Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm
Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Wed May 12, 2004 11:20 pm

VOI VITTUJEN VITTU!!! Ei sitten tullut Kanadaan lähdöstä mitään...jumalauta!!!!!
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
cliff
Sr. Member
Posts:3362
Joined:Fri Apr 19, 2002 10:38 pm
Location:Tampere

Re: Re: Vitutusketju

Post by cliff » Thu May 13, 2004 6:29 am

VOI HAISTA VITTU !!!!! Onko ystävä tosi ystävä ?
venäläinen (ex-)ystäväni on saatanan ääliö ja huora.... PERKELE !!!!!!!!! >=( >=( >=(
<b>This is wrong</b>

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Thu May 13, 2004 9:31 pm

Taas pukkaa flunssaa päälle. >=( Oon ollu viime aikoina niin väsynyt, että on kaikki AVERKO:n tehtävät netissä tekemättä. Ja erokin sitten tuli ukon kanssa. Elämä on sitten ihanaa. Ja tuhlasin äsken ruokakauppaan 52€... Nyt tympii! >=(
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Fri May 14, 2004 8:00 am

Vitutustarina by Mare, lukeminen omalla vastuulla:

Vitunvittu. >=(

Tiistaina aamupäivällä lähdin hyvillä mielin Tampereelle Edguyta kattomaan, suunnitelmissa lähteä keskiviikoksi Helsinkiin että näkisin sakin toiseenkin kertaan. Mutta eiköhän tämä iki-ihana migreeni päättänyt laueta juuri paria tuntia ennen Edguyn Pakkahuoneen keikkaa!! Kivaa siellä sitten vessassa kyyhöttää ja oksentaa suunnilleen sisuskalut pihalle ja pidellä päästä kaksin käsin kiinni. >=( Itse päänsärky helpotti siksi aikaa että pystyin kuitenkin Edguyn keikan eturivistä hyvillä mielin katsomaan, mutta keikan jälkeen tuli taas semmonen jysäri ettei pahemmasta tietoa. Tavallisia päänsärkylääkkeitä tuli napsittua vuorokauden aikana ihan liikaa eivätkä nekään auttaneet yhtään. Eipä siinä auttanut muu kuin jättää Nosturin keikka suosiolla väliin ja lähteä yöjunalla takaisin kotiin ja heti sen jälkeen lääkäriin. Sainpahan ainakin kunnon migreenilääkkeet, mutta missasinpa siinä sitten suosikkibändini toisen keikan mitä olen odottanut kuukausia kuin kuuta nousevaa. >=( Eihän tässä yhtään vituta, ei. >=( Saaaaaaatanan migreeni, arrrggghhhh....!! >=(

Asemalla vielä yks umpikännissä oleva äijä tuli kysymään jos osaisin korjata sen SIM-kortin. No vittu ihan varmana osaan, tuokaa vaan kaikki rikkinäiset SIM-kortit mulle, kyllä mä ne korjaan!! Helvetinhelvetti ja vitunvittu. >=( >=(

(Eiköhän tuossa ollut paasausta vähäksi aikaa. Pahoittelen kielenkäyttöäni.)
This is the Arockalypse!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Fri May 14, 2004 11:35 am

Voihan, vittu tuota Maren juttua :(
Oo nyt onnellinen, pääsit sentään yhdelle keikalle toisin kun eräät :)
(Tiedän, se nyt oli vaan tuommonen yritys, mutta)..

Ihan kivaa, ilma alkaa muuttua koko ajan kesään päin ja olis kivaa olla ilonenkin välillä. Vittu, kaikki vaan kaatuu päälle.. Ehhh, ja tais mennä välit huonompaan suntaan yhen kaverin kanssa :buh:

Ei kai tässä.. Rock.
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Vitutusketju

Post by Mare » Fri May 14, 2004 11:48 am

Piiuska wrote:
Oo nyt onnellinen, pääsit sentään yhdelle keikalle toisin kun eräät :)
Niin, ja sain mä kuitenkin muistoksi Dirkin ja Eggin plekut. Että huonomminkin olis voinut mennä. :D Mutta vitutti se Helsinki-homma siltikin aika rankasti. Onneks sentään sain kunnon lääkkeet tohon helvetin migreeniin, että jotain hyvää siinäkin kohtauksessa oli.
This is the Arockalypse!

