Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:
Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 17, 2004 4:28 pm

Dethroned wrote:
Jäi yhden pisten päähän lakin saaminen. Alussa harmitti ja vitutti, nyt se alkaa jo tuntua hieman koomiselta... :D
hahahaaa ei vitsi on meitä muitaki kämmänneitä täällä, myöskin yhen pisteen päähän se jäi..taino en ole käyny koululla vielä kysyyn lopullisia tuloksia mut tiedän jo ite että se jäi sen yhen pisteen pähän oli sen verta tynmiä virheitä:D heh sitä ku on sulatellu tämän pari kuukautta ni nyt jo enemmänkin nauraa kuinka tyhmä sitä onkaan, sitten syksyllä sitä jos ois vähän viisaampi ja lukis enemmän ja ottas vähän rauhallisemmin niin vois mennä ihan jopa hyvin :D
Image

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Moikko » Tue May 18, 2004 6:25 am

PRKL. Nukuin viime yönä neljä tuntia ja nekin 2 tunnin pätkissä joiden välissä oli 3 tuntia valvomista :buh:

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Dethroned » Tue May 18, 2004 11:07 am

Katja wrote:
hahahaaa ei vitsi on meitä muitaki kämmänneitä täällä, myöskin yhen pisteen päähän se jäi..taino en ole käyny koululla vielä kysyyn lopullisia tuloksia mut tiedän jo ite että se jäi sen yhen pisteen pähän oli sen verta tynmiä virheitä:D heh sitä ku on sulatellu tämän pari kuukautta ni nyt jo enemmänkin nauraa kuinka tyhmä sitä onkaan, sitten syksyllä sitä jos ois vähän viisaampi ja lukis enemmän ja ottas vähän rauhallisemmin niin vois mennä ihan jopa hyvin :D
Mitäs me blondit luonnollemme mahdetaan :D
Image

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue May 18, 2004 12:04 pm

Joopa,

1)Eilen yöllä(aamulla)nukahdin siinä 3.40 aikaan ja nyt "aamulla" klo 11.50 herätessäni olin tosi hyvin levänneen oloinen ja mieli virkeänä

2)Avasin netin heti aamukahvin keiton jälkeen katsellakseni duuneja Työministeriöstä(www.mol.fi). Tulos:
Totaalinen vitutus siksi että ei kerrassaan mitään sopivaa löydy. Alan kohta repiä hiuksia päästäni tämän duunittomuuden takia. Aivan kauheaa.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue May 18, 2004 1:05 pm

Figgelle tsemiä, oon itte niin onnellinen että sain töitä kesällä, pidän sitä tosi hyvänä tuurina, enkä aio antaa sen homman kusta mihinkään omaan saamattomuuteen tai mitään. Oon onnellinen että sain töitä! Vaikka se onkin vain puhelinmyyntiduunia...

Mua vähän vituttaa omaa saamattomuus. Huomenna pitäis palauttaa tehtäviä, arvatkaa onko tehtynä. Pitää illalla ottaa itteään niskasta kii ja saada jotain aikaseksikin.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Tue May 18, 2004 2:01 pm

Dethroned wrote:
Mitäs me blondit luonnollemme mahdetaan :D
aivan:D noh jos sitä syksyllä yrittäs olla vähemmän blondi ja saaha se vitivalkonen hattu päähän:D
Image

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Vitutusketju

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Tue May 18, 2004 5:25 pm

sadesää masentaa...
tylsäääää....
We´ll find a place where the sun still shines..

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Tue May 18, 2004 10:32 pm

Olin tänään ajaa hirvikolarin. Ajelin kaikessa rauhassa kotiin vanhempieni luota ja huudatin autostereoita. Keskellä metsätaivalta (nopeutta reilu 100 km/h) käänsin katseeni hetkeksi strereoihin kun aloin vaihtaan biisiä. Yhtäkkiä huomasin muutaman metrin päässä etuvasemmalla hirven tien vieressä seisomassa. Onneksi se juoksi karkuun minua sillä en ehtinyt edes jarruttaa kun se oli kohdalla. En ole kyllä pitkään aikaan säikähtänyt mitään näin paljon. Se hirvi oli tosiaan aivan muutaman metrin päässä! :err: Olisikohan tämä pitänyt sittenkin kirjoittaa hyvyysketjuun koska selvisin pelkällä säikähdyksellä. :)
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Wed May 19, 2004 8:23 am

