista teatteria ei tietääkseni mikään yhtye ole koskaan ennen esittänyt.
Figaro1 wrote:
mutta KUN EI OLE.
Figaro1 wrote:
Stratosfear: "Sano sama Timo Tolkkille[link]."

Figaro vastaa: Älä jaksa lypsää kuollutta lehmää. Juttusihan oli ikivanha ja sen jälkeen kaikea muutakin
on tapahtunut
Kummallista, kun tuokin Kabbalah uutinen hävisi aikoinaan virallisilta hyvin nopeasti. Taisi olla yhden päivän näkyvillä. Jos kyseessä ei olisi teatteri niin eipä tuotakaan uutista olisi hävitetty sivuilta niin nopeasti. Miten perustelet sen, että kysyinen statement hävisi niin nopeasti virallisilta sivuilta? Ei voi olla pelkkää sattumaa.
Figaro1 wrote:
Tästä hyvänä esimerkkinä LOTT-faniklubi. Se on edelleen velkaa ainakin minulle tavaraa eikä kukaan tunnu tietävän tilanteesta mitään
Kannattaa ottaa käyttöön järeämmät toimenpiteet. Kulttaja-asimies/valituslautakunta yms... lienee oikea paikka. Ainahan voi tehdä rikosilmoituksen. Kovat otteet käyttöön ellei muutosta parempaan tapahtu ystävällisellä huomautuksella. Minä ainakin ensin yrittäisin vaikuttaa asioihin ystävällisellä tavalla/huomautuksella ja, jos ei kohtuullisessa ajassa muutosta tapahdu niin sitten kovat otteet käyttöön.
Figaro1 wrote:
En oikein tiedä miten suhtautua postauksiisi enää. Ainakin yksi omista ennustuksistasi on toteutunut
mutta esim. tuo että Kotipelto laulaa seuraavalla levyllä: Tarkoitatko siis sitä että TK laulaa viimeisellä bändin levyllä ja sitten bändi lopettaa? Vai mitä?
Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka asioita toteutuisi lisää myöhemmin...

Timo Kotipelto laulaa kolmella seuraavalla Sanctuaryn julkaisemalla levyllä, joista ainakin yksi on studioalbumi. Sen jälkeen Stratovarius todennäköisesti lopettaa. Oikeasti Timo Tolkki on jo aika kauan puhunut Stratovariuksen lopettamisesta. Timo Tolkille sopii ehkä nykytilanteessa paremmin tuottajan hommat, kun saa tehdä työtä taustalla eikä tarvitse olla kokoajan esillä.

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Tolkki kotiutunut

Post by hevi_man » Fri May 07, 2004 4:57 pm

Kukaan ei voi olla niin epäinhimillinen että huijaa ihmisiä sillä tavalla että huijaa NOIN kovasti.

Minusta Stratovarius ei ole mitään ilman Tolkkia ja hänen sävellyksiään.
Toivon että jos uusia levyjä tehdään vanhalla kokoonpanolla(Timot,Jari,Jörg,Jens) niin biisit edelleenki säveltää, ja pääosin sanottaa, Tolkki.Straton musiikki ei olisi mitään ilman Tolkkia.
Siis ei kannata turhaan mennä muuttamaan bändin musiikki "tyyliä", vaan annetann Tolkin hoitaa hommat.
Led by the reaper I walk in the night...

Locked