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Fri May 14, 2004 6:03 pm

mutta jooh taas jotenki tuntuu että elämä alkanu potkiin päähän niin urakalla että...ensinnäkin suhde mihin on kuiten panostanu ja minkä haluaisi toimivan tuntuu jotenkin niin vaikeelta että, pelottaa oikein...ei se muuten niin pelottais jos ei toisesta välittäis....ja kaiken lisäksi ei ole saanu mitään kunnollista kesätyötä joten saa vissiin heittää hyvästit tavastian keikasta ens viikolla jos meinaa uusia vähän vaatevarastoaan, mikä on vähän niinkuin jo pakollista ku kesä tulossa...ja eihän se nyt ainakaan paranna mieltä että kirjotusten tulokset on tulossa ja neki meni sit niin päin persettä ku olla ja voi...noh sentään kesä tulossa se vähän piristää....
Last edited by Katja on Fri May 14, 2004 3:04 pm, edited 1 time in total.
Image

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by hevi_man » Fri May 14, 2004 7:23 pm

Uittu ku pitäs vaihtaa kitaraan kieli, mut joku on hävittäny sopivan kuusiokulma avaimen ja kauppoihin en ennääpysty menee >=( .
Led by the reaper I walk in the night...

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Fri May 14, 2004 9:01 pm

Helvetti, unohdin ohjelmoida videot nauhottaan ne Tuska-ohjelmat tänään! Nyt vituttaa!!! >=(
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Fri May 14, 2004 10:46 pm

Eini wrote:
Helvetti, unohdin ohjelmoida videot nauhottaan ne Tuska-ohjelmat tänään! Nyt vituttaa!!! >=(
En edes tiennyt että ne tulee. Satuin aukaisemaan telkun kun Lordin homma oli jo menossa. Vitutus oli suunnaton kun huomasin että oli Amojakin näytetty.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jaakko » Sat May 15, 2004 1:25 am

hevi_man wrote:
Uittu ku pitäs vaihtaa kitaraan kieli, mut joku on hävittäny sopivan kuusiokulma avaimen ja kauppoihin en ennääpysty menee >=( .
Voi teitä parkoja jotka hommailette noita tilukitaroita... Mun Gibsoniin menee koko kielisarjan vaihossa alle kymmenen minuuttia ilman mitään työkaluja :D

No perkele, nyt kun tuli mieleen, pitäs kyllä vaihtaa noi kielet, niin ruosteessa jo että sääliks käy nauhoja kun venyttelee, rahina vaan kuuluu :buh: Ei vaan ole enää yhtään ylimäärästä senttiä rahaa. Äh.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat May 15, 2004 9:16 am

Amojen keikan missasin, ei voi mitään
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Vitutusketju

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Sat May 15, 2004 9:48 am

rakkaustilanne jurppii...
kaikki menee nyt päin honkia sillä asian laidalla...
yhestä tykkään,toista rakastan,toiselle lupasin, toisesta en oo varma...
tuskin kukaan tota ymmärsi...
on taas pää hieman sekasi.
We´ll find a place where the sun still shines..

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat May 15, 2004 2:20 pm

Siehän kunnon Casanova olet :D

No läppä läppä, ymmärrän kyllä että tuollainen sapettaa

Itseäni vituttaa tällä hetkellä lähinnä se että en pysty pitämään päätöksiäni. Lupasin ke-iltana itselleni etten juo mitään viinoja pariin viikkoon. No, nyt on sitten neljäs päivä putkeen kun suu on kosteana ja tälläkin hetkellä siemailen olutta. Kohta on pakko hakea apua itselleni
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Vanish
Jr. Member
Posts:45
Joined:Sun Mar 30, 2003 9:11 pm

Re: Vitutusketju

Post by Vanish » Sat May 15, 2004 8:33 pm

Moi Voisiko joku matematiikka nero auttaa minua näiden yhtälöparin
kahden muuttujan yhtälö tehtävien laskemisessa, kun itse en vain pysty laskemaan niitä, vaikka muita vaikeita osaankin, mutta yhtälöitä en hallitse. Sain nyt perjantaina tietää että sain ehdot matematiikasta ja olen nyt laskenut 47 tehtävää tänään ja nämä olisi erittäin pakollisia tehdä ja jos en saa näitä tehtyä maanantai aamu 8 saan 4 matematiikasta ja en pääse luokalta, joten pyydän apua täältä vaikka häpeänkin sitä että voisiko joku laskea nämä ja lähettää yksityis viestinä minulle pyydän.