Sama juttu meinasi käydä minulle noin vuosi sitten. Olin silloin edesvastuuttomampi kuin nykyisin, ajoin sataaneljääkymppiä Turun moottoritiellä, oli pimenevä ilta, ja sivuutin hirven joka oli vain pari metriä vasemmalla puolellani. Ajoin siis kaksikaistaisella tiellä ja oikealla kaistalla. Jos olisin ajanut vasemmalla, olisin todennäköisesti päässyt hengestäni. Kyllä se pisti sydämen läpättämään ja sen jälkeen olen aina ajanut nopeusrajoitusten mukaan, vaikka tietysti sadankahdenkympinkin vauhdissa olisi tullut huonoa jälkeä.
Last edited by Rantanen on Wed May 19, 2004 5:25 am, edited 1 time in total.
One by one we all give in.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Wed May 19, 2004 10:38 am

En osaa hellittää! Aikaisemmin olen turruttanut tunteitani ja patoututumiani alkoholilla, nyt se kaikki paska on tulossa ulos, enkä tarkoita vessassa käymistä. Vaadin itseltäni hirveästi, olen kaupunkineurootikko, en osaa vapautua millään, pyrin täydellisyyteen. Tuntuu että pitäisi näkyä ulospäin että kaikki on hallussa ja että on mies. Vittu tätä miehenä olemista! En ole paskantanutkaan neljään päivään, minulla on semmoinen stressi päällä.
One by one we all give in.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Wed May 19, 2004 12:16 pm

Nyt olen taas rauhoittunut ja tasapainoisempi. En tiedä mistä tällainen johtuu. Luon ilmiselvästi nahkaani aika rajusti. Olen sekava persoona. Ehkä pitäisi mennä hoitoon niinkuin Tolkki.
One by one we all give in.

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Stratoflier » Wed May 19, 2004 12:23 pm

Joo nyt minäkin olisin avohoidon tarpeessa :)
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed May 19, 2004 1:05 pm

Tänään oli inboxissa taas pari ei-kiitosta koskien kesätöitä. Lähettelen kyllä hakkareita jatkossakin. Jos oikein härskisti ajattelen niin onhan se niinkin että jos ei töitä kesäksi löydy niin onpahan sitten kaksi kuukautta päivärahallista lomaa tiedossa kuitenkin
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Wed May 19, 2004 1:06 pm

Otin yhden kaljan äsken enkä ole enää aivan yhtä skarppina. Minun on vain vaikea päästä eroon pakon tunteistani, tuntuu että maailma on harteillani. Olen kai lukenut liikaa kirjoja ja lehtiä, tiedän paljon kaikenlaista, mutta tietoni ovat melko hajanaiset. Kyllähän tämä maailma pyörii vielä senkin jälkeen kun minä en ole täällä, joten ei kai minun tarvitse kantaa kaikista asioista huolta. Jokainen kantaa huolta omista asioistaan, olemme itse vastuussa omasta elämästämme. Now you see it, now you don't. Eikös ajattelu ole jonkinlaista ymmärrystä, hetkittäisiä oivalluksia. Loppujen lopuksi ajattelu on vain kemikaalien liikettä aivoissa. Mietin usein että miten me tiedämme mitä sanat tarkoittavat. Minussa on selvästi filosofinen puoli, mutta vahvasti myös realistinen. Minulla on paljon esikuvia musiikkipuolelta. Stratovariuksen lyriikat ovat tehneet ajatteluuni vaikutuksen, myös Amerikkalaispunkyhtyeen Bad Religionin. Bad Religionin sanoittaja ja laulaja Greg Graffin on teräväälyinen realisti ja olen saanut paljon irti hänen sanoituksistaan. Myös Metallica ja James Hetfield on toiminut minulle esikuvana. Kai sitä nuorena tarvitsee joitakin malleja, ennenkuin voi täysin seistä omilla jaloillaan. Jotkut itsenäistyvät nopeammin, toiset hitaammin. Minulla on ollut pitkä ja sekava taival, enkä ole vieläkään oikein oppinut hyväksymään itseäni sellaisena kuin olen. Kännissä ehkä, silloin en välitä niin paljoa.
One by one we all give in.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed May 19, 2004 1:10 pm

Rantanen,

Suosittelen sellaisia aktiviteettejä jotka irroittavat ajatukset kokonaan omasta itsestäsi, esim. tietokonepelejä ja elokuvia. Mitä enemmän ajattelet omaa tilannettasi, sitä enemmän se sinua stressaa. Jos koet hoidon tarpeen olevan vahva, hae hoitoa.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Wed May 19, 2004 1:22 pm

Figaro1 wrote:
Rantanen,

Suosittelen sellaisia aktiviteettejä jotka irroittavat ajatukset kokonaan omasta itsestäsi, esim. tietokonepelejä ja elokuvia. Mitä enemmän ajattelet omaa tilannettasi, sitä enemmän se sinua stressaa. Jos koet hoidon tarpeen olevan vahva, hae hoitoa.
Kiitos. Olen kyllä huomannut että kahlaan liikaa omissa ongelmissani. Minä olen jossain vaiheessa elämääni sairastunut henkisesti, ja siitä lähtien elämäni on ollut sellaista vuoristorataa, jatkuvaa hakemista. Samalla olen tietenkin aikuistunut, mutta uskon että menneet kokemukset jättävät ikuisen arven.
One by one we all give in.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed May 19, 2004 1:29 pm

Puhun omasta kokemuksestani sillä itse olen huomannut että mitä enemmän vaan hakkaa päätä seinään ja huutaa että haluan töitä, sitä enemmän se vituttaa. Nytkin olen kuuntelemassa musaa ja kirjoitana tätä ja heti on parempi fiilis vaikka töitä etsinkin eikä niitä näytä löytyvän.

Tosiaan, älä hukuttaudu ongelmiisi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Wed May 19, 2004 2:48 pm

Laulaja Leonard Cohen sanoi yhdessä Soundin haastattelussa jotain sinnepäin että hätää ja levottomuutta ilmaisevat solut tuppaavat vain kuolemaan pois iän myötä. Joten ei hätää, hyvä jos pää ja kroppa toimivat, on ruokaa, on oma kämppä ja perusasiat ovat balanssissa. Elämän ei tarvitse olla mahtavaa ja makeaa. Olen juomassa kolmatta oluttani ja olen jalat maassa. En tunne syyllisyyttä juomisestani. Minä olen asunut eri maissa ja tullut Suomeen takaisin, kyllä tänne tämmöinen pieni hassu ihminen mahtuu. Tulevaisuus näyttää kuinka paljon voin antaa muille ihmisille.
One by one we all give in.

Lötjönen
Jr. Member
Posts:11
Joined:Wed May 19, 2004 2:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Lötjönen » Wed May 19, 2004 3:07 pm

Olen uus täällä ja tää vehje ei anna mun aloittaa uutta topicia vaan herjaa, että "NOT lötjönen" ..vittu että vituttaa.. mahtavaa tekniikkaa.. kas kun tähän pystyn mitään kirjoittamaan.. vau! >=(

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Wed May 19, 2004 3:09 pm

Sinulla ei ole oikeuksia aloittaa topicia joten tekniikassa ei ole mitään vikaa vaan sitävastoin se toimii täydellisesti.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

Lötjönen
Jr. Member
Posts:11
Joined:Wed May 19, 2004 2:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Lötjönen » Wed May 19, 2004 3:15 pm

No mikäs vitun keskustelufoorumi se tällänen on missä ei saa topicia aloittaa!??! Miten täällä voi ylipäätään mistään mitään kysyä!?

Voi helvetti..

User avatar
Late-x
Jr. Member
Posts:48
Joined:Sun Apr 11, 2004 4:05 pm

Re: Vitutusketju

Post by Late-x » Wed May 19, 2004 3:16 pm

Lötjönen: sulla täytyy olla 50 postausta tehtynä että voit alottaa uuden topicin
Last edited by Late-x on Wed May 19, 2004 12:20 pm, edited 1 time in total.
Whatta fuck, an apple

Lötjönen
Jr. Member
Posts:11
Joined:Wed May 19, 2004 2:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Lötjönen » Wed May 19, 2004 3:25 pm

No tollanen systeemi nyt on ihan hanurista. Mun pitäis siis kirjoittaa ensin 50 viestiä pelkkää paskaa / spämmiä, että saan aloittaa topicin ja kysyä mun varsinaista asiaa? ..Gimme break..

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Vitutusketju

Post by Mare » Wed May 19, 2004 3:33 pm

Lötjönen wrote:
Mun pitäis siis kirjoittaa ensin 50 viestiä pelkkää paskaa / spämmiä, että saan aloittaa topicin ja kysyä mun varsinaista asiaa?
Noei.