1. määritä kolme lukuparia (x,y,), jotka toteuttavat yhtälön

a) x+y= 4 b) x-2y = 2
c)2x+3y= 20 d)5x+2y= 38

2. määritä kolme lukuparia (x,y,), jotka toteuttavat yhtälön

a) 6x-4y-8=0 c) x+y = 2x- y
b) 9x+4y= -20 d) -x-y+7 = 0

3) etsi lukupareista (1,1), (4,2), (0,3), (5,3), (0,0), (1,7) ja (-3,2)
ne,jotka teteuttavat

a) yhtälön x-y= 2
b) yhtälön x+y = 8
c) molemmat yhtälöt

4. mitkä seuraavista yhtälöistä toteutuvat, kun x=2 ja y=3?

a) x-y=2 d) 2x + 5=3y
b)2x+y=7 e) 2y+ 5= 6x
c)15x-10y=0 f) 8x+2y=-22

5. ratkaise a ja b, kun lukupari (2,4) toteuttaa yhtälöt ax+y = -4 ja x+by =6

6. muodosta yhtälölle 2x+y=-2 pari siten, että yhtälöpari toteutuu, kun
x=2 ja y= -6.

7. muodosta kaksi erilaista yhtälöä, jotka toteuttavat, kun x=3 ja y=1
ole oma itsesi ja luota muihin.

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Laaka » Sat May 15, 2004 9:31 pm

Toivottavasti kaikki ovat sitten tarpeeksi viisaita, eivätkä anna kyseiselle henkilölle vastauksia.
Jos haluaa päästä läpi, se vaatii istumalihaksia.

primal
Sr. Member
Posts:1229
Joined:Thu Oct 10, 2002 8:47 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by primal » Sat May 15, 2004 10:32 pm

Laaka wrote:
Toivottavasti kaikki ovat sitten tarpeeksi viisaita, eivätkä anna kyseiselle henkilölle vastauksia.
Jos haluaa päästä läpi, se vaatii istumalihaksia.
Itse ymmärrän kyllä Vanishin ongelmat ja kyllä joku voisi häntä auttaa sillä nuo ovat erittäin vaikeita laskuja itsekkään en täydellisesti niitä hallitse ja auttaisin jos voisin.
Escape before the others, search for privacy, make a change, close the door, without a sound hallucinations. I have my doubts.

Burning Point&gt;Feeding The Flames.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat May 15, 2004 10:42 pm

Hitto mä tykkäsin joskus osasta noista Vanishin laskuista (siis ei samoista tietenkään), mutta en enää muista miten ne lasketaan. :(

Turhaan sen pitkänkin matikan lukiossa kävin, en mä muista enää mitään.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Laaka » Sat May 15, 2004 11:00 pm

no vaikka en itsekkään matikasta pahemmin pidä, niin haluatko että joku pääsee kurssin läpi etc. jos joku on tehnyt laskut hänen puolestaan? Ei siinä mitään jos auttaa kaveria, mutta tehdä nyt tehtävät toisen puolesta..?
Toivon että pääset Vanish kurssin läpi mutta en ainakaan itse aio auttaa tässä tilanteessa.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun May 16, 2004 9:18 am

No voi kai sitä vinkkejä antaa? Siis kun matikkahan pitää sisäistää ennen ku sitä voi laskea (näin ainakin mulla), ni ehkä Vanish haluais vinkkejä miten nuita kuuluis laskea.

Vanish, mitä sinä et nuista tajua?

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Laaka » Sun May 16, 2004 9:26 am

No Vanishan sanoi, että voisiko joku laskea nämä tehtävät ja lähettää minulle privana?
Niin sanoin jo että eihän siinä ole mitään pahaa jos toista auttaa mutta ajatelkaa nyt itsekkin.
Tästä voidaan tietysti väitellä taas, mutta itse en lähtisi tekemään toisen tehtäviä. Auttaa kyllä voisin, mutta..
Ja kai olet sitten Vanish istunut kauan noiden tehtävien parissa ja yrittänyt miettiä ja sisäistää sitä?
Mutta jos olet vaan heittänyt laskut ja kirjat nurkkaan yrittämättäkään niin..

User avatar
King of Loss
Sr. Member
Posts:1130
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:31 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by King of Loss » Sun May 16, 2004 10:37 am

En nyt tiedä onko järkeä, että joku tekee sinun puolesta kaikki laskut, mutta ei nuo ole kovinkaan pahoja kun tajuaa perusidean.
Esimerkiksi tuo 1 a)
Eli ensin vähän siirrellään noita tekijöitä (x ja y).
Eli x = -y +4 (luvun etumerkki vaihtuu aina kun sitä siirretää =-merkin toiselle puolelle) on sama asia kuin x+y = 4.
Tuosta onkin helppo sitten määrittää kolme lukuparia. Esimerkiksi jos x= 1 niin -y + 4 = 1, joten y:n täytyy olla 3.
Eli ensimmäinen lukupari on (1,3). Samalla logiikalla x:n arvoja muuttamalla voidaan laskea kaksi muutakin y:n arvoa.
Oikeastaan nuo kaikki tehtävät menee samalla logiikalla. Joissakin pitää vaan sijoittaa x:n ja y:n arvot yhtälöön ja katsoa pitääkö paikkansa. Esimerkiksi x=2 ja y=5 kun yhtälö on x+y=10. Tuohon sijoittamalla 2+5=10 huomataan, ettei sijoitus tuo oikeata vastausta, joten yhtälöpari ei toteuta yhtälöä.