Jos oot ihan varma ettei tärkeälle asialles ole aiemmin omaa tobikkia täällä perustettu, voithan sä johonkin sitä sivuavaan tobikkiin kirjoittaa ja kysyä mitä nyt mielessäs on. Ei ihan kaikelle tarvi omaa viestiketjua perustaa, jos asia ei sitten hirmuisen tärkeä ole.

Pitemmän aikaa täällä palloilleena tajuaa että tuo 50 postin raja on ihan saakelin hyvä juttu.
This is the Arockalypse!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed May 19, 2004 5:26 pm

Lötjönen wrote:
Mun pitäis siis kirjoittaa ensin 50 viestiä pelkkää paskaa / spämmiä, että saan aloittaa topicin ja kysyä mun varsinaista asiaa? ..Gimme break..
En nyt tiedä,miten täällä on,mutta joissakin foorumeissahan tuota viestien laatuakin valvotaan. Että jos vaikka postaa 50 (tai no niin monta,kun kyseisessä paikassa vaaditaan) postia jotain asiattomia viestejä,niin ei silti saa lupaa aloittaa topiccia. Näin vältytään späämmääjiltä...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed May 19, 2004 6:47 pm

Äh, vituttaa. Koko viikon ollut yökkäyttävä olo, tänään olo kaikista pahin. Koko päivän tuntunut että mä pyörryn kohta, jalat ei kanna, päätä särkee ja mulla taitaa olla kuumetta. Huomenna pitäis taas Hesaan lähteä. No ei mua oikein mikään keikalta pidättele. Perkele. Olo vaan voisi olla aika reippaasti parempi.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Wed May 19, 2004 10:13 pm

Ensin sanotaan parhaaksi kaveriksi ja sitten HOP, ei olla kavereita. Sitten kuullaan, että poikaystävä pettää mutta ei ole mitään todisteita, että minkäs teet. Sanoin niiin suoraan kun vaan pystyin sille, että "oot sairas jos nyt valehtelet, mulla oon vaikeeta muutenkin" ja vastaukseksi saan, että tämä rakastaa minua eikä koskaan haluaisi pettää.. Ööh, ok, vituttaa tämä tilanne. Kurjuutta ei pääse pakoon, se on kamalaa.

Kaveri oli puolikkaan vuoden yhden miehen kanssa, ja oli muuten ihan perkeleen rakastunut tähän jätkään, mutta tustuikin sitten yhteen tyttöön ja alkoivat vertailla poikaystäviään. Sama kundi kummankin kanssa yhtä aikaa..

Tänään tuli itkettyä ja huudettua niin, että ohi kulkijat kattoivat pikkusen silmät pyöreinä..

Tällä hetkellä en tiedä, voin vain nauraa kun kaikki menee niin päin mäntyä, että..
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Wed May 19, 2004 11:49 pm

Vituttaa kun tämä helvetin tietokone oikkuilee. Yhtäkkiä se ei vaan löydä alkuperäsiltä cd-levyiltä musiikkivideoita. Asensin kaikki windowsin päivitykset ja yritin vaikka millä soitto-ohjelmilla, mutta ei. En ymmärrä miten tommonen on mahdollista. >=( Neuvokaapas nyt joku vähä mua. Help desk numerosta aiottiin lähettää lisää päivityksiä mun sähköpostiin, mutta eipä vaan ole näkyny. Menee hermot!!! :buh:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed May 19, 2004 11:55 pm

Eini,

Kokeilepas vaan ajaa se levy "d" aseman kautta(tai sen aseman mikä vastaa koneesi romppua) run-komennolla. Siellä pitäisi näkyä sitten video klikattavana tiedostona
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Re: Vitutusketju

Post by Eini » Wed May 19, 2004 11:58 pm

Figaro1 wrote:
Eini,

Kokeilepas vaan ajaa se levy "d" aseman kautta(tai sen aseman mikä vastaa koneesi romppua) run-komennolla. Siellä pitäisi näkyä sitten video klikattavana tiedostona
Olenhan mä jo tehnyt niin. Edes resurssienhallinta ei löydä videoita mitä vielä muutama viikko sitten levyiltä kattelin. Ei ymmärrä! Ainoastaan musiikkikappaleet löytyvät, aina viimenen tiedosto uupuu.
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Locked