Nuita tuijottamalla pitäisi loppujenkin yhtälöiden aueta.
"Women never let you have a bite of ham. They always make you sit down for spinach."

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Sun May 16, 2004 2:34 pm

okei se vain on niin ettei kaikki osaa matikkaa minkäs sille mahtaa, mutta ite voin jopa sanoa että olen oppinu laskuja (mitä en ole osannu) paljonkin silleen että ensin tieten olen kokeillu josko osaisin sen itse ratkoa, jos en ole osannu olen kattonu ratkasun ja niin kauan sitä pyöritelly että sitten ite hokannu että miten se ratkasu menee, siinä oppii..joten en minä nyt nää mitään pahaa vaikka ihan suorat ratkasut Vanishille sendittäs, kuhan hän ite pitää huolen ettei mee siitä mistä aita on matalin elikkä on vain tyytyväinen kun sai ratkasut ja ei sitten viitsi paneutua niitä tuijottamaan ja selvittään itselle miksi kukin kohta ratkastiin nuin...jos tekee niin että tyytyväisenä opettajalle antaa tehtävät ilamn ise miettimistä niin silloin hän hiujaa itseään ihan täysin ja tekee vain hallaa itselleen, sillä joskus hänen on kuitenkin opittava nuo..
Image

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Sun May 16, 2004 3:28 pm

Onhan se tietysti totta, että pitäisi itse opetella tekemään tehtävänsä, mutta jos toinen on jäämässä luokalleen muutaman tehtävän takia, niin eikö edes silloin voisi heittää periaatteet nurkkaan? Minä ainakin auttaisin jos osaisin. Toivottavasti joku on pistänyt Vanishille vastaukset PM:nä, että poloinen pääsee luokaltaan! Syksyllä hän voi sitten ottaa tästä opikseen ja paneutua matikan tehtäviin kunnolla ihan alusta asti!
Great Power gives me a freakin' headache.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun May 16, 2004 7:14 pm

Mutta sitähän varten jäädään luokalle kun ei olla valmiita siirtymään seuraavalle. Tuskinpa sillä opettajalla on aikaa auttaa Vanishia sitten syksyllä vanhojen juttujen takia kun muut porhaltavat eteenpäin...

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sun May 16, 2004 10:40 pm

Malva wrote:
Mutta sitähän varten jäädään luokalle kun ei olla valmiita siirtymään seuraavalle. Tuskinpa sillä opettajalla on aikaa auttaa Vanishia sitten syksyllä vanhojen juttujen takia kun muut porhaltavat eteenpäin...
Malva puhuu asiaa! Miten voi jatkaa eteenpäin jos ei osaa perusteita?
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 17, 2004 12:14 pm

Eini wrote:
Malva puhuu asiaa! Miten voi jatkaa eteenpäin jos ei osaa perusteita?
tukiopetus on suomen laissa määrätty..opettajan täytyy tarjota oppilaalle tukiopetusta jos hän ei osaa asioita, mutta se myös vaatii itseltä paljon, eli se vapaa-aika minkä muuten käyttäysi vaikka netissä pörräilyyn käyttääkin siihen matikan opiskeluun....minusta tuo on vähän huono käytäntö jättää luokalle tietyn aineen takia, koska jokainen oppii asiat jos tarpeeksi töitä tekee niin se vain on...
Image

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Dethroned » Mon May 17, 2004 12:18 pm

Jäi yhden pisten päähän lakin saaminen. Alussa harmitti ja vitutti, nyt se alkaa jo tuntua hieman koomiselta... :D
Image

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Mon May 17, 2004 3:11 pm

Äikkä (C), matikka ja saksa (B:t) meni penkin alle, varmaan kahta ekaa korotan syksyllä.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Strato4ever » Mon May 17, 2004 3:41 pm

Kesä tulossa ja piiiitkä loma mutta vielä olisi koeviikko. Pysty tajuamaan miten näitä voi ressata aina näin helvetisti. Kai se on se pelko että joutuu syksyllä uusimaan parikin koetta. Perjantaina alkais kokeet ja siihen mennessä pitäisi tehdä 2 kuvaamataidon työtä lähes alusta asti.
[angst]Vaikka suht kivasti on mennyt lukio niin joskus, kuten nyt, miettii että mitä helvettiä lukiossa teen. Ihan vitun masentava paikka. Eikä asiaa auta se että olen niin perkeleen laiska. Huoh.
[/angst]
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Locked